IT GIET OANquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het daar nou aan het sneeuwen?
Het regent goalsquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het daar nou aan het sneeuwen?
Die kunnen er echt niks van.quote:
Ook totaal niet gezien deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:36 schreef sportfreak het volgende:
Geen Haaland op het WK, dat is toch wel een gemis
De laatste 10 minuten jaquote:
Dat is helaas wel vaker. Ryan Giggs heeft nooit een eindtoernooi gespeeld.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:36 schreef sportfreak het volgende:
Geen Haaland op het WK, dat is toch wel een gemis
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:39 schreef Redefine het volgende:
En nu voorbereiden op een WK in decemberDat gaat echt het treurigste WK ooit worden
Ach dan kan jij weer wat Noorse dames troosten.quote:
Misschien zelfs geen Ronaldo deze keerquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is helaas wel vaker. Ryan Giggs heeft nooit een eindtoernooi gespeeld.
Voor jou wel.quote:
Ja ben ik mee bezig en direct de Noorse steun voor het WK gegarandeerdquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach dan kan jij weer wat Noorse dames troosten.
En punten voor het ESF?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ben ik mee bezig en direct de Noorse steun voor het WK gegarandeerd
WK tegenwindfietsen op de Brouwersdam!quote:
Dat kan niet hè. Ik heb mijn plicht voor punten uit Polen al gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wacht ik heb het nog niet met 'r gehad over het ESF. Grote fout, dat snap ik.
Volgende keer vanuit het niets gaan joiken, gaat ze vast waarderenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wacht ik heb het nog niet met 'r gehad over het ESF. Grote fout, dat snap ik.
Ja óf het is direct klaar dan, dat is wel een risico hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgende keer vanuit het niets gaan joiken, gaat ze vast waarderen
Ik weet nog in 1993 (want ik ben oud), speelden wij tegen de Polen in onze laatste wedstrijd en Engeland tegen San Marino. En net toen wij de 1-0 scoorden, deed San Marino dat ook. Zelden zo smakelijk gelachen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:46 schreef blackswangreen het volgende:
Zo, ik was nogal fatalistisch voor deze avond, dit soort dingen lopen altijd fout voor Nederlandse ploegen... nu een keertje niet! Hoera! Frank Snoeks was ook weer lekker enthousiast...
Weghorst wordt hier uit het team gegooid.quote:
Weet niet, kan Blind niet zienquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:48 schreef Em31 het volgende:
Is dat Blind op de achtergrond?mooi die opluchting
[ afbeelding ]
Je hebt dan wel duidelijkheid. Kijk, je kan ook als pooierengel verschijnen met een demonenpakje en ketting voor haar, maar ik weet niet of dat heel veel beter isquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja óf het is direct klaar dan, dat is wel een risico hoor.
Ik zie op de achtergrond vooral een Noor die een striptease inzet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:48 schreef Em31 het volgende:
Is dat Blind op de achtergrond?mooi die opluchting
[ afbeelding ]
Ja oké ik ga wel joiken dan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt dan wel duidelijkheid. Kijk, je kan ook als pooierengel verschijnen met een demonenpakje en ketting voor haar, maar ik weet niet of dat heel veel beter is
In die reeks zwijnden we nog tegen Engeland. Waar Koeman rood had moeten krijgen en daarna nog scoorde.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet nog in 1993 (want ik ben oud), speelden wij tegen de Polen in onze laatste wedstrijd en Engeland tegen San Marino. En net toen wij de 1-0 scoorden, deed San Marino dat ook. Zelden zo smakelijk gelachen.
Of ga als veenlijk, als ze je gaat reanimeren zit je goedquote:
Nou nogal ja. En eerder op Wembley terugkomen van 2-0 naar 2-2.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
In die reeks zwijnden we nog tegen Engeland. Waar Koeman rood had moeten krijgen en daarna nog scoorde.
Kan niet meer fout, dit!quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of ga als veenlijk, als ze je gaat reanimeren zit je goed
Jammer, ik denk wel dat het je zou staanquote:
Je vertelt hier één keer dat je wel eens een ketting draagt en dat gaat meteen een eigen leven leiden hèquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Jammer, ik denk wel dat het je zou staan
[ afbeelding ]
Toch was dit wel heel erg leukquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die was zelfs nog minder slecht dan dit Noorse elftal.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wij hebben hem live gezienquote:
Weliswaar één keer die ketting. Maar het gaat vooral om die 30 keer dat je die jas droeg.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Je vertelt hier één keer dat je wel eens een ketting draagt en dat gaat meteen een eigen leven leiden hè
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weliswaar één keer die ketting. Maar het gaat vooral om die 30 keer dat je die jas droeg.
Daar ben ik dan weer te jong voor, om me dat te herinneren. Maar in de afgelopen jaren is het steeds kommer en kwel bij dit soort do or die-wedstrijden, zo'n tegenstander die zich ingraaft, ik zag het alweer helemaal gebeuren. Nu gelukkig een keertje niet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet nog in 1993 (want ik ben oud), speelden wij tegen de Polen in onze laatste wedstrijd en Engeland tegen San Marino. En net toen wij de 1-0 scoorden, deed San Marino dat ook. Zelden zo smakelijk gelachen.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen jij komt hier ook mee weg hè.
Spelen in een bloedhete zandbak tussen de airco's in december. In een land waar geen voetbalcultuur is. Die alle mensenrechten blijft schenden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:58 schreef Cee het volgende:
Denken jullie ook steeds dat het komende WK in een rare periode wordt gespeeld vanwege Corona en realiseer je je dan ook oh nee het is om een nog idiotere reden?
Dat snap ik wel ja, dat je die niet vaak krijgt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Gisteren nog een compliment over m'n jas gehad. Dat gebeurt me niet vaak.
Toplocatie dus.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spelen in een bloedhete zandbak tussen de airco's in december. In een land waar geen voetbalcultuur is. Die alle mensenrechten blijft schenden.
En dan ben ik vast nog wel wat dingen vergeten.
Zouden ze vaker moeten doen.quote:
They see him rollin’ they hatin’.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:01 schreef Strani het volgende:
Die spelers rennen zich de longen uit hun lijf en ome Louis gaat gewoon lekker op z'n krent zitten voor de camera
Hij mist alleen nog een zonnebril.quote:
Ja het is natuurlijk volkomen van de pot gerukt, maar eerlijk gezegd vond ik de Ronde van Qatar altijd best leuk (door de waaiers) en toen dacht ik ook niet: wat een schurkenstaat is dit, dit zou niet moeten mogen. Pogacar rijdt bij UAE Emirates, Poels bij Bahrein, mag dat ook niet? Hypocrisie ligt wel snel op de loer.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spelen in een bloedhete zandbak tussen de airco's in december. In een land waar geen voetbalcultuur is. Die alle mensenrechten blijft schenden.
Einde van een zin.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Punt in TT, maar snel volposten dit topic.
Nee, punt is terecht. Als afsluiting van alle ellende. De punt is een statement op zichzelf.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Dat we naar Qatar gaan hoort nog bij de ellende wmbquote:Op dinsdag 16 november 2021 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, punt is terecht. Als afsluiting van alle ellende. De punt is een statement op zichzelf.
Niet te snel aub, we zouden het begin van de vijfde coalitieoorlog nog missen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik noemde het dan ook als allerlaatste. Het is land dat geen voetbalcultuur heeft. En die gaat er ook niet komen. En het is er te heet om het te organiseren. Het is echt van de zotte dat je een WK gaat verplaatsen om het daar maar te houden. En dan is het alsnog zo warm dat ze veld airconditioning nodig hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk volkomen van de pot gerukt, maar eerlijk gezegd vond ik de Ronde van Qatar altijd best leuk (door de waaiers) en toen dacht ik ook niet: wat een schurkenstaat is dit, dit zou niet moeten mogen. Pogacar rijdt bij UAE Emirates, Poels bij Bahrein, mag dat ook niet? Hypocrisie ligt wel snel op de loer.
Geen leuke speciale aanbiedingen bij de supermarkt. Toen het in Zuid-Afrika was heb ik nog een stukje struisvogel kunnen kopen bij de Lidlquote:Op dinsdag 16 november 2021 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fijn dat Spanje ook door isquote:Op dinsdag 16 november 2021 23:14 schreef Strani het volgende:
Wordt nu ook genieten van de play-offs, nou dat wij er niet in hoeven.
Ja, ik had eigenlijk nergens het gevoel dat de Noren zouden scoren en ging halverwege de tweede helft uit van een 0-0 einstand. Gelukkig hebben we gewonnen. In deze poule hadden we ons dood mogen schamen, waren we tweede of derde geweest, zeker met een Haaland die elke keer geblesseerd is!quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:07 schreef Redefine het volgende:
Moet wel zeggen dat het al minder billenknijpen is zonder Haaland. Als die had meegedaan was het een stuk onrustiger geweest.
Jij bent de grootste voetbalkenner van deze slowchatquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:26 schreef Arizona het volgende:
Prikken de Noren hem er zo in en is het over en uit.
Deze laatste 10 minuten zijn cruciaal
Nee joh, dat wordt een prachtig WK! Geen barbecues, niet samenkijken in een groot park in Amsterdam, maar in de winter, in de kou. Dit wordt zo'n uniek WK.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:39 schreef Redefine het volgende:
En nu voorbereiden op een WK in decemberDat gaat echt het treurigste WK ooit worden
https://www.google.com/am(...)eggs-references/amp/quote:Op maandag 15 november 2021 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dit was de enige die mij echt was opgevallenWelke nog meer dan, als je dat nog weet?
Morgen eens even rustig kijken. In Europa gaan de mensen nu gewoon netjes naar bed Meke.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:32 schreef Meke het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)eggs-references/amp/
Vallen we direct van de verloren finale in het Glazen Huisquote:Op dinsdag 16 november 2021 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het valt mee. 18 december is het afgelopen!
Ik weet niet in welk Europa jij leeft, maar hier gaat er nog niemand naar bed.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Morgen eens even rustig kijken. In Europa gaan de mensen nu gewoon netjes naar bed Meke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |