quote:Op maandag 15 november 2021 14:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een teringzooi jongens. De vaccins verliezen hun werking. Daarom gaan we over 6 weken prikken.
Ze hadden die boosters al lang moeten hebben. Men wist dit vd zomer al.quote:Op maandag 15 november 2021 14:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een teringzooi jongens. De vaccins verliezen hun werking. Daarom gaan we over 6 weken prikken.
Rekenkundig wel inderdaad. Hoewel gevaccineerden ook soms kliniek/ic gaan nodig hebben.quote:Op maandag 15 november 2021 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja want het scheelt de helft in de kliniek en 75% op de IC.
Waarschijnlijk nog wel meer want 100% vaccinatiegraad remt ook het aantal besmettingen af.quote:Op maandag 15 november 2021 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja want het scheelt de helft in de kliniek en 75% op de IC.
De vraag is ook wel een beetje of er te schatten is wat de gevolgen zijn van wel of geen vaccin.quote:Op maandag 15 november 2021 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel zo.
Van de 250 opnames per dag zouden, volgens Kuipers, 100 patiėnten zijn ingeėnt tegen Covid-19.
Maar zou er een "chille" situatie zijn als de zorg qua druk met de helft terug kan?quote:Op maandag 15 november 2021 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou in elk geval een stuk minder penibel zijn als nu. Ongevaccineerden verspreiden het virus ook makkelijker dus hun aandeel in het ontstaan van de situatie is sowieso aanzienlijk mag je aannemen.
Portugal is een mooi voorbeeld van het effect van vaccinatie.quote:Op maandag 15 november 2021 15:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog wel meer want 100% vaccinatiegraad remt ook het aantal besmettingen af.
Het was maart 2025, @Oriente had nog steeds geen UI.quote:Op maandag 15 november 2021 14:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik neem pas een UI zodra HUGO zijn zaakies op orde heeft. Gewoon.
Ook allemaal een blauwe vod voor de mond.quote:Op maandag 15 november 2021 15:01 schreef DW457 het volgende:
P
[..]
Portugal is een mooi voorbeeld van het effect van vaccinatie.
En alle maatregelen die ze doen zijn echt geen repressie hoor.quote:Op maandag 15 november 2021 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden die boosters al lang moeten hebben. Men wist dit vd zomer al.
Geeft niks, joh. Er zijn er VELEN die dit ruim op tijd vinden. Dit kabinet kan niet falen want ze doen toch zooo hun best.
Ze hebben boosters alleen de software van de GGD kan geen derde vaccin verwerkenquote:Op maandag 15 november 2021 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden die boosters al lang moeten hebben. Men wist dit vd zomer al.
Geeft niks, joh. Er zijn er VELEN die dit ruim op tijd vinden. Dit kabinet kan niet falen want ze doen toch zooo hun best.
Heb je wel een beter zicht op het percentage ongevaccineerden dat positief test.quote:Op maandag 15 november 2021 14:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is beleid ja. Gevaccineerden worden daar niet getest.
@Oriente UI tijd.quote:Op maandag 15 november 2021 14:59 schreef DonDruiper het volgende:
Iedereen boven de 60 en/of met een zwakke gezondheid mag zonder afspraak een boostershot komen halen bij de dichtstbijzijnde vaccinatie locatie.
Met vr gr.
Hugo.
Zo. Dat was echt helemaal niet moeilijk zeg!
Ik zie nu voor me dat een grote excel file hebben waar ze elke vaccinatie in zetten.quote:Op maandag 15 november 2021 15:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze hebben boosters alleen de software van de GGD kan geen derde vaccin verwerken
Ik verzin dit verdorie niet he!
Dat is te logisch, te makkelijk en dan zijn we er te snel vanaf.quote:Op maandag 15 november 2021 14:59 schreef DonDruiper het volgende:
Iedereen boven de 60 en/of met een zwakke gezondheid mag zonder afspraak een boostershot komen halen bij de dichtstbijzijnde vaccinatie locatie.
Met vr gr.
Hugo.
Zo. Dat was echt helemaal niet moeilijk zeg!
Was het maar zo! Maar ook hier moeten er weer vriendjes van vriendjes ingeschakeld worden vermoedelijk. Moeten er weer een aantal heilige huisjes hun zegje kunnen doen en moeten er weer wat Sywerts rijk van worden.quote:Op maandag 15 november 2021 15:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat een grote excel file hebben waar ze elke vaccinatie in zetten.
En dan te bedenken dat slechts de helft zich nog maar wil laten testen. Door deze capaciteitsproblemen krijg je ook gewoon een hoop afstel, top bezig zegquote:Op maandag 15 november 2021 15:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Eind vorige week was dat ook al niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |