Hier heb je niets teveel mee gezegd he, man man man.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Succession kijken, daar is iedereen een enorme klootzak.
Ik post wat gifjes, het is wat.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:maxi-mus laat zich volledig gaan in COR en gaat terecht op de bon.
Erg mooi.
Begin er dan hier ook niet over teringdebiel.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mag er inhoudelijk niet op ingaan, maar gedraag je.
Waarom breng je het op dan?quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mag er inhoudelijk niet op ingaan, maar gedraag je.
Ik ga NU kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:maxi-mus laat zich volledig gaan in COR en gaat terecht op de bon.
Erg mooi.
Koekoekquote:Op dinsdag 9 november 2021 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Begin er dan hier ook niet over teringdebiel.
De donkere dagen komen er weer aan Roland.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:10 schreef KingRoland het volgende:
Wat een grimmig sfeertje hier in de sc
Voor een dramaserie is het ook vrij hilarisch.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier heb je niets teveel mee gezegd he, man man man.
Seizoen 1 8,5/10.
Linkje? Ik zie @Lenny_Leonard graag spartelenquote:Op dinsdag 9 november 2021 16:11 schreef RamboDirk het volgende:
Lord @:Elan haalt uit naar veldwachter @:Lenny_leonard
Wel humor ja, betwijfel wel of ik dit 3 seizoenen leuk blijf vinden. Vond het nu tegen het einde aan al wat een herhaling van zetten soms.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een dramaserie is het ook vrij hilarisch.
Helaas beide weer weg.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:15 schreef Caland het volgende:
Bijna een synchroonpost met user @:maxi-mus in CORRED.
Het plot valt vaak wel in herhaling ja, maar ik blijf kijken omdat al die mensen zo fucked up zijn en die dialogen zijn zo goed.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel humor ja, betwijfel wel of ik dit 3 seizoenen leuk blijf vinden. Vond het nu tegen het einde aan al wat een herhaling van zetten soms.
Ik ga hier niks van zeggen, ik houd mij in deze avond.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
Zo even het huis gestofzuigd. Nu tijd voor een alcoholvrij biertje
Wist niet dat jij zo’n enorme flikker was.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
Zo even het huis gestofzuigd. Nu tijd voor een alcoholvrij biertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |