quote:Op maandag 15 november 2021 15:14 schreef summer2bird het volgende:
Ben wel weer benieuwd naar wat voor taart we vandaag te zien krijgen
Eenzelfde die Pim Fortuyn in zijn gezicht kreeg, gezien de shitzooi die hugo er van maakt.quote:Op maandag 15 november 2021 15:14 schreef summer2bird het volgende:
Dat is zo onderhand wel het enige lichtpuntje in deze reeks he.quote:Op maandag 15 november 2021 15:14 schreef summer2bird het volgende:
Die 19.2k was netjes dusquote:Op maandag 15 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
19.197 positieve testen
218 ziekenhuisopnames
26 IC-opnames
16 overlijdens
Als de grotere kans op ernstig ziek worden of overlijden ze al niet boeit dan gaat dit ook niets uithalen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:10 schreef Drass het volgende:
Wellicht nog meer druk opvoeren dat bij corona opname bij niet gevaccineerde alle zorgkosten voor eigen rekening zijn...
Ze hebben daar het QR-systeem afgeschaft omdat toch iedereen gevaccineerd is, maar dragen allemaal nog mondkapjes overal.quote:Op maandag 15 november 2021 15:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Portugal heeft (ook toen het hier afgeschaft was) altijd mondkapjes gehad, en 2 meter Social Distancing gehad. En dat hebben ze nu nog.
De mondkapjesplicht buiten is inmiddels wel afgeschaft. Hebben wij nooit gehad.
Benny was voor je...quote:Op maandag 15 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 19.197 nieuw gemelde positieve testen
- 218 nieuwe ziekenhuisopnames
- 26 nieuwe IC-opnames
- 16 nieuwe overlijdens
Maar waarschijnlijk niet eens alle..quote:
To The Moon!!!!!quote:
Niet nuanceren, ik ben net lekker COMPLEET in PANIEK!quote:
Duh.quote:
En ook daarom moet Hugo vervangen worden. Een nieuw iemand die eerlijk vertelt dat dit voorlopig niet weg gaat. Het heeft geen zin om groepen zo tegenover elkaar te plaatsten. Het gaat niet de oplossing zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 15:12 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Maar dan heb je wat dat betreft allemaal meegeholpen (ja er zijn ook andere dingen die helpen). Dan kan je gericht verder kijken. Nu kijken de gevaccineerden naar de ongevaccineerden. En de ongevaccineerden (een aantal daarvan) zoeken allerlei redenen waarom het aan de gevaccineerden ligt. En dus komen we op dit moment nergens.
Die testcapaciteit is geen vaststaand feit op zich, als het nodig is kan dat wel worden opgeschaald lijkt me.quote:Op maandag 15 november 2021 15:17 schreef Cynicio het volgende:
We zitten nu toch wel een beetje aan de max van de testcapaciteit? Ik verwacht niet dat de cijfers veel hoger dan 20K zullen zijn op de piek.
Als je een krat bier met elk vaccin geeft zitten we zo op 100%quote:Op maandag 15 november 2021 15:17 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
En als we nou dat vaccineren niet verplichten maar ongevaccineerden verleiden met; kortingen op fossiele brandstoffen, taarten en alles daar tussen in?
Elke andere maatregel kost immers ook geld.
quote:Op maandag 15 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
19.197 positieve testen
218 ziekenhuisopnames
26 IC-opnames
16 overlijdens
Klopt, dat meldt het RIVM ook zelfquote:Op maandag 15 november 2021 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk niet eens alle..
Hoe bedoel je dit?quote:Op maandag 15 november 2021 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, met de huidige cijfers ziet het er daar niet naar uit.
Zet hem nog maar even koud. Misschien dat we hem deze week nog kunnen gebruikenquote:Op maandag 15 november 2021 15:15 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het echt gek wordt
Pushmeldingengalore?quote:Op maandag 15 november 2021 15:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Niet nuanceren, ik ben net lekker COMPLEET in PANIEK!
OMG!!!!!!!11111
De vraag is dus hoe sterk de invloed van de storingen is op de scores.quote:Op maandag 15 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
19.197 positieve testen
218 ziekenhuisopnames
26 IC-opnames
16 overlijdens
Huidige druk door ongevaccineerden.quote:
Hoe langer dit duurt, hoe zwakker dat "lange termijn"-argument wordt.quote:Op maandag 15 november 2021 15:19 schreef aartstyle het volgende:
Is er nog iemand hier die daadwerkelijk van mening is dat vaccineren niet helpt?
Of zijn de niet gevaccineerden alleen bang voor de gevolgen op lange termijn?
BLACKED!!!quote:
Het RIVM meldt dat niet alle achterstallige tests in dit cijfer zijn verwerktquote:Op maandag 15 november 2021 15:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De vraag is dus hoe sterk de invloed van de storingen is op de scores.
Zou me niks verbazen als er vandaag ook weer een storing is waardoor de storing van gisteren en eergisteren wordt verrekend.quote:Op maandag 15 november 2021 15:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gemeente Rozendaal.quote:
Ha, dat zijn dan wel eilanders, maar geen wappenquote:
quote:Op maandag 15 november 2021 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het RIVM meldt dat niet alle achterstallige tests in dit cijfer zijn verwerkt
Zijn ook echt vaak storingen voor mijn gevoel. Zo'n complex proces is het nou ook weer niet lijkt me.quote:Op maandag 15 november 2021 15:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De overheid en IT zijn altijd een recipe for disaster.quote:Op maandag 15 november 2021 15:21 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zijn ook echt vaak storingen voor mijn gevoel. Zo'n complex proces is het nou ook weer niet lijkt me.
Het is altijd erger dan je denkt dat het is en anders wordt het wel zo gefraseert dat het erger moet lijken dan het eigenlijk is.quote:Op maandag 15 november 2021 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het RIVM meldt dat niet alle achterstallige tests in dit cijfer zijn verwerkt
Oh, we moeten ook echt de vaccinatiegraad verder ophogen. Maar dat alleen gaat niet genoeg zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huidige druk door ongevaccineerden.
Dat is wel een heel bijzonder getal gelet op de bijzondere kledingkeuze van die gasten tijdje terugquote:Op maandag 15 november 2021 15:17 schreef Benny het volgende:
Urk 1940/100.000 inwoners over de afgelopen 7 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |