Nee ik bedoel die groep samen. 700-800 duizend met behoorlijk onderliggend lijden. Maar goed, wie zegt dat ook gezonde gevaccineerde ouderen straks niet de Sjaak zijn. Zeker in het tempo waarin die boosters op gang komen is het dweilen met de kraan open.quote:Op maandag 15 november 2021 15:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je. Sorry, ik dacht initieel dat je het had over ongevaccineerden. Er is (uit mijn hoofd) zo'n 10% van de gevaccineerden die onvoldoende of geen antistoffen aanmaakt om volledig beschermd te zijn. Die 10% is veel te veel voor onze ziekenhuizen, dus ook bij een 100% vaccinatiegraad is dat nog een groot probleem.
Ik heb die discussie paar maanden terug hier wel 's met @:DireStraits7 gehad. Ik kan me op dit moment geen enkel scenario voorstellen waarin we geen maatregelen zullen hebben, aangezien de zorg het niet aan kan.
Zonder dollen, dat was oprecht de afsluiter die onze raad van bestuur gebruikte bij de cancel-mail van ons 1e grote live event dat morgen had moeten plaatsvinden.quote:
Gundogan van VOLTquote:Op maandag 15 november 2021 15:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of echt grijze haar, maar zo oud oogt ze niet.
Wie is dat?
Nilofer Gundogan van Volt.quote:Op maandag 15 november 2021 15:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie is dat?
Ja sick. Hopen dat ze dat snel stoppen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Die vaccinatieplicht wordt zelfs uitgebreid naar andere beroepen.
Het was al verplicht voor verpleegtehuisperoneel. Uitbreiding naar ziekenhuispersoneel is er vorige week ook goedgekeurd.
Zelfs wij kennen dat niet.
Noem dat maar geen maatregelen.. verplichte vaccinaties. Incl boosters etc.
De enige echte 'redding' voor die groep is medicatie, in de hoop dat die wel aanslaan. Daarom snap ik ook niet dat de Jonge dat downplayed.quote:Op maandag 15 november 2021 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die groep samen. 700-800 duizend met behoorlijk onderliggend lijden. Maar goed, wie zegt dat ook gezonde gevaccineerde ouderen straks niet de Sjaak zijn. Zeker in het tempo waarin die boosters op gang komen is het dweilen met de kraan open.
Wellicht moeten we de groep 6-12 ook gaan vaccineren, net als in Israël.
Geen idee, maar ik zat niet veel naar haar haar te kijkenquote:Op maandag 15 november 2021 15:56 schreef tja77 het volgende:
Wie is dat?
Naar wat dan wel?quote:Op maandag 15 november 2021 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zat niet veel naar haar haar te kijken
@Cue_quote:Op maandag 15 november 2021 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zat niet veel naar haar haar te kijken
Sterker nog, als die medicatie inderdaad de ligduur aanzienlijk kan verkorten of zelfs ziekenhuisopname voorkomen, dan kan dat de redding zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 15:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
De enige echte 'redding' voor die groep is medicatie, in de hoop dat die wel aanslaan. Daarom snap ik ook niet dat de Jonge dat downplayed.
Dat gevoel heb ik ook wel, dit is niet het sterkste optreden van van Dissel. Volledig aan het OMT zou ik niet willen zeggen, maar een onduidelijk/onvolledig advies gecombineerd met een kabinet wat toch zn eigen zin doet is funest.quote:Op maandag 15 november 2021 15:56 schreef Evenstar het volgende:
Als ik dit zo hoor (tweede kamer) ligt het echt volledige aan het OMT dat het constant verkeerd gaat. Ze grijpen steeds te laat in. Alle antwoorden die van Dissel geeft zijn ontwijkend en altijd maar weer van dat waren de cijfers toen ...
Waarom die groep vaccineren? Vaccin helpt niet perse tegen verspreiding he.quote:Op maandag 15 november 2021 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die groep samen. 700-800 duizend met behoorlijk onderliggend lijden. Maar goed, wie zegt dat ook gezonde gevaccineerde ouderen straks niet de Sjaak zijn. Zeker in het tempo waarin die boosters op gang komen is het dweilen met de kraan open.
Wellicht moeten we de groep 6-12 ook gaan vaccineren, net als in Israël.
Maar jij noemt een vaccinatieplicht 'geen maatregelen'quote:Op maandag 15 november 2021 15:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja sick. Hopen dat ze dat snel stoppen.
Maar in elk geval is het een kwestie van willen om terug naar normaal te gaan. Uk laat het zien.
quote:Op maandag 15 november 2021 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uk heeft thans geen maatregelen. Behalve een boze pers omdat super held Boris Johnson geen mondkapje droeg in ziekenhuis
Die hebben wij hier defacto ookquote:Op maandag 15 november 2021 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar jij noemt een vaccinatieplicht 'geen maatregelen'
Je bent lekker aan het draaien.quote:Op maandag 15 november 2021 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die hebben wij hier defacto ook
Maar ze weet wel heel goed dat er toch geen normaal antwoord uit gaat komen, dus dat doorvragen ook geen zin heeft.quote:Op maandag 15 november 2021 16:00 schreef Evenstar het volgende:
Wie is die voorzitter? Wat een kutwijf .... kapt iedereen maar af.
Van Dissel geeft ook nergens antwoord op, is nog erger dan Hugo.
Proberen, illustreren, modelleren, rekenen ... bla bla blaquote:Op maandag 15 november 2021 16:00 schreef Spablauw214 het volgende:
Jaap brengt teveel tijd door met Rutte. Overal omheen lullen en nergens antwoord op geven. Man man man.
Dat is Attje -ik glij van mijn stoel bij het Red Team- Kuiken van de PvdA.quote:Op maandag 15 november 2021 16:00 schreef Evenstar het volgende:
Wie is die voorzitter? Wat een kutwijf .... kapt iedereen maar af.
Van Dissel geeft ook nergens antwoord op, is nog erger dan Hugo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |