- Twee projectweken met studie en wellicht wat schijtlolligheden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:05 schreef Coco het volgende:
@:El-Stinho wat is jouw planning tijdens de interlandbreak?
@onlogisch loopt juichend door zijn woonkamer als hij weer een puntje kan bijschreven met zijn spelletje ten koste van een mensenleven.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zij is de nieuwe Zsa Zsa Gabor. Eens valt zij ten prooi aan jagers zoals wij, of niet @:El-Stinho
Ja weekend ging het alweer redelijk (zondag zelfs 2 wedstrijden meegedaan) en nu weer helemaal het mannetje.quote:
Met mij gaat het wel goed.. Wereldgozer is vooral veel aan het slapen. Elke dag maar weer kijken of hij de mannenziekte zal overleven. Nee, maar zonder gekheid het gaat niet zo lekker.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:28 schreef fetX het volgende:
En hoe is het met @:wereldgozer (en @:anneloos)
quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed.. Wereldgozer is vooral veel aan het slapen. Elke dag maar weer kijken of hij de mannenziekte zal overleven. Nee, maar zonder gekheid het gaat niet zo lekker.
Ah, dat is wel erg balen zeg. Beterschap! @Wereldgozerquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed.. Wereldgozer is vooral veel aan het slapen. Elke dag maar weer kijken of hij de mannenziekte zal overleven. Nee, maar zonder gekheid het gaat niet zo lekker.
Hallo user @Anneloos ,quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
pics van je vriendinquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, dat is wel erg balen zeg. Beterschap! @:wereldgozer
Hopelijk geen long-covid gezeik. Loopt mijn vriendin nog steeds mee te hannessen.
Nooit geweten dat ook @Wereldgozer een Surinamer is.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed.. Wereldgozer is vooral veel aan het slapen.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ook @:wereldgozer een Surinamer is.
@:donraja check deze
@de_boswachter zit al in de autoquote:Op dinsdag 9 november 2021 19:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
* Houtenbeen is op weg naar Oostenrijk
ik ben die man op de foto. Lekker man.quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:de_boswachter zit al in de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |