Ik ga hier niks van zeggen, ik houd mij in deze avond.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
Zo even het huis gestofzuigd. Nu tijd voor een alcoholvrij biertje
Wist niet dat jij zo’n enorme flikker was.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
Zo even het huis gestofzuigd. Nu tijd voor een alcoholvrij biertje
Pardon? Heb geen vrouw om dat voor me te doen en geen geld om een schoonmaakster in te huren. Dus dan zelf maar die slang ter hand nemenquote:Op dinsdag 9 november 2021 17:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo’n enorme flikker was.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo’n enorme flikker was.
Dat verklaart nog niet het alcoholvrij biertje.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pardon? Heb geen vrouw om dat voor me te doen en geen geld om een schoonmaakster in te huren. Dus dan zelf maar die slang ter hand nemen
Eens een dagje geen overwerk, ouwe smikkelbeer?quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet het alcoholvrij biertje.
Het is dinsdagmiddag en ik heb vanochtend de beentjes helemaal gesloopt in de sportschool.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet het alcoholvrij biertje.
Als ik aan de macht kom worden dat soort mensen de zee in gegooid.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:20 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die its a wrap zeggen mogen van mij corona krijgen
Komt omdat ik vandaag thuiswerkte.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eens een dagje geen overwerk, ouwe smikkelbeer?
Ik verwacht jou bij het dartsen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:05 schreef Coco het volgende:
@:El-Stinho wat is jouw planning tijdens de interlandbreak?
- Twee projectweken met studie en wellicht wat schijtlolligheden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:05 schreef Coco het volgende:
@:El-Stinho wat is jouw planning tijdens de interlandbreak?
@onlogisch loopt juichend door zijn woonkamer als hij weer een puntje kan bijschreven met zijn spelletje ten koste van een mensenleven.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zij is de nieuwe Zsa Zsa Gabor. Eens valt zij ten prooi aan jagers zoals wij, of niet @:El-Stinho
Ja weekend ging het alweer redelijk (zondag zelfs 2 wedstrijden meegedaan) en nu weer helemaal het mannetje.quote:
Met mij gaat het wel goed.. Wereldgozer is vooral veel aan het slapen. Elke dag maar weer kijken of hij de mannenziekte zal overleven. Nee, maar zonder gekheid het gaat niet zo lekker.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:28 schreef fetX het volgende:
En hoe is het met @:wereldgozer (en @:anneloos)
quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed.. Wereldgozer is vooral veel aan het slapen. Elke dag maar weer kijken of hij de mannenziekte zal overleven. Nee, maar zonder gekheid het gaat niet zo lekker.
Ah, dat is wel erg balen zeg. Beterschap! @Wereldgozerquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed.. Wereldgozer is vooral veel aan het slapen. Elke dag maar weer kijken of hij de mannenziekte zal overleven. Nee, maar zonder gekheid het gaat niet zo lekker.
Hallo user @Anneloos ,quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
pics van je vriendinquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, dat is wel erg balen zeg. Beterschap! @:wereldgozer
Hopelijk geen long-covid gezeik. Loopt mijn vriendin nog steeds mee te hannessen.
Nooit geweten dat ook @Wereldgozer een Surinamer is.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed.. Wereldgozer is vooral veel aan het slapen.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ook @:wereldgozer een Surinamer is.
@:donraja check deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |