Heb jij een exceltabladje waarin je prognostiseert hoeveel ic bezetting dat is bij een ligduur van (20???) dagen?quote:Op maandag 15 november 2021 15:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Welnee. Van die 1,8 miljoen mensen (om één of andere reden blijven het er 1,8 miljoen) zijn er al een miljoen in lage leeftijden die vrijwel niet in de ziekenhuizen komen. Er werd gesproken over nog maximaal 4800 IC opnames (inmiddels nog zo'n 4000 denk ik). Dat is gebaseerd op die hele populatie.
Sinterklaas ligt dan op de ICquote:Op maandag 15 november 2021 15:31 schreef Momo het volgende:
3 december trouwens, ga je dan zeggen dat mensen geen sinterklaas mogen vieren over 2 dagen?
Oh oke. Ik dacht, ik wil ook wel een sneltest door je neus rammen hoorquote:Op maandag 15 november 2021 15:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh nee sorry laatmaar, ik dacht dat we het over ontmaagding hadden.
Gezien het al bijna aan de 2000 zit zal het wel al voor het weekend zijnquote:Op maandag 15 november 2021 15:44 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hopelijk komt het topiccijfer rap boven het gemiddelde aantal besmettingen uit
Wanneer gaat het in het aantal ziekenhuis de topicreeks passeren?
Vraag stelde hij eerder ook aan Kuipers. Maar kuipers zei dat het niets met elkaar te maken heeft omdat vuurwerkslachtoffers de covidzorg helemaal niet in de weg zitten.quote:Op maandag 15 november 2021 15:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Never waste a good crisis.
Wel heel triest gesteld met onze zorg als de zorg al omvalt van wat vuurwerk slachtoffers gecombineerd met lagere ziekenhuis cijfers als dat we vorig jaar hadden.
quote:Op maandag 15 november 2021 15:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Sinterklaas ligt dan op de IC
ff tongen met iemand uit Urk en je hebt een gratis QR-code voor een jaar.quote:Op maandag 15 november 2021 15:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Al die 'toppers': figures. Eigenwijze Urkers en de Biblebelt. Maar ga vooral lekker door met eigenwijs zijn, mensen.
Heb jij Corona?quote:Op maandag 15 november 2021 15:45 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Gisteren ook iemand op bezoek gehad, die graag corona wou krijgen. Dit zag je toch ook wel serieus aankomen?
Nu nog vaccineren duurt sowieso te lang, plus deze 'drang' van de overheid zorgt alleen dat mensen helemaal niet gaan prikken, dus dan is dit de oplossing.
Dekt zich goed in.quote:
Die boosters zijn een grotendeels onzin, vooral ouderen hebben baat. Maar de meeste mensen zijn ook na vaccinatie nog prima bescherm, zeker als die daarna opnieuw het virus opdoen, en dat gebeurt. Alleen die meten we misschien wel niet omdat mensen sneller a-symptomatisch worden omdat het vaccin de klachten voorkomt.quote:Op maandag 15 november 2021 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet. Die antistoffen zijn in no time verdwenen, niet zoals bijvoorbeeld waterpokken waar je ze na het eenmaal gehad te hebben de rest van je leven bij je draagt. Waarom denk je dat we nu alweer met boosters in de weer moeten, amper een half jaar verder.
Kijk eens goed naar het aantal testenquote:Op maandag 15 november 2021 15:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat opperen de wappies al 1,5 jaar.
Opeens ook mainstream geworden die opvatting?
Dan moet je hopen dat het een vers geïnfecteerde is die het nog met adem en aerosolen kan besmetten. Als die aan het einde zit moet het weer via de ontlasting. 3x raden waar die deurklink is geweestquote:Op maandag 15 november 2021 15:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb jij Corona?
Zo ja, stuur me je deurklink, dan kan ik die aflebberen.
Ik bied 100 Euro.
??quote:Op maandag 15 november 2021 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uk heeft thans geen maatregelen. Behalve een boze pers omdat super held Boris Johnson geen mondkapje droeg in ziekenhuis
Ja en dat is behapbaar.quote:Op maandag 15 november 2021 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Die er voor in aanmerking komen zei ik, niet dat er miljoenen in het ziekenhuis komen.
Ik denk alleen wel dat het de realiteit is.quote:Op maandag 15 november 2021 15:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Never waste a good crisis.
Wel heel triest gesteld met onze zorg als de zorg al omvalt van wat vuurwerk slachtoffers gecombineerd met lagere ziekenhuis cijfers als dat we vorig jaar hadden.
Met name mensen met onderliggend lijden kunnen dan alsnog in het ziekenhuis terecht komen. En dat is gewoon een hele grote groep in dit land.quote:Op maandag 15 november 2021 15:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar zo werkt het wel. Antistoffen zijn vooral relevant voor de verspreiding. Als je geen antistoffen hebt houdt dat niet in dat je geen immuniteit meer hebt, daar speelt veel meer mee dan alleen antistoffen.
Die boosters zijn tot nu toe gegeven aan mensen die immuungecompromitteerd zijn. Oftewel, mensen die óf geen werkend eigen afweersysteem hebben óf mensen die zelf geen langdurige immuniteit aan kunnen maken etc
Voor de rest van de maatschappij zijn boosters discutabel voor ziekenhuisopnames, maar vooral om de verspreiding terug te dringen.
Hou vol!quote:Op maandag 15 november 2021 15:49 schreef TheRabbitEars het volgende:
Kerstfeest van mijn werk is dit jaar alweer gecanceled, Daar gaan we weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |