Lekker rustig op de wegquote:Op woensdag 10 november 2021 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je in godsnaam op maandag naar kantoor willen
René lijkt me opzich wel zo'n type die aan iedereen gaat vragen hoe zijn of haar weekend was.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Het was Gurney die op maandag naar het kantoor gaat, megadebiel.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
René lijkt me opzich wel zo'n type die aan iedereen gaat vragen hoe zijn of haar weekend was.
Het valt mij op dat dat eigenlijk altijd de mensen zijn die naar programma's zoals promenade of de lama's kijken.
Waarom moeten we dat onthouden? Dan komt de banaan act vanzelf.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ga op dinsdag en woensdag
Goed onthouden aub
Oh.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was Gurney die op maandag naar het kantoor gaat, megadebiel.
Blijkbaar kon @Caland het toch niet volgen.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom moeten we dat onthouden? Dan komt de banaan act vanzelf.
Ik vind het een fijne dag! Het is op maandagen erg rustig maar er werken wel twee prettige collega's, en ik vind het fijn de week starten door direct productief daar te zijnquote:Op woensdag 10 november 2021 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Walgelijk, dit soort mensenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
en ik vind het fijn de week starten door direct productief daar te zijn
Dat is op dinsdag verboden?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Plus, op maandagen kan je fijn lullen over het voetbalweekend.
Dat is tegenwoordig weer leuk namelijk.
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
en ik vind het fijn de week starten door direct productief daar te zijn
Wie was die user ook alweer die onder iedere quote een niet rullevante gif postte? Vincenzo of zoiets.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie was die user ook alweer die onder iedere quote een niet rullevante gif postte? Vincenzo of zoiets.
Dat komt dan goed uit hahaquote:Op woensdag 10 november 2021 14:36 schreef KingRoland het volgende:
Morgen vrije dag geen lectures
Denk dat ik morgen even langs de action ga om wat spullen te komen die ik nog nodig heb
Ik denk een opbergdoos en andere spullen voor studiequote:Op woensdag 10 november 2021 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit haha
Wat voor spullen zijn dat dan zoal?
quote:Het Franse vrouwenvoetbal is flink in beroering geraakt door een schandaal bij Paris Saint-Germain. Aminata Diallo is aangehouden in het onderzoek dat loopt naar de mishandeling van haar teamgenote Kheira Hamraoui.
Hamraoui werd vorige week door twee gemaskerde mannen op brute wijze uit een door Diallo bestuurde auto getrokken. Een van die mannen sloeg meerdere keren met een ijzeren staaf in op de benen van Hamraoui.
De 31-jarige Française moest door de verwondingen die ze opliep het Champions League-duel met Real Madrid aan zich voorbij laten gaan. Dat had haar honderdste optreden moeten worden in de Champions League.
Motief: meer speeltijd
Voor Diallo, normaal gesproken geen vaste waarde, was er juist wel weer een basisplaats. Zij wordt volgens L'Equipe nu verdacht van het opzetten van de aanval op haar teamgenote om meer speeltijd te kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |