Grijp eens in dan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:48 schreef GGMM het volgende:
Waardeloze TS
Waardeloze TT
Waardeloze OP
2,5/10
Dat lijkt me niet nodig.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Grijp eens in dan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nodig.
Dit lijkt me puur een excuus om dit gifje te posten
Ik vind dit geen leuk gifje, er is totaal geen opbouw omdat je vanaf de eerste seconde al weet wat er gaat komen.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind dit geen leuk gifje, er is totaal geen opbouw omdat je vanaf de eerste seconde al weet wat er gaat komen.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind dit geen leuk gifje, er is totaal geen opbouw omdat je vanaf de eerste seconde al weet wat er gaat komen.
Ik heb vannacht brood gegeten tegen de kater dus ik sla de lunch lichtjes over denk ik.quote:
@tong80quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb vannacht brood gegeten tegen de kater dus ik sla de lunch lichtjes over denk ik.
Een maand geleden voor het laatst zo'n doordeweekse avond gehad, janksnol.quote:
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
's nachts brood eten tegen de kater
Is dat een ding ja
Op 1 boterham? Wtfquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:51 schreef Coco het volgende:
Boterham met chorizo, kaas en pindakaas.
Een bakje Skyr (naturel)
Kiwi
Kinderportie?quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:56 schreef RamboDirk het volgende:
Kip, rijst, broccoli + eiwit shake. Ergo; trainingsdag.
Vanavond Lasagne met vleugje liefde van de vrouw.
@:Drizzt_DoUrden
pics van je vrouwquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:56 schreef RamboDirk het volgende:
Kip, rijst, broccoli + eiwit shake. Ergo; trainingsdag.
Vanavond Lasagne met vleugje liefde van de vrouw.
@:Drizzt_DoUrden
Bij kapi moet ik gelijk weer aan kapiteintje denkenquote:
Erg mooi. @yvonne en ik gaan binnenkort kijken.quote:
Lol dat beest loopt net als Boerrigterquote:
Wie?quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol dat beest loopt net als Boerrigter
Leuk om de geboorte van de nieuw jas van P. Diddy te zien.quote:
Deze post heeft nog geen likes.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuk om de geboorte van de nieuw jas van P. Diddy te zien.
Dit is humor om te lachen mensenquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuk om de geboorte van de nieuw jas van P. Diddy te zien.
Je gaat me niet wijs maken dat Okapi niet liever op de rug van P. Diddy naar een première of vip feestje gaat met allemaal lekkere wijven ipv dan de hele dag in zo'n stinkhok aangegaapt te worden door mensen zoals @Lenny_Leonardquote:
Uh, oké?quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je gaat me niet wijs maken dat Okapi niet liever op de rug van P. Diddy naar een première of vip feestje gaat met allemaal lekkere wijven ipv dan de hele dag in zo'n stinkhok aangegaapt te worden door mensen zoals @:Lenny_Leonard
quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je gaat me niet wijs maken dat Okapi niet liever op de rug van P. Diddy naar een première of vip feestje gaat met allemaal lekkere wijven ipv dan de hele dag in zo'n stinkhok aangegaapt te worden door mensen zoals @:Lenny_Leonard
Is die het hele seizoen open?quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. @:yvonne en ik gaan binnenkort kijken.
Huh?quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zou niet weten waarom ze zouden sluiten in de winter. Dan zijn er alleen aangepaste bezoekerstijden toch?quote:
Morgen langs de apenheulquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zou niet weten waarom ze zouden sluiten in de winter. Dan zijn er alleen aangepaste bezoekerstijden toch?
Overigens ga ik morgen weer naar de dierentuin. @:jr-style-93
Hier heb je niets teveel mee gezegd he, man man man.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Succession kijken, daar is iedereen een enorme klootzak.
Ik post wat gifjes, het is wat.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:maxi-mus laat zich volledig gaan in COR en gaat terecht op de bon.
Erg mooi.
Begin er dan hier ook niet over teringdebiel.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mag er inhoudelijk niet op ingaan, maar gedraag je.
Waarom breng je het op dan?quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mag er inhoudelijk niet op ingaan, maar gedraag je.
Ik ga NU kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:maxi-mus laat zich volledig gaan in COR en gaat terecht op de bon.
Erg mooi.
Koekoekquote:Op dinsdag 9 november 2021 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Begin er dan hier ook niet over teringdebiel.
De donkere dagen komen er weer aan Roland.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:10 schreef KingRoland het volgende:
Wat een grimmig sfeertje hier in de sc
Voor een dramaserie is het ook vrij hilarisch.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier heb je niets teveel mee gezegd he, man man man.
Seizoen 1 8,5/10.
Linkje? Ik zie @Lenny_Leonard graag spartelenquote:Op dinsdag 9 november 2021 16:11 schreef RamboDirk het volgende:
Lord @:Elan haalt uit naar veldwachter @:Lenny_leonard
Wel humor ja, betwijfel wel of ik dit 3 seizoenen leuk blijf vinden. Vond het nu tegen het einde aan al wat een herhaling van zetten soms.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een dramaserie is het ook vrij hilarisch.
Helaas beide weer weg.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:15 schreef Caland het volgende:
Bijna een synchroonpost met user @:maxi-mus in CORRED.
Het plot valt vaak wel in herhaling ja, maar ik blijf kijken omdat al die mensen zo fucked up zijn en die dialogen zijn zo goed.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel humor ja, betwijfel wel of ik dit 3 seizoenen leuk blijf vinden. Vond het nu tegen het einde aan al wat een herhaling van zetten soms.
Ik ga hier niks van zeggen, ik houd mij in deze avond.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
Zo even het huis gestofzuigd. Nu tijd voor een alcoholvrij biertje
Wist niet dat jij zo’n enorme flikker was.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
Zo even het huis gestofzuigd. Nu tijd voor een alcoholvrij biertje
Pardon? Heb geen vrouw om dat voor me te doen en geen geld om een schoonmaakster in te huren. Dus dan zelf maar die slang ter hand nemenquote:Op dinsdag 9 november 2021 17:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo’n enorme flikker was.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo’n enorme flikker was.
Dat verklaart nog niet het alcoholvrij biertje.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pardon? Heb geen vrouw om dat voor me te doen en geen geld om een schoonmaakster in te huren. Dus dan zelf maar die slang ter hand nemen
Eens een dagje geen overwerk, ouwe smikkelbeer?quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet het alcoholvrij biertje.
Het is dinsdagmiddag en ik heb vanochtend de beentjes helemaal gesloopt in de sportschool.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet het alcoholvrij biertje.
Als ik aan de macht kom worden dat soort mensen de zee in gegooid.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:20 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die its a wrap zeggen mogen van mij corona krijgen
Komt omdat ik vandaag thuiswerkte.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eens een dagje geen overwerk, ouwe smikkelbeer?
Ik verwacht jou bij het dartsen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:05 schreef Coco het volgende:
@:El-Stinho wat is jouw planning tijdens de interlandbreak?
- Twee projectweken met studie en wellicht wat schijtlolligheden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:05 schreef Coco het volgende:
@:El-Stinho wat is jouw planning tijdens de interlandbreak?
@onlogisch loopt juichend door zijn woonkamer als hij weer een puntje kan bijschreven met zijn spelletje ten koste van een mensenleven.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zij is de nieuwe Zsa Zsa Gabor. Eens valt zij ten prooi aan jagers zoals wij, of niet @:El-Stinho
Ja weekend ging het alweer redelijk (zondag zelfs 2 wedstrijden meegedaan) en nu weer helemaal het mannetje.quote:
Met mij gaat het wel goed.. Wereldgozer is vooral veel aan het slapen. Elke dag maar weer kijken of hij de mannenziekte zal overleven. Nee, maar zonder gekheid het gaat niet zo lekker.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:28 schreef fetX het volgende:
En hoe is het met @:wereldgozer (en @:anneloos)
quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed.. Wereldgozer is vooral veel aan het slapen. Elke dag maar weer kijken of hij de mannenziekte zal overleven. Nee, maar zonder gekheid het gaat niet zo lekker.
Ah, dat is wel erg balen zeg. Beterschap! @Wereldgozerquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed.. Wereldgozer is vooral veel aan het slapen. Elke dag maar weer kijken of hij de mannenziekte zal overleven. Nee, maar zonder gekheid het gaat niet zo lekker.
Hallo user @Anneloos ,quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
pics van je vriendinquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, dat is wel erg balen zeg. Beterschap! @:wereldgozer
Hopelijk geen long-covid gezeik. Loopt mijn vriendin nog steeds mee te hannessen.
Nooit geweten dat ook @Wereldgozer een Surinamer is.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed.. Wereldgozer is vooral veel aan het slapen.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ook @:wereldgozer een Surinamer is.
@:donraja check deze
@de_boswachter zit al in de autoquote:Op dinsdag 9 november 2021 19:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
* Houtenbeen is op weg naar Oostenrijk
ik ben die man op de foto. Lekker man.quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:de_boswachter zit al in de auto
Hoe gaat het met je ziek zijn vetklep?quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:17 schreef Wereldgozer het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!
@:Lange_Lans @:Zipportal
Stukje buikliggingquote:Op dinsdag 9 november 2021 20:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je ziek zijn vetklep?
Mooie actie. Laten we corona weer leukmaken!quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
* Houtenbeen is op weg naar Oostenrijk
Weer een latertje Herm. Konden ze Zaltbommel niet vinden?quote:
Beiden.quote:
Ben beetje ziek, zwak en misselijk. Tijdelijk onredelijkmatige werktijden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer een latertje Herm. Konden ze Zaltbommel niet vinden?
Zou ff een testje doen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben beetje ziek, zwak en misselijk. Tijdelijk onredelijkmatige werktijden.
Geluk is met de dommen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 21:00 schreef Paul het volgende:
gewoon 2e bij de FOK!eredivisietoto!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 9 november 2021 21:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En ben je zelf ook klaargekomen?
Iets zegt me dat het niet goed met je gaat. Je post zo vreemd de laatste tijd.quote:
Gewoon je QR code laten zien.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet jij niet binnen blijven? SUPERSPREADER.
Papendrecht is dan ook een shithole.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:35 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/dordrec(...)apendrecht~abdc6d14/
Papendrecht weer in het nieuws boys.
@:Caland
@:maxi-mus
@:Lenny_Leonard
Dat zijn nu al 4 moorden, 1 zelfmoord en een steekpartij in de laatste 3 jaar in deze wijk.
Goedemorgen maat!quote:Op woensdag 10 november 2021 08:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Papendrecht is dan ook een shithole.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:35 schreef onlogisch het volgende:
Dat zijn nu al 4 moorden, 1 zelfmoord en een steekpartij in de laatste 3 jaar in deze wijk.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:35 schreef onlogisch het volgende:
Lekker wijkjequote:Op woensdag 10 november 2021 08:35 schreef onlogisch het volgende:
Het lijkt me logisch om '2' voluit te schrijven als 'twee'. Ben je het met me eens?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:45 schreef GGMM het volgende:
Er liggen nog 2 bananen op de fruitschaal
Tijd om in actie te komen
Ik zie daar niet echt een reden voor.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch om '2' voluit te schrijven als 'twee'. Ben je het met me eens?
Misschien is het stijl/voorkeur, dat kan ook.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie daar niet echt een reden voor.
Overigens bleek het gezichtsbedrog. Vanuit de hoek waar ik de fruitschaal bekeek leken het er nog 2, maar het waren er toch 3.
Nu zijn het er alsnog 2, want ik heb er 1 gepakt.
Luiheid.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien is het stijl/voorkeur, dat kan ook.
Goeie grap weer Dirkquote:Op woensdag 10 november 2021 10:35 schreef RamboDirk het volgende:
Ik vind die bananenact van @:GGMM niet zo leuk. Als hij die banaan nou in zijn kont stopt, dit filmt en hier deelt, misschien dat een lachje dan lukt.
Wel zonder glijmiddel maat. Lekker fruithapje voor je vriend. Bananen met aambeien. Hihaho.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2021 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel zonder glijmiddel maat. Lekker fruithapje voor je vriend. Bananen met aambeien. Hihaho.*roverheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Onderbroekje fatsoenerenquote:Op woensdag 10 november 2021 10:49 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een goedzak. #FREEJOSB
[ twitter ]
Ik breng graag het modgedrag in beeld.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:35 schreef GGMM het volgende:
Is @:zipportal weer aan het janken over z'n notes?
Oke dank je!quote:Op woensdag 10 november 2021 11:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik breng graag het modgedrag in beeld.
Je bent een echte vriendquote:Op woensdag 10 november 2021 11:42 schreef onlogisch het volgende:
Een foto van Nicki Minaj om het humeur van @:GGMM wat op te krikken
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent zelf een lekker wijffie
@:haags
quote:Op woensdag 10 november 2021 11:56 schreef GGMM het volgende:
Een collega staat nu bij de fruitschaal. Die is duidelijk opzoek naar een banaan.
Die ligt hier lekker in m'n la vriend
Erg jammer.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:21 schreef fetX het volgende:
FOK!Stok niet meer kwijtgeraakt. @:zipportal @:wereldgozer @:neef_wuppie @:djmo
Leuk, een sport voor kampers.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Herlings wereldkampioen ?
12.12-13.00 uur,NPO 1: STUDIO SPORT
motocross MXGP eerste manche
rond 13.10 uur,NPO 1+2: SPORTJOURNAAL
voetbal Training Oranje
motocross MXGP eerste manche
15.10-15.55 uur,NPO 1: STUDIO SPORT
motocross MXGP tweede manche
Gerard Wolsink de Nederlandse bijna-wereldkampioen 500 CC was tandarts.quote:
Jack Plooij is ook tandarts.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gerard Wolsink de Nederlandse bijna-wereldkampioen 500 CC was tandarts.
Hugo Walker ook. Tevens honkbal international btw.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jack Plooij is ook tandarts.
Koop gewoon zelf een banaan, pauper.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:56 schreef GGMM het volgende:
Een collega staat nu bij de fruitschaal. Die is duidelijk opzoek naar een banaan.
Die ligt hier lekker in m'n la vriend
Thnx, net twee roze koekjes weggewerkt.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:30 schreef GGMM het volgende:
We gaan trouwens pas om 12:30 lunchen.
Nu dus.
Eet smakelijk!
Normaal waren deze ook te koop in de kantine hier, maar sinds kort is fruit gratis.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Koop gewoon zelf een banaan, pauper.
Check dit @:gutanoth
Vet varken. Dat is toch geen lunchquote:Op woensdag 10 november 2021 12:32 schreef Charz het volgende:
[..]
Thnx, net twee roze koekjes weggewerkt.
Dik zwijnquote:Op woensdag 10 november 2021 12:32 schreef Charz het volgende:
[..]
Thnx, net twee roze koekjes weggewerkt.
Is de kantine bij jullie gewoon open?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaal waren deze ook te koop in de kantine hier, maar sinds kort is fruit gratis.
Ik kocht altijd een banaan in de kantine, maar nu het gratis is lust opeens iedereen hier bananen.
Heel opvallend.
Nog steeds? Die van ons is inmiddels ook alweer een tijd open.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is de kantine bij jullie gewoon open?
Hier is hij dicht i.v.m. de r0na.
Dat zal niet lang meer duren.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog steeds? Die van ons is inmiddels ook alweer een tijd open.
Ben er ook bang voor ja. Jammer, het werd eindelijk weer een soort van gezellig bij ons op kantoor. Dat constant thuiswerken vind ik ook maar niks.quote:
Die van ons is wel open, maar je mag er niet gaan zitten om je lunch op te eten dat moet je achter je bureau doen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is de kantine bij jullie gewoon open?
Hier is hij dicht i.v.m. de r0na.
Wim Hordijk ook.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jack Plooij is ook tandarts.
Wim Hordijk ookquote:Op woensdag 10 november 2021 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gerard Wolsink de Nederlandse bijna-wereldkampioen 500 CC was tandarts.
Al besprokenquote:Op woensdag 10 november 2021 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Wim Hordijk ook
Een behoorlijk slechte!
Ha ha ha.quote:
Zou je niet gewoon gaan werken?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha.
Mooie eerste manche zege. Spannend straks om 15:15 uur. Zin in.....
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon gaan werken?
@Charz @Drizzt @Orientequote:Op woensdag 10 november 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het valt me altijd op dat mensen die werken het meest FOK!en. Eenmaal thuis zijn ze stil.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het valt me altijd op dat mensen die werken het meest FOK!en. Eenmaal thuis zijn ze stil.
Ik heb toch maar weer gesolliciteerd! Alleen wat afstuderen is erg saai.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet steeds dat jij ook werkloos bent.
Ik zou graag willen dat je een visje haalt.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:03 schreef KingRoland het volgende:
Wee ni wat ik moe halen voor lunch haha denk dat ik broodje gezond ga halen
Mijn hele leven is al 59 jaar een studie. Mijn levenslessen zijn onbetaalbaar.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:00 schreef GGMM het volgende:
Maar jij doet nog iets van een studie geloof ik, dus dan vind ik het toch iets anders.
Jammer van de mosterd. Hier volkoren, belegen kaas en achterham.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:04 schreef Caland het volgende:
Volkoren muesli notenbrood met oude kaas en een beetje mosterd
Ter info
Mosterd en kaas is zo ongeveer de meest goddelijke combinatie ooit.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer van de mosterd. Hier volkoren, belegen kaas en achterham.
Dat is waar.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn hele leven is al 59 jaar een studie. Mijn levenslessen zijn onbetaalbaar.
Brood is niet gezond.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:03 schreef KingRoland het volgende:
Weet niet wat ik moet halen voor lunch haha denk dat ik broodje gezond ga halen
Ik sla dan ook geen advies in de wind. Grap met dubbele bodem.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:06 schreef GGMM het volgende:
Vooral je advies om niet aan iemands vinger te trekken wanneer hij daarom vraagt was een goeie
@scrummie was hier lid van.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht dus bij de eerste keer dat dit eindelijk weer eens een keer een goed item van de speld was.
Dus jij bent een leugenaar?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:21 schreef Caland het volgende:
@:scrummie geeft mij net via de mail aan dat dit leugens zijn.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, we hebben het hier over iemand die ook lid was van Ongehoord Nederland, René.
Dat is die omroep die laatst een gesprek met Pim Fortuyn had.
Arnold Karskens is een enorme debiel.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:22 schreef GGMM het volgende:
Dat is toch die omroep waar ze contact zochten met Pim Fortuyn via een ouijabord?
'Mag ik je zeggen, Pim?'
Scrummiegod
jeetje die leest nog steeds mee?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:21 schreef Caland het volgende:
@:scrummie geeft mij net via de mail aan dat dit leugens zijn.
Ik wil onderhand toch wel zeggen dat Zwarte Piet racisme is.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht dus bij de eerste keer dat dit eindelijk weer eens een keer een goed item van de speld was.
Daar valt weinig tegenin te brengen.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arnold Karskens is een enorme debiel.
Als hij het weer overwoog heeft dit topic er wel weer voor gezorgd dat het voorlopig niet gebeurt.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij het weer overwoog heeft dit topic er wel weer voor gezorgd dat het voorlopig niet gebeurt.
#ikdoenietmeermeequote:Op woensdag 10 november 2021 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor ja. Jammer, het werd eindelijk weer een soort van gezellig bij ons op kantoor. Dat constant thuiswerken vind ik ook maar niks.
Ik blijf voorlopig gewoon de maandagen naar kantoor gaan.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor ja. Jammer, het werd eindelijk weer een soort van gezellig bij ons op kantoor. Dat constant thuiswerken vind ik ook maar niks.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef GGMM het volgende:
Ik vind 2 dagen naar het kantoor in de week eigenlijk ideaal
Niet meer, niet minder.
Dit ter info
Lekker rustig op de wegquote:Op woensdag 10 november 2021 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je in godsnaam op maandag naar kantoor willen
René lijkt me opzich wel zo'n type die aan iedereen gaat vragen hoe zijn of haar weekend was.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Het was Gurney die op maandag naar het kantoor gaat, megadebiel.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
René lijkt me opzich wel zo'n type die aan iedereen gaat vragen hoe zijn of haar weekend was.
Het valt mij op dat dat eigenlijk altijd de mensen zijn die naar programma's zoals promenade of de lama's kijken.
Waarom moeten we dat onthouden? Dan komt de banaan act vanzelf.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ga op dinsdag en woensdag
Goed onthouden aub
Oh.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was Gurney die op maandag naar het kantoor gaat, megadebiel.
Blijkbaar kon @Caland het toch niet volgen.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom moeten we dat onthouden? Dan komt de banaan act vanzelf.
Ik vind het een fijne dag! Het is op maandagen erg rustig maar er werken wel twee prettige collega's, en ik vind het fijn de week starten door direct productief daar te zijnquote:Op woensdag 10 november 2021 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Walgelijk, dit soort mensenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
en ik vind het fijn de week starten door direct productief daar te zijn
Dat is op dinsdag verboden?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Plus, op maandagen kan je fijn lullen over het voetbalweekend.
Dat is tegenwoordig weer leuk namelijk.
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
en ik vind het fijn de week starten door direct productief daar te zijn
Wie was die user ook alweer die onder iedere quote een niet rullevante gif postte? Vincenzo of zoiets.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie was die user ook alweer die onder iedere quote een niet rullevante gif postte? Vincenzo of zoiets.
Dat komt dan goed uit hahaquote:Op woensdag 10 november 2021 14:36 schreef KingRoland het volgende:
Morgen vrije dag geen lectures
Denk dat ik morgen even langs de action ga om wat spullen te komen die ik nog nodig heb
Ik denk een opbergdoos en andere spullen voor studiequote:Op woensdag 10 november 2021 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit haha
Wat voor spullen zijn dat dan zoal?
quote:Het Franse vrouwenvoetbal is flink in beroering geraakt door een schandaal bij Paris Saint-Germain. Aminata Diallo is aangehouden in het onderzoek dat loopt naar de mishandeling van haar teamgenote Kheira Hamraoui.
Hamraoui werd vorige week door twee gemaskerde mannen op brute wijze uit een door Diallo bestuurde auto getrokken. Een van die mannen sloeg meerdere keren met een ijzeren staaf in op de benen van Hamraoui.
De 31-jarige Française moest door de verwondingen die ze opliep het Champions League-duel met Real Madrid aan zich voorbij laten gaan. Dat had haar honderdste optreden moeten worden in de Champions League.
Motief: meer speeltijd
Voor Diallo, normaal gesproken geen vaste waarde, was er juist wel weer een basisplaats. Zij wordt volgens L'Equipe nu verdacht van het opzetten van de aanval op haar teamgenote om meer speeltijd te kunnen krijgen.
….quote:Op woensdag 10 november 2021 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik heb even gemist dat je bent aangenomen.
Gefeliciteerd
Wat toevallig! Ik ben zojuist naar de Action geweest. Wat is dat daar allemaal goedkoopquote:Op woensdag 10 november 2021 14:36 schreef KingRoland het volgende:
Morgen vrije dag geen lectures
Denk dat ik morgen even langs de action ga om wat spullen te komen die ik nog nodig heb
Is je koplamp al gemaakt?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:53 schreef Caland het volgende:
Oja ik moet ook nog even naar de action bedenk ik me nu! (motorolie kopen)
@scrummie kookte regelmatigquote:Op woensdag 10 november 2021 14:56 schreef Charz het volgende:
Met welk vlees maken jullie stoofvlees?
… welke users houden er eigenlijk van koken hier..?
En nu mis je hem.. eigen schuldquote:Op woensdag 10 november 2021 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie kookte regelmatig
Van woede
@ItsTheBradgeHerequote:Op woensdag 10 november 2021 14:56 schreef Charz het volgende:
Met welk vlees maken jullie stoofvlees?
… welke users houden er eigenlijk van koken hier..?
Dikke primaquote:Op woensdag 10 november 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
Je krijgt trouwens niet de groeten @:charz
Riblappen dus.. toch?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
@:itsthebradgehere
Al kookt hij wel volledig zoutloos!
En met runderlappen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |