Zou me niks verbazen als er vandaag ook weer een storing is waardoor de storing van gisteren en eergisteren wordt verrekend.quote:Op maandag 15 november 2021 15:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De vraag is dus hoe sterk de invloed van de storingen is op de scores.
Gemeente Rozendaal.quote:
Ha, dat zijn dan wel eilanders, maar geen wappenquote:
quote:Op maandag 15 november 2021 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het RIVM meldt dat niet alle achterstallige tests in dit cijfer zijn verwerkt
Zijn ook echt vaak storingen voor mijn gevoel. Zo'n complex proces is het nou ook weer niet lijkt me.quote:Op maandag 15 november 2021 15:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De vraag is dus hoe sterk de invloed van de storingen is op de scores.
De overheid en IT zijn altijd een recipe for disaster.quote:Op maandag 15 november 2021 15:21 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zijn ook echt vaak storingen voor mijn gevoel. Zo'n complex proces is het nou ook weer niet lijkt me.
Het is altijd erger dan je denkt dat het is en anders wordt het wel zo gefraseert dat het erger moet lijken dan het eigenlijk is.quote:Op maandag 15 november 2021 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het RIVM meldt dat niet alle achterstallige tests in dit cijfer zijn verwerkt
Oh, we moeten ook echt de vaccinatiegraad verder ophogen. Maar dat alleen gaat niet genoeg zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huidige druk door ongevaccineerden.
Dat is wel een heel bijzonder getal gelet op de bijzondere kledingkeuze van die gasten tijdje terugquote:Op maandag 15 november 2021 15:17 schreef Benny het volgende:
Urk 1940/100.000 inwoners over de afgelopen 7 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |