SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Voortschrijdend inzichtquote:Op maandag 15 november 2021 14:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben sinds deze crisis al minstens 20 keer van inzicht verandert. Ik leer ook steeds meer over dit virus.![]()
Het is niet meer zo als in maart 2020.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Het gaat weer hard opeensquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lichtgewicht Ploumen laat zich in deze vervangen door nog een groter lichtgewicht.quote:Op maandag 15 november 2021 14:24 schreef Derrazi het volgende:
Weet iemand waar de fractievoorzitters zijn? Klaver, Ploumen en Kaag? Al weken niet gezien"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Ja, dat heeft best een verschil gemaakt als je naar de publicaties kijkt. Ze zouden eigenlijk de vaccins daar ook op moeten aanpassen. Ook omdat Delta gaat veranderen naar bijvoorbeeld Kappa. En dan lijkt Kappa waarschijnlijk meer op Delta dan op Alpha, waar het vaccin voor is gemaakt.quote:![]()
Lol, ze gaan zich volgende week voorbereiden op het boosteren. Mooi op tijd Hugo.- verwijderd door admin -![]()
Het vaccin is zelfs niet voor Alpha gemaakt maar voor de Wuhan-variant.quote:Op maandag 15 november 2021 14:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dat heeft best een verschil gemaakt als je naar de publicaties kijkt. Ze zouden eigenlijk de vaccins daar ook op moeten aanpassen. Ook omdat Delta gaat veranderen naar bijvoorbeeld Kappa. En dan lijkt Kappa waarschijnlijk meer op Delta dan op Alpha, waar het vaccin voor is gemaakt.![]()
Ja.quote:Op maandag 15 november 2021 14:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dat heeft best een verschil gemaakt als je naar de publicaties kijkt. Ze zouden eigenlijk de vaccins daar ook op moeten aanpassen. Ook omdat Delta gaat veranderen naar bijvoorbeeld Kappa. En dan lijkt Kappa waarschijnlijk meer op Delta dan op Alpha, waar het vaccin voor is gemaakt.
Zo kan de werkelijkheid keer op keer veranderen. En daar moeten we gewoon rekening mee houden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dom toneelstuk weer. Gewoon weer te laat...quote:Op maandag 15 november 2021 14:27 schreef groenen het volgende:
Lol, ze gaan zich volgende week voorbereiden op het boosteren. Mooi op tijd Hugo.
Hugo functie elders!zie email 27 oktober![]()
Volgens Kuipers zitten we dus nog voor 1 December op ongeveer 3000 mensen in de ziekenhuizen "zonder enige zicht op een ommekeer"![]()
Sint
Kerst
Amateurvoetbal
Sportscholen
Horeca
Evenementen
Theater
Bioscopen
Scholen??“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik ging er even vanuit dat Alpha de originele variant was, maar Alpha is de eerste significante mutatie natuurlijkquote:Op maandag 15 november 2021 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het vaccin is zelfs niet voor Alpha gemaakt maar voor de Wuhan-variant.![]()
![]()
En hoe gaan WE dit dan omdraaien?quote:Op maandag 15 november 2021 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens Kuipers zitten we dus nog voor 1 December op ongeveer 3000 mensen in de ziekenhuizen "zonder enige zicht op een ommekeer"![]()
Sint
Kerst
Amateurvoetbal
Sportscholen
Horeca
Evenementen
Theater
Bioscopen
Scholen??[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor januari 2023 dan maar.quote:Op maandag 15 november 2021 14:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Het gaat niet lukken om iedereen voor 1-1 te boosteren.![]()
Hugo heeft griepprik gezet. Wat een figuur
https://twitter.com/hugodejonge/status/1460230596299563012?s=21![]()
Ik neem dit wel met een behoorlijke korrel zout eigenlijk, de instroom en uitstroom in ziekenhuizen zal op een bepaald moment nog verder in balans komen, dan blijft het natuurlijk druk, maar ik geloof niet dat we echt richting de 3000 zullen gaan. Sowieso maakt men zich nu ineens een stuk drukker over de verpleegafdelingen dan over de IC's lijkt het.quote:Op maandag 15 november 2021 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Sint
Kerst
Amateurvoetbal
Sportscholen
Horeca
Evenementen
Theater
Bioscopen
Scholen??Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja je kunt er om lachen. Maar ik was van de week al getuige van een schoolklas die naar de mc ging en waar een tweetal kinderen niet naar binnen mochten. Dan voel je je toch wel heel lullig hoor...quote:Op maandag 15 november 2021 14:29 schreef summer2bird het volgende:
lmao kinderen die worden gevaccineerd omdat ze naar de mac willen
zie email 27 oktober![]()
Prikkie om naar de McDonald's te kunnen gaan.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Zeer kwalijk..quote:Op maandag 15 november 2021 14:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Het gaat niet lukken om iedereen voor 1-1 te boosteren.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Klopt.quote:Op maandag 15 november 2021 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het vaccin is zelfs niet voor Alpha gemaakt maar voor de Wuhan-variant.
Is Alpha niet de Engelse variant?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Wat een verschrikkelijke mafklepper. Heeft hij zijn eigen marketing team in dienst ofzo. Wat een huichelaar.quote:Op maandag 15 november 2021 14:30 schreef Johannes788 het volgende:
https://twitter.com/hugodejonge/status/1460230596299563012?s=21![]()
Kuipers heeft er wel vaker naast gezeten.quote:Op maandag 15 november 2021 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Sint
Kerst
Amateurvoetbal
Sportscholen
Horeca
Evenementen
Theater
Bioscopen
Scholen??![]()
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar ik snap dit echt niet. Zet er een paar sterke projectmanagers vanuit het bedrijfsleven op en pak door verdorie. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 14:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Het gaat niet lukken om iedereen voor 1-1 te boosteren.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Voor wat moeten die kinderen dan een prik halen? Om te voorkomen dat ze op de IC terecht komen?quote:Op maandag 15 november 2021 14:31 schreef jcdragon het volgende:
Prikkie om naar de McDonald's te kunnen gaan.![]()
![]()
Zit hij in een doelgroep?quote:Op maandag 15 november 2021 14:30 schreef Johannes788 het volgende:
https://twitter.com/hugodejonge/status/1460230596299563012?s=21Twiddel![]()
Ook mensen in de klinieken hebben handjes aan hun bed nodig. Met het huidige groeipercentage van 20-30% schiet die bezetting in heel korte tijd enorm omhoog helaas..quote:Op maandag 15 november 2021 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem dit wel met een behoorlijke korrel zout eigenlijk, de instroom en uitstroom in ziekenhuizen zal op een bepaald moment nog verder in balans komen, dan blijft het natuurlijk druk, maar ik geloof niet dat we echt richting de 3000 zullen gaan. Sowieso maakt men zich nu ineens een stuk drukker over de verpleegafdelingen dan over de IC's lijkt het.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Pff, hoop dat die QR er weer snel van af is.quote:Op maandag 15 november 2021 14:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja je kunt er om lachen. Maar ik was van de week al getuige van een schoolklas die naar de mc ging en waar een tweetal kinderen niet naar binnen mochten. Dan voel je je toch wel heel lullig hoor...
Dit ist toch geen maatschappij zo?"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
Ja.quote:Op maandag 15 november 2021 14:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt.
Is Alpha niet de Engelse variant?![]()
Zojuist een email van de basisschool ontvangen: Ze bereiden zich al weer voor op online onderwijs.
Goh, dat is sneller dan Hugo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Al die doemvoorspellingen hebben er vaker naast gezeten dan dat ze daadwerkelijk uitkwamen gelukkig.quote:Op maandag 15 november 2021 14:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kuipers heeft er wel vaker naast gezeten.![]()
GVD komen ze weer met die ICT systemen. Man man man, stel een FOK team samen en dan is het binnen een maand klaar. Tsss![]()
Op zich een goede reden om je kinderen niet te vaccineren.quote:Op maandag 15 november 2021 14:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja je kunt er om lachen. Maar ik was van de week al getuige van een schoolklas die naar de mc ging en waar een tweetal kinderen niet naar binnen mochten. Dan voel je je toch wel heel lullig hoor...
Eten ze tenminste gezonder.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Dat de verspreiding zo snel gaat kunnen we ook als iets positiefs zien, hoe sneller het gaat hoe meer immuniteit er komt. Het moet er toch eens van komen.
Kwestie van door de zure appel heen bijten."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Op zich was dat allang duidelijk. Ze zijn weer veel te laat begonnen met het opstarten van dit traject.quote:Op maandag 15 november 2021 14:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Het gaat niet lukken om iedereen voor 1-1 te boosteren.![]()
4,3 miljoen boosterprikken is logischerwijs niet te doen voor 2022.quote:Op maandag 15 november 2021 14:31 schreef josja het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar ik snap dit echt niet. Zet er een paar sterke projectmanagers vanuit het bedrijfsleven op en pak door verdorie. Hoe moeilijk kan het zijn.![]()
Het is een complot, ze weten al meer van de volgende persco dan wij..quote:Op maandag 15 november 2021 14:32 schreef capricia het volgende:
Zojuist een email van de basisschool ontvangen: Ze bereiden zich al weer voor op online onderwijs.
Maar serieus, zou je eens willen delen hoe ze dat verwoorden?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
@Janneke141quote:Op maandag 15 november 2021 14:32 schreef capricia het volgende:
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
De vertraging in de boostercampagne komt omdat een derde prik niet in het administratiesysteem kon.
Ze dachten dat ze in januari zouden starten, ze zijn te laat begonnen.
Man man man.![]()
Een zure appel die 6 maanden gaat duren.quote:Op maandag 15 november 2021 14:32 schreef phpmystyle het volgende:
Dat de verspreiding zo snel gaat kunnen we ook als iets positiefs zien, hoe sneller het gaat hoe meer immuniteit er komt. Het moet er toch eens van komen.
Kwestie van door de zure appel heen bijten.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Een verbod op het vertoeven in de open lucht gedurende de dag.quote:Op maandag 15 november 2021 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Sint
Kerst
Amateurvoetbal
Sportscholen
Horeca
Evenementen
Theater
Bioscopen
Scholen??![]()
Deze zomer konden we ook 1,5 miljoen prikken per week zetten, waarom niet?quote:Op maandag 15 november 2021 14:33 schreef Nober het volgende:
[..]
4,3 miljoen boosterprikken is logischerwijs niet te doen voor 2022.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Maar je zou toch verwachten dat ze weten dat je daar niet naar binnen mag zonder QR. Dus de lullig-heid zou ik verwachten dat die al ervoor zou plaatsvinden.quote:Op maandag 15 november 2021 14:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Losstaand van dat het niet leuk is.
Maar zie dat wel vaker, dat mensen (niet kinderen) veelal wel gewoon proberen om binnen te komen zonder QR, ondanks ze weten dat het niet mag. En er op die plek moeilijk over gaan doen![]()
![]()
Super logisch om na de voorspelde piek pas te beginnen met prikken ookquote:Op maandag 15 november 2021 14:33 schreef Spablauw214 het volgende:
De vertraging in de boostercampagne komt omdat een derde prik niet in het administratiesysteem kon.
Man man man.![]()
![]()
Geef de mensen een stempel dan! jezus, dat administratiesysteem doet er nu niet toe.quote:Op maandag 15 november 2021 14:33 schreef Spablauw214 het volgende:
Man man man.![]()
Tjah als het aan mij ligt niet. Wat mij betreft de pleister er zo snel mogelijk aftrekken: Gevaccineerd, genezen, of gedood door het virus. Het reservoir aan mogelijke ic/verpleeg kandidaten raakt op deze manier ten minste wel leeg.quote:Op maandag 15 november 2021 14:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een zure appel die 6 maanden gaat duren."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
Forum Opties Forumhop: Hop naar: