Was de laatste keer ook zo'n succes. Zat bijna de gehele noodopvang overvolquote:Op maandag 15 november 2021 14:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat kan je echt niet meer doen nu en is ook ergens achterhaald op dit moment.
Is geen 2020 meer.
Daarom heb ik ook niet meegewerkt aan het 45 tot 60 minuten bron en contact onderzoek aan de tel van de ggd.quote:Op maandag 15 november 2021 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf die bron van besmettingsherkomst zo vaag vinden, als ik op één dag ben wezen werken, in het OV heb gezeten, 's avonds op een verjaardag ben geweest en ook nog even boodschappen hebben gedaan kun je toch nooit pinpointen waar je besmet bent geraakt. Da's gewoon gokken
Blijft een (educated) gok natuurlijk.quote:Op maandag 15 november 2021 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal is het wel direct te herleiden, bijvoorbeeld als collega's of een van je huisgenoten besmet is dan hoor je dat wel.
Moet ook via de GGD?quote:Op maandag 15 november 2021 14:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat heeft testen met de booster campagne te maken?
Ik heb de stellige overtuiging dat ik het zelf beter kan dan de GGD, dat hele contactenverhaal.quote:Op maandag 15 november 2021 14:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niet meegewerkt aan het 45 tot 60 minuten bron en contact onderzoek aan de tel van de ggd.
Slaat nergens op met een zwaar besmettelijk virus wat aerogeen en asymptomatisch verspreid wordt met een incubatietijd van een paar dagen.
Dan is bijna alles of via het huishouden maar hoe het initieel binnen komt blijft veelal een gok.
jouw smileys blijven constant hetzelfdequote:Op maandag 15 november 2021 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is inmiddels bijna erger dan 2020..
Idd iedereen ineens een noodzakelijk beroep.quote:Op maandag 15 november 2021 14:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Was de laatste keer ook zo'n succes. Zat bijna de gehele noodopvang overvol
Dat toontje ook.quote:Op maandag 15 november 2021 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Agema leeft al eind november
Wat een onsympathiek mens is dat trouwens ook
Past bij de partij.quote:Op maandag 15 november 2021 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Probleem is dat ze de helft maar snapt over hoe en wat het doel precies is.quote:Op maandag 15 november 2021 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Je punt is?quote:Op maandag 15 november 2021 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
jouw smileys blijven constant hetzelfde
Hoe zou je het doen dan? Het lijkt nogal onbegonnen werk en daarom nutteloos en tijdverspilling bij de GGD.quote:Op maandag 15 november 2021 14:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb de stellige overtuiging dat ik het zelf beter kan dan de GGD, dat hele contactenverhaal.
Die denkt vooral dat er een soort geheime campagne is.quote:Op maandag 15 november 2021 14:52 schreef aartstyle het volgende:
Volgens mij passen de cijfers niet bij wat Agema zou willen.
Ik weet toch waar ik ben geweest en ik heb een telefoon, dat is niet zo ingewikkeld hoor. En mensen in de trein bereik ik toch niet, maar de GGD ook niet.quote:Op maandag 15 november 2021 14:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoe zou je het doen dan? Het lijkt nogal onbegonnen werk en daarom nutteloos en tijdverspilling bij de GGD.
Ze hebben toch besloten dat ze de economie niet kunnen gijzelen. Gevaarlijk maar wel logisch besluit.quote:Op maandag 15 november 2021 14:52 schreef Smegma. het volgende:
[ afbeelding ]
Uit dit advies van de Gezondheidsraad: https://t.co/alN2Tw72ht?amp=1
We zijn bij sterke drang, terwijl de kamer zich middels een motie heeft uitgesproken tegen alle vormen van drang.
Is ook zo helemaal als je een drukke dag hebt zoals in het voorbeeld is dat lastig te duiden. Maar in de meest voorkomende situaties weten mensen het wel ongeveer. Sowieso kun je je afvragen hoeveel risico je loopt in bijvoorbeeld een winkel.quote:Op maandag 15 november 2021 14:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Blijft een (educated) gok natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |