SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
![]()
Leiderdorpquote:Op maandag 15 november 2021 15:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die +2 in Zuid-Holland, welke gemeente is dat precies?![]()
Ik was al benieuwd wie daar het eerst op zou reagerenquote:Op maandag 15 november 2021 15:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is wel een heel bijzonder getal gelet op de bijzondere kledingkeuze van die gasten tijdje terug. Blij dat toch iemand het zag.
/niet teleurgesteld![]()
Het bericht dat je wilde plaatsen:En je mist nog van alles doordat mensen geen testafspraken kunnen maken. M’n halve omgeving heeft ondertussen corona. Ik vraag me af of dit nog wel met maatregelen te beteugelen is eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2021 15:21 schreef Tijn het volgende: Als dit zo doorgaat hebben we straks meer dan 20k positieve tests met een percentage positief dat ook boven de 20% is. Ai caramba, mensen.
![]()
Leiderdorpquote:Op maandag 15 november 2021 15:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die +2 in Zuid-Holland, welke gemeente is dat precies?
Hopelijk @Nattekat niet![]()
![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk @Lenny_Leonard taggen, maar dan zou ik een groter risico lopen dat die post verwijderd zou wordenquote:Op maandag 15 november 2021 15:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd wie daar het eerst op zou reageren. Blij dat toch iemand het zag.
/niet teleurgesteld![]()
![]()
Gewoon de horeca toch weer helemaal dicht gooien, net als de theaters en dergelijke; dan zijn we opeens gered.quote:Op maandag 15 november 2021 15:26 schreef Spablauw214 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
En je mist nog van alles doordat mensen geen testafspraken kunnen maken. M’n halve omgeving heeft ondertussen corona. Ik vraag me af of dit nog wel met maatregelen te beteugelen is eigenlijk.
Terwijl we nog steeds massaal toch nog kantoor gaan, kinderen naar school sturen en geen maatregelen nemen in de kerken![]()
![]()
Zo, 19.200 besmettingen. Met de huidige testcapaciteit kan het onmogelijk hoger komen dan dit, dus we hebben de piek bereikt!
Gefeliciteerd iedereen
Makkelijk eerste![]()
En dan te bedenken dat de 'lockdown' ook maar slap is.
We rijden op een klif af in de hoop dat de brandstof opraakt in plaats van op de rem te trappen.![]()
quote:Op maandag 15 november 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, 19.200 besmettingen. Met de huidige testcapaciteit kan het onmogelijk hoger komen dan dit, dus we hebben de piek bereikt!
Gefeliciteerd iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kerelquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
90k testen x 0.2 = 18.000 ongeveer idd.quote:Op maandag 15 november 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gefeliciteerd iedereen![]()
No way dat ze wachten tot de volgende persconferentie voor extra maatregelen als dit zo doorgaat. Ze moeten dan weer even daadkrachtig overkomen, dus dan smijten ze gewoon weer sectoren helemaal dicht totdat de lente aanbreektquote:Op maandag 15 november 2021 15:27 schreef Confetti het volgende:
En dan te bedenken dat de 'lockdown' ook maar slap is.
We rijden op een klif af in de hoop dat de brandstof opraakt in plaats van op de rem te trappen.![]()
![]()
Ze zeggen dat ze aan het opschalen zijn, vrees dat dit te vroeg een feestje is.quote:Op maandag 15 november 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gefeliciteerd iedereenstupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
Testen doe je maar lekker thuis vanaf nu!quote:Op maandag 15 november 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gefeliciteerd iedereenblablablabla![]()
Als het goed is ie gisteren niet buiten geweest vanwege F1.quote:Op maandag 15 november 2021 15:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Leiderdorp
Hopelijk @:nattekat niet
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Nouja, het kwam wel ter sprake bij de persconferentie, toen liep de Jonge er helemaal op vast. "Ja het is met 2G niet genoeg om je te laten testen, je moet gevaccineerd zijn of het virus gehad hebben..."quote:
In zijn hoofd: Oh wacht, das niet handig...![]()
Tegen de tijd dat dat ze gelukt is zijn we alweer over de curve heen hoor.quote:Op maandag 15 november 2021 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze aan het opschalen zijn, vrees dat dit te vroeg een feestje is.Makkelijk eerste![]()
Wanneer is de volgende persconferentie?quote:Op maandag 15 november 2021 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
No way dat ze wachten tot de volgende persconferentie voor extra maatregelen als dit zo doorgaat. Ze moeten dan weer even daadkrachtig overkomen, dus dan smijten ze gewoon weer sectoren helemaal dicht totdat de lente aanbreekt
Officieel moet het huidige pakket maatregelen nog effect gaan hebben.blablablabla![]()
We zijn de lul, het zicht op de verspreiding zijn we helemaal kwijt. Het echte aantal kan wel x2 of x3 zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 15:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gewoon de horeca toch weer helemaal dicht gooien, net als de theaters en dergelijke; dan zijn we opeens gered.
Terwijl we nog steeds massaal toch nog kantoor gaan, kinderen naar school sturen en geen maatregelen nemen in de kerken
Het duurt maanden om weer op behapbare aantallen te komen. Misschien moeten we de rit maar gewoon uitzitten inmiddels. Dit is echt een bloedbad geworden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: