IT GIET OANquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het daar nou aan het sneeuwen?
Het regent goalsquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het daar nou aan het sneeuwen?
Die kunnen er echt niks van.quote:
Ook totaal niet gezien deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:36 schreef sportfreak het volgende:
Geen Haaland op het WK, dat is toch wel een gemis
De laatste 10 minuten jaquote:
Dat is helaas wel vaker. Ryan Giggs heeft nooit een eindtoernooi gespeeld.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:36 schreef sportfreak het volgende:
Geen Haaland op het WK, dat is toch wel een gemis
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:39 schreef Redefine het volgende:
En nu voorbereiden op een WK in decemberDat gaat echt het treurigste WK ooit worden
Ach dan kan jij weer wat Noorse dames troosten.quote:
Misschien zelfs geen Ronaldo deze keerquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is helaas wel vaker. Ryan Giggs heeft nooit een eindtoernooi gespeeld.
Voor jou wel.quote:
Ja ben ik mee bezig en direct de Noorse steun voor het WK gegarandeerdquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach dan kan jij weer wat Noorse dames troosten.
En punten voor het ESF?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ben ik mee bezig en direct de Noorse steun voor het WK gegarandeerd
WK tegenwindfietsen op de Brouwersdam!quote:
Dat kan niet h. Ik heb mijn plicht voor punten uit Polen al gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wacht ik heb het nog niet met 'r gehad over het ESF. Grote fout, dat snap ik.
Volgende keer vanuit het niets gaan joiken, gaat ze vast waarderenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wacht ik heb het nog niet met 'r gehad over het ESF. Grote fout, dat snap ik.
Ja f het is direct klaar dan, dat is wel een risico hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgende keer vanuit het niets gaan joiken, gaat ze vast waarderen
Ik weet nog in 1993 (want ik ben oud), speelden wij tegen de Polen in onze laatste wedstrijd en Engeland tegen San Marino. En net toen wij de 1-0 scoorden, deed San Marino dat ook. Zelden zo smakelijk gelachen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:46 schreef blackswangreen het volgende:
Zo, ik was nogal fatalistisch voor deze avond, dit soort dingen lopen altijd fout voor Nederlandse ploegen... nu een keertje niet! Hoera! Frank Snoeks was ook weer lekker enthousiast...
Weghorst wordt hier uit het team gegooid.quote:
Weet niet, kan Blind niet zienquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:48 schreef Em31 het volgende:
Is dat Blind op de achtergrond?mooi die opluchting
[ afbeelding ]
Je hebt dan wel duidelijkheid. Kijk, je kan ook als pooierengel verschijnen met een demonenpakje en ketting voor haar, maar ik weet niet of dat heel veel beter isquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja f het is direct klaar dan, dat is wel een risico hoor.
Ik zie op de achtergrond vooral een Noor die een striptease inzet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:48 schreef Em31 het volgende:
Is dat Blind op de achtergrond?mooi die opluchting
[ afbeelding ]
Ja ok ik ga wel joiken dan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt dan wel duidelijkheid. Kijk, je kan ook als pooierengel verschijnen met een demonenpakje en ketting voor haar, maar ik weet niet of dat heel veel beter is
In die reeks zwijnden we nog tegen Engeland. Waar Koeman rood had moeten krijgen en daarna nog scoorde.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet nog in 1993 (want ik ben oud), speelden wij tegen de Polen in onze laatste wedstrijd en Engeland tegen San Marino. En net toen wij de 1-0 scoorden, deed San Marino dat ook. Zelden zo smakelijk gelachen.
Of ga als veenlijk, als ze je gaat reanimeren zit je goedquote:
Nou nogal ja. En eerder op Wembley terugkomen van 2-0 naar 2-2.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
In die reeks zwijnden we nog tegen Engeland. Waar Koeman rood had moeten krijgen en daarna nog scoorde.
Kan niet meer fout, dit!quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of ga als veenlijk, als ze je gaat reanimeren zit je goed
Jammer, ik denk wel dat het je zou staanquote:
Je vertelt hier n keer dat je wel eens een ketting draagt en dat gaat meteen een eigen leven leiden hquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Jammer, ik denk wel dat het je zou staan
[ afbeelding ]
Toch was dit wel heel erg leukquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die was zelfs nog minder slecht dan dit Noorse elftal.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wij hebben hem live gezienquote:
Weliswaar n keer die ketting. Maar het gaat vooral om die 30 keer dat je die jas droeg.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Je vertelt hier n keer dat je wel eens een ketting draagt en dat gaat meteen een eigen leven leiden h
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weliswaar n keer die ketting. Maar het gaat vooral om die 30 keer dat je die jas droeg.
Daar ben ik dan weer te jong voor, om me dat te herinneren. Maar in de afgelopen jaren is het steeds kommer en kwel bij dit soort do or die-wedstrijden, zo'n tegenstander die zich ingraaft, ik zag het alweer helemaal gebeuren. Nu gelukkig een keertje niet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet nog in 1993 (want ik ben oud), speelden wij tegen de Polen in onze laatste wedstrijd en Engeland tegen San Marino. En net toen wij de 1-0 scoorden, deed San Marino dat ook. Zelden zo smakelijk gelachen.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen jij komt hier ook mee weg h.
Spelen in een bloedhete zandbak tussen de airco's in december. In een land waar geen voetbalcultuur is. Die alle mensenrechten blijft schenden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:58 schreef Cee het volgende:
Denken jullie ook steeds dat het komende WK in een rare periode wordt gespeeld vanwege Corona en realiseer je je dan ook oh nee het is om een nog idiotere reden?
Dat snap ik wel ja, dat je die niet vaak krijgt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Gisteren nog een compliment over m'n jas gehad. Dat gebeurt me niet vaak.
Toplocatie dus.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spelen in een bloedhete zandbak tussen de airco's in december. In een land waar geen voetbalcultuur is. Die alle mensenrechten blijft schenden.
En dan ben ik vast nog wel wat dingen vergeten.
Zouden ze vaker moeten doen.quote:
They see him rollin’ they hatin’.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:01 schreef Strani het volgende:
Die spelers rennen zich de longen uit hun lijf en ome Louis gaat gewoon lekker op z'n krent zitten voor de camera
Hij mist alleen nog een zonnebril.quote:
Ja het is natuurlijk volkomen van de pot gerukt, maar eerlijk gezegd vond ik de Ronde van Qatar altijd best leuk (door de waaiers) en toen dacht ik ook niet: wat een schurkenstaat is dit, dit zou niet moeten mogen. Pogacar rijdt bij UAE Emirates, Poels bij Bahrein, mag dat ook niet? Hypocrisie ligt wel snel op de loer.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spelen in een bloedhete zandbak tussen de airco's in december. In een land waar geen voetbalcultuur is. Die alle mensenrechten blijft schenden.
Einde van een zin.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Punt in TT, maar snel volposten dit topic.
Nee, punt is terecht. Als afsluiting van alle ellende. De punt is een statement op zichzelf.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Dat we naar Qatar gaan hoort nog bij de ellende wmbquote:Op dinsdag 16 november 2021 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, punt is terecht. Als afsluiting van alle ellende. De punt is een statement op zichzelf.
Niet te snel aub, we zouden het begin van de vijfde coalitieoorlog nog missen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik noemde het dan ook als allerlaatste. Het is land dat geen voetbalcultuur heeft. En die gaat er ook niet komen. En het is er te heet om het te organiseren. Het is echt van de zotte dat je een WK gaat verplaatsen om het daar maar te houden. En dan is het alsnog zo warm dat ze veld airconditioning nodig hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk volkomen van de pot gerukt, maar eerlijk gezegd vond ik de Ronde van Qatar altijd best leuk (door de waaiers) en toen dacht ik ook niet: wat een schurkenstaat is dit, dit zou niet moeten mogen. Pogacar rijdt bij UAE Emirates, Poels bij Bahrein, mag dat ook niet? Hypocrisie ligt wel snel op de loer.
Geen leuke speciale aanbiedingen bij de supermarkt. Toen het in Zuid-Afrika was heb ik nog een stukje struisvogel kunnen kopen bij de Lidlquote:Op dinsdag 16 november 2021 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fijn dat Spanje ook door isquote:Op dinsdag 16 november 2021 23:14 schreef Strani het volgende:
Wordt nu ook genieten van de play-offs, nou dat wij er niet in hoeven.
Ja, ik had eigenlijk nergens het gevoel dat de Noren zouden scoren en ging halverwege de tweede helft uit van een 0-0 einstand. Gelukkig hebben we gewonnen. In deze poule hadden we ons dood mogen schamen, waren we tweede of derde geweest, zeker met een Haaland die elke keer geblesseerd is!quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:07 schreef Redefine het volgende:
Moet wel zeggen dat het al minder billenknijpen is zonder Haaland. Als die had meegedaan was het een stuk onrustiger geweest.
Jij bent de grootste voetbalkenner van deze slowchatquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:26 schreef Arizona het volgende:
Prikken de Noren hem er zo in en is het over en uit.
Deze laatste 10 minuten zijn cruciaal
Nee joh, dat wordt een prachtig WK! Geen barbecues, niet samenkijken in een groot park in Amsterdam, maar in de winter, in de kou. Dit wordt zo'n uniek WK.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:39 schreef Redefine het volgende:
En nu voorbereiden op een WK in decemberDat gaat echt het treurigste WK ooit worden
https://www.google.com/am(...)eggs-references/amp/quote:Op maandag 15 november 2021 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dit was de enige die mij echt was opgevallenWelke nog meer dan, als je dat nog weet?
Morgen eens even rustig kijken. In Europa gaan de mensen nu gewoon netjes naar bed Meke.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:32 schreef Meke het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)eggs-references/amp/
Vallen we direct van de verloren finale in het Glazen Huisquote:Op dinsdag 16 november 2021 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het valt mee. 18 december is het afgelopen!
Ik weet niet in welk Europa jij leeft, maar hier gaat er nog niemand naar bed.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Morgen eens even rustig kijken. In Europa gaan de mensen nu gewoon netjes naar bed Meke.
Je bent jong voor je leeftijdquote:
Ik wist niet eens van het bestaan van een niet-gay-editie, dus dit is voor mij nog leerzamer.quote:Op woensdag 17 november 2021 00:01 schreef H_T het volgende:
En in Duitsland is er een gay-editie van Take me out. Leerzaam rondje zappen dit
Ik zie geen plaatje.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.afdarwin.org%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F02%2FCafe-et-Croissant.jpg&psig=AOvVaw0v_Telq7jo--4TEST1-7mS&ust=1637220672496000&source=images&cd=vfe]afbeelding[/url] ]
Niet?quote:
Nu wel?quote:
Hier nog niet, het is nevelig en het regent.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nu al een stuk lichter dan dat het de afgelopen twee dagen berhaupt is geweest.
Dat komt straks wel goed dan.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier nog niet, het is nevelig en het regent.
quote:Het is vandaag twee jaar geleden dat er voor het eerst een coronabesmetting werd vastgesteld. Volgens de lokale krant The South China Morning Post werd corona op 17 november 2019 vastgesteld bij een onbekende 55-jarige uit Wuhan. De besmetting zou daarmee al weken voordat het virus aan de wereld werd bekendgemaakt zijn vastgesteld door de Chinese autoriteiten.
Dat, of waarschijnlijk iemand die alleen oranje kijkt. Dezelfde soort mensen die afgelopen zomer lyrisch waren over clich-braker Afellay als analist.quote:
appelvlaaiquote:Op woensdag 17 november 2021 08:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat, of waarschijnlijk iemand die alleen oranje kijkt. Dezelfde soort mensen die afgelopen zomer lyrisch waren over clich-braker Afellay als analist.
Lekker bij de koffie.quote:
Fijn toch dat het weer over isquote:Op woensdag 17 november 2021 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd had ik last van wat verkoudheidsklachten.
Nu paar uur verder heb ik eigenlijk nergens meer last van.
Ja, dat wel. Maar vind het wel apart.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn toch dat het weer over is![]()
Scheelt weer gedoe met testen.
Slaap je met je raam open? Dat is beter voor je.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar vind het wel apart.
Dat is ook een hoogtepunt inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat, of waarschijnlijk iemand die alleen oranje kijkt. Dezelfde soort mensen die afgelopen zomer lyrisch waren over clich-braker Afellay als analist.
Raam staat op een kiertje. Open is nu veel te koud toch.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Slaap je met je raam open? Dat is beter voor je.
Goh, goed ouderschap wel.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde vorige week een verhaal van iemand die op een school werkt. Die vertelde dat een kind naar school werd gebracht met 39 graden koorts, en ouders hadden gezegd "maar hij* is negatief getest."
* het kind had ook een zij kunnen zijn in voornoemde verhaal.
Ja kiertje is ook open toch.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Raam staat op een kiertje. Open is nu veel te koud toch.
Iedereen die snottert, regelmatig hoest etc. moet gewoon thuis blijven covid of niet. Ik hoef ook je andere ziektes niet.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde vorige week een verhaal van iemand die op een school werkt. Die vertelde dat een kind naar school werd gebracht met 39 graden koorts, en ouders hadden gezegd "maar hij* is negatief getest."
Ouders van het jaar, hoor.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alsof je voor corona wel je kind dan naar school stuurde.quote:
Ik zou ook niet anders verwachten.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De school heeft dan ook weer gesommeerd aan de ouders om het kind op te halen.
Heb je eindelijk je licht aan gedaan?quote:Op woensdag 17 november 2021 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nu al een stuk lichter dan dat het de afgelopen twee dagen berhaupt is geweest.
Je kunt hier zoveel van makenquote:
Gezond verstand is ver te zoeken sommige mensenquote:Op woensdag 17 november 2021 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Groot feest in de SC dusquote:
Nee, ging over je stukje dat het vandaag precies twee jaar geleden dat we covid-19 hebben vastgesteld bij iemand. Misschien had ik het er duidelijker bij kunnen zetten.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
snapte het ff niet, d8 ff dat ik jarig was
Blij dat we er nog een jaar van mogen genietenquote:Op woensdag 17 november 2021 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Endless meme potential. Alleen al daarom is Van Gaal goud.
Dit ziet er eigenlijk meer uit als een 'Doe een wens' actie. Zo van 'Geef die arme man nog n laatste verzetje.'quote:
Intelligentie niet vereist.quote:
quote:
Laura Ingraham is een nincompoop, zoals bijna iedereen bij Fox, maar als ze de show You niet kent snap ik de verwarring wel. Alleen ze staat ook niet bepaald open voor een uitleg, het is alleen maar zenden wat die Fox hosts doen, niet ontvangen en nadenken.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Intelligentie niet vereist.
Wisten we al van Fox News natuurlijk, maar dat het al zo erg was.
Ik vond het eerst nog stom van hem dat die na de vijfde keer pas zei dat het om een andere show ging. Maar toen ze het daarna nog niet begreep zag ik dat het niet veel uitmaaktequote:Op woensdag 17 november 2021 10:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Intelligentie niet vereist.
Wisten we al van Fox News natuurlijk, maar dat het al zo erg was.
In het begin snapte ik wel dat ze het niet begreep door de manier waarop die het maar bleef zeggen. Maar dan aan het einde nog steeds het niet begrijpenquote:Op woensdag 17 november 2021 10:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Laura Ingraham is een nincompoop, zoals bijna iedereen bij Fox, maar als ze de show You niet kent snap ik de verwarring wel. Alleen ze staat ook niet bepaald open voor een uitleg, het is alleen maar zenden wat die Fox hosts doen, niet ontvangen en nadenken.
In het begin was het idd wat onhandig verwoord, maar op het moment dat je erbij zegt "It's a show on Netflix called 'You'" en dan reageren met "There's a show called Laura?" dan gaat het wel iets verder dan niet openstaan voor uitleg imo.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Laura Ingraham is een nincompoop, zoals bijna iedereen bij Fox, maar als ze de show You niet kent snap ik de verwarring wel. Alleen ze staat ook niet bepaald open voor een uitleg, het is alleen maar zenden wat die Fox hosts doen, niet ontvangen en nadenken.
Die Fox-mensen zijn ook gewoon niet intelligent, je moet een narcistische randdebiel zijn om daar berhaupt een show te hebben. Dat is een basisvoorwaardequote:Op woensdag 17 november 2021 10:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In het begin was het idd wat onhandig verwoord, maar op het moment dat je erbij zegt "It's a show on Netflix called 'You'" en dan reageren met "There's a show called Laura?" dan gaat het wel iets verder dan niet openstaan voor uitleg imo.
quote:
Ik zie dit zo voor me als jij en @Em31 op tv zouden zijn.quote:
Dan vijf dagen in thuisquarantaine.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
Ik probeer dus een test in te plannen aangezien ik dus een beetje verkouden ben, maar het dichtst bij is 45 minuten (!) rijden. Beetje overdreven voor echt lichte verkoudheidsklachten (ik vel gewoon dat ik het niet heb) maar hier zit het echt nokkie vol dus
Dat gaat bijna net zo hardquote:Op woensdag 17 november 2021 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan vijf dagen in thuisquarantaine.
Ik zie geen probleem dan.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat gaat bijna net zo hardGisteren nergens geweest, vandaag niet (is ook niet de planning). Zou morgen op z'n vroegst kunnen testen, dan de uitslag iets van 2 (misschien zelfs meer) dagen later en je zit zo op die 5 dagen.
Ja alleen is het plan dat wij juist smen een talkshow gaan presenteren.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie dit zo voor me als jij en @:Em31 op tv zouden zijn.
Waar geen urgente onderwerpen worden besproken.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja alleen is het plan dat wij juist smen een talkshow gaan presenteren.
We noemen het GeSTREMd.
Creatievere naam dan de Vooravond. Kudo's.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
We noemen het GeSTREMd.
Zou kijken!quote:Op woensdag 17 november 2021 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
We noemen het GeSTREMd.
Wat een gedoe zegquote:Op woensdag 17 november 2021 12:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat gaat bijna net zo hardGisteren nergens geweest, vandaag niet (is ook niet de planning). Zou morgen op z'n vroegst kunnen testen, dan de uitslag iets van 2 (misschien zelfs meer) dagen later en je zit zo op die 5 dagen.
Hmmm, Cornald zou geen fan zijn.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waar geen urgente onderwerpen worden besproken.
In Valkenburg mocht je dit weekend (tot mijn lichte verbazing) nog zonder mondkapje naar de kerstmarkt in de grotten.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:57 schreef Arizona het volgende:
Niet zonder prik naar de kerstmarkt in Mnster: 2G in Noordrijn-Westfalen
https://www.tubantia.nl/e(...)-westfalen~a358b842/
Als dit betekent dat de kerstmarkt wel drgaat doe ik toch een klein hypocriet juichje. Want ik ben niet per definitie voor 2G maar wel heel erg pro Duitse kerstmarkt
Dat doe ik alleen wanneer het onverwacht is!quote:
Vanavond in GeSTREMd:quote:Op woensdag 17 november 2021 12:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waar geen urgente onderwerpen worden besproken.
Ik zou zeker gaan kijken.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
We noemen het GeSTREMd.
Een Inb4 is juist ook om het te voorkomen. Dus in die zin gewoon geslaagdquote:Op woensdag 17 november 2021 13:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen wanneer het onverwacht is!
Dus je hebt het zelf verpest door deze post, tot opluchting van de rest van de SC
quote:Op woensdag 17 november 2021 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanavond in GeSTREMd:
- Cornald Maas over het Songfestival van 2027 en waarom het te vroeg is om het daar nu al over te hebben
- Klaas Dijkhoff over zijn passie voor het verzamelen van spoorballaststenen
- Een lege stoel in verband met het niet uitnodigen van Claudia de Breij
Jeroen Krabb komt spreken over zijn experimentele muziek en speelt zijn interpretatie van La Bohme op triangel en mondharmonica. Cabaret is er van Stef Bos.
Aan de andere kant, elke inb4 post is toch een post die er weer over gaat, dus daarmee komen er verkaptequote:Op woensdag 17 november 2021 13:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een Inb4 is juist ook om het te voorkomen. Dus in die zin gewoon geslaagd
Ik zie geen verschil met de gasten en onderwerpen van de huidige talkshows.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanavond in GeSTREMd:
- Cornald Maas over het Songfestival van 2027 en waarom het te vroeg is om het daar nu al over te hebben
Jeroen Krabb komt spreken over zijn experimentele muziek en speelt zijn interpretatie van La Bohme op triangel en mondharmonica. Cabaret is er van Stef Bos.
Dan nodig je Jeroen Krabbe uit en dan zit er niet om over een grootheid in de kunst/muziekfilmwereld te praten, waar hij uiteraard goed bevriend mee is.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanavond in GeSTREMd:
Wel strikt op toezien dat hij echt alleen cabaret doet dan, voor je het weet loopt hij urgentie in je programma te introduceren.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanavond in GeSTREMd:
quote:In de vierde aflevering steekt zanger Stef Bos de handen uit de mouwen. [...] laat de Bekende Nederlander zien hoe urgent de verhalen zijn
https://pers.omroepmax.nl(...)-uit-handen-bij-max/
Volgens hemzelf is hij er klaar voor om in een nieuwe kunstvorm een legende te wordenquote:Op woensdag 17 november 2021 13:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan nodig je Jeroen Krabbe uit en dan zit er niet om over een grootheid in de kunst/muziekfilmwereld te praten, waar hij uiteraard goed bevriend mee is.
Dat is bijzonder ongeloofwaardig
Verdomme Stefquote:Op woensdag 17 november 2021 13:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel strikt op toezien dat hij echt alleen cabaret doet dan, voor je het weet loopt hij urgentie in je programma te introduceren.
[..]
Zou kijken, beetje promenadeachtigquote:Op woensdag 17 november 2021 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanavond in GeSTREMd:
Dat hoort ook wel. Elke talkshow doet alsof ze heel anders en vernieuwend zijn, om vervolgens nog meer van hetzelfde te bieden.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met de gasten en onderwerpen van de huidige talkshows.
Omruilen voor Stef Blok die cabaret gaat doen.quote:
Ja en ik kom ook elke avond 10 minuten te laat natuurlijk.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoort ook wel. Elke talkshow doet alsof ze heel anders en vernieuwend zijn, om vervolgens nog meer van hetzelfde te bieden.
Het enige nieuwe is dat @:Strani niet fysiek aanwezig is, maar inbelt vanuit Spanje. Inclusief vertraging in geluid.
Aha. En dan kent die zichzelf natuurlijk heel goed. Hij is zijn eigen beste vriend.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens hemzelf is hij er klaar voor om in een nieuwe kunstvorm een legende te worden
Haha die had ik serieus eerst in gedachten maar ik heb er Stef Bos van gemaakt.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Omruilen voor Stef Blok die cabaret gaat doen.
Ik vind het een erg blanke tafel. Tenzij Strani zelf ondertussen genoeg kleur heeft gekregen van de Spaanse zon.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met de gasten en onderwerpen van de huidige talkshows.
En zo gaan programma's dus ten onder door verkeerde urgentie-inschattingen.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha die had ik serieus eerst in gedachten maar ik heb er Stef Bos van gemaakt.
Jij bent nooit te laat. Maar het wordt wel steeds 5 seconden wachten op jouw reactie, omdat het geluid later bij jou binnenkomt.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en ik kom ook elke avond 10 minuten te laat natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 november 2021 13:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha die had ik serieus eerst in gedachten maar ik heb er Stef Bos van gemaakt.
Met Stef Clement ?quote:Op woensdag 17 november 2021 13:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Omruilen voor Stef Blok die cabaret gaat doen.
We kunnen toch gewoon een van de tafelgasten zwart schminken of zo?quote:Op woensdag 17 november 2021 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het een erg blanke tafel. Tenzij Strani zelf ondertussen genoeg kleur heeft gekregen van de Spaanse zon.
En het duurt 31 minuten.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
We noemen het GeSTREMd.
Het lijkt me wel een goede voor niet-urgente grapjes inderdaad. Dus niet over een bondscoach die niet kan fietsen of een politicus die belangrijke documenten alsof het een oude paraplu is vergeet, maar over de Tour van 1994 ofzo.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh die heb ik echt al eens gesproken trouwens. Die zouden we prima in kunnen zetten.
Ok, waar gaan we heen?quote:
Een TOPSHOW!quote:Op woensdag 17 november 2021 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanavond in GeSTREMd:
Ik lees net dat ik wel in het publiek wil zitten van die uiterst vermakelijke show van Em en Strani. Vooral benieuwd wat Cornald over het ESF van 2027 te zeggen heeft. Die flop met Suzan & Freek in 2026 moet natuurlijk wel rechtgezet wordenquote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanavond in GeSTREMd:
Ik heb dus eerst een uur lang die website zitten refreshen (waarbij je er dus per 20 minuten uit wordt gekickt vanwege je DigiD en je dus weer die ellenlange vragenlijst door moet.quote:Op woensdag 17 november 2021 15:54 schreef Arizona het volgende:
@:molloot200 naar Twente verhuizen voor een test heeft ook geen zin
https://www.tubantia.nl/h(...)ote-drukte~a1ed6de5/
Het is op dit moment niet mogelijk om een afspraak te maken voor een coronatest in Twente. Wie dat online probeert te doen krijgt de melding dat er geen testplaats gevonden is waar je je kunt laten testen. Wie belt naar het landelijke afsprakennummer krijgt de melding dat alle lijnen bezet zijn.
Suzan & Freek met 'Stil Zitt'n en Kop Houw'n'.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik wel in het publiek wil zitten van die uiterst vermakelijke show van Em en Strani. Vooral benieuwd wat Cornald over het ESF van 2027 te zeggen heeft. Die flop met Suzan & Freek in 2026 moet natuurlijk wel rechtgezet worden
We hebben wel eens betere tijden gekend jaquote:Op woensdag 17 november 2021 15:59 schreef Guanabana het volgende:
Vind dat het maar matig gaat met Nederland lately.
Op zich logisch dat een schoonheidssalon dat zegt jaquote:Op woensdag 17 november 2021 16:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hebben wel eens betere tijden gekend ja![]()
In het kader van klein leed: ik heb een piepklein sneetje onder mijn oog. Mijn huid was zo droog dat het spontaan open is gegaan. Precies in zo'n plooitje (rimpel vind ik een te zwaar woord) en het doet heel erg pijn. Alsof je je aan papier hebt gesneden. En het knapt telkens weer open
. Ik smeer nu met Calendulan zalf en dat helpt iets.
Toevallig had ik vandaag een afspraak bij de schoonheidssalon en die zei ook dat mijn huid sowieso in een matige toestand was. Vochtarm, rood en gevoelig. En nu heb ik me een tyfusdure creme en serum laten aansmeren
Nee, ik ben daar mee gestopt. Eerst leek het heel goed voor mijn gezicht, het voelde lekker gehydrateerd en zacht. Maar na een paar weken werd mijn huid toch weer onrustigquote:Op woensdag 17 november 2021 16:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op zich logisch dat een schoonheidssalon dat zegt ja![]()
Gebruik je die hyaluronzuur booster drops van de Kruidvat nog? Ik stond er laatst mee in mijn handen maar twijfel er telkens over.
(Ah lekker, het gaat weer ouderwets over skincare)
En naar van je sneetje
Wel oke. Zal altijd wel roodheid blijven houden denk ik, maar het voelt niet meer zo naar aan als afgelopen winter (ben benieuwd hoe het komende winter zal gaan, gebruik nu CeraVe producten en La Roche Posay en soms Zarqa).quote:Op woensdag 17 november 2021 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar mee gestopt. Eerst leek het heel goed voor mijn gezicht, het voelde lekker gehydrateerd en zacht. Maar na een paar weken werd mijn huid toch weer onrustig
Nu ben ik alweer een tijdje aan het aanmodderen maar DE verzorging heb ik nog niet gevonden. Wat dat betreft zou het wel mooi zijn als die producten van de schoonheidsspecialiste helpen.
Waar ik wel bij zweer, is rozenwater als toner, dat kalmeert wel. Maarja, met alleen een toner kom ik er niet![]()
Hoe gaat het met jouw huid?
Wat handig dat ze meteen erbij zetten hoeveel tomaten je nodig hebt. Ik eet zometeen Twee-aardappelenpatatquote:Op woensdag 17 november 2021 17:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga nu koken, dus de kust is weer veilig jongens, qua skincare praat
Ga dit maken:
Drie-tomatensoep met zelfgemaakte kaascroutons met semi-gedroogde tomaten en zure room
Mijn extensie blokkeert die websitequote:Op woensdag 17 november 2021 17:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga nu koken, dus de kust is weer veilig jongens, qua skincare praat
Ga dit maken:
Drie-tomatensoep met zelfgemaakte kaascroutons met semi-gedroogde tomaten en zure room
Matige portie zeg.quote:Op woensdag 17 november 2021 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat handig dat ze meteen erbij zetten hoeveel tomaten je nodig hebt. Ik eet zometeen Twee-aardappelenpatat
quote:Op woensdag 17 november 2021 12:59 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen (in de middag).
Soms kom je echt onverwacht pareltjes tegen op YouTube:
Leuk liedjequote:Op woensdag 17 november 2021 12:59 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen (in de middag).
Soms kom je echt onverwacht pareltjes tegen op YouTube:
Jammer dat ik niet zulke recepten heb, ik zou graag weten hoeveel rijstkorrels ik zo nodig heb.quote:Op woensdag 17 november 2021 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat handig dat ze meteen erbij zetten hoeveel tomaten je nodig hebt. Ik eet zometeen Twee-aardappelenpatat
Dat heb ik bij rijst denk ik wel liever dan dat ik iedere rijstkorrel moet gaan tellen.quote:Op woensdag 17 november 2021 17:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet zulke recepten heb, ik zou graag weten hoeveel rijstkorrels ik zo nodig heb.
Zal weer moeten gokken ben ik bang.
Ja ok, en als het dan ook nog zo onnauwkeurig is als dat recept van die tomatensoep hoeft het van mij ook meteen niet meer. Drie-tomatensoep en dan vier tomaten erin moeten doen, wie heeft dat bedacht?quote:Op woensdag 17 november 2021 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik bij rijst denk ik wel liever dan dat ik iedere rijstkorrel moet gaan tellen.
Oh apartquote:Op woensdag 17 november 2021 17:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mijn extensie blokkeert die website
quote:Op woensdag 17 november 2021 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Not sure if serious (zal wel nietquote:Op woensdag 17 november 2021 17:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet zulke recepten heb, ik zou graag weten hoeveel rijstkorrels ik zo nodig heb.
Ik doe meestal iets van 5 rijstkorrels en als ik dat dan te weinig of juist te veel vind dan pas ik het wat aanquote:Op woensdag 17 november 2021 17:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zker niet serieus.quote:Op woensdag 17 november 2021 17:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Not sure if serious (zal wel niet) maar het zijn 3 soorten tomaat (gewone, cherry en zongedroogd).
Ga jij maar even bijdehand doen in je eigen keuken!quote:Op woensdag 17 november 2021 17:23 schreef Strani het volgende:
Wel een beetje raar dat ze 'zongedroogd' als aparte tomaat zien. Het is gewoon een normale tomaat die ze te lang in de zon hebben laten liggen.
Da's wel een goed idee, ik heb behoorlijk honger. Een soort innerlijke strijd tussen honger en luiheid is het eigenlijk.quote:Op woensdag 17 november 2021 17:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ga jij maar even bijdehand doen in je eigen keuken!
En wat schaft de pot in huize Strani?quote:Op woensdag 17 november 2021 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's wel een goed idee, ik heb behoorlijk honger. Een soort innerlijke strijd tussen honger en luiheid is het eigenlijk.
Ik doe daadwerkelijk gebakken aardappelblokjes (in olijfolie, uiteraard), doperwtjes en een stukje nepvlees naar keuze (ik heb drie opties geloof ik).quote:Op woensdag 17 november 2021 17:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En wat schaft de pot in huize Strani?
quote:Op woensdag 17 november 2021 17:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Not sure if serious (zal wel niet) maar het zijn 3 soorten tomaat (gewone, cherry en zongedroogd).
Ik zat aan zes te denken, maar ik heb ook best wel honger.quote:Op woensdag 17 november 2021 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe meestal iets van 5 rijstkorrels en als ik dat dan te weinig of juist te veel vindt dan pas ik het wat aan
Jezus wat een typfout had ik daarquote:Op woensdag 17 november 2021 17:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zat aan zes te denken, maar ik heb ook best wel honger.
Ja idd, maar wat doe je eraan h?quote:Op woensdag 17 november 2021 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus wat een typfout had ik daar
CeraVe heb ik de reiniger van, die bevalt goed! De creme (in de grote tube) was weer te vettig voor mijn gezichtshuid en daarom heb ik hem gebruikt als bodycreme. Mocht het spul van de schoonheidsspecialiste toch niet bevallen, dan zou ik wel eens een echte gezichtscreme van Cerave kunnen proberen want dat merk irriteert wel het minstquote:Op woensdag 17 november 2021 16:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel oke. Zal altijd wel roodheid blijven houden denk ik, maar het voelt niet meer zo naar aan als afgelopen winter (ben benieuwd hoe het komende winter zal gaan, gebruik nu CeraVe producten en La Roche Posay en soms Zarqa).
Nouja tijd om Strani te cancellen dacht ik zoquote:Op woensdag 17 november 2021 17:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja idd, maar wat doe je eraan h?
Omdat voor halve Spanjaarden strengere regels gelden, hoop ik?quote:Op woensdag 17 november 2021 17:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja tijd om Strani te cancellen dacht ik zo
Is het wel een McChicken als het niet van bij de Mc komt?quote:Op woensdag 17 november 2021 17:42 schreef Arizona het volgende:
Wij aten trouwens zelfgemaakte McChickens
'Nou ja' kan je niet als n woord schrijven Emquote:Op woensdag 17 november 2021 17:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja tijd om Strani te cancellen dacht ik zo
quote:Op woensdag 17 november 2021 17:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het wel een McChicken als het niet van bij de Mc komt?
Hebben we echt een reden nodig om Strani te cancellen?quote:Op woensdag 17 november 2021 17:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat voor halve Spanjaarden strengere regels gelden, hoop ik?
Ik maak zelf nl ook nog wel eens net zo erge fouten.![]()
Dat zal ik zelf wel even bepalenquote:Op woensdag 17 november 2021 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
'Nou ja' kan je niet als n woord schrijven EmDus nou zijn we alletwee gecancelt
Als de naam een beschrijving is van waar het vandaan komt is dat niet echt onbelangrijk.quote:Op woensdag 17 november 2021 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Waar je vandaan komt is toch niet belangrijk![]()
Ok, daar heb jij dan weer een punt.quote:Op woensdag 17 november 2021 17:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hebben we echt een reden nodig om Strani te cancellen?
Je bent vandaag wel van de Rotterdamse T regel, geloof ik.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:00 schreef Strani het volgende:
Ik ben al z vaak gecancelt hier, en ik ben er gewoon nog steeds
Geen steun.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Steun voor de motie om @:Strani te cancellen.
Geen steun voor het cancellen van Roger, Epiales en/of Em!
Het wordt telkens weer gecanceltquote:Op woensdag 17 november 2021 18:00 schreef Strani het volgende:
Ik ben al z vaak gecancelt hier, en ik ben er gewoon nog steeds
Oh ja ik dacht eigenlijk dat het automatisch met een 't' moest omdat het uit het Engels komt, maar nee dus. Maar ik lees ook dat het cancelen is en niet cancellen.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je bent vandaag wel van de Rotterdamse T regel, geloof ik.![]()
"waar of dat het ook maar kant plakt die T erachter ant"
Waarbij ik dus even wil vaststellen dat Hammeke dit in n post twee maal fout heeft gedaan.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Steun voor de motie om @:Strani te cancellen.
Geen steun voor het cancellen van Roger, Epiales en/of Em!
Consistentiequote:Op woensdag 17 november 2021 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarbij ik dus even wil vaststellen dat Hammeke dit in n post twee maal fout heeft gedaan.
Funfact: ik heb dit op de achtergrond gehoord in een restaurant in Denemarken toen ik daar ergens uit eten wasquote:Op woensdag 17 november 2021 17:22 schreef Guanabana het volgende:
Even een random ESF-intermezzo:
Ga het steeds jammerder vinden dat ze de semi niet zijn doorgekomen
Als je er in het recept zelf achter komt is het te laat.quote:Op woensdag 17 november 2021 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
150 appelsquote:Op woensdag 17 november 2021 18:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je er in het recept zelf achter komt is het te laat.
[ twitter ]
Het niveau van het taal- en rekenonderwijs hold achteruit las ik toevallig vandaag nog.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarbij ik dus even wil vaststellen dat Hammeke dit in n post twee maal fout heeft gedaan.
Als je n appel in 150 stukjes snijdt zou het misschien kunnenquote:Op woensdag 17 november 2021 18:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je er in het recept zelf achter komt is het te laat.
[ twitter ]
Hij komt wel vaker op diwmotz of the best socials voor.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja ik dacht eigenlijk dat het automatisch met een 't' moest omdat het uit het Engels komt, maar nee dus. Maar ik lees ook dat het cancelen is en niet cancellen.
Had ik dit van tevoren opgezocht en bewust fout gedaan naar aanleiding van de afspraak dat jij al mijn posts heel goed zou controleren?quote:Op woensdag 17 november 2021 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus niet.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Had ik dit van tevoren opgezocht en bewust fout gedaan naar aanleiding van de afspraak dat jij al mijn posts heel goed zou controleren?
Misschien
Ja, leuk. Klaar nu.quote:
Ik geloof dat hij meer een figuur is dat denkt dat random huillachjes achterlaten in willekeurige subfora trollen is. De trolls zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ik stel voor dat we deze verder negeren.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n figuur die denkt dat wielrennen alleen conditie is
Ja, ik moet zeggen dat hij beter in vorm was toen hij in de WLR SC langskwam, daar zette hij zichzelf tenminste nog voor lulquote:Op woensdag 17 november 2021 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij meer een figuur is dat denkt dat random huillachjes achterlaten in willekeurige subfora trollen is. De trolls zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ik stel voor dat we deze verder negeren.
Jazekerquote:
Mweh, voordeel van de twijfelquote:
Who needs Koeman anywayquote:Op woensdag 17 november 2021 10:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Blij dat we er nog een jaar van mogen genieten
Ik kan u van harte een TCA-peeling aanbevelen.quote:Op woensdag 17 november 2021 16:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hebben wel eens betere tijden gekend ja![]()
In het kader van klein leed: ik heb een piepklein sneetje onder mijn oog. Mijn huid was zo droog dat het spontaan open is gegaan. Precies in zo'n plooitje (rimpel vind ik een te zwaar woord) en het doet heel erg pijn. Alsof je je aan papier hebt gesneden. En het knapt telkens weer open
. Ik smeer nu met Calendulan zalf en dat helpt iets.
Toevallig had ik vandaag een afspraak bij de schoonheidssalon en die zei ook dat mijn huid sowieso in een matige toestand was. Vochtarm, rood en gevoelig. En nu heb ik me een tyfusdure creme en serum laten aansmeren
Ik zat mij al af te vragen waarom Em nog geen nieuw topic had geopend.quote:
Dat gepiel van de Taxi Centrale Amsterdam zou ik zelf niet bevorderlijk vinden, maar het zou ook over iets anders kunnen gaan.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik kan u van harte een TCA-peeling aanbevelen.
Wel goed en vlot ingegrepenquote:Op woensdag 17 november 2021 19:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zat mij al af te vragen waarom Em nog geen nieuw topic had geopend.
Maar zover zijn we nog niet kwam ik na refreshen achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |