Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 15 november 2021 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Testen doe je maar lekker thuis vanaf nu!
Ik wacht nog altijd op mijn eerstequote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als je na de derde of vierde keer besmet raken alsnog in het ziekenhuis terecht komt is er iets mis met je immuunsysteem. Dat is niet representatief voor de hele bevolking.
Dubbele agenda's.quote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef Spablauw214 het volgende:
Die PvdD vent m’n z’n vuurwerkverbod, fuck off man.
Moet die ziekenhuisopname met corona zijn, of mag 't ook iets anders zijn? Anders kunnen we nog wel wat dingen bedenkenquote:Op maandag 15 november 2021 15:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op mijn eerste![]()
Jaap zegt ook dat het ziekenhuis nu vol ligt met gevaccineerde ouderen met verslechterd immuunsysteem en ongevaccineerden.quote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als je na de derde of vierde keer besmet raken alsnog in het ziekenhuis terecht komt is er iets mis met je immuunsysteem. Dat is niet representatief voor de hele bevolking.
Zo werkt het helaas niet. Die antistoffen zijn in no time verdwenen, niet zoals bijvoorbeeld waterpokken waar je ze na het eenmaal gehad te hebben de rest van je leven bij je draagt. Waarom denk je dat we nu alweer met boosters in de weer moeten, amper een half jaar verder.quote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, en dat levert weer nieuwe verkhoudheid op. Maar de meeste mensen hebben al ervaring met de hoofdstam, immers is bijna iedereen gevaccineerd of genezen, of dood, er is een restgroep wat nu zorgt voor deze pieken. En blijkbaar zit er een plukje aan covid bevattelijken in de groep gevaccineerden.quote:Op maandag 15 november 2021 15:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van groepsimmumiteit moet denken. Een nieuw variant (delta) geeft toch heel wat herbesmettingen.
Ja oké, maar niet de IC's. Dat gevaccineerde ouderen (vooral 70+) op de verpleegafdelingen terecht komen zien we hier in de cijfers ook een paar weken terugkomen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jaap zegt ook dat het ziekenhuis nu vol ligt met gevaccineerde ouderen met verslechterd immuunsysteem en ongevaccineerden.
Ik hoop het voor ze. Er is natuurlijk wel een vaccinatieplicht voor bepaalde beroepen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees van de week toch dat ze aangeven dat ze geen maatregelen nodig hopen te hebben deze winter.
Never waste a good crisis.quote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef Spablauw214 het volgende:
Die PvdD vent m’n z’n vuurwerkverbod, fuck off man.
Scheelt weer wat pensioen en AOWquote:Op maandag 15 november 2021 15:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tja, oude mensen gaan nou eenmaal dood. Als het niet vandaag is dan morgen wel. Of over drie maanden.
Je kan mij niet vertellen dat iemand van 89 met een verzwakt immuunsysteem na vaccinatie nog acht tot tien jaar voor zich heeft. Het stelt het hooguit een beetje uit. In dit geval een maand of zes.
Oh nee sorry laatmaar, ik dacht dat we het over ontmaagding hadden.quote:Op maandag 15 november 2021 15:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Moet die ziekenhuisopname met corona zijn, of mag 't ook iets anders zijn? Anders kunnen we nog wel wat dingen bedenken
Bron dat dit dusdanig voorkomt om de ziekenhuizen te overbelasten?quote:Op maandag 15 november 2021 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Immuniteit is een fabeltje. Je kunt na besmet te zijn geweest voor de derde of vierde keer alsnog in het ziekenhuis terecht komen.
Daarom: boosters. Nu.quote:Op maandag 15 november 2021 15:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jaap zegt ook dat het ziekenhuis nu vol ligt met gevaccineerde ouderen met verslechterd immuunsysteem en ongevaccineerden.
Kijken of we dit jaar nog de 2500 delen kunnen halenquote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef THEFXR het volgende:
de topics gaan net zo hard als het virus![]()
Met x3 ben je er snel vanaf. Dan heb je over 6 maanden al 2/3 van de bevolking gehadquote:Op maandag 15 november 2021 15:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We zijn de lul, het zicht op de verspreiding zijn we helemaal kwijt. Het echte aantal kan wel x2 of x3 zijn.
Het duurt maanden om weer op behapbare aantallen te komen. Misschien moeten we de rit maar gewoon uitzitten inmiddels. Dit is echt een bloedbad geworden.
Uk heeft thans geen maatregelen. Behalve een boze pers omdat super held Boris Johnson geen mondkapje droeg in ziekenhuisquote:Op maandag 15 november 2021 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
In de UK hebben ze vorig jaar al aangegeven dat ze verwachten deze winter weer maatregelen nodig te hebben. Dat is wel zo eerlijk.
En dat mis ik hier.
Die er voor in aanmerking komen zei ik, niet dat er miljoenen in het ziekenhuis komen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Miljoenen mensen die nog in NL het ziekenhuyis komen? Welnee, denk eerder aan duizend/10 duizenden.
Dat gaat wel lukkenquote:Op maandag 15 november 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of we dit jaar nog de 2500 delen kunnen halen
Hopelijk komt het topiccijfer rap boven het gemiddelde aantal besmettingen uitquote:Op maandag 15 november 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of we dit jaar nog de 2500 delen kunnen halen
Het basisprinciepe van politiek: creeër een situatie die je later als excuus kunt gebruiken voor een maatregelquote:
Maar zo werkt het wel. Antistoffen zijn vooral relevant voor de verspreiding. Als je geen antistoffen hebt houdt dat niet in dat je geen immuniteit meer hebt, daar speelt veel meer mee dan alleen antistoffen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet. Die antistoffen zijn in no time verdwenen, niet zoals bijvoorbeeld waterpokken waar je ze na het eenmaal gehad te hebben de rest van je leven bij je draagt. Waarom denk je dat we nu alweer met boosters in de weer moeten, amper een half jaar verder.
Heb jij een exceltabladje waarin je prognostiseert hoeveel ic bezetting dat is bij een ligduur van (20???) dagen?quote:Op maandag 15 november 2021 15:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Welnee. Van die 1,8 miljoen mensen (om één of andere reden blijven het er 1,8 miljoen) zijn er al een miljoen in lage leeftijden die vrijwel niet in de ziekenhuizen komen. Er werd gesproken over nog maximaal 4800 IC opnames (inmiddels nog zo'n 4000 denk ik). Dat is gebaseerd op die hele populatie.
Sinterklaas ligt dan op de ICquote:Op maandag 15 november 2021 15:31 schreef Momo het volgende:
3 december trouwens, ga je dan zeggen dat mensen geen sinterklaas mogen vieren over 2 dagen?
Oh oke. Ik dacht, ik wil ook wel een sneltest door je neus rammen hoorquote:Op maandag 15 november 2021 15:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh nee sorry laatmaar, ik dacht dat we het over ontmaagding hadden.
Gezien het al bijna aan de 2000 zit zal het wel al voor het weekend zijnquote:Op maandag 15 november 2021 15:44 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hopelijk komt het topiccijfer rap boven het gemiddelde aantal besmettingen uit
Wanneer gaat het in het aantal ziekenhuis de topicreeks passeren?
Vraag stelde hij eerder ook aan Kuipers. Maar kuipers zei dat het niets met elkaar te maken heeft omdat vuurwerkslachtoffers de covidzorg helemaal niet in de weg zitten.quote:Op maandag 15 november 2021 15:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Never waste a good crisis.
Wel heel triest gesteld met onze zorg als de zorg al omvalt van wat vuurwerk slachtoffers gecombineerd met lagere ziekenhuis cijfers als dat we vorig jaar hadden.
quote:Op maandag 15 november 2021 15:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Sinterklaas ligt dan op de IC
ff tongen met iemand uit Urk en je hebt een gratis QR-code voor een jaar.quote:Op maandag 15 november 2021 15:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Al die 'toppers': figures. Eigenwijze Urkers en de Biblebelt. Maar ga vooral lekker door met eigenwijs zijn, mensen.
Heb jij Corona?quote:Op maandag 15 november 2021 15:45 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Gisteren ook iemand op bezoek gehad, die graag corona wou krijgen. Dit zag je toch ook wel serieus aankomen?
Nu nog vaccineren duurt sowieso te lang, plus deze 'drang' van de overheid zorgt alleen dat mensen helemaal niet gaan prikken, dus dan is dit de oplossing.
Dekt zich goed in.quote:
Die boosters zijn een grotendeels onzin, vooral ouderen hebben baat. Maar de meeste mensen zijn ook na vaccinatie nog prima bescherm, zeker als die daarna opnieuw het virus opdoen, en dat gebeurt. Alleen die meten we misschien wel niet omdat mensen sneller a-symptomatisch worden omdat het vaccin de klachten voorkomt.quote:Op maandag 15 november 2021 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet. Die antistoffen zijn in no time verdwenen, niet zoals bijvoorbeeld waterpokken waar je ze na het eenmaal gehad te hebben de rest van je leven bij je draagt. Waarom denk je dat we nu alweer met boosters in de weer moeten, amper een half jaar verder.
Kijk eens goed naar het aantal testenquote:Op maandag 15 november 2021 15:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat opperen de wappies al 1,5 jaar.
Opeens ook mainstream geworden die opvatting?
Dan moet je hopen dat het een vers geïnfecteerde is die het nog met adem en aerosolen kan besmetten. Als die aan het einde zit moet het weer via de ontlasting. 3x raden waar die deurklink is geweestquote:Op maandag 15 november 2021 15:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb jij Corona?
Zo ja, stuur me je deurklink, dan kan ik die aflebberen.
Ik bied 100 Euro.
??quote:Op maandag 15 november 2021 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uk heeft thans geen maatregelen. Behalve een boze pers omdat super held Boris Johnson geen mondkapje droeg in ziekenhuis
Ja en dat is behapbaar.quote:Op maandag 15 november 2021 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Die er voor in aanmerking komen zei ik, niet dat er miljoenen in het ziekenhuis komen.
Ik denk alleen wel dat het de realiteit is.quote:Op maandag 15 november 2021 15:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Never waste a good crisis.
Wel heel triest gesteld met onze zorg als de zorg al omvalt van wat vuurwerk slachtoffers gecombineerd met lagere ziekenhuis cijfers als dat we vorig jaar hadden.
Met name mensen met onderliggend lijden kunnen dan alsnog in het ziekenhuis terecht komen. En dat is gewoon een hele grote groep in dit land.quote:Op maandag 15 november 2021 15:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar zo werkt het wel. Antistoffen zijn vooral relevant voor de verspreiding. Als je geen antistoffen hebt houdt dat niet in dat je geen immuniteit meer hebt, daar speelt veel meer mee dan alleen antistoffen.
Die boosters zijn tot nu toe gegeven aan mensen die immuungecompromitteerd zijn. Oftewel, mensen die óf geen werkend eigen afweersysteem hebben óf mensen die zelf geen langdurige immuniteit aan kunnen maken etc
Voor de rest van de maatschappij zijn boosters discutabel voor ziekenhuisopnames, maar vooral om de verspreiding terug te dringen.
Hou vol!quote:Op maandag 15 november 2021 15:49 schreef TheRabbitEars het volgende:
Kerstfeest van mijn werk is dit jaar alweer gecanceled, Daar gaan we weer!
Ik kijk. Maar voor m’n bloeddruk had ik dat beter niet kunnen doenquote:Op maandag 15 november 2021 15:49 schreef Evenstar het volgende:
Agema spreekt nu best netjes moet ik zeggen (als iemand meekijkt)
"Als jullie goed luisteren naar onze maatregeltjes kunnen wij jullie meer ruimte gunnen"quote:
Als je uitgaat van 30 IC opnames per dag heb je in 16 dagen 480 IC opnames. Als je uitgaat van een gemiddelde ligduur van 16 dagen zal je met een instroom van zo rond de 30 IC opnames en een vergelijkbare uitstroom (want 16 dagen gemiddeld) zo'n beetje op een plateau zitten van ~480 IC patiënten met corona.quote:Op maandag 15 november 2021 15:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij een exceltabladje waarin je prognostiseert hoeveel ic bezetting dat is bij een ligduur van (20???) dagen?
Agema maakt echt gehakt van van Disselquote:Op maandag 15 november 2021 15:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik kijk. Maar voor m’n bloeddruk had ik dat beter niet kunnen doen
Heel kort door de bocht is de IC bezetting * 2 de verwerkingscapaciteit per maand.quote:Op maandag 15 november 2021 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en dat is behapbaar.
Als je wil kun je wat calcueren met gemiddelde ligdagen, kun je wel een globale calculatie maken.
Het is helemaal niet behapbaar. Als we deze cijfers nog een paar weken hebben loopt de zorg volledig vast. Snap jou wel hoor, maar dan zal eerst de zorg fatsoenlijk geherstructureerd worden alvorens we zoiets overhoop halen. Dat gaat dit jaar echt niet gebeuren.quote:Op maandag 15 november 2021 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en dat is behapbaar.
Als je wil kun je wat calcueren met gemiddelde ligdagen, kun je wel een globale calculatie maken.
Kan, maar in elk geval zijn ze daar terug bij normaal. Afgezien van een verdwaalde idioot met een mondkapje op.quote:Op maandag 15 november 2021 15:49 schreef capricia het volgende:
[..]
??
Verplichte vaccinatie voor bepaalde beroepsgroepen hebben ze.
En die mooie NHS-app waarin dat geregistreerd wordt.
Wat is 1G?quote:
April, toch eerder dan het verwachtte eind van de lockdown.quote:Op maandag 15 november 2021 15:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als je uitgaat van 30 IC opnames per dag heb je in 16 dagen 480 IC opnames. Als je uitgaat van een gemiddelde ligduur van 16 dagen zal je met een instroom van zo rond de 30 IC opnames en een vergelijkbare uitstroom (want 16 dagen gemiddeld) zo'n beetje op een plateau zitten van ~480 IC patiënten met corona.
Dat houdt wel in dat het ~160 dagen = ~5 maanden duurt voor die hele populatie achter de rug is.
Het eerste deel, met Kuipers, de GGD en de vaccinatiemevrouw was echt 1 grote cringe.quote:Op maandag 15 november 2021 15:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Agema maakt echt gehakt van van Dissel
Oh dat bedoel je. Sorry, ik dacht initieel dat je het had over ongevaccineerden. Er is (uit mijn hoofd) zo'n 10% van de gevaccineerden die onvoldoende of geen antistoffen aanmaakt om volledig beschermd te zijn. Die 10% is veel te veel voor onze ziekenhuizen, dus ook bij een 100% vaccinatiegraad is dat nog een groot probleem.quote:Op maandag 15 november 2021 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Met name mensen met onderliggend lijden kunnen dan alsnog in het ziekenhuis terecht komen. En dat is gewoon een hele grote groep in dit land.
https://www.gelderlander.(...)ergeet-het~ab47ee47/
Zijn de zorgkosten voor eigen rekening als je nooit gerookt hebt?quote:Op maandag 15 november 2021 15:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waarom? Zijn de zorgkosten ook voor je eigen rekening als je 25 jaar gerookt hebt?
Schakelde net pas in helaas.quote:Op maandag 15 november 2021 15:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het eerste deel, met Kuipers, de GGD en de vaccinatiemevrouw was echt 1 grote cringe.
Kijk aan, dat is behapbaar. Tis een bierviltjes redenering maar wel richtinggevend om het in tijdsperspectief te benaderen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als je uitgaat van 30 IC opnames per dag heb je in 16 dagen 480 IC opnames. Als je uitgaat van een gemiddelde ligduur van 16 dagen zal je met een instroom van zo rond de 30 IC opnames en een vergelijkbare uitstroom (want 16 dagen gemiddeld) zo'n beetje op een plateau zitten van ~480 IC patiënten met corona.
Dat houdt wel in dat het ~160 dagen = ~5 maanden duurt voor die hele populatie achter de rug is.
Die vaccinatieplicht wordt zelfs uitgebreid naar andere beroepen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar in elk geval zijn ze daar terug bij normaal. Afgezien van een verdwaalde idioot met een mondkapje op.
Ik neem aan dat die app tijdelijk is, die is straks niet meer nodig (wat mij betreft sowieso niet) wanneer de immuniteit verder toeneemt omdat ook daar het virus ongetwijfeld welig rondgaat. Maar het is ook daar zwemmen natuurlijk, maar ze houden hun kop boven water. Daar gaan ze straks heel veel lol van hebben omdat je dan alleen risico gericht nog maar hoeft te vaccineren of boosteren.
10% waarvan 99% statistisch gezien al niet in het ziekenhuis komt zonder vaccinatie. En dan te bedenken dat het voor een groot deel jonge mensen betreft. Hooguit 1% is nog een gevaar van die groep.quote:Op maandag 15 november 2021 15:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je. Sorry, ik dacht initieel dat je het had over ongevaccineerden. Er is (uit mijn hoofd) zo'n 10% van de gevaccineerden die onvoldoende of geen antistoffen aanmaakt om volledig beschermd te zijn. Die 10% is veel te veel voor onze ziekenhuizen, dus ook bij een 100% vaccinatiegraad is dat nog een groot probleem.
Ik heb die discussie paar maanden terug hier wel 's met @:DireStraits7 gehad. Ik kan me op dit moment geen enkel scenario voorstellen waarin we geen maatregelen zullen hebben, aangezien de zorg het niet aan kan.
De GGD is pas onlangs begonnen de administratiesoftware te verbouwen voor de registratie van boosters. Ze dachten dat we in januari zouden starten.quote:
Mijn punt was dat de zorgkosten voor iedereen gelijk zijn, ongeacht hoe je leeft (even los van het eigen risico). Om dan corona daarbuiten te trekken omdat het ons niet zint dat iemand kiest voor niet vaccineren is naar mijn mening vooral populistisch gelul.quote:Op maandag 15 november 2021 15:54 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Zijn de zorgkosten voor eigen rekening als je nooit gerookt hebt?
De verwachte zorgkosten voor gezond levende personen zijn (of waren in 2004) 107000¤ hoger dan die van rokers.
https://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/270751015.pdf (pag 19)
de 1ste groepsimmuniteit van Urk is al een tijdje op, daarom zijn ze nu aan ronde 2 bezig.quote:Op maandag 15 november 2021 15:36 schreef Elvi het volgende:
Er komt echt geen lockdown, ze willen het virus rond laten gaan en 'afremmen' zodat er toch de gewenste groepsimmuniteit ontstaat. Dat moet in Urk toch al het geval zijn inmiddels?
Ben'r bang voor inderdaad. Maar denk dat in de loop van volgend jaar het equilibrium wel is gehaald voor het virus versus maatschappij. Daarna wat nagolven (en als de kk de zorg op orde brengen!!) en dan zal ongetwijfeld een ander griepvirusje het stokje overnemen en ga je gewoon terug naar een normale situatie: elke winter weer een ander verkhoudsgriepjequote:Op maandag 15 november 2021 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is helemaal niet behapbaar. Als we deze cijfers nog een paar weken hebben loopt de zorg volledig vast. Snap jou wel hoor, maar dan zal eerst de zorg fatsoenlijk geherstructureerd worden alvorens we zoiets overhoop halen. Dat gaat dit jaar echt niet gebeuren.
Nee ik bedoel die groep samen. 700-800 duizend met behoorlijk onderliggend lijden. Maar goed, wie zegt dat ook gezonde gevaccineerde ouderen straks niet de Sjaak zijn. Zeker in het tempo waarin die boosters op gang komen is het dweilen met de kraan open.quote:Op maandag 15 november 2021 15:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je. Sorry, ik dacht initieel dat je het had over ongevaccineerden. Er is (uit mijn hoofd) zo'n 10% van de gevaccineerden die onvoldoende of geen antistoffen aanmaakt om volledig beschermd te zijn. Die 10% is veel te veel voor onze ziekenhuizen, dus ook bij een 100% vaccinatiegraad is dat nog een groot probleem.
Ik heb die discussie paar maanden terug hier wel 's met @:DireStraits7 gehad. Ik kan me op dit moment geen enkel scenario voorstellen waarin we geen maatregelen zullen hebben, aangezien de zorg het niet aan kan.
Zonder dollen, dat was oprecht de afsluiter die onze raad van bestuur gebruikte bij de cancel-mail van ons 1e grote live event dat morgen had moeten plaatsvinden.quote:
Gundogan van VOLTquote:Op maandag 15 november 2021 15:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of echt grijze haar, maar zo oud oogt ze niet.
Wie is dat?
Nilofer Gundogan van Volt.quote:Op maandag 15 november 2021 15:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie is dat?
Ja sick. Hopen dat ze dat snel stoppen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Die vaccinatieplicht wordt zelfs uitgebreid naar andere beroepen.
Het was al verplicht voor verpleegtehuisperoneel. Uitbreiding naar ziekenhuispersoneel is er vorige week ook goedgekeurd.
Zelfs wij kennen dat niet.
Noem dat maar geen maatregelen.. verplichte vaccinaties. Incl boosters etc.
De enige echte 'redding' voor die groep is medicatie, in de hoop dat die wel aanslaan. Daarom snap ik ook niet dat de Jonge dat downplayed.quote:Op maandag 15 november 2021 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die groep samen. 700-800 duizend met behoorlijk onderliggend lijden. Maar goed, wie zegt dat ook gezonde gevaccineerde ouderen straks niet de Sjaak zijn. Zeker in het tempo waarin die boosters op gang komen is het dweilen met de kraan open.
Wellicht moeten we de groep 6-12 ook gaan vaccineren, net als in Israël.
Geen idee, maar ik zat niet veel naar haar haar te kijkenquote:Op maandag 15 november 2021 15:56 schreef tja77 het volgende:
Wie is dat?
Naar wat dan wel?quote:Op maandag 15 november 2021 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zat niet veel naar haar haar te kijken
@Cue_quote:Op maandag 15 november 2021 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zat niet veel naar haar haar te kijken
Sterker nog, als die medicatie inderdaad de ligduur aanzienlijk kan verkorten of zelfs ziekenhuisopname voorkomen, dan kan dat de redding zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 15:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
De enige echte 'redding' voor die groep is medicatie, in de hoop dat die wel aanslaan. Daarom snap ik ook niet dat de Jonge dat downplayed.
Dat gevoel heb ik ook wel, dit is niet het sterkste optreden van van Dissel. Volledig aan het OMT zou ik niet willen zeggen, maar een onduidelijk/onvolledig advies gecombineerd met een kabinet wat toch zn eigen zin doet is funest.quote:Op maandag 15 november 2021 15:56 schreef Evenstar het volgende:
Als ik dit zo hoor (tweede kamer) ligt het echt volledige aan het OMT dat het constant verkeerd gaat. Ze grijpen steeds te laat in. Alle antwoorden die van Dissel geeft zijn ontwijkend en altijd maar weer van dat waren de cijfers toen ...
Waarom die groep vaccineren? Vaccin helpt niet perse tegen verspreiding he.quote:Op maandag 15 november 2021 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die groep samen. 700-800 duizend met behoorlijk onderliggend lijden. Maar goed, wie zegt dat ook gezonde gevaccineerde ouderen straks niet de Sjaak zijn. Zeker in het tempo waarin die boosters op gang komen is het dweilen met de kraan open.
Wellicht moeten we de groep 6-12 ook gaan vaccineren, net als in Israël.
Maar jij noemt een vaccinatieplicht 'geen maatregelen'quote:Op maandag 15 november 2021 15:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja sick. Hopen dat ze dat snel stoppen.
Maar in elk geval is het een kwestie van willen om terug naar normaal te gaan. Uk laat het zien.
quote:Op maandag 15 november 2021 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uk heeft thans geen maatregelen. Behalve een boze pers omdat super held Boris Johnson geen mondkapje droeg in ziekenhuis
Die hebben wij hier defacto ookquote:Op maandag 15 november 2021 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar jij noemt een vaccinatieplicht 'geen maatregelen'
Je bent lekker aan het draaien.quote:Op maandag 15 november 2021 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die hebben wij hier defacto ook
Maar ze weet wel heel goed dat er toch geen normaal antwoord uit gaat komen, dus dat doorvragen ook geen zin heeft.quote:Op maandag 15 november 2021 16:00 schreef Evenstar het volgende:
Wie is die voorzitter? Wat een kutwijf .... kapt iedereen maar af.
Van Dissel geeft ook nergens antwoord op, is nog erger dan Hugo.
Proberen, illustreren, modelleren, rekenen ... bla bla blaquote:Op maandag 15 november 2021 16:00 schreef Spablauw214 het volgende:
Jaap brengt teveel tijd door met Rutte. Overal omheen lullen en nergens antwoord op geven. Man man man.
Dat is Attje -ik glij van mijn stoel bij het Red Team- Kuiken van de PvdA.quote:Op maandag 15 november 2021 16:00 schreef Evenstar het volgende:
Wie is die voorzitter? Wat een kutwijf .... kapt iedereen maar af.
Van Dissel geeft ook nergens antwoord op, is nog erger dan Hugo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |