Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 15 november 2021 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Testen doe je maar lekker thuis vanaf nu!
Ik wacht nog altijd op mijn eerstequote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als je na de derde of vierde keer besmet raken alsnog in het ziekenhuis terecht komt is er iets mis met je immuunsysteem. Dat is niet representatief voor de hele bevolking.
Dubbele agenda's.quote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef Spablauw214 het volgende:
Die PvdD vent m’n z’n vuurwerkverbod, fuck off man.
Moet die ziekenhuisopname met corona zijn, of mag 't ook iets anders zijn? Anders kunnen we nog wel wat dingen bedenkenquote:Op maandag 15 november 2021 15:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op mijn eerste![]()
Jaap zegt ook dat het ziekenhuis nu vol ligt met gevaccineerde ouderen met verslechterd immuunsysteem en ongevaccineerden.quote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als je na de derde of vierde keer besmet raken alsnog in het ziekenhuis terecht komt is er iets mis met je immuunsysteem. Dat is niet representatief voor de hele bevolking.
Zo werkt het helaas niet. Die antistoffen zijn in no time verdwenen, niet zoals bijvoorbeeld waterpokken waar je ze na het eenmaal gehad te hebben de rest van je leven bij je draagt. Waarom denk je dat we nu alweer met boosters in de weer moeten, amper een half jaar verder.quote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, en dat levert weer nieuwe verkhoudheid op. Maar de meeste mensen hebben al ervaring met de hoofdstam, immers is bijna iedereen gevaccineerd of genezen, of dood, er is een restgroep wat nu zorgt voor deze pieken. En blijkbaar zit er een plukje aan covid bevattelijken in de groep gevaccineerden.quote:Op maandag 15 november 2021 15:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van groepsimmumiteit moet denken. Een nieuw variant (delta) geeft toch heel wat herbesmettingen.
Ja oké, maar niet de IC's. Dat gevaccineerde ouderen (vooral 70+) op de verpleegafdelingen terecht komen zien we hier in de cijfers ook een paar weken terugkomen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jaap zegt ook dat het ziekenhuis nu vol ligt met gevaccineerde ouderen met verslechterd immuunsysteem en ongevaccineerden.
Ik hoop het voor ze. Er is natuurlijk wel een vaccinatieplicht voor bepaalde beroepen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees van de week toch dat ze aangeven dat ze geen maatregelen nodig hopen te hebben deze winter.
Never waste a good crisis.quote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef Spablauw214 het volgende:
Die PvdD vent m’n z’n vuurwerkverbod, fuck off man.
Scheelt weer wat pensioen en AOWquote:Op maandag 15 november 2021 15:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tja, oude mensen gaan nou eenmaal dood. Als het niet vandaag is dan morgen wel. Of over drie maanden.
Je kan mij niet vertellen dat iemand van 89 met een verzwakt immuunsysteem na vaccinatie nog acht tot tien jaar voor zich heeft. Het stelt het hooguit een beetje uit. In dit geval een maand of zes.
Oh nee sorry laatmaar, ik dacht dat we het over ontmaagding hadden.quote:Op maandag 15 november 2021 15:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Moet die ziekenhuisopname met corona zijn, of mag 't ook iets anders zijn? Anders kunnen we nog wel wat dingen bedenken
Bron dat dit dusdanig voorkomt om de ziekenhuizen te overbelasten?quote:Op maandag 15 november 2021 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Immuniteit is een fabeltje. Je kunt na besmet te zijn geweest voor de derde of vierde keer alsnog in het ziekenhuis terecht komen.
Daarom: boosters. Nu.quote:Op maandag 15 november 2021 15:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jaap zegt ook dat het ziekenhuis nu vol ligt met gevaccineerde ouderen met verslechterd immuunsysteem en ongevaccineerden.
Kijken of we dit jaar nog de 2500 delen kunnen halenquote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef THEFXR het volgende:
de topics gaan net zo hard als het virus![]()
Met x3 ben je er snel vanaf. Dan heb je over 6 maanden al 2/3 van de bevolking gehadquote:Op maandag 15 november 2021 15:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We zijn de lul, het zicht op de verspreiding zijn we helemaal kwijt. Het echte aantal kan wel x2 of x3 zijn.
Het duurt maanden om weer op behapbare aantallen te komen. Misschien moeten we de rit maar gewoon uitzitten inmiddels. Dit is echt een bloedbad geworden.
Uk heeft thans geen maatregelen. Behalve een boze pers omdat super held Boris Johnson geen mondkapje droeg in ziekenhuisquote:Op maandag 15 november 2021 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
In de UK hebben ze vorig jaar al aangegeven dat ze verwachten deze winter weer maatregelen nodig te hebben. Dat is wel zo eerlijk.
En dat mis ik hier.
Die er voor in aanmerking komen zei ik, niet dat er miljoenen in het ziekenhuis komen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Miljoenen mensen die nog in NL het ziekenhuyis komen? Welnee, denk eerder aan duizend/10 duizenden.
Dat gaat wel lukkenquote:Op maandag 15 november 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of we dit jaar nog de 2500 delen kunnen halen
Hopelijk komt het topiccijfer rap boven het gemiddelde aantal besmettingen uitquote:Op maandag 15 november 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of we dit jaar nog de 2500 delen kunnen halen
Het basisprinciepe van politiek: creeër een situatie die je later als excuus kunt gebruiken voor een maatregelquote:
Maar zo werkt het wel. Antistoffen zijn vooral relevant voor de verspreiding. Als je geen antistoffen hebt houdt dat niet in dat je geen immuniteit meer hebt, daar speelt veel meer mee dan alleen antistoffen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet. Die antistoffen zijn in no time verdwenen, niet zoals bijvoorbeeld waterpokken waar je ze na het eenmaal gehad te hebben de rest van je leven bij je draagt. Waarom denk je dat we nu alweer met boosters in de weer moeten, amper een half jaar verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |