3 decemberquote:Op maandag 15 november 2021 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende persconferentie?
Officieel moet het huidige pakket maatregelen nog effect gaan hebben.
quote:
Ik wil een tijdmachine, mezelf van 2 jaar geleden dit vertellen en hier samen smakelijk om lachen. Wat een bizarre wereld leven we inquote:met ‘snot van besmette mensen naar de GGD rijden’.
Implodeert nu al daar.quote:Op maandag 15 november 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, 19.200 besmettingen. Met de huidige testcapaciteit kan het onmogelijk hoger komen dan dit, dus we hebben de piek bereikt!
Gefeliciteerd iedereen
Griep + corona seizoenquote:
Stoppen ze dan het snot van hun vriend in hun eigen neus?quote:Op maandag 15 november 2021 15:30 schreef Benny het volgende:
[..]
[..]
Ik wil een tijdmachine, mezelf van 2 jaar geleden dit vertellen en hier samen smakelijk om lachen. Wat een bizarre wereld leven we in
Het is dat het ziekenhuis capaciteit kost, anders zou ik hopen dat een deel van deze mensen echt heel erg ziek wordt. Dan is het zo over als er ineens een berg aan de beademing ligt.quote:
quote:
Jij bent wel heel zuur vandaag of niet?quote:Op maandag 15 november 2021 15:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We zijn de lul, het zicht op de verspreiding zijn we helemaal kwijt. Het echte aantal kan wel x2 of x3 zijn.
Het duurt maanden om weer op behapbare aantallen te komen. Misschien moeten we de rit maar gewoon uitzitten inmiddels. Dit is echt een bloedbad geworden.
Goed gevonden man...quote:Op maandag 15 november 2021 15:31 schreef dick_laurent het volgende:
Argh!! Potverdorie, had ik mijn meetings vandaag toch weer slecht getimed. Sorry voor de vertraging.
Maar goed, de cijfers waren ook vertraagd he, dus dan mag mijn taart ook wel een beetje vertraging hebben
Maar vandaag: Een CHAOS taart! Omdat het een heerlijke puinzooi is waar we in zitten!
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uitquote:Op maandag 15 november 2021 15:31 schreef dick_laurent het volgende:
Argh!! Potverdorie, had ik mijn meetings vandaag toch weer slecht getimed. Sorry voor de vertraging.
Maar goed, de cijfers waren ook vertraagd he, dus dan mag mijn taart ook wel een beetje vertraging hebben
Maar vandaag: Een CHAOS taart! Omdat het een heerlijke puinzooi is waar we in zitten!
[ afbeelding ]
Dit zijn vrijwel allemaal jongeren hè. Als er totaal 10 in het ziekenhuis komen is het waarschijnlijk al veel.quote:Op maandag 15 november 2021 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is dat het ziekenhuis capaciteit kost, anders zou ik hopen dat een deel van deze mensen echt heel erg ziek wordt. Dan is het zo over als er ineens een berg aan de beademing ligt.
Ik word er wel heel erg moedeloos van, zelfde shitshow als vorig jaar, zo niet erger. Geef het nog een week en de eerste sectoren zullen wel weer gesloten worden.quote:Op maandag 15 november 2021 15:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We zijn de lul, het zicht op de verspreiding zijn we helemaal kwijt. Het echte aantal kan wel x2 of x3 zijn.
Het duurt maanden om weer op behapbare aantallen te komen. Misschien moeten we de rit maar gewoon uitzitten inmiddels. Dit is echt een bloedbad geworden.
Ik houd vast rekening met 30 november, zeker vanwege Sinterklaas dat weekend..quote:
Dat opperen de wappies al 1,5 jaar.quote:Op maandag 15 november 2021 15:32 schreef RichardHammond het volgende:
Dit is wel het moment om het testen iets af te schalen, niet getest is geen besmetting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |