SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Voortschrijdend inzichtquote:Op maandag 15 november 2021 14:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben sinds deze crisis al minstens 20 keer van inzicht verandert. Ik leer ook steeds meer over dit virus.![]()
Het is niet meer zo als in maart 2020.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Het gaat weer hard opeensquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lichtgewicht Ploumen laat zich in deze vervangen door nog een groter lichtgewicht.quote:Op maandag 15 november 2021 14:24 schreef Derrazi het volgende:
Weet iemand waar de fractievoorzitters zijn? Klaver, Ploumen en Kaag? Al weken niet gezien"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Ja, dat heeft best een verschil gemaakt als je naar de publicaties kijkt. Ze zouden eigenlijk de vaccins daar ook op moeten aanpassen. Ook omdat Delta gaat veranderen naar bijvoorbeeld Kappa. En dan lijkt Kappa waarschijnlijk meer op Delta dan op Alpha, waar het vaccin voor is gemaakt.quote:![]()
Lol, ze gaan zich volgende week voorbereiden op het boosteren. Mooi op tijd Hugo.- verwijderd door admin -![]()
Het vaccin is zelfs niet voor Alpha gemaakt maar voor de Wuhan-variant.quote:Op maandag 15 november 2021 14:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dat heeft best een verschil gemaakt als je naar de publicaties kijkt. Ze zouden eigenlijk de vaccins daar ook op moeten aanpassen. Ook omdat Delta gaat veranderen naar bijvoorbeeld Kappa. En dan lijkt Kappa waarschijnlijk meer op Delta dan op Alpha, waar het vaccin voor is gemaakt.![]()
Ja.quote:Op maandag 15 november 2021 14:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dat heeft best een verschil gemaakt als je naar de publicaties kijkt. Ze zouden eigenlijk de vaccins daar ook op moeten aanpassen. Ook omdat Delta gaat veranderen naar bijvoorbeeld Kappa. En dan lijkt Kappa waarschijnlijk meer op Delta dan op Alpha, waar het vaccin voor is gemaakt.
Zo kan de werkelijkheid keer op keer veranderen. En daar moeten we gewoon rekening mee houden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dom toneelstuk weer. Gewoon weer te laat...quote:Op maandag 15 november 2021 14:27 schreef groenen het volgende:
Lol, ze gaan zich volgende week voorbereiden op het boosteren. Mooi op tijd Hugo.
Hugo functie elders!zie email 27 oktober![]()
Volgens Kuipers zitten we dus nog voor 1 December op ongeveer 3000 mensen in de ziekenhuizen "zonder enige zicht op een ommekeer"![]()
Sint
Kerst
Amateurvoetbal
Sportscholen
Horeca
Evenementen
Theater
Bioscopen
Scholen??“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik ging er even vanuit dat Alpha de originele variant was, maar Alpha is de eerste significante mutatie natuurlijkquote:Op maandag 15 november 2021 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het vaccin is zelfs niet voor Alpha gemaakt maar voor de Wuhan-variant.![]()
![]()
En hoe gaan WE dit dan omdraaien?quote:Op maandag 15 november 2021 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens Kuipers zitten we dus nog voor 1 December op ongeveer 3000 mensen in de ziekenhuizen "zonder enige zicht op een ommekeer"![]()
Sint
Kerst
Amateurvoetbal
Sportscholen
Horeca
Evenementen
Theater
Bioscopen
Scholen??[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor januari 2023 dan maar.quote:Op maandag 15 november 2021 14:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Het gaat niet lukken om iedereen voor 1-1 te boosteren.![]()
Hugo heeft griepprik gezet. Wat een figuur
https://twitter.com/hugodejonge/status/1460230596299563012?s=21![]()
Ik neem dit wel met een behoorlijke korrel zout eigenlijk, de instroom en uitstroom in ziekenhuizen zal op een bepaald moment nog verder in balans komen, dan blijft het natuurlijk druk, maar ik geloof niet dat we echt richting de 3000 zullen gaan. Sowieso maakt men zich nu ineens een stuk drukker over de verpleegafdelingen dan over de IC's lijkt het.quote:Op maandag 15 november 2021 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Sint
Kerst
Amateurvoetbal
Sportscholen
Horeca
Evenementen
Theater
Bioscopen
Scholen??Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja je kunt er om lachen. Maar ik was van de week al getuige van een schoolklas die naar de mc ging en waar een tweetal kinderen niet naar binnen mochten. Dan voel je je toch wel heel lullig hoor...quote:Op maandag 15 november 2021 14:29 schreef summer2bird het volgende:
lmao kinderen die worden gevaccineerd omdat ze naar de mac willen
zie email 27 oktober![]()
Prikkie om naar de McDonald's te kunnen gaan.
Zeer kwalijk..quote:Op maandag 15 november 2021 14:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Het gaat niet lukken om iedereen voor 1-1 te boosteren.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Klopt.quote:Op maandag 15 november 2021 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het vaccin is zelfs niet voor Alpha gemaakt maar voor de Wuhan-variant.
Is Alpha niet de Engelse variant?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Wat een verschrikkelijke mafklepper. Heeft hij zijn eigen marketing team in dienst ofzo. Wat een huichelaar.quote:Op maandag 15 november 2021 14:30 schreef Johannes788 het volgende:
https://twitter.com/hugodejonge/status/1460230596299563012?s=21![]()
Kuipers heeft er wel vaker naast gezeten.quote:Op maandag 15 november 2021 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Sint
Kerst
Amateurvoetbal
Sportscholen
Horeca
Evenementen
Theater
Bioscopen
Scholen??![]()
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar ik snap dit echt niet. Zet er een paar sterke projectmanagers vanuit het bedrijfsleven op en pak door verdorie. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 14:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Het gaat niet lukken om iedereen voor 1-1 te boosteren.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Voor wat moeten die kinderen dan een prik halen? Om te voorkomen dat ze op de IC terecht komen?quote:Op maandag 15 november 2021 14:31 schreef jcdragon het volgende:
Prikkie om naar de McDonald's te kunnen gaan.![]()
![]()
Zit hij in een doelgroep?quote:Op maandag 15 november 2021 14:30 schreef Johannes788 het volgende:
https://twitter.com/hugodejonge/status/1460230596299563012?s=21Twiddel![]()
Ook mensen in de klinieken hebben handjes aan hun bed nodig. Met het huidige groeipercentage van 20-30% schiet die bezetting in heel korte tijd enorm omhoog helaas..quote:Op maandag 15 november 2021 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem dit wel met een behoorlijke korrel zout eigenlijk, de instroom en uitstroom in ziekenhuizen zal op een bepaald moment nog verder in balans komen, dan blijft het natuurlijk druk, maar ik geloof niet dat we echt richting de 3000 zullen gaan. Sowieso maakt men zich nu ineens een stuk drukker over de verpleegafdelingen dan over de IC's lijkt het.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Pff, hoop dat die QR er weer snel van af is.quote:Op maandag 15 november 2021 14:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja je kunt er om lachen. Maar ik was van de week al getuige van een schoolklas die naar de mc ging en waar een tweetal kinderen niet naar binnen mochten. Dan voel je je toch wel heel lullig hoor...
Dit ist toch geen maatschappij zo?"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
Ja.quote:Op maandag 15 november 2021 14:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt.
Is Alpha niet de Engelse variant?![]()
Zojuist een email van de basisschool ontvangen: Ze bereiden zich al weer voor op online onderwijs.
Goh, dat is sneller dan Hugo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Al die doemvoorspellingen hebben er vaker naast gezeten dan dat ze daadwerkelijk uitkwamen gelukkig.quote:Op maandag 15 november 2021 14:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kuipers heeft er wel vaker naast gezeten.![]()
GVD komen ze weer met die ICT systemen. Man man man, stel een FOK team samen en dan is het binnen een maand klaar. Tsss![]()
Op zich een goede reden om je kinderen niet te vaccineren.quote:Op maandag 15 november 2021 14:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja je kunt er om lachen. Maar ik was van de week al getuige van een schoolklas die naar de mc ging en waar een tweetal kinderen niet naar binnen mochten. Dan voel je je toch wel heel lullig hoor...
Eten ze tenminste gezonder.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Dat de verspreiding zo snel gaat kunnen we ook als iets positiefs zien, hoe sneller het gaat hoe meer immuniteit er komt. Het moet er toch eens van komen.
Kwestie van door de zure appel heen bijten."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Op zich was dat allang duidelijk. Ze zijn weer veel te laat begonnen met het opstarten van dit traject.quote:Op maandag 15 november 2021 14:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Het gaat niet lukken om iedereen voor 1-1 te boosteren.![]()
4,3 miljoen boosterprikken is logischerwijs niet te doen voor 2022.quote:Op maandag 15 november 2021 14:31 schreef josja het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar ik snap dit echt niet. Zet er een paar sterke projectmanagers vanuit het bedrijfsleven op en pak door verdorie. Hoe moeilijk kan het zijn.![]()
Het is een complot, ze weten al meer van de volgende persco dan wij..quote:Op maandag 15 november 2021 14:32 schreef capricia het volgende:
Zojuist een email van de basisschool ontvangen: Ze bereiden zich al weer voor op online onderwijs.
Maar serieus, zou je eens willen delen hoe ze dat verwoorden?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
@Janneke141quote:Op maandag 15 november 2021 14:32 schreef capricia het volgende:
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
De vertraging in de boostercampagne komt omdat een derde prik niet in het administratiesysteem kon.
Ze dachten dat ze in januari zouden starten, ze zijn te laat begonnen.
Man man man.![]()
Een zure appel die 6 maanden gaat duren.quote:Op maandag 15 november 2021 14:32 schreef phpmystyle het volgende:
Dat de verspreiding zo snel gaat kunnen we ook als iets positiefs zien, hoe sneller het gaat hoe meer immuniteit er komt. Het moet er toch eens van komen.
Kwestie van door de zure appel heen bijten.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Een verbod op het vertoeven in de open lucht gedurende de dag.quote:Op maandag 15 november 2021 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Sint
Kerst
Amateurvoetbal
Sportscholen
Horeca
Evenementen
Theater
Bioscopen
Scholen??![]()
Deze zomer konden we ook 1,5 miljoen prikken per week zetten, waarom niet?quote:Op maandag 15 november 2021 14:33 schreef Nober het volgende:
[..]
4,3 miljoen boosterprikken is logischerwijs niet te doen voor 2022.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Maar je zou toch verwachten dat ze weten dat je daar niet naar binnen mag zonder QR. Dus de lullig-heid zou ik verwachten dat die al ervoor zou plaatsvinden.quote:Op maandag 15 november 2021 14:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Losstaand van dat het niet leuk is.
Maar zie dat wel vaker, dat mensen (niet kinderen) veelal wel gewoon proberen om binnen te komen zonder QR, ondanks ze weten dat het niet mag. En er op die plek moeilijk over gaan doen![]()
![]()
Super logisch om na de voorspelde piek pas te beginnen met prikken ookquote:Op maandag 15 november 2021 14:33 schreef Spablauw214 het volgende:
De vertraging in de boostercampagne komt omdat een derde prik niet in het administratiesysteem kon.
Man man man.![]()
![]()
Geef de mensen een stempel dan! jezus, dat administratiesysteem doet er nu niet toe.quote:Op maandag 15 november 2021 14:33 schreef Spablauw214 het volgende:
Man man man.![]()
Tjah als het aan mij ligt niet. Wat mij betreft de pleister er zo snel mogelijk aftrekken: Gevaccineerd, genezen, of gedood door het virus. Het reservoir aan mogelijke ic/verpleeg kandidaten raakt op deze manier ten minste wel leeg.quote:Op maandag 15 november 2021 14:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een zure appel die 6 maanden gaat duren."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Nergens blijkt een crisishouding uit.quote:Op maandag 15 november 2021 14:34 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Geef de mensen een stempel dan! jezus, dat administratiesysteem doet er nu niet toe.![]()
AAARGHHH, je wist al sinds de zomer dat dit moment er een keer aankwam en je hebt dit soort toch betrekkelijk eenvoudige zaken gewoon niet voor elkaar? Onbestaanbaar.quote:Op maandag 15 november 2021 14:33 schreef Spablauw214 het volgende:
Man man man.
Déjà-vu dit.zie email 27 oktober![]()
Dit is wel terecht natuurlijk, van naar de Mac gaan ontwikkel je obesitas en kom je in de risicogroep. Vaccineren die handel.quote:Op maandag 15 november 2021 14:31 schreef jcdragon het volgende:
Prikkie om naar de McDonald's te kunnen gaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een zuur appeltje voor de dorst.quote:Op maandag 15 november 2021 14:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een zure appel die 6 maanden gaat duren.![]()
Als ik hier ga typen wat ik denk dan kan ik zomaar opgepakt worden.quote:Op maandag 15 november 2021 14:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nergens blijkt een crisishouding uit.![]()
Ja, dat dus. Precies hetzelfde gezeik als vorig jaar. Het maakt epidemiologisch geen reet uit hoe de administratie eruit ziet, als die prikken maar gezet worden.quote:Op maandag 15 november 2021 14:34 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Geef de mensen een stempel dan! jezus, dat administratiesysteem doet er nu niet toe.
Schrijf het ergens op en voer het later in wanneer het systeem wel werkt.![]()
Te druk met testen.quote:Op maandag 15 november 2021 14:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Deze zomer konden we ook 1,5 miljoen prikken per week zetten, waarom niet?![]()
Maar dan kunnen ze straks ook niet meer naar school. Keuzes, keuzesquote:Op maandag 15 november 2021 14:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op zich een goede reden om je kinderen niet te vaccineren.
Eten ze tenminste gezonder.![]()
![]()
Dan onderschat je groepsdynamiek wat denk ik, de hele klas gaat daar heen dus je schuifelt gewoon mee. Zo werkt dat als je 13-14 bent. Ze deden overigens niet moeilijk.quote:Op maandag 15 november 2021 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je zou toch verwachten dat ze weten dat je daar niet naar binnen mag zonder QR. Dus de lullig-heid zou ik verwachten dat die al ervoor zou plaatsvinden.
Losstaand van dat het niet leuk is.
Maar zie dat wel vaker, dat mensen (niet kinderen) veelal wel gewoon proberen om binnen te komen zonder QR, ondanks ze weten dat het niet mag. En er op die plek moeilijk over gaan doenzie email 27 oktober![]()
Da's best slim van ze, was de GGD wel voorbereid geweest, dan riep heel BNW zie je wel!!!1!quote:Op maandag 15 november 2021 14:33 schreef Spablauw214 het volgende:
Man man man.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Wat heeft testen met de booster campagne te maken?quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ja maar dan kun je geen QR's maken he? /squote:Op maandag 15 november 2021 14:34 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Geef de mensen een stempel dan! jezus, dat administratiesysteem doet er nu niet toe.zie email 27 oktober![]()
Deze presentatie haalt echt het bloed onder m’n nagels vandaan. M’n hele schoenenkast ligt onderhand achter de tvquote:Op maandag 15 november 2021 14:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
AAARGHHH, je wist al sinds de zomer dat dit moment er een keer aankwam en je hebt dit soort toch betrekkelijk eenvoudige zaken gewoon niet voor elkaar? Onbestaanbaar.
Déjà-vu dit.![]()
Hadden we van de zomer gewoon moeten doen.quote:Op maandag 15 november 2021 14:32 schreef phpmystyle het volgende:
Kwestie van door de zure appel heen bijten.![]()
Hugo wilt dat niet want de Totalitaire Staat kan niet werken zonder een allesomvattend registratiesysteem.quote:Op maandag 15 november 2021 14:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Precies hetzelfde gezeik als vorig jaar. Het maakt epidemiologisch geen reet uit hoe de administratie eruit ziet, als die prikken maar gezet worden.
Schrijf het ergens op en voer het later in wanneer het systeem wel werkt.![]()
Ik lees trouwens net dat als je volledig gevaccineerd bent, je in Stockholm niet getest kunt worden. Ook niet als je symptomen hebt.
Dat is wel een manier om het aantal gevallen laag te houden in de rapportages, ja![]()
![]()
Een stukje:quote:Op maandag 15 november 2021 14:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is een complot, ze weten al meer van de volgende persco dan wij..
Maar serieus, zou je eens willen delen hoe ze dat verwoorden?quote:Vanmiddag komen de leerkrachten (digitaal) bij elkaar om een start te maken met het klaarzetten en inrichten van het thuisonderwijs.
[..]
Kinderen die in quarantaine zitten, maar niet ziek zijn, kunnen dan in elk geval gewoon online aan het werk. Op het moment dat de gehele klas in quarantaine zit, of als er andere maatregelen bekend worden, zal de leerkracht direct online les kunnen geven.
Het sinterklaasfeest en het kerstdiner zijn nog spannend. We zullen moeten afwachten hoe alles zich ontwikkelt. Ook daarvoor zijn we inmiddels alternatieven aan het bedenken. Als er meer informatie is wordt u geïnformeerd."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zweedse Godenquote:Op maandag 15 november 2021 14:38 schreef Tijn het volgende:
Ik lees trouwens net dat als je volledig gevaccineerd bent, je in Stockholm niet getest kunt worden. Ook niet als je symptomen hebt.
Dat is wel een manier om het aantal gevallen laag te houden in de rapportages, ja![]()
Lekker sjoemelen ja, maar dit zullen de wappies vast wél goedkeuren itt wat er in Letland gebeurt.quote:Op maandag 15 november 2021 14:38 schreef Tijn het volgende:
Dat is wel een manier om het aantal gevallen laag te houden in de rapportages, ja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De methode Trump-Baudet, tja.quote:Op maandag 15 november 2021 14:38 schreef Tijn het volgende:
Dat is wel een manier om het aantal gevallen laag te houden in de rapportages, ja
zie email 27 oktober![]()
Dit gaat om het feit dat er klassen in quarantaine moeten na een besmetting. Niet dat de overheid oplegt dat alle scholen dicht moeten.quote:![]()
Hoe zit het me de herbesmettingen/ziekenhuisopnamens onder de mensen die al eerder besmet waren?
Is dat hetzelfde als bij enkel gevaccineerden?
En hoe verhoudt dat zich tot besmet + gevaccineerd / gevaccineerd + besmet?
Is daar een studie over toevallig?![]()
"In Zweden gaat het prima zonder maatregelen"quote:Op maandag 15 november 2021 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker sjoemelen ja, maar dit zullen de wappies vast wél goedkeuren itt wat er in Letland gebeurt.![]()
![]()
Dit topic kan spoedig wel naar bnw toch?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Dat is beleid ja. Gevaccineerden worden daar niet getest.quote:Op maandag 15 november 2021 14:38 schreef Tijn het volgende:
Dat is wel een manier om het aantal gevallen laag te houden in de rapportages, ja"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Daar past het al anderhalf jaar.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat schrijft ik dan ook nergens.quote:Op maandag 15 november 2021 14:39 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dit gaat om het feit dat er klassen in quarantaine moeten na een besmetting. Niet dat de overheid oplegt dat alle scholen dicht moeten.![]()
Maar wel lees ik dat ze er wel rekening mee houden. "of als er andere maatregelen bekend worden"
Dus gewoon een proactieve opstelling. Kunnen sommigen nog wat van leren.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Iemand zei laatst dat ze juist in BNW wat achterlopen vergeleken met hierquote:Op maandag 15 november 2021 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar past het al anderhalf jaar.![]()
![]()
Donald Trømp is daar verantwoordelijk voor het beleid of wat?quote:Op maandag 15 november 2021 14:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is beleid ja. Gevaccineerden worden daar niet getest.zie email 27 oktober![]()
Zo lang de zorg het kan bolwerken is er weinig aan de hand natuurlijk. Ligt daar <50 man op de IC.quote:Op maandag 15 november 2021 14:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is beleid ja. Gevaccineerden worden daar niet getest.![]()
Dat is al maanden daar zo.quote:Op maandag 15 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Donald Trømp is daar verantwoordelijk voor het beleid of wat?
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Die scholen en kinderopvang zijn toch wel echt een punt van zorg. Als je die sluit zal dat de meeste impact hebben.
Lastig hoor.![]()
Ik blijf die bron van besmettingsherkomst zo vaag vinden, als ik op één dag ben wezen werken, in het OV heb gezeten, 's avonds op een verjaardag ben geweest en ook nog even boodschappen hebben gedaan kun je toch nooit pinpointen waar je besmet bent geraakt. Da's gewoon gokken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zweeds master race qua immuniteit.quote:Op maandag 15 november 2021 14:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zo lang de zorg het kan bolwerken is er weinig aan de hand natuurlijk. Ligt daar <50 man op de IC.![]()
Je vakantiehuisje in Spanje al geboekt?quote:Op maandag 15 november 2021 14:32 schreef capricia het volgende:
Goh, dat is sneller dan Hugo.![]()
![]()
Je bent thuis besmet geraaktquote:Op maandag 15 november 2021 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf die bron van besmettingsherkomst zo vaag vinden, als ik op één dag ben wezen werken, in het OV heb gezeten, 's avonds op een verjaardag ben geweest en ook nog even boodschappen hebben gedaan kun je toch nooit pinpointen waar je besmet bent geraakt. Da's gewoon gokken
Het is toch al vanaf dag 1 duidelijk dat de grootste haarden in de scholen zitten.quote:Op maandag 15 november 2021 14:45 schreef aartstyle het volgende:
Die scholen en kinderopvang zijn toch wel echt een punt van zorg. Als je die sluit zal dat de meeste impact hebben.
Lastig hoor.
Dat staat overigens los van of het wenselijk is scholen (weer) te sluiten, want ik vind eigenlijk van niet.![]()
Snap ook wel dat dat zeer lastig is..quote:Op maandag 15 november 2021 14:45 schreef aartstyle het volgende:
Lastig hoor.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat kan je echt niet meer doen nu en is ook ergens achterhaald op dit moment.quote:Op maandag 15 november 2021 14:45 schreef aartstyle het volgende:
Lastig hoor.
Is geen 2020 meer.![]()
Het is inmiddels bijna erger dan 2020..quote:Op maandag 15 november 2021 14:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat kan je echt niet meer doen nu en is ook ergens achterhaald op dit moment.
Is geen 2020 meer.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Scholen sluiten legt ook een enorme druk op gezinnen, ik denk niet dat dat in deze fase nog te verkopen is eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2021 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is toch al vanaf dag 1 duidelijk dat de grootste haarden in de scholen zitten.
Dat staat overigens los van of het wenselijk is scholen (weer) te sluiten, want ik vind eigenlijk van niet.![]()
Meestal is het wel direct te herleiden, bijvoorbeeld als collega's of een van je huisgenoten besmet is dan hoor je dat wel.quote:Op maandag 15 november 2021 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf die bron van besmettingsherkomst zo vaag vinden, als ik op één dag ben wezen werken, in het OV heb gezeten, 's avonds op een verjaardag ben geweest en ook nog even boodschappen hebben gedaan kun je toch nooit pinpointen waar je besmet bent geraakt. Da's gewoon gokkenblablablabla![]()
Natuurlijk niet. Dat komt alleen maar omdat ze alle planbare zorg zoveel mogelijk wel willen inhalen (wat logisch is)quote:Op maandag 15 november 2021 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is inmiddels bijna erger dan 2020..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgend jaar wordt alles beter. Alleen even die derde prik halen. Tegen die tijd zit je alweer in de lente en dalen de cijfers sowieso al vanwege het seizoen waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 november 2021 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is inmiddels bijna erger dan 2020..
En dan in de herfst van 2022 weer dezelfde discussies. Dat ze op moeten schieten met de vierde booster, want die gaat ons dan wel redden van de maatregelen![]()
![]()
Was de laatste keer ook zo'n succes. Zat bijna de gehele noodopvang overvolquote:Op maandag 15 november 2021 14:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat kan je echt niet meer doen nu en is ook ergens achterhaald op dit moment.
Is geen 2020 meer.
Zonder wrijving geen glans![]()
Daarom heb ik ook niet meegewerkt aan het 45 tot 60 minuten bron en contact onderzoek aan de tel van de ggd.quote:Op maandag 15 november 2021 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Slaat nergens op met een zwaar besmettelijk virus wat aerogeen en asymptomatisch verspreid wordt met een incubatietijd van een paar dagen.
Dan is bijna alles of via het huishouden maar hoe het initieel binnen komt blijft veelal een gok.![]()
Blijft een (educated) gok natuurlijk.quote:Op maandag 15 november 2021 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal is het wel direct te herleiden, bijvoorbeeld als collega's of een van je huisgenoten besmet is dan hoor je dat wel.zie email 27 oktober![]()
Agema leeft al eind november
Wat een onsympathiek mens is dat trouwens ook
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Moet ook via de GGD?quote:Op maandag 15 november 2021 14:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat heeft testen met de booster campagne te maken?![]()
Ik heb de stellige overtuiging dat ik het zelf beter kan dan de GGD, dat hele contactenverhaal.quote:Op maandag 15 november 2021 14:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niet meegewerkt aan het 45 tot 60 minuten bron en contact onderzoek aan de tel van de ggd.
Slaat nergens op met een zwaar besmettelijk virus wat aerogeen en asymptomatisch verspreid wordt met een incubatietijd van een paar dagen.
Dan is bijna alles of via het huishouden maar hoe het initieel binnen komt blijft veelal een gok.zie email 27 oktober![]()
jouw smileys blijven constant hetzelfdequote:Op maandag 15 november 2021 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is inmiddels bijna erger dan 2020..![]()
Idd iedereen ineens een noodzakelijk beroep.quote:Op maandag 15 november 2021 14:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Was de laatste keer ook zo'n succes. Zat bijna de gehele noodopvang overvol
Zit je zelf thuis leraar te spelen/werknemer en collega's op kantoor omdat ze er geen zin in hadden.![]()
Dat toontje ook.quote:Op maandag 15 november 2021 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Wat een onsympathiek mens is dat trouwens ook![]()
Ze snapt het zelf niet en dan zo uit de hoogte.![]()
![]()
Past bij de partij.quote:Op maandag 15 november 2021 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Wat een onsympathiek mens is dat trouwens ook![]()
Probleem is dat ze de helft maar snapt over hoe en wat het doel precies is.quote:Op maandag 15 november 2021 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Wat een onsympathiek mens is dat trouwens ook
Zij wil x cijfer, maar dat is niet altijd wat de presentatie aangeeft.![]()
![]()
Uit dit advies van de Gezondheidsraad: https://t.co/alN2Tw72ht?amp=1
We zijn bij sterke drang, terwijl de kamer zich middels een motie heeft uitgesproken tegen alle vormen van drang.![]()
Je punt is?quote:Op maandag 15 november 2021 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
jouw smileys blijven constant hetzelfde“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hoe zou je het doen dan? Het lijkt nogal onbegonnen werk en daarom nutteloos en tijdverspilling bij de GGD.quote:Op maandag 15 november 2021 14:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb de stellige overtuiging dat ik het zelf beter kan dan de GGD, dat hele contactenverhaal.![]()
Deze cijfers t/m 31-10 zijn op 4-11 beschikbaar gekomen en de nieuwe komen op 18-11. Hoe moeilijk kan het zijn.![]()
![]()
Die denkt vooral dat er een soort geheime campagne is.quote:Op maandag 15 november 2021 14:52 schreef aartstyle het volgende:
Volgens mij passen de cijfers niet bij wat Agema zou willen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik weet toch waar ik ben geweest en ik heb een telefoon, dat is niet zo ingewikkeld hoor. En mensen in de trein bereik ik toch niet, maar de GGD ook niet.quote:Op maandag 15 november 2021 14:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoe zou je het doen dan? Het lijkt nogal onbegonnen werk en daarom nutteloos en tijdverspilling bij de GGD.zie email 27 oktober![]()
Ze hebben toch besloten dat ze de economie niet kunnen gijzelen. Gevaarlijk maar wel logisch besluit.quote:Op maandag 15 november 2021 14:52 schreef Smegma. het volgende:
[ afbeelding ]
Uit dit advies van de Gezondheidsraad: https://t.co/alN2Tw72ht?amp=1
We zijn bij sterke drang, terwijl de kamer zich middels een motie heeft uitgesproken tegen alle vormen van drang.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is ook zo helemaal als je een drukke dag hebt zoals in het voorbeeld is dat lastig te duiden. Maar in de meest voorkomende situaties weten mensen het wel ongeveer. Sowieso kun je je afvragen hoeveel risico je loopt in bijvoorbeeld een winkel.quote:Op maandag 15 november 2021 14:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Blijft een (educated) gok natuurlijk.blablablabla![]()
Kabinet houdt weer stukken achter. U verwacht het niet.quote:Op maandag 15 november 2021 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk niet maar ik begrijp dat het weer chaos is?![]()
Het is wel irritant dat Gommers er niet altijd in slaagt dit ook duidelijk over te brengenquote:Op maandag 15 november 2021 14:53 schreef Tourniquet het volgende:
Deze cijfers t/m 31-10 zijn op 4-11 beschikbaar gekomen en de nieuwe komt op 18-11. Hoe moeilijk kan het zijn.
Want agema gaat er vanuit dat ze dan ook cijfers krijgen t/m 4 nov.![]()
grasquote:Op maandag 15 november 2021 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk niet maar ik begrijp dat het weer chaos is?![]()
Mee eens. Aan de andere kant, ik kan mij goed voorstellen dat juist settings als winkels en dergelijk wat ondergerepresenteerd zijn in het BCO. Omdat je die mensen niet kent en er ook niet zo snel aan denkt.quote:Op maandag 15 november 2021 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook zo helemaal als je een drukke dag hebt zoals in het voorbeeld is dat lastig te duiden. Maar in de meest voorkomende situaties weten mensen het wel ongeveer. Sowieso kun je je afvragen hoeveel risico je loopt in bijvoorbeeld een winkel.zie email 27 oktober![]()
Is wel zo.quote:Op maandag 15 november 2021 14:50 schreef Nober het volgende:
Relatief gezien meer ongevaccineerden in het ziekenhuis.
Van de 250 opnames per dag zouden, volgens Kuipers, 100 patiënten zijn ingeënt tegen Covid-19.blablablabla![]()
Die andere 150 ook gelijk een spuit geven.quote:Op maandag 15 november 2021 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel zo.
Van de 250 opnames per dag zouden, volgens Kuipers, 100 patiënten zijn ingeënt tegen Covid-19.![]()
We moeten echt van dat polderen af in crisistijd.
Opnieuw lopen we weken/maanden achter met besluiten, regelen en uitvoeren.
Het duurt allemaal veel te lang.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Nou nou nouquote:Op maandag 15 november 2021 14:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die andere 150 ook gelijk een spuit geven.![]()
Kijk als het moet dan moet het. Maar doe het dan met een goede timing en begin met de uitbreiding van de zorg. Aan het virus zelf kan je niks doen. Het beleid nu geeft zo weinig vertrouwen dan mensen boosters of eerste prikken gaan (blijven) weigeren.quote:Op maandag 15 november 2021 14:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt alles beter. Alleen even die derde prik halen. Tegen die tijd zit je alweer in de lente en dalen de cijfers sowieso al vanwege het seizoen waarschijnlijk.
En dan in de herfst van 2022 weer dezelfde discussies. Dat ze op moeten schieten met de vierde booster, want die gaat ons dan wel redden van de maatregelen![]()
Oh op die manier. Ja klopt alleen denk als je op veel plekken geweest bent net veel contacten in een week is het gewoon lastig tot onmogelijk om het exact te weten.quote:Op maandag 15 november 2021 14:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet toch waar ik ben geweest en ik heb een telefoon, dat is niet zo ingewikkeld hoor. En mensen in de trein bereik ik toch niet, maar de GGD ook niet.![]()
Wat zou het sentiment zijn in de gezondheidszorg als iedereen gevaccineerd zou zijn? Dan heb je nog steeds instroom, is die dan wel te behappen?quote:Op maandag 15 november 2021 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel zo.
Van de 250 opnames per dag zouden, volgens Kuipers, 100 patiënten zijn ingeënt tegen Covid-19.
Zeker omdat dan het naratief verdwenen is van iedereen gevaccineed= vrijheid"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Waren die nu tegen elkaar bezig of allebei tegen Van Dissel, ik kon niet horen wat er werd gezegdquote:Op maandag 15 november 2021 14:54 schreef TheRabbitEars het volgende:
Man oh man, Agema en Pauw-VerweijOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Misschien heeft het ermee te maken dat de groep waar de vaccins het minst werken (70+) geacht wordt thuis te sterven in Nederland. Dat poetst de cijfers een beetje op.quote:Op maandag 15 november 2021 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel zo.
Van de 250 opnames per dag zouden, volgens Kuipers, 100 patiënten zijn ingeënt tegen Covid-19.![]()
Ja want het scheelt de helft in de kliniek en 75% op de IC.quote:Op maandag 15 november 2021 14:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zou het sentiment zijn in de gezondheidszorg als iedereen gevaccineerd zou zijn? Dan heb je nog steeds instroom, is die dan wel te behappen?
Zeker omdat dan het naratief verdwenen is van iedereen gevaccineed= vrijheid“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik kan wel janken! Echt hoor!quote:Op maandag 15 november 2021 14:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een teringzooi jongens. De vaccins verliezen hun werking. Daarom gaan we over 6 weken prikken.![]()
Situatie vorige week maandag 8 novemberquote:- 11.804 nieuw gemelde positieve testen
- 153 nieuwe ziekenhuisopnames
- 35 nieuwe IC-opnames
- 22 nieuwe overlijdens“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hoeveel busjes laat Hugo dit jaar rijden?quote:Op maandag 15 november 2021 14:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een teringzooi jongens. De vaccins verliezen hun werking. Daarom gaan we over 6 weken prikken.![]()
Het zou in elk geval een stuk minder penibel zijn als nu. Ongevaccineerden verspreiden het virus ook makkelijker dus hun aandeel in het ontstaan van de situatie is sowieso aanzienlijk mag je aannemen.quote:Op maandag 15 november 2021 14:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zou het sentiment zijn in de gezondheidszorg als iedereen gevaccineerd zou zijn? Dan heb je nog steeds instroom, is die dan wel te behappen?
Zeker omdat dan het naratief verdwenen is van iedereen gevaccineed= vrijheidblablablabla![]()
Wie bedenkt het om openingstijden tot 18u te beperken![]()
Nu moet ik dus tijdens mijn werk overdag naar een drukke winkel terwijl er 's avonds nooit een zak te doen was![]()
![]()
quote:Op maandag 15 november 2021 14:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een teringzooi jongens. De vaccins verliezen hun werking. Daarom gaan we over 6 weken prikken.Ze hadden die boosters al lang moeten hebben. Men wist dit vd zomer al.quote:Op maandag 15 november 2021 14:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een teringzooi jongens. De vaccins verliezen hun werking. Daarom gaan we over 6 weken prikken.
Geeft niks, joh. Er zijn er VELEN die dit ruim op tijd vinden. Dit kabinet kan niet falen want ze doen toch zooo hun best.Go hard or go home![]()
Rekenkundig wel inderdaad. Hoewel gevaccineerden ook soms kliniek/ic gaan nodig hebben.quote:Op maandag 15 november 2021 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja want het scheelt de helft in de kliniek en 75% op de IC.
Zou al eens berekend zijn hoe groot het reservoir zit (populatie) van potentiële klinek/ic patienten?"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Iedereen boven de 60 en/of met een zwakke gezondheid mag zonder afspraak een boostershot komen halen bij de dichtstbijzijnde vaccinatie locatie.
Met vr gr.
Hugo.
Zo. Dat was echt helemaal niet moeilijk zeg!Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Waarschijnlijk nog wel meer want 100% vaccinatiegraad remt ook het aantal besmettingen af.quote:Op maandag 15 november 2021 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja want het scheelt de helft in de kliniek en 75% op de IC."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
De vraag is ook wel een beetje of er te schatten is wat de gevolgen zijn van wel of geen vaccin.quote:Op maandag 15 november 2021 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel zo.
Van de 250 opnames per dag zouden, volgens Kuipers, 100 patiënten zijn ingeënt tegen Covid-19.
Het zou zo maar kunnen dat er van die 150 niet gevaccineerd en met vaccinatie 130 niet daar waren geweest. Terwijl een groot deel van die 100 anders of nooit het ziekenhuis zou hebben gehaald en/of op de IC had gelegen.
En van die laatste groep wat een booster kan doen.
Nu gaan we getallen noemen en gaat er weer een deel mee aan de haal met 'ZIE JE WEL, WERKT NIET' als frame erbij."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Maar zou er een "chille" situatie zijn als de zorg qua druk met de helft terug kan?quote:Op maandag 15 november 2021 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou in elk geval een stuk minder penibel zijn als nu. Ongevaccineerden verspreiden het virus ook makkelijker dus hun aandeel in het ontstaan van de situatie is sowieso aanzienlijk mag je aannemen.
Volgens mij is ook gewoon de capaciteit te krap als je een flinke griep of epidemie hebt. Blijkbaar hebben we genoeg capaciteit voor de reguliere oncologie, cardiologie en spreekwoordelijke bevallingen omdat we dat goed kunnen inschatten, en oja, de ongelukkige die komt te vallen en zijn been breekt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
PPortugal is een mooi voorbeeld van het effect van vaccinatie.quote:Op maandag 15 november 2021 15:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog wel meer want 100% vaccinatiegraad remt ook het aantal besmettingen af.![]()
Het was maart 2025, @Oriente had nog steeds geen UI.quote:Op maandag 15 november 2021 14:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik neem pas een UI zodra HUGO zijn zaakies op orde heeft. Gewoon."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ook allemaal een blauwe vod voor de mond.quote:Op maandag 15 november 2021 15:01 schreef DW457 het volgende:
P
[..]
Portugal is een mooi voorbeeld van het effect van vaccinatie."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Jaapie en zijn bende zitten er natuurlijk regelmatig naast met zijn voorspellingen.
Maar je zou toch in discussie moeten met een Agema die niet eens tot 10 kan tellen. Die nog helemaal niks bijgedragen heeft om deze crisis op te lossen. Alleen maar zeiken en domme uitspraken doen.
Respect voor JAAPIE in dit geval![]()
Op 25 maart 2020 waren er maar 1000 positieven. Dus nu is het 19x zo erg als toen![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En alle maatregelen die ze doen zijn echt geen repressie hoor.quote:Op maandag 15 november 2021 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden die boosters al lang moeten hebben. Men wist dit vd zomer al.
Geeft niks, joh. Er zijn er VELEN die dit ruim op tijd vinden. Dit kabinet kan niet falen want ze doen toch zooo hun best.
Naïef. Naïef... Naïef.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ze hebben boosters alleen de software van de GGD kan geen derde vaccin verwerkenquote:Op maandag 15 november 2021 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden die boosters al lang moeten hebben. Men wist dit vd zomer al.
Geeft niks, joh. Er zijn er VELEN die dit ruim op tijd vinden. Dit kabinet kan niet falen want ze doen toch zooo hun best.
Ik verzin dit verdorie niet he!![]()
Heb je wel een beter zicht op het percentage ongevaccineerden dat positief test.quote:Op maandag 15 november 2021 14:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is beleid ja. Gevaccineerden worden daar niet getest.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
@Oriente UI tijd.quote:Op maandag 15 november 2021 14:59 schreef DonDruiper het volgende:
Iedereen boven de 60 en/of met een zwakke gezondheid mag zonder afspraak een boostershot komen halen bij de dichtstbijzijnde vaccinatie locatie.
Met vr gr.
Hugo.
Zo. Dat was echt helemaal niet moeilijk zeg!![]()
Ik zie nu voor me dat een grote excel file hebben waar ze elke vaccinatie in zetten.quote:Op maandag 15 november 2021 15:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze hebben boosters alleen de software van de GGD kan geen derde vaccin verwerken
Ik verzin dit verdorie niet he!![]()
Ik ben helemaal klaar met deze incompetente tyfuszooi.
Boosters uitrollen en een vaccinatieplicht invoeren. Nu.![]()
En we stemmen volgende verkiezingen gewoon dezelfde klapjosti's er weer in.
Dat is te logisch, te makkelijk en dan zijn we er te snel vanaf.quote:Op maandag 15 november 2021 14:59 schreef DonDruiper het volgende:
Met vr gr.
Hugo.
Zo. Dat was echt helemaal niet moeilijk zeg!
Dat. Gaat. Natuurlijk. Niet!!!!!!!
Man, wat een wanbeleid dit.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Was het maar zo! Maar ook hier moeten er weer vriendjes van vriendjes ingeschakeld worden vermoedelijk. Moeten er weer een aantal heilige huisjes hun zegje kunnen doen en moeten er weer wat Sywerts rijk van worden.quote:Op maandag 15 november 2021 15:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat een grote excel file hebben waar ze elke vaccinatie in zetten.![]()
En dan te bedenken dat slechts de helft zich nog maar wil laten testen. Door deze capaciteitsproblemen krijg je ook gewoon een hoop afstel, top bezig zegquote:Op maandag 15 november 2021 15:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Eind vorige week was dat ook al niet te doen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op maandag 15 november 2021 15:04 schreef Spablauw214 het volgende:
Boosters uitrollen en een vaccinatieplicht invoeren. Nu.![]()
![]()
Dat is een discussie die niets met corona zelf te maken heeft uiteraard.quote:Op maandag 15 november 2021 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij is ook gewoon de capaciteit te krap als je een flinke griep of epidemie hebt. Blijkbaar hebben we genoeg capaciteit voor de reguliere oncologie, cardiologie en spreekwoordelijke bevallingen omdat we dat goed kunnen inschatten, en oja, de ongelukkige die komt te vallen en zijn been breekt.
Ja, de capaciteit moet met 100 bedden omhoog wellicht (noem even het aantal wat Gommers paar keer genoemd heeft).
Maar dat heeft niets te maken met hoe we deze coronacrisis op moeten lossen. Dat is nog steeds vaccineren. Dat de IC te weinig capaciteit heeft is allerminst een argument geen vaccin te hoeven nemen."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Nee. Toen vaccinatiecampagne nog niet op orde. Duurde nog een half jaar.quote:Op maandag 15 november 2021 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op 25 maart 2020 waren er maar 1000 positieven. Dus nu is het 19x zo erg als toen!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Kun je ook niet achterhalen.quote:Op maandag 15 november 2021 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Allemaal gokwerk. Net als mensen die zeker weten van wie ze het hebben opgepikt (tenzij ze al dagen lang alleen met partner en kinderen thuis zijn).´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ja maar, die man moet over elke scheet die hij wil wijzigen advies aanvragen. Hij kan mooi praten, maar zelf een knoop doorhakken heb ik hem nog niet zien doen.quote:Op maandag 15 november 2021 14:59 schreef DonDruiper het volgende:
Met vr gr.
Hugo.
Zo. Dat was echt helemaal niet moeilijk zeg!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dit. Gewoon kappen met die krampachtige dans rond de vaccinatie plicht.quote:Op maandag 15 november 2021 15:04 schreef Spablauw214 het volgende:
Boosters uitrollen en een vaccinatieplicht invoeren. Nu.Twiddel![]()
Ja en als mensen niet kunnen testen en daarover twijfelde dan ga je niet 40 km verderop rijden.quote:Op maandag 15 november 2021 15:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat slechts de helft zich nog maar wil laten testen. Door deze capaciteitsproblemen krijg je ook gewoon een hoop afstel, top bezig zeg
Iemand uit Utrecht kreeg eind vorige week al Apeldoorn als testlocatie suggestie.![]()
![]()
Ernst zei dat ze zijn overvallen omdat het een veenbrand was. Men liet zich niet meer testen waardoor het virus al over het hele land verspreid was toen de ziekenhuizen volliepen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat slechts de helft zich nog maar wil laten testen. Door deze capaciteitsproblemen krijg je ook gewoon een hoop afstel, top bezig zeg
Ik denk dat die 19k ofzo van vandaag het topje van de ijsberg is joh.![]()
Zegt Van Dissel nu dat de prognoses te hoog zijn op basis van huidige actuele cijfers? Dat sluit dan weer niet aan bij de opmerkingen van KuipersOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ergens in deze pandemie gehoord van een kennis dat die wou testen (woont aan de Duitse grens, Overijssel) en kreeg Texel als testlocatie.quote:Op maandag 15 november 2021 15:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja en als mensen niet kunnen testen en daarover twijfelde dan ga je niet 40 km verderop rijden.
Iemand uit Utrecht kreeg eind vorige week al Apeldoorn als testlocatie suggestie.
Twiddel![]()
Met dank aan Hugo en zijn eenzijdige focus op ongevaccineerden. De mensen met een vaccin zijn zich van geen kwaad bewust.quote:Op maandag 15 november 2021 15:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ernst zei dat ze zijn overvallen omdat het een veenbrand was. Men liet zich niet meer testen waardoor het virus al over het hele land verspreid was toen de ziekenhuizen volliepen.
Ik denk dat die 19k ofzo van vandaag het topje van de ijsberg is joh.![]()
Ja ik ben echt woest. We gaan jaren lopen kutten met lockdowns omdat we de olifant in de kamer niet willen benoemen en een stel streng-christelijke partijen een vaccinatieplicht blokkeert.quote:
En ik ben zelf overigens christelijk, dit is niet dom inbeuken.![]()
Even uitwaaien.quote:Op maandag 15 november 2021 15:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ergens in deze pandemie gehoord van een kennis dat die wou testen (woont aan de Duitse grens, Overijssel) en kreeg Texel als testlocatie.Go hard or go home![]()
Wees gewoon eerlijk inderdaad, hugo. Zou een hoop schelen, ook in het vertrouwen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit. Gewoon kappen met die krampachtige dans rond de vaccinatie plicht.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Texel?quote:Op maandag 15 november 2021 15:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ergens in deze pandemie gehoord van een kennis dat die wou testen (woont aan de Duitse grens, Overijssel) en kreeg Texel als testlocatie.kun je dan meteen een boot ticket bijboeken?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Een R van 1,22 met bijna 85% gevaccineerden die een R van 0,3 hebben (uitgaande van 70% minder besmettelijk). Dan is de R voor ongevaccineerden minimaal 4?![]()
Alleen mag je nergens heen toch als je getest moet worden?quote:
Uitwaaien met de autoraampjes naar beneden
Twiddel![]()
Wellicht nog meer druk opvoeren dat bij corona opname bij niet gevaccineerde alle zorgkosten voor eigen rekening zijn...![]()
Die 2G moet dit probleem gaan oplossen. Al is er geen lastiger volk dan het Nederlandse volk voor dit soort dingen. Terecht of niet terecht laat ik dan even in het midden.quote:Op maandag 15 november 2021 15:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja ik ben echt woest. We gaan jaren lopen kutten met lockdowns omdat we de olifant in de kamer niet willen benoemen en een stel streng-christelijke partijen een vaccinatieplicht blokkeert.
En ik ben zelf overigens christelijk, dit is niet dom inbeuken.![]()
Kun je meteen een weekend weg koppelen aan je test. Lekker overal heen gaan.quote:Op maandag 15 november 2021 15:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ergens in deze pandemie gehoord van een kennis dat die wou testen (woont aan de Duitse grens, Overijssel) en kreeg Texel als testlocatie.![]()
Singapore 2.0?quote:Op maandag 15 november 2021 15:10 schreef Drass het volgende:
Wellicht nog meer druk opvoeren dat bij corona opname bij niet gevaccineerde alle zorgkosten voor eigen rekening zijn...![]()
Waarom? Zijn de zorgkosten ook voor je eigen rekening als je 25 jaar gerookt hebt?quote:Op maandag 15 november 2021 15:10 schreef Drass het volgende:
Bespaar je de emotie. Ook bij 100% gevaccineerd heb je maatregelen nodig.quote:Op maandag 15 november 2021 15:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja ik ben echt woest. We gaan jaren lopen kutten met lockdowns omdat we de olifant in de kamer niet willen benoemen en een stel streng-christelijke partijen een vaccinatieplicht blokkeert.
En ik ben zelf overigens christelijk, dit is niet dom inbeuken."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hey als je in quarantaine moet, dan liever in een huisje aan de kust. Heb je tenminste wat te kijkenquote:Op maandag 15 november 2021 15:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je meteen een weekend weg koppelen aan je test. Lekker overal heen gaan.
Twiddel![]()
Maar dan elimineer je wel een makkelijke zondebok. Stel dat je met een plicht richting de 100% gaat (helemaal 100% haal je ivm uitzonderingen zoals mensen die hem niet mogen hebben natuurlijk hoe dan ook niet) en de tot het uiterste getergde zorg komt alsnog in de problemen, wie ga je dan de schuld geven?quote:Op maandag 15 november 2021 15:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit. Gewoon kappen met die krampachtige dans rond de vaccinatie plicht.![]()
Wel aanzienlijk minder natuurlijkquote:Op maandag 15 november 2021 15:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Bespaar je de emotie. Ook bij 100% gevaccineerd heb je maatregelen nodig.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
2G gaat niets oplossen daarin, want gebedshuizen zijn uitgezonderd van maatregelen. Je hebt dan dus 2G in horeca en 3G op het werk, maar niets op veel andere plekkenquote:Op maandag 15 november 2021 15:10 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Die 2G moet dit probleem gaan oplossen. Al is er geen lastig volk dan het Nederlandse volk voor dit soort dingen. Terecht of niet terecht laat ik dan even in het midden.![]()
![]()
Je hebt ook een groep die geen prik kan krijgen he.quote:Op maandag 15 november 2021 15:10 schreef Drass het volgende:
Wellicht nog meer druk opvoeren dat bij corona opname bij niet gevaccineerde alle zorgkosten voor eigen rekening zijn...
En wat winnen wij er aan dat een paar duizend mensen met tienduizenden extra schuld zitten?![]()
Zeker weten..zolang je op tijd ingrijpt, that is..quote:Op maandag 15 november 2021 15:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wel aanzienlijk minder natuurlijk
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Op maandag 15 november 2021 15:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar dan elimineer je wel een makkelijke zondebok. Stel dat je met een plicht richting de 100% gaat (helemaal 100% haal je ivm uitzonderingen zoals mensen die hem niet mogen hebben natuurlijk hoe dan ook niet) en de tot het uiterste getergde zorg komt alsnog in de problemen, wie ga je dan de schuld geven?![]()
![]()
Stilstaand dan want de brandstof is inmiddels ook al niet meer te betalen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Alleen mag je nergens heen toch als je getest moet worden?
Uitwaaien met de autoraampjes naar beneden
Definieer de maatregelen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Bespaar je de emotie. Ook bij 100% gevaccineerd heb je maatregelen nodig.
Portugal zit op 98% en daar is het leven toch redelijk frank en vrij op t moment."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Je ziet dat ook in andere landen waar ze al een tijdje met 2G werken. Het doet weinig om de cijfers te drukken.quote:Op maandag 15 november 2021 15:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
2G gaat niets oplossen daarin, want gebedshuizen zijn uitgezonderd van maatregelen. Je hebt dan dus 2G in horeca en 3G op het werk, maar niets op veel andere plekken![]()
Gewoon verplichten. Een stel idioten zonder steekhoudende argumenten houdt nu heel Nederland gegijzeld. Optiefen met die flauwekul. Dit is op geen enkele manier uit te leggen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:10 schreef Drass het volgende:
Dat zou goed kunnen. Maar dan heb je wat dat betreft allemaal meegeholpen (ja er zijn ook andere dingen die helpen). Dan kan je gericht verder kijken. Nu kijken de gevaccineerden naar de ongevaccineerden. En de ongevaccineerden (een aantal daarvan) zoeken allerlei redenen waarom het aan de gevaccineerden ligt. En dus komen we op dit moment nergens.quote:Op maandag 15 november 2021 15:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Bespaar je de emotie. Ook bij 100% gevaccineerd heb je maatregelen nodig.![]()
Het is wat kort door de bocht, maar daar komt het nu wel op neer inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2021 15:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Gewoon verplichten. Een stel idioten zonder steekhoudende argumenten houdt nu heel Nederland gegijzeld. Optiefen met die flauwekul. Dit is op geen enkele manier uit te leggen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat kun je net zo goed het krampachtige laten gaan en de zorgcapaciteit op niveau gooien. Want maatregelen zijn over het algemeen duurder dan in de zorg investeren. Zie alle steunpakketten.quote:Op maandag 15 november 2021 15:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Bespaar je de emotie. Ook bij 100% gevaccineerd heb je maatregelen nodig.
Waarom is daar nog niet mee gestart dan?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Redelijke kans dat de helft van die ongevaccineerden alsnog daar was terechtgekomen.quote:Op maandag 15 november 2021 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja want het scheelt de helft in de kliniek en 75% op de IC.
Denk dat in beide gevallen het mensen uit risicogroepen betreft.
Er is natuurlijk een reden dat ook gevaccineerden er alsnog komen te liggen.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Maar door die 2g gaan veel mensen zich laten vaccineren. Althans dat is de bedoeling natuurlijk.quote:Op maandag 15 november 2021 15:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
2G gaat niets oplossen daarin, want gebedshuizen zijn uitgezonderd van maatregelen. Je hebt dan dus 2G in horeca en 3G op het werk, maar niets op veel andere plekken![]()
Mwah, met de huidige cijfers ziet het er daar niet naar uit.quote:Op maandag 15 november 2021 15:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Bespaar je de emotie. Ook bij 100% gevaccineerd heb je maatregelen nodig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit wordt een gigantische taart
Nu al medelijden met historici die over 200 jaar chocola moeten maken van "2G", "3G", "4G", "5G" trouwens![]()
![]()
Portugal heeft (ook toen het hier afgeschaft was) altijd mondkapjes gehad, en 2 meter Social Distancing gehad. En dat hebben ze nu nog.quote:Op maandag 15 november 2021 15:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Definieer de maatregelen.
Portugal zit op 98% en daar is het leven toch redelijk frank en vrij op t moment.
De mondkapjesplicht buiten is inmiddels wel afgeschaft. Hebben wij nooit gehad."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Op maandag 15 november 2021 15:14 schreef summer2bird het volgende:
Ben wel weer benieuwd naar wat voor taart we vandaag te zien krijgen
Als het echt gek wordt![]()
Eenzelfde die Pim Fortuyn in zijn gezicht kreeg, gezien de shitzooi die hugo er van maakt.quote:Op maandag 15 november 2021 15:14 schreef summer2bird het volgende:
Ben wel weer benieuwd naar wat voor taart we vandaag te zien krijgen'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
- 19.197 nieuw gemelde positieve testen
- 218 nieuwe ziekenhuisopnames
- 26 nieuwe IC-opnames
- 16 nieuwe overlijdens“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat is zo onderhand wel het enige lichtpuntje in deze reeks he.quote:Op maandag 15 november 2021 15:14 schreef summer2bird het volgende:
Ben wel weer benieuwd naar wat voor taart we vandaag te zien krijgen![]()
Die 19.2k was netjes dusquote:Op maandag 15 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
19.197 positieve testen
218 ziekenhuisopnames
26 IC-opnames
16 overlijdens![]()
Als de grotere kans op ernstig ziek worden of overlijden ze al niet boeit dan gaat dit ook niets uithalen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:10 schreef Drass het volgende:
Wellicht nog meer druk opvoeren dat bij corona opname bij niet gevaccineerde alle zorgkosten voor eigen rekening zijn...I'll give you something to do![]()
Ze hebben daar het QR-systeem afgeschaft omdat toch iedereen gevaccineerd is, maar dragen allemaal nog mondkapjes overal.quote:Op maandag 15 november 2021 15:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Portugal heeft (ook toen het hier afgeschaft was) altijd mondkapjes gehad, en 2 meter Social Distancing gehad. En dat hebben ze nu nog.
De mondkapjesplicht buiten is inmiddels wel afgeschaft. Hebben wij nooit gehad.![]()
It's a rocket.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Benny was voor je...quote:Op maandag 15 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 19.197 nieuw gemelde positieve testen
- 218 nieuwe ziekenhuisopnames
- 26 nieuwe IC-opnames
- 16 nieuwe overlijdens'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Maar waarschijnlijk niet eens alle..quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
We zitten nu toch wel een beetje aan de max van de testcapaciteit? Ik verwacht niet dat de cijfers veel hoger dan 20K zullen zijn op de piek.![]()
Niet nuanceren, ik ben net lekker COMPLEET in PANIEK!quote:
OMG!!!!!!!11111"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Duh.quote:
15000 gemiddeld is wel een plateau over de afgelopen 3 dagen.
Hopen dat dit door zet.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
En ook daarom moet Hugo vervangen worden. Een nieuw iemand die eerlijk vertelt dat dit voorlopig niet weg gaat. Het heeft geen zin om groepen zo tegenover elkaar te plaatsten. Het gaat niet de oplossing zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 15:12 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Maar dan heb je wat dat betreft allemaal meegeholpen (ja er zijn ook andere dingen die helpen). Dan kan je gericht verder kijken. Nu kijken de gevaccineerden naar de ongevaccineerden. En de ongevaccineerden (een aantal daarvan) zoeken allerlei redenen waarom het aan de gevaccineerden ligt. En dus komen we op dit moment nergens."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
En als we nou dat vaccineren niet verplichten maar ongevaccineerden verleiden met; kortingen op fossiele brandstoffen, taarten en alles daar tussen in?
Elke andere maatregel kost immers ook geld.And everything under the sun is in tune
Die testcapaciteit is geen vaststaand feit op zich, als het nodig is kan dat wel worden opgeschaald lijkt me.quote:Op maandag 15 november 2021 15:17 schreef Cynicio het volgende:
We zitten nu toch wel een beetje aan de max van de testcapaciteit? Ik verwacht niet dat de cijfers veel hoger dan 20K zullen zijn op de piek.![]()
Als je een krat bier met elk vaccin geeft zitten we zo op 100%quote:Op maandag 15 november 2021 15:17 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
En als we nou dat vaccineren niet verplichten maar ongevaccineerden verleiden met; kortingen op fossiele brandstoffen, taarten en alles daar tussen in?
Elke andere maatregel kost immers ook geld.Twiddel![]()
quote:Op maandag 15 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
19.197 positieve testen
218 ziekenhuisopnames
26 IC-opnames
16 overlijdens![]()
![]()
Klopt, dat meldt het RIVM ook zelfquote:Op maandag 15 november 2021 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk niet eens alle..
https://data.rivm.nl/covid-19/Where law ends, tyrrany begins.![]()
Hoe bedoel je dit?quote:Op maandag 15 november 2021 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, met de huidige cijfers ziet het er daar niet naar uit."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Is er nog iemand hier die daadwerkelijk van mening is dat vaccineren niet helpt?
Of zijn de niet gevaccineerden alleen bang voor de gevolgen op lange termijn?![]()
Zet hem nog maar even koud. Misschien dat we hem deze week nog kunnen gebruikenquote:Op maandag 15 november 2021 15:15 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het echt gek wordt![]()
Pushmeldingengalore?quote:Op maandag 15 november 2021 15:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Niet nuanceren, ik ben net lekker COMPLEET in PANIEK!
OMG!!!!!!!11111'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
De vraag is dus hoe sterk de invloed van de storingen is op de scores.quote:Op maandag 15 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
19.197 positieve testen
218 ziekenhuisopnames
26 IC-opnames
16 overlijdensKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Huidige druk door ongevaccineerden.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe langer dit duurt, hoe zwakker dat "lange termijn"-argument wordt.quote:Op maandag 15 november 2021 15:19 schreef aartstyle het volgende:
Is er nog iemand hier die daadwerkelijk van mening is dat vaccineren niet helpt?
Of zijn de niet gevaccineerden alleen bang voor de gevolgen op lange termijn?![]()
BLACKED!!!quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Het RIVM meldt dat niet alle achterstallige tests in dit cijfer zijn verwerktquote:Op maandag 15 november 2021 15:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De vraag is dus hoe sterk de invloed van de storingen is op de scores.![]()
![]()
Zou me niks verbazen als er vandaag ook weer een storing is waardoor de storing van gisteren en eergisteren wordt verrekend.quote:Op maandag 15 november 2021 15:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
19,2%
Gemeente Rozendaal.quote:
Nog maar enkele gevallen overall. Heel weinig.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ha, dat zijn dan wel eilanders, maar geen wappenquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Als dit zo doorgaat hebben we straks meer dan 20k positieve tests met een percentage positief dat ook boven de 20% is.
Ai caramba, mensen.![]()
quote:Op maandag 15 november 2021 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het RIVM meldt dat niet alle achterstallige tests in dit cijfer zijn verwerkt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zijn ook echt vaak storingen voor mijn gevoel. Zo'n complex proces is het nou ook weer niet lijkt me.quote:Op maandag 15 november 2021 15:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Een stijging van 0,4 procentpunt in de weekgemiddeldes in vergelijking met gisteren voorspelt niet veel goeds voor aankomende week![]()
De overheid en IT zijn altijd een recipe for disaster.quote:Op maandag 15 november 2021 15:21 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zijn ook echt vaak storingen voor mijn gevoel. Zo'n complex proces is het nou ook weer niet lijkt me.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Het is altijd erger dan je denkt dat het is en anders wordt het wel zo gefraseert dat het erger moet lijken dan het eigenlijk is.quote:Op maandag 15 november 2021 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het RIVM meldt dat niet alle achterstallige tests in dit cijfer zijn verwerkt'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Oh, we moeten ook echt de vaccinatiegraad verder ophogen. Maar dat alleen gaat niet genoeg zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huidige druk door ongevaccineerden.
En helaas is dit wel zo uitgedragen door onze leiders."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Een weekgemiddelde van 14.499
Vorige week was dat nog 10.438
Dat is een stijging van 38,9%
Zet de stijging op dezelfde wijze door dan heb je volgende week een gemiddelde van: 20.139![]()
Dat is wel een heel bijzonder getal gelet op de bijzondere kledingkeuze van die gasten tijdje terugquote:Op maandag 15 november 2021 15:17 schreef Benny het volgende:
Urk 1940/100.000 inwoners over de afgelopen 7 dagen![]()
![]()
Zuid-Holland Zuid 25,0%quote:
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
Op naar de kroeg!quote:Op maandag 15 november 2021 15:21 schreef Tijn het volgende:
Als dit zo doorgaat hebben we straks meer dan 20k positieve tests met een percentage positief dat ook boven de 20% is.
Ai caramba, mensen.![]()
Je durft niet eens meer in die testrij plaats te nemen, met al die besmettingen om je heen.quote:Op maandag 15 november 2021 15:21 schreef Tijn het volgende:
Ai caramba, mensen.
Nieuwe categorie in het BCO..de teststraat.
There is a name for it:
We call them Poor"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: