abonnement Unibet Coolblue
pi_202088950
[modbreak]Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de man"[/modbreak].

Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 maandag 8 november 2021 @ 17:54:54 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202089058
Hoort Bigbirdgate of Sesamegate in dit topic?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202089184
Toch mooi hoe de pro-establishment users weer extra zuur zijn in deze reeks. Zo krijg je toch het idee dat het niet zo goed gaat.
pi_202089410
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2021 18:07 schreef QuidProJoe het volgende:
Toch mooi hoe de pro-establishment users weer extra zuur zijn in deze reeks. Zo krijg je toch het idee dat het niet zo goed gaat.
Men is nog behoorlijk kribbig nadat de geliefde politieke partij een paar deuken heeft opgelopen bij de verscheidene verkiezingen van afgelopen week. Die frustratie is ook in AMV flink te merken. De argumenta ad hominem en scheldpartijen vliegen je om de oren. Het leek allemaal zo veelbelovend met het presidentschap en de senaat in handen, maar als je hele gedachtegoed gebaseerd is op woke nonsense en het demoniseren van de tegenpartij, prikken mensen daar op den duur toch doorheen zo blijkt. Gelukkig maar. Hoe minder beleid van de Democraten, hoe beter voor de VS als land.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 maandag 8 november 2021 @ 18:26:41 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202089434
Over kribbig gesproken.

twitter


Als ze uitvinden over Bert en Ernie komt er gewoon een burgeroorlog!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202089438
quote:
het demoniseren van de tegenpartij,
_O-
Conscience do cost.
pi_202089453
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:26 schreef Ulx het volgende:
Over kribbig gesproken.

[ twitter ]

Als ze uitvinden over Bert en Ernie komt er gewoon een burgeroorlog!
Het is natuurlijk een beetje opmerkelijk om een muppet te gebruiken om kinderen te benvloeden omtrent vaccinatie. Een vaccinatie die kinderen helemaal niet nodig hebben ook nog.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 maandag 8 november 2021 @ 18:35:19 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202089507
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2021 18:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is natuurlijk een beetje opmerkelijk om een muppet te gebruiken om kinderen te benvloeden omtrent vaccinatie. Een vaccinatie die kinderen helemaal niet nodig hebben ook nog.
Dus jij zou een kind van de Sesamstraatleeftijd laten beslissen over het wel of niet nemen van een vaccin? Of bedoel je dat jij je laat hersenspoelen door Pino waarop je je kinderenlaat prikken? (hypotetisch, je bent tenslotte een incel, maar je snapt vast wat ik bedoel.)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202089571
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dus jij zou een kind van de Sesamstraatleeftijd laten beslissen over het wel of niet nemen van een vaccin? Of bedoel je dat jij je laat hersenspoelen door Pino waarop je je kinderenlaat prikken? (hypotetisch, je bent tenslotte een incel, maar je snapt vast wat ik bedoel.)
Volgens mij maak ik in mijn post dit specifieke argument niet. Maar er wordt in elk geval geprobeerd om kinderen op een positieve manier over een mogelijke coronavaccinatie na te laten denken.
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:35 schreef Ulx het volgende: (hypotetisch, je bent tenslotte een incel, maar je snapt vast wat ik bedoel.)
En ohh, ik ben een incel? Leg die aanname ook gerust even uit ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 maandag 8 november 2021 @ 18:47:27 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202089640
Je komt over als iemand die al een hele tijd droog staat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202089723
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:47 schreef Ulx het volgende:
Je komt over als iemand die al een hele tijd droog staat.
Ik zie dat je die belediging nogal vaak gebruikt tegen andersdenkenden.
Zit er soms iets dwars in je eigen seksleven aangezien je dat constant moet aanhalen om je gram te halen?
  Overall beste user 2022 maandag 8 november 2021 @ 18:57:19 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202089759
Okay. Ik neen het terug. Maar volgens mij kijken jullie wel vieze filmpjes en spelen jullie computerspellen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 8 november 2021 @ 18:59:12 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202089777
Anyway, de straffen lijken hoger te worden:

twitter


Komt door Trumpgod, btw:

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202089816
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:57 schreef Ulx het volgende:
Okay. Ik neen het terug. Maar volgens mij kijken jullie wel vieze filmpjes en spelen jullie computerspellen.
En volgens mij heb jij maar 2 onderbroeken, een voor het weekend en eentje voor door de week.
pi_202089833
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:47 schreef Ulx het volgende:
Je komt over als iemand die al een hele tijd droog staat.
Hmm, vreemde aanname. Drie weken vind ik eigenlijk best meevallen. Is dat sowieso nog een dingetje tegenwoordig met de verscheidenheid aan dating apps?
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:57 schreef Ulx het volgende:
Okay. Ik neen het terug. Maar volgens mij kijken jullie wel vieze filmpjes en spelen jullie computerspellen.
Jullie?
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zie dat je die belediging nogal vaak gebruikt tegen andersdenkenden.
Zit er soms iets dwars in je eigen seksleven aangezien je dat constant moet aanhalen om je gram te halen?
Wellicht een geval van Sojaanse projectie, hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 maandag 8 november 2021 @ 19:04:32 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202089838
Cholerisch weer. Ik ga commando.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202089888
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:04 schreef Ulx het volgende:
Cholerisch weer. Ik ga commando.
Dat verbaast mij niets, je zal het vast opwindend vinden dat je spijkerbroek langs je dop schuurt.
pi_202089924
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zie dat je die belediging nogal vaak gebruikt tegen andersdenkenden.
Zit er soms iets dwars in je eigen seksleven aangezien je dat constant moet aanhalen om je gram te halen?
Een redelijke aanname. We weten immers uit welke poel ze (wal)vissen.
pi_202091566
twitter


Kyle komt vrij :s)

Wel leuk dat alles achteraf toch heel anders blijkt dan de MSM portretteerde, oh wat hij was opzoek naar linkse mensen. Dit dat. Terwijl er juist door antifa iemand daadwerkelijk is geliquideerd (Portland).

https://en.wikipedia.org/(...)and_Michael_Reinoehl

Linkse mensen zijn heel eng als ze geradicaliseerd zijn, heel eng.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202092249
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 20:42 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Kyle komt vrij :s)

Wel leuk dat alles achteraf toch heel anders blijkt dan de MSM portretteerde, oh wat hij was opzoek naar linkse mensen. Dit dat. Terwijl er juist door antifa iemand daadwerkelijk is geliquideerd (Portland).

https://en.wikipedia.org/(...)and_Michael_Reinoehl

Linkse mensen zijn heel eng als ze geradicaliseerd zijn, heel eng.
twitter
pi_202092296
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202092433


Build Back Browner
  Overall beste user 2022 maandag 8 november 2021 @ 22:03:59 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202092473
Build back bruinhemd?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202092474
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 20:42 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Kyle komt vrij :s)

Wel leuk dat alles achteraf toch heel anders blijkt dan de MSM portretteerde, oh wat hij was opzoek naar linkse mensen. Dit dat. Terwijl er juist door antifa iemand daadwerkelijk is geliquideerd (Portland).

https://en.wikipedia.org/(...)and_Michael_Reinoehl

Linkse mensen zijn heel eng als ze geradicaliseerd zijn, heel eng.
Hoezo komt hij vrij hierdoor? Ik volg dit niet zo maar had Rittenhouse daarvoor al niet 2 mensen doodgeschoten :?

Heb het even opgezocht ja hoor :Y

quote:
Rittenhouse, now 18, is charged with homicide and attempted homicide for shooting three people during the Kenosha unrest, killing two of them. Rittenhouse shot and killed 36-year-old Joseph Rosenbaum and 26-year-old Anthony Huber before wounding Grosskreutz.

WP


[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 08-11-2021 22:21:24 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202092692
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 20:42 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Kyle komt vrij :s)
En dat zou terecht zijn. Alles wijst er namelijk op dat hij daar aanwezig was om winkels te beschermen tegen vernielingen. Uiteindelijk werd hij bedreigd, achterna gezeten en handelde uit zelfverdediging. Een erg tragische situatie natuurlijk, maar de schuld ligt in deze niet bij hem. Zo zie je maar weer wat voor situaties er kunnen ontstaan als heetgebakerde BLM'ers geweld, pyromanie en plundering als juist antwoord zien op zogenaamd systematisch racisme in de Amerikaanse samenleving.
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 20:42 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Wel leuk dat alles achteraf toch heel anders blijkt dan de MSM portretteerde, oh wat hij was opzoek naar linkse mensen. Dit dat. Terwijl er juist door antifa iemand daadwerkelijk is geliquideerd (Portland).

https://en.wikipedia.org/(...)and_Michael_Reinoehl

Linkse mensen zijn heel eng als ze geradicaliseerd zijn, heel eng.
Het is natuurlijk belangrijk niet alle mensen over n kam te scheren. Maar het wel schrikbarend hoe de MSM bepaalde narratieven probeerde te creren op basis van eigenlijk niets. En dit zijn dan de media die "de feiten" brengen, haha. Dit hele gebeuren met Kyle Rittenhouse is direct aangegrepen om te demoniseren, immers had Kyle op social media steun zitten betuigen aan 'Blue Lives Matter' en ja, dan ben je in de ogen van sommige gepassioneerde links en progressieve journalisten in de MSM direct een extreemrechtse MAGA/Trump supporter.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 maandag 8 november 2021 @ 22:26:01 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202092774
Warempel! Geen Family Guy meer kijken, Trumperts! Dat is ook propaganda!

twitter


Cruz is capabel, weet je nog? Of zoiets.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202092916
Fascinered om te zien, die wanhoop van anti-Trumpers om toch iets te posten als er niets over President Trump te posten valt. Als een junk wanhopig op zoek naar z'n volgende fix.

Of als een Hunter die Parmezaanse kaas rookt omdat zijn crack op is.
pi_202092965
Former DNI John Ratcliffe Turned Over 1,000 Documents to John Durham – Expects MANY MORE Indictments (VIDEO)

quote:
Former Director of National Intelligence, John Ratcliffe, joined Maria Bartiromo on Sunday Morning Futures yesterday morning.

DNI Ratcliffe told Maria Bartiromo that he turned over 1,000 documents to John Durham that implicate Hillary Clinton and Democrat operatives and likely top government officials in criminal activity that would be the basis for further indictments.

We now know that the top DOJ and FBI officials knew that Trump-Russia collusion was a hoax from the beginning and yet they ran with it anyway to destroy his administration and remove him from office.

When will James Comey, Rod Rosenstein, Peter Strzok, Lisa Page, Andrew McCabe and Hillary Clinton operatives face justice for destroying numerous lives and attempting a coup of an American president — all based on evidence that they knew at the time was a complete lie?

John Ratcliffe: ”I gave John Durham over 1,000 other documents that have not yet been declassified that I know include intelligence that go specifically to this criminal activity that would be the basis for further indictments and again, what happened with the Steele Dossier, a grand jury is saying was criminal in nature, and I expect that all of the folks that are involved with creating it and pedaling it falsely would be in jeopardy and I know that’s what John Durham is looking at – and as I talked about, this goes to the highest levels of our government.”
pi_202093001
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 22:26 schreef Ulx het volgende:
Warempel! Geen Family Guy meer kijken, Trumperts! Dat is ook propaganda!

[ twitter ]

Cruz is capabel, weet je nog? Of zoiets.
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202093018
quote:
Gaat het nu ECHT gerbeuren? *O*

Wanneer gaat Trump trouwens zijn documenten overdragen?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 9 november 2021 @ 06:33:05 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202094351
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2021 22:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Gaat het nu ECHT gerbeuren? *O*

Wanneer gaat Trump trouwens zijn documenten overdragen?
Ah.. dacht dat dit al gebeurd was..
Tijd rekken .. en rekken. En rekken..
En straks weer een rechtzaak.. en hopen dat mensen het vergeten.

Dit is ook mooi :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202094982


Clear and conclusive.
pi_202096443
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:26 schreef Ulx het volgende:
Over kribbig gesproken.

[ twitter ]

Als ze uitvinden over Bert en Ernie komt er gewoon een burgeroorlog!
In principe hebben de kribbige GOP pundits al gewonnen door bigbird uberhaupt in de nationale newscycle te krijgen. Dat voedt de onderbuik en leidt af van de infrastructuur successen die net behaald zijn. Om duistere reden blijven de democraten happen op die opzichtige trollpogingen. Al heeft de GOP natuurlijk alle propagandamedia (breitbart, fox, newsmax e.d.) al mee daarin. Ook de neutrale media blijft er in trappen en het tot nationaal nieuws verheffen :{
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 dinsdag 9 november 2021 @ 11:09:31 #34
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202096551
Aan de andere kant genereert het ook bezopen soundbites.
En in de rode staten is er alleen pro-gop media, dus successen van de dems komen daar nooit bij de mensen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202096687
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 11:02 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
In principe hebben de kribbige GOP pundits al gewonnen door bigbird uberhaupt in de nationale newscycle te krijgen. Dat voedt de onderbuik en leidt af van de infrastructuur successen die net behaald zijn. Om duistere reden blijven de democraten happen op die opzichtige trollpogingen. Al heeft de GOP natuurlijk alle propagandamedia (breitbart, fox, newsmax e.d.) al mee daarin. Ook de neutrale media blijft er in trappen en het tot nationaal nieuws verheffen :{
Neutrale media? Ik ben erg benieuwd over welke outlets je het nu hebt ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202096819
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 11:09 schreef Ulx het volgende:
Aan de andere kant genereert het ook bezopen soundbites.
En in de rode staten is er alleen pro-gop media, dus successen van de dems komen daar nooit bij de mensen.
Ik denk voornamelijk dat de Democraten simpelweg vrij weinig successen behalen. En dat mensen in Republikeinse staten dit ook prima kunnen constateren. Dit in tegenstelling tot de adepten van de MSM (lees: links en progressieve media zoals CNN, MSNBC, NBC, NYT, WaPo etc.) die compleet gendoctrineerd worden met het geloof dat zij zelf neutraal en objectief zijn en de Republikeinen simpelweg het kwaad van de Amerikaanse politiek betreft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 9 november 2021 @ 12:23:24 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202097660
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2021 11:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk voornamelijk dat de Democraten simpelweg vrij weinig successen behalen. En dat mensen in Republikeinse staten dit ook prima kunnen constateren. Dit in tegenstelling tot de adepten van de MSM (lees: links en progressieve media zoals CNN, MSNBC, NBC, NYT, WaPo etc.) die compleet gendoctrineerd worden met het geloof dat zij zelf neutraal en objectief zijn en de Republikeinen simpelweg het kwaad van de Amerikaanse politiek betreft.
Wat voor succes hebben ze de afgelopen 4 jaar behaald dan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202097875
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wat voor succes hebben ze de afgelopen 4 jaar behaald dan?
Een halve muur gebouwd, het capitool laten bestormen, over 2 weken een vervanging voor obamacare. :P
pi_202097914
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2021 11:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Neutrale media? Ik ben erg benieuwd over welke outlets je het nu hebt ..
De mediaplaat is jouw welbekend, maar gezien jij in een andere realiteit leeft waarin alles links van Breitbart extreem links is, is die discussie vrij zinloos.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_202097934
En ook vandaag is de pro-establishment zijde in BNW weer extra zuur.
pi_202097981
twitter


Ook Ted Cruz weet wat voor soort groep The Lincoln Project is.
pi_202098111
Wat een hysterische emotionele reactie van tedje. Dat doen toch alleen democraten volgens jou en nog wat anderen. :D
pi_202098268
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:43 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
De mediaplaat is jouw welbekend, maar gezien jij in een andere realiteit leeft waarin alles links van Breitbart extreem links is, is die discussie vrij zinloos.
Je bedoelt dat je mij nu als dusdanig moet afschilderen om je eigen denkbeelden omtrent de media in stand te kunnen houden. Waar heb ik bijvoorbeeld gezegd dat alles aan de linkerzijde van Breitbart 'extreem links' zou betreffen? Nergens dus. Het geeft direct aan dat het daadwerkelijke issue bij jou ligt, niet bij mij.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202098394
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bedoelt dat je mij nu als dusdanig moet afschilderen om je eigen denkbeelden omtrent de media in stand te kunnen houden. Waar heb ik bijvoorbeeld gezegd dat alles aan de linkerzijde van Breitbart 'extreem links' zou betreffen? Nergens dus. Het geeft direct aan dat het daadwerkelijke issue bij jou ligt, niet bij mij.
Nee hoor, jij vraagt op typische wijze 'welke media'.



Alles in het middenvak spendeerde er aandacht aan. En is de trollpoging van de GOP om ophef te veroorzaken over bigbird dus weer geslaagd.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_202098507
Hihihi, die Linkse confimation-bias-charts toch.
pi_202098524
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:26 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Nee hoor, jij vraagt op typische wijze 'welke media'.

[ afbeelding ]

Alles in het middenvak spendeerde er aandacht aan. En is de trollpoging van de GOP om ophef te veroorzaken over bigbird dus weer geslaagd.
Dus als we die media chart als referentiekader moeten nemen kunnen we dus concluderen dat MSNBC min of meer op hetzelfde niveau als Fox News zit. En CNN min of meer op hetzelfde niveau als OAN. En FOX en OAN zijn volgens jou 'propaganda'. Dus dan weten we ook weer waar CNN en MSNBC staan. Hihi.

Daarnaast denk ik dat de ophef omtrent Big Bird geen poging tot trollen betrof. Het is gewoon raar om een muppet van een tv-programma voor kinderen ineens over vaccinaties te laten beginnen. Dat is simpelweg met een bepaalde bedoeling.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202098636
En we zien in dat kader de nyt en wapo gewoon neutraal in het midden staan dat willen sommigen ook niet serieus nemen dus waarom zouden mensen nog op deze trollen met hun infantiele hihi gaan reageren. :z
pi_202098697
Hihi. Waarom zou je je op de realiteit beroepen wanneer je je op autoriteit kan beroepen?

Zo religieus.
pi_202099050
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:49 schreef Basp1 het volgende:
En we zien in dat kader de nyt en wapo gewoon neutraal in het midden staan dat willen sommigen ook niet serieus nemen dus waarom zouden mensen nog op deze trollen met hun infantiele hihi gaan reageren. :z
Nou, dat klopt niet helemaal. Beide outlets staan richting het vak 'skews left'. Net zoals de WSJ meer richting het vak 'skews right' staat. Dit zou ook begrijpelijk zijn. De WSJ is rechtsgeorinteerd en de NYT en WaPo zijn natuurlijk twee linksgeorinteerde outlets, die zeer woke zijn en waar het gros van de medewerkers tevens fervent aanhanger van de Democraten is. Ook de situatie met Bari Weiss bij de NYT was hier het zoveelste bewijs van.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 9 november 2021 @ 14:48:14 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202099277
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Een halve muur gebouwd, het capitool laten bestormen, over 2 weken een vervanging voor obamacare. :P
Niks nuttigs dus.
Maar heb het al vaker gevraagd aan de trumporters hier.
Wat heeft hij zo geweldig gedaan dat ie weer terug moet.
Maar helaas krijg je dan weinig reactie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202099386
Ow dejann kan soms wel genuanceerd doen. Waarom plaatst hij dan toch de cnn bij oan en fox news terwijl die 2 outlets duidelijk afgekadert staan in het vakje met some reliability issues and extremism. De selectieve nuancering is weer eens opvallend wat we vaker terugzien in dit topic bij bepaalde users.
pi_202099572
De chart die @Knipoogje had gepost is trouwens achterhaald. Dit is schijnbaar de meest recente:

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202100151
Wat is een dejann?
  Overall beste user 2022 dinsdag 9 november 2021 @ 16:29:25 #54
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202100542
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:45 schreef QuidProJoe het volgende:
En ook vandaag is de pro-establishment zijde in BNW weer extra zuur.
Als je vier jaar potus bent geweest hoor je bij het establishment.

Of niet soms?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202100623
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 november 2021 15:12 schreef HowardRoark het volgende:
De chart die @:Knipoogje had gepost is trouwens achterhaald. Dit is schijnbaar de meest recente:

[ afbeelding ]
Dank, die dacht ik ook te hebben geplakt.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_202102117
Trump to 'probably' announce US presidential run after midterm elections

quote:
"I am certainly thinking about it and we’ll see," Trump told Fox. "I think a lot of people will be very happy, frankly, with the decision, and probably will announce that after the midterms."

In an interview with Fox News, former President Donald Trump indicated that he is likely to run for the US presidency again, in a bid to secure the second term he lost in the 2020 election to current President Joe Biden.

Trump "probably" won't make the announcement, he said, however, until after the 2022 midterm elections, when the entirety of the US House of Representatives is up for reelection, along with 34 Senate seats. After the trouncing Democrats received during the most recent elections on November 2, all eyes are on the coming year's contest.

"I am certainly thinking about it and we’ll see," Trump told Fox. "I think a lot of people will be very happy, frankly, with the decision, and probably will announce that after the midterms."

Trump, however, still left the door open to not running, saying that "It doesn't mean I will. It's probably appropriate, but a lot of people are waiting for that decision to be made." In his view, others likely won't announce their determination to run until his decision has been made.

Trump said that "a lot of great people who are thinking about running are waiting for that decision, because they're not going to run if I run."

This comes as it was revealed by Jonathan Karl, ABC News' Chief Washington Correspondent, that Trump had told the Republican National Committee that he would be leaving the GOP to form his own political party in the wake of the 2020 loss.

The GOP was slow to get on board the Trump train, even despite the broad support he received from much of the American populace. The RNC was among those that were not initially in favor of Trump or his populist agenda. The book, called Betrayal, is not yet out.

Trump has not said that he would back Florida Governor Ron DeSantis if he chose to run, saying that "He’s a good man, but we have a lot of great people. He's been good."
Hihi. Als er iets gaat gebeuren waar wij blij van worden, dan zal het een hoop anderen zeer verdrietig maken.
  dinsdag 9 november 2021 @ 19:35:03 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202102370
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2021 15:55 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat is een dejann?
Een user die volgens zijn eigen geruchten een de oompaloempa een BJ heeft gegeven.

Toen hier gevraagd werd om bewijs aan te tonen een username switch heeft ondergaan.

Ik geloof er zelf ook weinig van maar de user was overtuigd maar tot dusver heeft hij geen bewijs geleverd.


Altijd lastig dat soort dingen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 9 november 2021 @ 19:35:55 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202102386
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2021 19:11 schreef QuidProJoe het volgende:
Trump to 'probably' announce US presidential run after midterm elections
[..]
Hihi. Als er iets gaat gebeuren waar wij blij van worden, dan zal het een hoop anderen zeer verdrietig maken.
Andere kandidaten?
Ik gun het hem van harte.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202104118
twitter


Hihi. Raar.
  dinsdag 9 november 2021 @ 21:46:51 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202104275
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:33 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Hihi. Raar.
Neuh niet echt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202104619
Nou ja best raar dat steeds weer dezelfde oude claims opduiken alsof het weer helemaal nieuwe zijn :D

En nog raarder dat het goedgelovige volgvolk er iedere keer weer intrapt :')

Het is ook een oud filmpje volgens mij en de rechtszaken die Garland Favorito heeft aangespannen zijn al lang door een rechter afgewezen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 09-11-2021 22:23:31 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202105917
Typisch Trump. Hij heeft er de pest in dat Biden's Infrastructure Bill nu wel goedgekeurd is in het Congres waar hij zelf in faalde maar dat is natuurlijk de schuld van McConnell :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202106154
Aan de lopende band lekker election officials anoniem bedreigen. Wat een volk :')

Reuters heeft er een paar gevonden. Draadje:

twitter

twitter

etc...

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 10-11-2021 05:00:34 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202106175
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202106181
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202106501
Jeetje, @Kijkertje is weer druk geweest vannacht. Inhoud van de tweets: Trump, Trump, Trump en Trump. Dit is natuurlijk het enige wat de MSM nog kan produceren. Immers is het feit dat die man nu naar de achtergrond is gedreven eigenlijk hun doodsteek. Daar gaan alle clicks en de views.

En de obsessie met de Infrastructure Bill (die er enkel doorheen is gekomen omdat 13 Republikeinen voor stemden is ook opvallend te noemen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 10 november 2021 @ 07:38:08 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202106560
quote:
HLN: Rechter beslist dat Trump toch documenten aan 6 januari-panel moet overmaken.
https://www.hln.be/buiten(...)-overmaken~a8c96d4c/

Dacht dat het al was geweest..
Nja ben benieuwd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202106639
Hihi, sommige artikelen op Vox blijft genieten met momenten. Dat is niets meer dan radicaal progressief en intersectioneel activisme aangekleed als "journalistiek". Zo heeft men een heel artikel over dat de werknemers van Amazon, op basis van huidskleur, (in sommige lagen) niet precies een afspiegeling vormen van de Amerikaanse samenleving.
quote:
It is true that Amazon has been making progress in increasing representation of employees of races that are typically underrepresented in the tech industry. Amazon US corporate employees in entry-level and middle-management positions who identify as Black and Latinx grew from 5.4 percent and 6.6 percent respectively in 2019 to 7.2 percent and 7.5 percent in 2020, according to recent data the company published. For context, about 13.4 percent of US residents identified as Black or African American in 2019, while 18.5 percent identified as Hispanic or Latino, according to the US Census Bureau.

An Amazon spokesperson pointed to company data that shows 26.5% of Amazon’s entire US workforce identifies as Black or African American and 22.8% of that workforce identifies as Latinx; those percentages include warehouse and customer service workers in addition to corporate staff. Amazon’s field and customer support workforce, which comprises the three lowest levels at the company and includes its warehouse workers, is disproportionately Black and Latinx compared to the US population — in 2020, 26.4 percent of these workers identified as Latinx and 31 percent identified as Black or African American.

And some diversity employees called out drop-offs in racial representation as you go higher in Amazon’s corporate ranks, saying that this shows Amazon’s internal systems are still stacked against nonwhite and non-Asian employees.

In Amazon’s “senior leader” ranks — which are “director” level and above in the company’s hierarchy — Black and Latinx executives accounted for just 1.9 percent and 2.9 percent, respectively, in 2019. Those percentages jumped to 3.8 percent and 3.9 percent, respectively, in 2020.
Denken dat elk bedrijf/organisatie een percentage afspiegeling moet zijn van de samenleving op basis van "ras" _O- :')
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 10 november 2021 @ 07:54:50 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202106651
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 07:24 schreef HowardRoark het volgende:
Jeetje, @:Kijkertje is weer druk geweest vannacht. Inhoud van de tweets: Trump, Trump, Trump en Trump. Dit is natuurlijk het enige wat de MSM nog kan produceren. Immers is het feit dat die man nu naar de achtergrond is gedreven eigenlijk hun doodsteek. Daar gaan alle clicks en de views.

En de obsessie met de Infrastructure Bill (die er enkel doorheen is gekomen omdat 13 Republikeinen voor stemden is ook opvallend te noemen.
Vind niet zo gek want daar was dit topic voor bedoeld.

Maar goed, misschien kan jij me een antwoord geven op de vraag wat voor succes de oompaloempa heeft behaald in zijn tijd in het witte huis.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202106676
Oompaloempa?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 10 november 2021 @ 08:04:05 #71
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_202106699
Die infrastructure bill heeft in de praktijk niets met wegenbouw te maken en is verkapte build back better politiek van de democraten.

Het gaat om 1200 miljard dollar en er staan dingen in als "minder racisme op snelwegen". Uiteindelijk gebeurt er niets met de wegen en gaat er woke politiek uitgevoerd worden.

Het is verpakt als "infrastructuur" omdat dat iets is wat ook bij de Republikeinen goed verkoopt. In werkelijkheid gaan de democraten gewoon hun eigen plan uitvoeren.
pi_202106763
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 07:24 schreef HowardRoark het volgende:
Jeetje, @:Kijkertje is weer druk geweest vannacht. Inhoud van de tweets: Trump, Trump, Trump en Trump. Dit is natuurlijk het enige wat de MSM nog kan produceren. Immers is het feit dat die man nu naar de achtergrond is gedreven eigenlijk hun doodsteek. Daar gaan alle clicks en de views.

En de obsessie met de Infrastructure Bill (die er enkel doorheen is gekomen omdat 13 Republikeinen voor stemden is ook opvallend te noemen.
Wat opvallender is, dat er mensen zijn die een slechte deal beter vinden dan geen deal. Of die mensen die geloven dat in een 1,2 biljoen, 2 biljoen of zelfs 5 biljoen dollar "infrastructuur-pakket", daadwerkelijk alles naar infrastructuur gaat. Die horen een mooie naam en gaan all-in. Een beetje dezelfde types die "Patriot Act" horen en denken dat het dan wel goed moet zijn. Of de "For The People Act". Of dat "Antifa" tegen fascisme is.

Die mensen zijn zo makkelijk te benvloeden, zo goedgelovig en zo volgzaam, dat ze zichzelf vrijwillig de slavernij in werpen. Het wordt steeds moeilijker om medelijden met dat type mens te hebben.
pi_202106939
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wat opvallender is, dat er mensen zijn die een slechte deal beter vinden dan geen deal. Of die mensen die geloven dat in een 1,2 biljoen, 2 biljoen of zelfs 5 biljoen dollar "infrastructuur-pakket", daadwerkelijk alles naar infrastructuur gaat. Die horen een mooie naam en gaan all-in. Een beetje dezelfde types die "Patriot Act" horen en denken dat het dan wel goed moet zijn. Of de "For The People Act". Of dat "Antifa" tegen fascisme is.

Die mensen zijn zo makkelijk te benvloeden, zo goedgelovig en zo volgzaam, dat ze zichzelf vrijwillig de slavernij in werpen. Het wordt steeds moeilijker om medelijden met dat type mens te hebben.
Het is inderdaad behoorlijk triest. Maar dat is natuurlijk sowieso al het idee om infrastructuur in een enorm land als de VS op federaal niveau te willen regelen. Zoiets moet je natuurlijk op regionaal niveau doen en aan de staten zelf laten. Waarom zou pakweg Texas moeten gaan betalen voor een nieuwe brug in Californi?

Het benadrukt eens te meer dan Links beleid kant noch wal raakt. En dat men simpelweg denkt hoe meer uitgaven op federaal niveau, hoe beter. Hoe meer regulering, hoe beter. Hoe meer top-down control, hoe beter. Covid bewijst dit ook weer, de Republikeinse staten willen vrijheid, de Democratische staten een alles regulerende en alles bepalende overheid op microniveau.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202107069
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is inderdaad behoorlijk triest. Maar dat is natuurlijk sowieso al het idee om infrastructuur in een enorm land als de VS op federaal niveau te willen regelen. Zoiets moet je natuurlijk op regionaal niveau doen en aan de staten zelf laten. Waarom zou pakweg Texas moeten gaan betalen voor een nieuwe brug in Californi?

Het benadrukt eens te meer dan Links beleid kant noch wal raakt. En dat men simpelweg denkt hoe meer uitgaven op federaal niveau, hoe beter. Hoe meer regulering, hoe beter. Hoe meer top-down control, hoe beter. Covid bewijst dit ook weer, de Republikeinse staten willen vrijheid, de Democratische staten een alles regulerende en alles bepalende overheid op microniveau.
En we zien nu hoe de Linkse planeconomie werkt. Zo wordt de energiesector vernietigd om zowel de welvaart als de mobiliteit van de Amerikaan te beperken. Everything Woke turns to shit. En uiteraard zien blankenhaters, Trumphaters of Amerika-haters dat als iets positiefs. Zie de Democraten bijvoorbeeld, of hun simps.
pi_202107670
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
En we zien nu hoe de Linkse planeconomie werkt. Zo wordt de energiesector vernietigd om zowel de welvaart als de mobiliteit van de Amerikaan te beperken. Everything Woke turns to shit. En uiteraard zien blankenhaters, Trumphaters of Amerika-haters dat als iets positiefs. Zie de Democraten bijvoorbeeld, of hun simps.
Dat klopt helemaal. Het droomscenario van deze mensen is immers een "duurzaam" socialistisch utopia, met windmolens, zonneweides, universal basic income, gratis gezondheidszorg en gratis onderwijs. En dit onderwijs bestaat niet meer uit rekenen of taal, maar voornamelijk een verscheidenheid aan 'critical theories', zodat kinderen gendoctrineerd worden om de social justice strijders van de toekomst te worden. Daarnaast is het belangrijk om kinderen te leren over "gender" een zogenaamde subjectieve ervaring over geslacht die het objectief waarneembare overstijgt. Hierom moeten ouders ook vooral worden gestimuleerd hun kinderen 'genderneutraal' op te voeden.

Voor werk zijn kwaliteiten niet meer leidend zoals bepaalde skills of een diploma, maar wordt voornamelijk selectie gemaakt op onveranderlijke kenmerken van identiteit zodat overal een perfecte afspiegeling van de maatschappij ontstaat. Met natuurlijk een sterke oververtegenwoordiging van vermeend onderdrukte minderheden. Immers, het is belangrijk voor elk bedrijf of organisatie om zo min mogelijke blanke, heteroseksuele cis-mannen in dienst te hebben.

Hihi, het is me wat met de Amerikaanse progressieve geest, zo fantasierijk, zo radicaal, zo naef.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 10 november 2021 @ 10:08:08 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202108022
quote:
11s.gif Op woensdag 10 november 2021 07:59 schreef HowardRoark het volgende:
Oompaloempa?
Yup je weet wel die oranje mannetjes uit Charlie and the Chocolate Factory.

Of ken je nog andere friturenfiguren zijn die oranje zijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door theguyver op 10-11-2021 12:11:57 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 november 2021 @ 10:10:21 #77
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202108047
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat klopt helemaal. Het droomscenario van deze mensen is immers een "duurzaam" socialistisch utopia, met windmolens, zonneweides, universal basic income, gratis gezondheidszorg en gratis onderwijs. En dit onderwijs bestaat niet meer uit rekenen of taal, maar voornamelijk een verscheidenheid aan 'critical theories', zodat kinderen gendoctrineerd worden om de social justice strijders van de toekomst te worden. Daarnaast is het belangrijk om kinderen te leren over "gender" een zogenaamde subjectieve ervaring over geslacht die het objectief waarneembare overstijgt. Hierom moeten ouders ook vooral worden gestimuleerd hun kinderen 'genderneutraal' op te voeden.

Voor werk zijn kwaliteiten niet meer leidend zoals bepaalde skills of een diploma, maar wordt voornamelijk selectie gemaakt op onveranderlijke kenmerken van identiteit zodat overal een perfecte afspiegeling van de maatschappij ontstaat. Met natuurlijk een sterke oververtegenwoordiging van vermeend onderdrukte minderheden. Immers, het is belangrijk voor elk bedrijf of organisatie om zo min mogelijke blanke, heteroseksuele cis-mannen in dienst te hebben.

Hihi, het is me wat met de Amerikaanse progressieve geest, zo fantasierijk, zo radicaal, zo naef.
Pfff het is wat..
Begint op Nederland te lijken..
Dat kan toch echt niet..

Op het genderneutraal gedoe na..
Want dat slaat echt heulemaal nergens op.

En gewoon de beste persoon voor de juiste plek.

Bepaalde dingen gaat men gewoon te ver, en dan kan ik me voorstellen dat het stuit op tegenstand.

[ Bericht 3% gewijzigd door theguyver op 10-11-2021 10:20:36 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202108251
Haha, dus WaPo, wat is het nu?

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202108589
Het is toch wat die geprojecteerde emotioneel beladen betogen van gendoctrineerde rechtsen. Terwijl juist linksen door hun als emotioneel weggezet worden hoe kan die discrepantie toch steeds plaatsvinden. :o
pi_202109047
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:31 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, dus WaPo, wat is het nu?

[ twitter ]
En bepaalde progressieven hier worden nog steeds boos als ik de media de lakeien van de Democraten noem.
Laat ze overigens maar lekker door liegen, het doet wonderen voor ze.
pi_202109114
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Overall beste user 2022 woensdag 10 november 2021 @ 11:49:12 #82
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202109225
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202109327
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:49 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Door het fantastische onderwijs in amerika gelooft 40% van de bevolking dat de aarde 10000 jaar oud is en er een periode was dat dinos en mensen samen leefden. :')

https://www.livescience.c(...)ns-creationists.html

De gop vind het belangrijker dat mensen niet onderwezen worden in echt belangrijke zaken. Houdt ze dom dan blijven ze in de vileine leugens van de gop roeptoeters geloven.
pi_202109471
En ook vandaag zijn onze pro-Democraten-medeusers te omschrijven als "wanhopig" en "obsessief-compulsief".

Nooit gedacht dat verliezen zo verslavend kon zijn.
pi_202109508
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:09 schreef QuidProJoe het volgende:
En ook vandaag zijn onze pro-Democraten-medeusers te omschrijven als "wanhopig" en "obsessief-compulsief".

Nooit gedacht dat verliezen zo verslavend kon zijn.
8)7

En ik maar denken dat Trump de verliezer was.

Kennelijk zit jij in een parallel universum.
  woensdag 10 november 2021 @ 12:13:54 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202109513
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Door het fantastische onderwijs in amerika gelooft 40% van de bevolking dat de aarde 10000 jaar oud is en er een periode was dat dinos en mensen samen leefden. :')

https://www.livescience.c(...)ns-creationists.html

De gop vind het belangrijker dat mensen niet onderwezen worden in echt belangrijke zaken. Houdt ze dom dan blijven ze in de vileine leugens van de gop roeptoeters geloven.
Ze hebben daar ook niet voor niets een aantal prachtige musea over.
Een zelfs in de vorm van de ark, waar geen kip naar toe wil en zwaar verlies draait.
Heul vreemd..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202109518
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 10 november 2021 @ 12:16:24 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202109537
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:09 schreef QuidProJoe het volgende:
En ook vandaag zijn onze pro-Democraten-medeusers te omschrijven als "wanhopig" en "obsessief-compulsief".

Nooit gedacht dat verliezen zo verslavend kon zijn.
Oki zal nog maar even een wanhopige poging doen om het positief te maken.

Wat waren de succesen van de oompaloempa na 4 jaar regeren?
Vind nog steeds bizar dat geen van de trumporters hier een reactie op kan geven..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 november 2021 @ 12:17:42 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202109549
quote:
Communisme fascisme..
Allemaal van die woorden waar men geen flauw benul heeft wat het eigenlijk betekend.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202109571
Wat zijn de climate scams? :D
pi_202109617
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:20 schreef Basp1 het volgende:
Wat zijn de climate scams? :D
Dat alles duurder wordt zoals gas en andere grondstoffen? van hout tot aan olie? sinds die toiletpot van een Biden geinstalleerd is alles de pan aan het uitrijzen.

Maarja daar heb jij op je zolderkamertje geen last van nee. Mams betaald vast de energierekening.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202109644


Iedereen mocht roepen over Trump destijds wat hij/zij wilde. Onder Dictator Xiden is censuur al maanden aan de gang.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 10 november 2021 @ 12:26:58 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202109681
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat alles duurder wordt zoals gas en andere grondstoffen? van hout tot aan olie? sinds die toiletpot van een Biden geinstalleerd is alles de pan aan het uitrijzen.

Maarja daar heb jij op je zolderkamertje geen last van nee. Mams betaald vast de energierekening.
Dat was midden vorig jaar al bekend en aantal grondstoffen waren niet om aan te slepen.
Nog voor Biden er zat.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 november 2021 @ 12:27:50 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202109697
quote:
15s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:24 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Iedereen mocht roepen over Trump destijds wat hij/zij wilde. Onder Dictator Xiden is censuur al maanden aan de gang.
Ook dit was al voor Biden aan de macht kwam.
Voorbeeld is de oompaloempa zelf.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202109747
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ook dit was al voor Biden aan de macht kwam.
Voorbeeld is de oompaloempa zelf.
Alleen stuurde destijds Amerika zelf er niet op. Republikeinen waren niet zo triest om wetten toe te passen die censuur toelaten. Als je iets over goedheiligeman Biden zegt oh dan is zelfs hier iedereen in Nederland triggered.

Nu zit Biden's administratie er gericht op te sturen. Dat zijn vieze spelletjes.

Hier in Nederland zijn de linkse partijen er ook al mee bezig.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202109797
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 07:24 schreef HowardRoark het volgende:
En de obsessie met de Infrastructure Bill (die er enkel doorheen is gekomen omdat 13 Republikeinen voor stemden is ook opvallend te noemen.
Waarom is het opvallend dat het nieuws als er zo'n enorm bedrag uitgegeven gaat worden door de overheid?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202109846
Het leukste is dat NOS en andere media hier in NL portretteerden dat het echt over wegen,infrastructuur en andere zaken gaat.

Wat nog leuker is dat iedereen zo onbevangen alles aanneemt maar niet eens weten wat de infrastructure bill echt allemaal inhoudt.

Dingen zoals dat Cryptousers felons worden.

https://threadreaderapp.com/thread/1456228685137260558.html

quote:
Reading up on IRS provision 6050I inserted into the Infra. bill set to pass in the house on Friday.

In July we made a huge fuss about the broker thing. This is 100x worse. Criminal felonies, includes all individuals and all tokens, all mixing, all custody.
Taproot mixing? You're hosed, you become a felon for using Wasabi. Mining pools that aren't doxxed? Felony. NFTs >10k, you go to jail. Programming payments in installments to keep sums <10k, also a felony. *Writing software* even some .js app logic in a wallet to assist, jail.
Wake up folks this is not a drill. I only saw 1 person who is a mutual raising alarm bells about this for months. Now Laura Shin covered it and I read the thing: wow! We're two days away from losing everything. US persons will become completely cut out, residents and citizens.
Soon the only way a person born in the USA will be able to do *anything* in any scale with these technologies, without KYCing everyone or becoming a felon, will be to a) leave and b) operate with a non-US entity and ideally non-US employees/directors.
Then: we'll have to globally adopt some kind of decentralized minimal KYC with encrypted/blinded PoR (no home address dox, but can confirm not US) and we just turn our backs to US persons. Rest of world has spectrum of more financial freedoms/reg. requirements. This is the future
The way to avoid this scenario where US persons are living under harsh capital controls, is to raise a ruckus like we did in July, remove 6050I from infra. bill, we have <2 days.
En kijk, dit zijn allemaal dingetjes die stiekum in de bill van de goedheiligman zitten. Allemaal voor meer macht en controle, steeds meer richting een social credit system.

Maar ik verwacht ook niet echt dat hier mensen op fok zich een beetje verdiepen in wat er daadwerkelijk speelt, we hebben hier te maken met MSM lezers.

BuildBackBetter is niet Biden's plan, het is het plan van de elite die deze marionet beheersen. Biden is een scapegoat, die gaat toch binnenkort dood.

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 10-11-2021 12:50:32 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202109928
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:32 schreef HowardRoark het volgende:
Waarom zou pakweg Texas moeten gaan betalen voor een nieuwe brug in Californi?
Kunnen een paar redenen voor zijn. Sommige zaken zijn bijvoorbeeld zo kostbaar (denk b.v. aan dijken in texas) dat het lastig zelf te financieren is zonder een dusdanig groot gat in het budget te slaan dat andere essentile zaken, zoals het electriciteitsnetwerk, in de knel raken.

Een ander argument kan zijn dat bepaalde infrastructuur op meerdere staten betrekking heeft. Denk aan een tunnel van New York naar New Jersey, of wederom een dijk die niet alleen een stukje Texas beschermt, maar ook de staat die daar achter ligt. Om te voorkomen dat die projecten stil komen te liggen omdat lokale congressen aan het ruzin zijn over welk percentage ze moeten bijdragen kan je dat beter vanuit een centrale pot betalen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202109997
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is inderdaad behoorlijk triest. Maar dat is natuurlijk sowieso al het idee om infrastructuur in een enorm land als de VS op federaal niveau te willen regelen. Zoiets moet je natuurlijk op regionaal niveau doen en aan de staten zelf laten. Waarom zou pakweg Texas moeten gaan betalen voor een nieuwe brug in Californi?

Het benadrukt eens te meer dan Links beleid kant noch wal raakt. En dat men simpelweg denkt hoe meer uitgaven op federaal niveau, hoe beter. Hoe meer regulering, hoe beter. Hoe meer top-down control, hoe beter. Covid bewijst dit ook weer, de Republikeinse staten willen vrijheid, de Democratische staten een alles regulerende en alles bepalende overheid op microniveau.
Als je het puur en alleen aan de staten overlaat, wordt de infrastructuur op veel plekken blijkbaar verwaarloosd.

[url=https://www.businessinsider.nl/asce-gives-us-infrastructure-a-d-2017-3/]America’s infrastructure is decaying — here’s a look at how terrible things have gotten[/quote]

Logisch dus dat men daar op federaal niveau een keer wat aan wil doen (en jouw geliefde 'Trumpisme' streefde ook naar mega-investeringen in infrastructuur).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202110079
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat alles duurder wordt zoals gas en andere grondstoffen? van hout tot aan olie? sinds die toiletpot van een Biden geinstalleerd is alles de pan aan het uitrijzen.

Maarja daar heb jij op je zolderkamertje geen last van nee. Mams betaald vast de energierekening.
Dat de grondstoffen aan een supercyclus bezig zijn is een economische regel welke o.a veroorzaakt wordt door de verhoogde schulden lasten van overheden door corona.

https://www.iex.nl/Artike(...)supercyclus-aan.aspx

Het heeft niets met klimaat scams te maken.

Is het trouwens normaal om je onbeschaafheid te etaleren en mensen persoonlijk te moeten aanvallen. Ps Mijn moeder is al ruim 20 jaar geleden overleden. :')
pi_202110125
Verder weet ik er het fijne niet van, maar ik stel mij zo voor dat de federale overheid in deze vooral fungeert als pinautomaat: er wordt geld beschikbaar gesteld, maar het is aan lokale en regionale overheden om er handen en voeten aan te geven.

Zo doen we dat in ons land immers ook, tenzij het gaat om snelwegen, want die zijn de verantwoordelijkheid van het Rijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202110264
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En bepaalde progressieven hier worden nog steeds boos als ik de media de lakeien van de Democraten noem.
Laat ze overigens maar lekker door liegen, het doet wonderen voor ze.
Dat klopt. Omdat men diep van binnen wel weet hoe het eigenlijk zit, alleen men steunt het. Dit omdat er een binaire perceptie heerst omtrent de politiek. Links en progressief is inherent goed, rechts en conservatief inherent slecht. En daarom is het logisch dat de media niet neutraal is, de media kiest voor de vermeend goede kant. En dit partijdige beeld moet je dan zoveel mogelijk presenteren als neutraal en objectief zodat dit de standaard lijkt en je hiermee de opinie van burgers kan benvloeden.

Je ziet dat dit trouwens sinds een paar jaar nu een nieuwe draai heeft gekregen. Links en progressief gedachtegoed is zogenaamd "feitelijk" en "de waarheid" waar rechtse en conservatieve talking points "misinformatie" betreft. Ook dit is weer een fnuikende poging om heel partijdig te kunnen zijn onder het mom van "feitelijke informatievoorziening". Het is simpelweg propaganda.

En als mensen vervolgens door deze faade van "neutraliteit", "onpartijdigheid" en "feiten" prikken en dit benoemen leidt dat tot enorme woede en frustratie. Dan krijg je direct te maken met projectie en gaslighting.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Door het fantastische onderwijs in amerika gelooft 40% van de bevolking dat de aarde 10000 jaar oud is en er een periode was dat dinos en mensen samen leefden. :')

https://www.livescience.c(...)ns-creationists.html

De gop vind het belangrijker dat mensen niet onderwezen worden in echt belangrijke zaken. Houdt ze dom dan blijven ze in de vileine leugens van de gop roeptoeters geloven.
Je draait het om. De Republikeinen steken juist in op daadwerkelijk onderwijs waar merit wordt beloond. De Democraten willen complete curricula die voornamelijk draaien om social justice gerelateerde onderwerpen en equity (gelijke uitkomsten). Het probleem ligt bij de Democraten, niet bij de Republikeinen.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als je het puur en alleen aan de staten overlaat, wordt de infrastructuur op veel plekken blijkbaar verwaarloosd.

America’s infrastructure is decaying — here’s a look at how terrible things have gotten

Logisch dus dat men daar op federaal niveau een keer wat aan wil doen (en jouw geliefde 'Trumpisme' streefde ook naar mega-investeringen in infrastructuur).
Die vrijheid moeten staten hebben. Zij mogen bepalen waar zij de financin investeren. Federale bemoeienis is hier niet nodig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202110315
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:07 schreef HowardRoark het volgende:

Die vrijheid moeten staten hebben. Zij mogen bepalen waar zij de financin investeren. Federale bemoeienis is hier niet nodig.
Tsja, mij maakt het niet uit, beste jongen. Al reden Amerikanen nog massaal op zandwegen, het is hun feestje.

Maar als Amerikaan zou ik vooral blij zijn dat er eindelijk spijkers met koppen worden geslagen, waar dat mee wordt gefinancierd zal mij dan verder een rotzorg zijn.

De hele kustlijn van mijn woonplaats wordt momenteel verbouwd, voor een groot deel gefinancierd met gelden van het Rijk en de provincie Gelderland. Het resultaat is geweldig, dus wat kan mij het schelen waar het geld vandaan komt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 woensdag 10 november 2021 @ 13:45:02 #104
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202110717
twitter


Hugo Chavez is toch geen Chinees? Trumperts, ik heb duiding nodig. Kom het eens uitleggen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202110721
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:07 schreef HowardRoark het volgende:

Die vrijheid moeten staten hebben. Zij mogen bepalen waar zij de financin investeren. Federale bemoeienis is hier niet nodig.
Dat hebben ze ook. Ze moeten immers budget aanvragen bij de overheid. Dat kan je ook overslaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 10 november 2021 @ 14:42:55 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202111753
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Alleen stuurde destijds Amerika zelf er niet op. Republikeinen waren niet zo triest om wetten toe te passen die censuur toelaten. Als je iets over goedheiligeman Biden zegt oh dan is zelfs hier iedereen in Nederland triggered.

Nu zit Biden's administratie er gericht op te sturen. Dat zijn vieze spelletjes.

Hier in Nederland zijn de linkse partijen er ook al mee bezig.
Censuur op Twitter Facebook YouTube fok! Is puur beleid van de site.
En er zijn tig alternatieven, natuurlijk wat minder populair maar dat is wat anders.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 november 2021 @ 14:44:40 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202111779
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Tsja, mij maakt het niet uit, beste jongen. Al reden Amerikanen nog massaal op zandwegen, het is hun feestje.

Maar als Amerikaan zou ik vooral blij zijn dat er eindelijk spijkers met koppen worden geslagen, waar dat mee wordt gefinancierd zal mij dan verder een rotzorg zijn.

De hele kustlijn van mijn woonplaats wordt momenteel verbouwd, voor een groot deel gefinancierd met gelden van het Rijk en de provincie Gelderland. Het resultaat is geweldig, dus wat kan mij het schelen waar het geld vandaan komt?
Welke plaats in Gelderland ligt aan de kust?
Nja ik klaag al jaren dat hier in mijn stad de wegen constant open worden gebroken, bedoel je zoiets.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202113229
pi_202113642
Judge In Kyle Rittenhouse Trial Confirms BLM Goons Are Filming Members Of The Jury To Intimidate Them

quote:
The judge presiding over the Kyle Rittenhouse trial has warned that jurors are being filmed entering the courthouse in what might be an attempt to intimidate them.

Judge Bruce Schroeder declared on Tuesday that a deputy observed somebody taking video of the jury as they arrived.

“I’ve been assured the officers had the video that was taken deleted. New measures are being taken to make sure that does not reoccur,” the judge told the jury as they arrived that morning.

There have been concerns throughout the trial over attempts to intimidate the jury. The media and Democrats, who falsely cast Rittenhouse as a white supremacist mass murderer, have generally primed the public to expect a conviction. The facts, however, have always suggested a strong possibility of acquittal on the grounds of self-defense, as Rittenhouse was being attacked when he shot his pursuers — a reality acknowledged on the witness stand by two prosecution witnesses thus far.

A supposed relative of George Floyd, the man whose murder by police last year in Minneapolis, Minnesota, triggered riots nationwide, has allegedly called for Rittenhouse jurors to be intimidated, and specifically by taking photographs of them.
Vreedzaam Links slaat weer toe. Intimidatie wanneer de feiten niet aan hun zijde staan. Ook dat patroon herhaalt zich tot het oneindige.
  Overall beste user 2022 woensdag 10 november 2021 @ 16:40:07 #110
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202113648
Ik neem aan alleen in plaatsen waar de Dems hebben gewonnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202113847
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Judge In Kyle Rittenhouse Trial Confirms BLM Goons Are Filming Members Of The Jury To Intimidate Them
[..]
Vreedzaam Links slaat weer toe. Intimidatie wanneer de feiten niet aan hun zijde staan. Ook dat patroon herhaalt zich tot het oneindige.
Er valt eigenlijk weinig te intimideren, dat dit zelfverdediging is echt overduidelijk.
  Overall beste user 2022 woensdag 10 november 2021 @ 16:59:40 #112
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202113947
Behalve dat zelfverdediging is uitgesloten als je het gevaar zelf opzoekt. En dat is de wet daar.

En het lijkt me dat KR dat heeft gedaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202114021
"Het gevaar zelf opzoekt"... Heerlijk ruim. Uit je bed stappen is al het gevaar opzoeken.

Nee. Kyle probeerde actief de confrontaties te ontlopen dus je non-argument gaat niet op. Probeer het eens directer te volgen in plaats van de onjuiste MSM-versie te volgen.
pi_202114620
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:59 schreef Ulx het volgende:
Behalve dat zelfverdediging is uitgesloten als je het gevaar zelf opzoekt. En dat is de wet daar.

En het lijkt me dat KR dat heeft gedaan.
Nope, Rittenhouse probeerde te vluchten.
pi_202114732
Links beschuldigen van intimidatie en vrolijk intimiderende teksten van trump hier plaatsen. Hi hi doen bij berichten over gentimideerde verkiezingen medewerkers.

De hypocrisie bij rechts is hier nogal groot. :')
pi_202114832
Biden says reversing rampant inflation is a 'top priority' after cost of living rises 6.2% - its highest level in 31 years: Manchin slams president for claiming price jumps are 'transitory' and says 'it's getting worse'

Inflation has reached its highest point in 31 years, as prices of everyday consumer goods rose 6.2 percent in October 2021 - the highest it has been since November 1990




https://www.dailymail.co.(...)ber-record-high.html

Onze toiletpot Biden doet het netjes!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202114864
quote:
11s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:18 schreef epicbeardman het volgende:
Biden says reversing rampant inflation is a 'top priority' after cost of living rises 6.2% - its highest level in 31 years: Manchin slams president for claiming price jumps are 'transitory' and says 'it's getting worse'

Inflation has reached its highest point in 31 years, as prices of everyday consumer goods rose 6.2 percent in October 2021 - the highest it has been since November 1990


[ afbeelding ]

https://www.dailymail.co.(...)ber-record-high.html

Onze toiletpot Biden doet het netjes!
Kun je aangeven wat Biden zou moeten doen om de inflatie terug te dringen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202114890
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Kun je aangeven wat Biden zou moeten doen om de inflatie terug te dringen?
Die moet zich melden in het bejaardentehuis en Trump aan de gang laten gaan. Murica first!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202114945
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Die moet zich melden in het bejaardentehuis en Trump aan de gang laten gaan. Murica first!
En welke maatregelen zou Trump dan moeten nemen om de inflatie terug te dringen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202115297
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En welke maatregelen zou Trump dan moeten nemen om de inflatie terug te dringen?
Helemaal geen maatregelen voor nodig, heel de wereld lacht Amerika op dit moment uit.
Administratie is een lachertje, alle vragen die gesteld worden zijn gescript, net zoals in Nederland mag er geen enkele kritische noot door een journalist worden uitgesproken, want dan weet Biden het allemaal niet meer.

Sinds Biden genstalleerd is het een en al drama, het klungelige en dramatische vertrek uit Afghanistan, zijn crackzoon, het dagboek van ashley. In slaap vallen.
Crackzoon die "kunst" verkoopt en hiermee tonnen binnenhaalt. Kan nog uren doorgaan maar ach.

Biden heeft een uitstraling van een natte krant, Trump zou direct stoppen met al die irrelevante uitgaven die in het BuildBackBetter plan van WEF komt. De muur bouwen en investeren in eigen land.

Biden wil het land slopen door een vaccin mandate erop te gooien. Engnek.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202115406
Ze slopen bv eerst de supply chain (tientallen cargoships voor de haven die stilliggen en wachten om uitgeladen te worden)

Dan komen ze weer met hen eigen BBB kwakje erover heen.

twitter


https://www.latimes.com/b(...)-as-hefty-fines-loom
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202115409
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Kun je aangeven wat Biden zou moeten doen om de inflatie terug te dringen?
De 1,2 biljoen dollar inflatiewet niet ondertekenen.
pi_202115517
twitter


Aah YouTube gaat ook nog verder met censuur tegen de goedheiligman Biden. Nee negatief zijn mag niet, internet moet een safe space zijn voor gevoelige democraten.

Iedereen weet dat sillicon valley een woke gemeenschap is waar andere gedachtegoed niet geaccepteerd wordt, veel top mensen van facebook/youtube/twitter hebben hen steentje bijgedragen aan de Biden campaign die ongeveer 5-10 mensen trok per rally.

YouTube Hides ‘Dislikes’ Following Mass Downvoting of Biden Administration Videos
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202115732
twitter


twitter
  Overall beste user 2022 woensdag 10 november 2021 @ 20:43:53 #125
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202117260
Goede reden om electrisch te gaan rijden zo te zien.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 10 november 2021 @ 21:41:39 #126
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202117801
Is dit niet een beetje lage straf voor het aanvallen van de politie? Zou een negerstraf niet passender zijn?

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 11 november 2021 @ 07:05:24 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202119920
quote:
Zie paar delen terug waarbij ik al aangaf dat er een of andere oompaloempa nogal wat handels bemoeilijkte of om zeep hielp met buurlanden.
Oh wacht dat heeft er natuurlijk geen reet mee te maken niet waar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 november 2021 @ 07:06:37 #128
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202119923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:41 schreef Ulx het volgende:
Is dit niet een beetje lage straf voor het aanvallen van de politie? Zou een negerstraf niet passender zijn?

[ twitter ]
Ligt er aan was deze man een antifa supporter?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202120272
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:58 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
De 1,2 biljoen dollar inflatiewet niet ondertekenen.
Brengt dat ook de inflatie terug die al heeft plaatsgevonden voor het tekenen van de inflatiewet?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202120767
Poll: Majority of voters say Biden endorsement would make them less likely to vote for a candidate

quote:
If Democratic candidates up for election in state and local races want to have any chance at winning their races, they should steer clear of President Joe Biden's endorsement.

According to a new Rasmussen Reports survey, more than half of U.S. voters said recently that they would be less likely to vote for a candidate in their state if that candidate were endorsed by the sitting president.

In fact, Biden's endorsement would be much less valuable in a state or local election than would be an endorsement from former President Donald Trump, especially with independent voters.

The shocking poll indicates that Biden's rapidly sinking popularity has now become a political liability for the Democratic Party as a whole and could prove to be a major factor in the upcoming 2022 midterm elections.

The survey — which was conducted between Nov. 4 and Nov. 7 and interviewed 1,000 likely U.S. voters — found that just 27% of respondents reported being more likely to vote for a candidate endorsed by Biden, while 51% reported being less likely to vote for such a candidate.

Comparatively, 38% of respondents reported that they would be more likely to vote for a candidate endorsed by Trump, while 39% of respondents said they would be less likely.

Even among Democratic voters, only 50% reported that they would be more likely to vote for a candidate in their state endorsed by Biden. The surprising response indicates that half of the Democratic Party's voters have soured on their top representative.

The survey's results as it pertained to hotly sought-after independent voters showcased even worse news for Biden, as more than two times as many said that a Trump endorsement would be more valuable.

"Among voters not affiliated with either major party, only 14% say a Biden endorsement would make them more likely to vote for a candidate in their state, while 32% would be more likely to vote for a Trump-endorsed candidate," Rasmussen reported.

As TheBlaze has previously reported, the president has been hemorrhaging approval since August following his administration's bungled withdrawal from Afghanistan and so far he has been unable to course-correct.

A survey conducted by USA Today and Suffolk University last week found that Biden's approval rating had sunk to just 38%, while his disapproval rating had shot up to 59%. The poll also found that a whopping two-thirds of independents disapproved of his job performance.

However, when confronted with the horrendous data, Biden refused to take the blame. Instead, he argued that Americans simply "don't feel" the positive impact of his accomplishments yet.
Het is maar goed dat Kamala Harris de Insurance Policy van Biden is. Toch weer typisch voor de Democraten om zichzelf in een lose-lose situatie te manoeuvreren.
pi_202120969
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:41 schreef Ulx het volgende:
Is dit niet een beetje lage straf voor het aanvallen van de politie? Zou een negerstraf niet passender zijn?

[ twitter ]
What the ... ? Waar heb jij het nu weer over?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202121009
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
What the ... ? Waar heb jij het nu weer over?
Klinkt als een term van Democraten.
pi_202121101
Het is me opgevallen dat je in de media omtrent de Kyle Rittenhouse case echt twee realiteiten hebt. Best wel schrikbarend eigenlijk. Conservatieven die stellen dat hij min of meer vrij moet komen, want 'self-defense'. En progressieven die kribbig stellen dat deze jongen simpelweg een brute moordenaar is. Uiteraard wordt ook de 'race-card' weer gespeeld:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202121178
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:58 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
De 1,2 biljoen dollar inflatiewet niet ondertekenen.
Hoe gaat dat de huidige inflatiestijging een halt toeroepen? Die is namelijk al even aan de gang.

Dus nog maar een keer: wat kan Biden nu doen om de inflatie terug te dringen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202121624
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Hoe gaat dat de huidige inflatiestijging een halt toeroepen? Die is namelijk al even aan de gang.

Dus nog maar een keer: wat kan Biden nu doen om de inflatie terug te dringen?
De 1,2 biljoen dollar inflatiewet niet ondertekenen.
  donderdag 11 november 2021 @ 10:13:22 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202121862
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:01 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
De 1,2 biljoen dollar inflatiewet niet ondertekenen.
En dan?
Bedoel de VS is al jaren failliet tot ze weer geld gaan bij drukken of een of andere oorlog starten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202121933
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef theguyver het volgende:

[..]
En dan?
Bedoel de VS is al jaren failliet tot ze weer geld gaan bij drukken of een of andere oorlog starten.
Waar denk je dat de globaal-socialisten en neoconservatieven mee bezig zijn?
pi_202123619
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Hoe gaat dat de huidige inflatiestijging een halt toeroepen? Die is namelijk al even aan de gang.

Dus nog maar een keer: wat kan Biden nu doen om de inflatie terug te dringen?
@QuidProJoe heeft hier natuurlijk helemaal gelijk. De Democraten blijven maar met allerlei enorme bills komen. Daarnaast zit men eigenhandig de energieprijzen omhoog te jagen door het sluiten van meerdere pijp en gasleidingen. Tevens hebben alle overbodige en draconische maatregelen (voornamelijk in de Blauwe staten) omtrent Covid ook niet geholpen. Dit heeft er namelijk voor gezorgd dat mensen aan het staatsinfuus thuis konden zitten en ook niet meer naar het werk wilden doordat er geen financile stimulans was en men inmiddels ook doodsbang was voor Covid. Om natuurlijk nog maar te zwijgen over die obsessie om continue het minimumloon te willen verhogen. Dat zouden de Democraten het liefst direct op pakweg 25 dollar zetten. Californi heeft recent ook wr een verhoging aangekondigd. En dan hebben we ook nog het punt van bedrijven maar harder en harder te willen belasten.

Kortom, wat Biden zou kunnen doen is stoppen met de enorme uitgaven, zich (deels) bedenken omtrent de beslissingen over de pijpleidingen. Mensen niet meer bang maken voor Covid, ook nokken met die (indirecte) vaccinatieplicht, burgers stimuleren om weer aan het werk te gaan en heel specifiek bepaalde sectoren financieel proberen te stimuleren (bijvoorbeeld transport) zodat daar wl hogere lonen of andere vormen van compensatie kunnen worden gemplementeerd. Zo kunnen de supply chains sneller worden hersteld, daar zijn namelijk momenteel enorme knelpunten gecreerd.

In conclusie blijkt het dus eens te weer dat Linksig beleid erg utopisch oogt, maar ook niet meer dan een utopie is. Als je continue geld blijft printen en vanuit de overheid mensen ladingen met geld gaat toestoppen, terwijl je tegelijkertijd overal de prijzen omhoog jaagt door letterlijk tekorten te creren en als klap op de vuurpijl de corporate tax flink wil verhogen, ja hmm hmm. Dan krijg je dus te maken met sterke inflatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202123749
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
@:QuidProJoe heeft hier natuurlijk helemaal gelijk. De Democraten blijven maar met allerlei enorme bills komen. Daarnaast zit men eigenhandig de energieprijzen omhoog te jagen door het sluiten van meerdere pijp en gasleidingen. Tevens hebben alle overbodige en draconische maatregelen (voornamelijk in de Blauwe staten) omtrent Covid ook niet geholpen. Dit heeft er namelijk voor gezorgd dat mensen aan het staatsinfuus thuis konden zitten en ook niet meer naar het werk wilden doordat er geen financile stimulans was en men inmiddels ook doodsbang was voor Covid. Om natuurlijk nog maar te zwijgen over die obsessie om continue het minimumloon te willen verhogen. Dat zouden de Democraten het liefst direct op pakweg 25 dollar zetten. Californi heeft recent ook wr een verhoging aangekondigd. En dan hebben we ook nog het punt van bedrijven maar harder en harder te willen belasten.

Kortom, wat Biden zou kunnen doen is stoppen met de enorme uitgaven, zich (deels) bedenken omtrent de beslissingen over de pijpleidingen. Mensen niet meer bang maken voor Covid, ook nokken met die (indirecte) vaccinatieplicht, burgers stimuleren om weer aan het werk te gaan en heel specifiek bepaalde sectoren financieel proberen te stimuleren (bijvoorbeeld transport) zodat daar wl hogere lonen of andere vormen van compensatie kunnen worden gemplementeerd. Zo kunnen de supply chains sneller worden hersteld, daar zijn namelijk momenteel enorme knelpunten gecreerd.

In conclusie blijkt het dus eens te weer dat Linksig beleid erg utopisch oogt, maar ook niet meer dan een utopie is. Als je continue geld blijft printen en vanuit de overheid mensen ladingen met geld gaat toestoppen, terwijl je tegelijkertijd overal de prijzen omhoog jaagt door letterlijk tekorten te creren en als klap op de vuurpijl de corporate tax flink wil verhogen, ja hmm hmm. Dan krijg je dus te maken met sterke inflatie.
Vergeet ook de inentingsplicht niet, dat men probeert via OSHA af te dwingen. Dat zal voor een hoop ontslagen leiden. En dat zal dan vanzelfsprekend tot lagere productie leiden. Dus we hebben al inflatie. We hebben al relatief hoge werkloosheid/lage participatie. We hebben al een productietekort. We hebben al teveel geld in circulatie...

Dus dan is het volstrekt logisch om nog meer geld in de economie te pompen en productie te verminderen. Vijanden van het volk zijn het. Je zou het maar steunen.
  donderdag 11 november 2021 @ 12:34:31 #140
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202124471
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
@:QuidProJoe heeft hier natuurlijk helemaal gelijk. De Democraten blijven maar met allerlei enorme bills komen. Daarnaast zit men eigenhandig de energieprijzen omhoog te jagen door het sluiten van meerdere pijp en gasleidingen. Tevens hebben alle overbodige en draconische maatregelen (voornamelijk in de Blauwe staten) omtrent Covid ook niet geholpen. Dit heeft er namelijk voor gezorgd dat mensen aan het staatsinfuus thuis konden zitten en ook niet meer naar het werk wilden doordat er geen financile stimulans was en men inmiddels ook doodsbang was voor Covid. Om natuurlijk nog maar te zwijgen over die obsessie om continue het minimumloon te willen verhogen. Dat zouden de Democraten het liefst direct op pakweg 25 dollar zetten. Californi heeft recent ook wr een verhoging aangekondigd. En dan hebben we ook nog het punt van bedrijven maar harder en harder te willen belasten.

Kortom, wat Biden zou kunnen doen is stoppen met de enorme uitgaven, zich (deels) bedenken omtrent de beslissingen over de pijpleidingen. Mensen niet meer bang maken voor Covid, ook nokken met die (indirecte) vaccinatieplicht, burgers stimuleren om weer aan het werk te gaan en heel specifiek bepaalde sectoren financieel proberen te stimuleren (bijvoorbeeld transport) zodat daar wl hogere lonen of andere vormen van compensatie kunnen worden gemplementeerd. Zo kunnen de supply chains sneller worden hersteld, daar zijn namelijk momenteel enorme knelpunten gecreerd.

In conclusie blijkt het dus eens te weer dat Linksig beleid erg utopisch oogt, maar ook niet meer dan een utopie is. Als je continue geld blijft printen en vanuit de overheid mensen ladingen met geld gaat toestoppen, terwijl je tegelijkertijd overal de prijzen omhoog jaagt door letterlijk tekorten te creren en als klap op de vuurpijl de corporate tax flink wil verhogen, ja hmm hmm. Dan krijg je dus te maken met sterke inflatie.
Ja dus meer werken en meer werken en wanneer je dan omvalt omdat je meer moet werken om de rekeningen te kunnen betalen.
Beland je straks nog in ziekenhuis... Maar dat kan dan weer niet omdat je dan weer ziekenhuis moet betalen en dus weer meer moet werken..

Ja strak plan

Vooral als de directie meer en meer krijgt en personeel voor honger loontje moet rondkomen en dus meer dan 2 banen moet nemen om te kunnen overleven.

Hoeveel banen moet jij nemen om rond te komen?

De VS is Nederland niet h.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202124660
quote:
15s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:24 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Iedereen mocht roepen over Trump destijds wat hij/zij wilde. Onder Dictator Xiden is censuur al maanden aan de gang.
Ja, zal inderdaad niet om haar andere Tweets gaan waarin ze zegt dat er een duivelse bio-tracker in het vaccin zit vernoemd naar Lucifer, en dat het ook niet toevallig is dat er een coronatest genaamd SATIN bestaat.

Fucking religieuze mongolen.

Maarja, zoals jij het neerzet klinkt het wel lekker sappig en wereldverbeterend. Context? Maakt niet uit joh. :')
pi_202124874
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja dus meer werken en meer werken en wanneer je dan omvalt omdat je meer moet werken om de rekeningen te kunnen betalen.
Beland je straks nog in ziekenhuis... Maar dat kan dan weer niet omdat je dan weer ziekenhuis moet betalen en dus weer meer moet werken..

Ja strak plan

Vooral als de directie meer en meer krijgt en personeel voor honger loontje moet rondkomen en dus meer dan 2 banen moet nemen om te kunnen overleven.

Hoeveel banen moet jij nemen om rond te komen?

De VS is Nederland niet h.
Wat is een strak plan? Ik noem slechts een effect van het opschroeven van het minimumloon, helemaal als dit op federaal niveau gebeurt. Iets dat de Democraten constant pushen. Hoeveel mensen denk jij eigenlijk dat er op het minimumloon zitten? Want als ik af moet gaan op deze post krijg ik het idee dat dit een enorme hoeveelheid betreft. En ik kan gelukkig makkelijk rondkomen van n baan, waar ik trouwens in de VS veel meer mee zou verdienen dan ik hier doe. Dus inderdaad, Nederland is de VS niet, helaas.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 donderdag 11 november 2021 @ 13:46:32 #143
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202125556
't Is wel een persoonlijke stijl. Maar toch... Stage gelopen bij Jimmy McGill?

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202127246
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:46 schreef illusions het volgende:

[..]
Ja, zal inderdaad niet om haar andere Tweets gaan waarin ze zegt dat er een duivelse bio-tracker in het vaccin zit vernoemd naar Lucifer, en dat het ook niet toevallig is dat er een coronatest genaamd SATIN bestaat.

Fucking religieuze mongolen.

Maarja, zoals jij het neerzet klinkt het wel lekker sappig en wereldverbeterend. Context? Maakt niet uit joh. :')
Je klinkt een beetje boos. Die verdomde heidenen ook!
pi_202128332
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:38 schreef HowardRoark het volgende:

Kortom, wat Biden zou kunnen doen is stoppen met de enorme uitgaven, zich (deels) bedenken omtrent de beslissingen over de pijpleidingen. Mensen niet meer bang maken voor Covid, ook nokken met die (indirecte) vaccinatieplicht, burgers stimuleren om weer aan het werk te gaan en heel specifiek bepaalde sectoren financieel proberen te stimuleren (bijvoorbeeld transport) zodat daar wl hogere lonen of andere vormen van compensatie kunnen worden gemplementeerd. Zo kunnen de supply chains sneller worden hersteld, daar zijn namelijk momenteel enorme knelpunten gecreerd.
De uitgaven in dat infrastructuur-plan worden uitgesmeerd over tien jaar. Het idee dat dat leidt tot een verdere stijging van de inflatie, is tamelijk onzinnig. Zo zou je elke overheidsuitgave immers kunnen bestempelen als inflatieverhogend.

Verder is het grappig dat je weer eens de bekende conservatieve talking points na loopt te papegaaien. In die hoek wordt inderdaad geroepen dat het sluiten van die pijplijnen de inflatie verhoogt. Hetzelfde geldt voor de werkloosheidsuitkeringen.

Biden zou natuurlijk ook de importheffingen kunnen schrappen die destijds door Trump zijn ingevoerd. En de nijpende personeelstekorten kun je opvangen door meer immigranten het land binnen te laten.

Verder zijn we met z'n allen ook gewoon het slachtoffer van de omstandigheden. De coronabeperkingen zetten een rem op de vraag naar producten. Toen de boel eenmaal weer open ging, explodeerde de vraag, wat leidt tot tekorten. Vervelend maar helaas onvermijdelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202129446
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
De uitgaven in dat infrastructuur-plan worden uitgesmeerd over tien jaar. Het idee dat dat leidt tot een verdere stijging van de inflatie, is tamelijk onzinnig. Zo zou je elke overheidsuitgave immers kunnen bestempelen als inflatieverhogend.
Dit is niet helemaal hoe het zit en werkt, Koos. Alleen al dit jaar heeft de Amerikaanse overheid zo'n 2 biljoen aan stimulus in de economie gepompt. Veel mensen wilden hierdoor meer gaan uitgeven maar vanwege draconische lockdowns en mensen die thuiszaten was er meer vraag dan aanbod. Dit zorgt voor inflatie. En dit was ook de reden dat de inflatie veel sterker was dan de voorspelling was. En de Democraten zijn nog niet klaar, men wil nog meer investeren, waarvan een deel via subsidies ook weer direct in de zak van de burger komt. Met nog altijd een schaarste aan goederen gaat dit de prijzen ng meer laten stijgen. En dan heb ik het nog niet eens over hoe men voor alle uitgaven wil gaan betalen en wat de effecten daarvan zijn.

quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Verder is het grappig dat je weer eens de bekende conservatieve talking points na loopt te papegaaien. In die hoek wordt inderdaad geroepen dat het sluiten van die pijplijnen de inflatie verhoogt. Hetzelfde geldt voor de werkloosheidsuitkeringen.
Dit argument maak je nu herhaaldelijk sinds ik had aangegeven dat bepaalde users hier (en in AMV) alleen maar de MSM na zitten te papegaaien. Dat schoot jou dusdanig in het verkeerde keelgat (waarschijnlijk omdat je weet dat het klopt), dat je hebt besloten dat argument volledig op mij te projecteren. Ik papegaai geen echter hier geen 'conservatieve' talking points na. Dit is vrij simpele economische logica. Het zou uiteraard kunnen dat deze logica sneller wordt opgepikt door conservatieve outlets, waar de rationaliteit en gehalte aan 'common sense' natuurlijk een stuk hoger ligt dan bij de ideologisch gemotiveerde propagandisten van de links en progressief georinteerde MSM, hihi :*.
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Biden zou natuurlijk ook de importheffingen kunnen schrappen die destijds door Trump zijn ingevoerd. En de nijpende personeelstekorten kun je opvangen door meer immigranten het land binnen te laten.
Daar ligt het probleem niet. Er zijn genoeg producten onderweg of zelfs al opgeslagen in havens, het probleem ligt voor een groot deel bij de verdere distributie en transport. Daar is een knelpunt ontstaan, mede door bijvoorbeeld een groot gebrek aan truckers. Vandaar ook mijn eerder geopperde punten om deze sector aantrekkelijker te maken voor werkzoekenden. En meer migranten toelaten? Haha, nee. De mensen zijn er, de werkeloosheid ligt simpelweg nog te hoog. Voornamelijk in ... goh, hoe verassend ... de blauwe staten.
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Verder zijn we met z'n allen ook gewoon het slachtoffer van de omstandigheden. De coronabeperkingen zetten een rem op de vraag naar producten. Toen de boel eenmaal weer open ging, explodeerde de vraag, wat leidt tot tekorten. Vervelend maar helaas onvermijdelijk.
Dat klopt. Het is natuurlijk een globaal issue vanwege de pandemie, maar de inflatie in de VS is simpelweg stukken hoger door het beleid. De huidige percentages waren niet nodig geweest. En het is gezien de verdere plannen van de Democraten dus maar de vraag of de inflatie tijdelijk of structureel zal zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 11 november 2021 @ 19:09:17 #147
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202130386
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat is een strak plan? Ik noem slechts een effect van het opschroeven van het minimumloon, helemaal als dit op federaal niveau gebeurt. Iets dat de Democraten constant pushen. Hoeveel mensen denk jij eigenlijk dat er op het minimumloon zitten? Want als ik af moet gaan op deze post krijg ik het idee dat dit een enorme hoeveelheid betreft. En ik kan gelukkig makkelijk rondkomen van n baan, waar ik trouwens in de VS veel meer mee zou verdienen dan ik hier doe. Dus inderdaad, Nederland is de VS niet, helaas.
1,2 miljoen
https://www.statista.com/(...)s/#dossierKeyfigures
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202132184
Ben benieuwd hoe men dit zal goedpraten

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202132383
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:36 schreef Ali_boo het volgende:
Ben benieuwd hoe men dit zal goedpraten

[ twitter ]
Zo lovend sprak hij nooit over Hussein Obama.
  Overall beste user 2022 donderdag 11 november 2021 @ 20:48:37 #150
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202132428
De inflatie is gewoon hoger vanwege beperkt aanbod. Prijzen omhoog ---> inflatie. Ik zie niet welk beleid schuld zou zijn. Bedrijven failliet laten gaan en mensen laten verhongeren is ook de pest Voor de economie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202132468
Ik zie ook niet in hoe het verlagen van de productie terwijl je de geldpersen aan zet invloed heeft op de inflatie.
pi_202132534
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:36 schreef Ali_boo het volgende:
Ben benieuwd hoe men dit zal goedpraten

[ twitter ]
Waarschijnlijk gewoon negeren. Daar is de MSM natuurlijk heel goed in als het ze uitkomt, dat hebben we al gezien met verscheidene situaties (Tara Reade/Biden, 'If you don't vote for me, you ain't black', Hunter Biden, etc.). En dit is dan de vermeend "objectieve" en "neutrale" media die de "feiten" brengen. Hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 11 november 2021 @ 22:33:43 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202134014
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarschijnlijk gewoon negeren. Daar is de MSM natuurlijk heel goed in als het ze uitkomt, dat hebben we al gezien met verscheidene situaties (Tara Reade/Biden, 'If you don't vote for me, you ain't black', Hunter Biden, etc.). En dit is dan de vermeend "objectieve" en "neutrale" media die de "feiten" brengen. Hihi.
Neuh https://www.foxnews.com/p(...)ge-great-negro-gaffe
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202134596
twitter

Dat was destijds hun naam: the Negro League

Dom volk weer :')

Blijkbaar realiseren mensen zich tegenwoordig ook niet meer dat 'Negro' niet als een racistisch scheldwoord werd gezien onder de zwarte bevolking, alleen het woord 'Nigger' was dat. Pas later kreeg 'Negro' ook een negatieve betekenis en werd het African-American.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 11-11-2021 23:35:01 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 11 november 2021 @ 23:47:48 #155
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202135226
Moet het begrip Negro League nu gecancelled worden van de trumpisten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 november 2021 @ 00:14:30 #156
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202135517
twitter


Slechts n Trumpjudge in het panel lees ik. Twee rechters die door Obama zijn benoemd.
Weer een paar weken wachten dus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 november 2021 @ 02:35:43 #157
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202136032
Foutje. Het zijn twee door Obama benoemde rechters, en een die door Biden is benoemd.

Good luck, Donnie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202136048
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 02:35 schreef Ulx het volgende:
Foutje. Het zijn twee door Obama benoemde rechters, en een die door Biden is benoemd.

Good luck, Donnie.
Daarna blijft alleen de SC over. Benieuwd of zij de zaak aannemen of niet. Zo niet is het einde oefening. Zo wel lijkt het me sterk dat ze gaan afwijken van lagere courts.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202137220
quote:
81s.gif Op donderdag 11 november 2021 23:07 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Dat was destijds hun naam: the Negro League

Dom volk weer :')

Blijkbaar realiseren mensen zich tegenwoordig ook niet meer dat 'Negro' niet als een racistisch scheldwoord werd gezien onder de zwarte bevolking, alleen het woord 'Nigger' was dat. Pas later kreeg 'Negro' ook een negatieve betekenis en werd het African-American.
Hihi, nee. Dit was het zoveelste voorbeeld van de ware racistische aard van de Democraten. Deze uitspraak is afkomstig van dezelfde man die vind dat als zwarte mensen niet voor hem stemmen, ze eigenlijk niet zwart zijn. Om te benadrukken hoe gepolitiseerd huidskleur is door de Democraten. Het is vanuit dat perspectief aandoenlijk hoe je het goed probeert te praten. Direct spring je gefrustreerd in de bres voor de president van jouw geliefde politieke partij. En degenen die het obeserveerbare benoemen zijn dan weer 'dom', sure sure.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202137358
Ondertussen heeft een deel van de MSM en Blauw Amerika op social media zich helemaal vastgebeten in de zaak Rittenhouse. Die met worden veroordeeld. Sterker nog hij is gewoon al schuldig, toch? Hoe men deze zaak probeert te polariseren is echt ongekend. Natuurlijk wordt ook hier weer huidskleur gebruikt om olie op het vuur te gooien. Vooral die laatste tweet, koekoek! ... Die mensen zijn echt alle grip op de realiteit kwijt. Ik denk dat Links Amerika gaat schuimbekken als nooit te voren mocht Rittenhouse vrij worden gesproken.

twitter

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202137927
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 08:46 schreef HowardRoark het volgende:
Ondertussen heeft een deel van de MSM en Blauw Amerika op social media zich helemaal vastgebeten in de zaak Rittenhouse. Die met worden veroordeeld. Sterker nog hij is gewoon al schuldig, toch? Hoe men deze zaak probeert te polariseren is echt ongekend. Natuurlijk wordt ook hier weer huidskleur gebruikt om olie op het vuur te gooien. Vooral die laatste tweet, koekoek! ... Die mensen zijn echt alle grip op de realiteit kwijt. Ik denk dat Links Amerika gaat schuimbekken als nooit te voren mocht Rittenhouse vrij worden gesproken.

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Boze Democraten zijn boos omdat Kyle zichzelf verdedigde tegen de Sturmabteilung van de Democraten. En uiteraard bestaat die uit mentaal zieken, Lincoln Project sympathisanten en ander crimineel tuig.
pi_202138475
twitter
Ik vind het ontzettend jammer en ronduit gevaarlijk dat de media en een deel van de mensen op links negeren wat er duidelijk op de video te zien is.
Kyle Rittenhouse heeft zich zelf verdedigt, dat was het.
Of het wapen wel of niet illegaal was of het feit dat hij minderjarig was zelfs zijn intenties om daar te zijn is niet relevant.
Rittenhouse mag in zijn handjes knijpen dat hij hier met een onpartijdige rechter te maken heeft die zich niet van de wijs laat brengen door de hysterische media.
Ik ben benieuwd of Biden nog excuses aan Rittenhouse zal aanbieden mocht hij vrijgesproken worden, zijn tweet omtrent Rittenhouse was niet sjiek.
  vrijdag 12 november 2021 @ 10:23:01 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202138663
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 08:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, nee. Dit was het zoveelste voorbeeld van de ware racistische aard van de Democraten. Deze uitspraak is afkomstig van dezelfde man die vind dat als zwarte mensen niet voor hem stemmen, ze eigenlijk niet zwart zijn. Om te benadrukken hoe gepolitiseerd huidskleur is door de Democraten. Het is vanuit dat perspectief aandoenlijk hoe je het goed probeert te praten. Direct spring je gefrustreerd in de bres voor de president van jouw geliefde politieke partij. En degenen die het obeserveerbare benoemen zijn dan weer 'dom', sure sure.
Ah juist.. en wat deed hij ook weer toen Obama president was?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 12 november 2021 @ 10:26:24 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202138702
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:08 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]Ik vind het ontzettend jammer en ronduit gevaarlijk dat de media en een deel van de mensen op links negeren wat er duidelijk op de video te zien is.
Kyle Rittenhouse heeft zich zelf verdedigt, dat was het.
Of het wapen wel of niet illegaal was of het feit dat hij minderjarig was zelfs zijn intenties om daar te zijn is niet relevant.
Rittenhouse mag in zijn handjes knijpen dat hij hier met een onpartijdige rechter te maken heeft die zich niet van de wijs laat brengen door de hysterische media.
Ik ben benieuwd of Biden nog excuses aan Rittenhouse zal aanbieden mocht hij vrijgesproken worden, zijn tweet omtrent Rittenhouse was niet sjiek.

Neemt niet weg dat hij een 2 tal mensen van het leven heeft beroofd niet meer dan logisch dat er een rechtzaak van komt.

Waarom zou hij een excuses aan moeten bieden?

Gaat de oompaloempa dat doen richting Mexico? om even een voorbeeld te noemen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202138927
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:08 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]Ik vind het ontzettend jammer en ronduit gevaarlijk dat de media en een deel van de mensen op links negeren wat er duidelijk op de video te zien is.
Kyle Rittenhouse heeft zich zelf verdedigt, dat was het.
Of het wapen wel of niet illegaal was of het feit dat hij minderjarig was zelfs zijn intenties om daar te zijn is niet relevant.
Rittenhouse mag in zijn handjes knijpen dat hij hier met een onpartijdige rechter te maken heeft die zich niet van de wijs laat brengen door de hysterische media.
Ik ben benieuwd of Biden nog excuses aan Rittenhouse zal aanbieden mocht hij vrijgesproken worden, zijn tweet omtrent Rittenhouse was niet sjiek.

Dit is wellicht n van de meest beschamende filmpjes aller tijden. Een president van de VS die zonder enig bewijs een 17-jarig kind als 'white supremacist' wegzet. Er zijn niet eens bewijzen dat Trump dat is, die ook in het filmpje is te zien. Het benadrukt eens te meer hoe de Democraten als partij in elkaar steken. Men tracht continue andersdenkenden op de meest zieke manieren proberen te demoniseren. 'White supremacist', 'racists', 'bigots', 'homophobes', 'transphobes', 'sexists', 'nazis'.

Die obsessie met de Proud Boys is ook zo grappig. Enrique Tarrio, een zwarte man die 'white supremacist' is. Hihi. Maar goed, als we de Democraten en hun PR-wing in de MSM moeten geloven, zijn Larry Elder, Winsome Sears en Tim Scott ook zogenaamde 'white supremacists'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202139026
Dit is dus waarom Links Amerika, Tulsi Gabbard zo veracht. Zij is eerlijk, integer en dit across the board. Eerlijkheid en integriteit dat haat men. Dit omdat je dan ook zelfreflectie moet tonen en niet een wereldbeeld in stand kunt houden waarin jij en gelijkgezinden moreel verlicht zijn en enkel alle anderen en andersdenkenden moreel verwerpelijk en inherent slecht.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202139058
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is wellicht n van de meest beschamende filmpjes aller tijden. Een president van de VS die zonder enig bewijs een 17-jarig kind als 'white supremacist' wegzet. Er zijn niet eens bewijzen dat Trump dat is, die ook in het filmpje is te zien. Het benadrukt eens te meer hoe de Democraten als partij in elkaar steken. Men tracht continue andersdenkenden op de meest zieke manieren proberen te demoniseren. 'White supremacist', 'racists', 'bigots', 'homophobes', 'transphobes', 'sexists', 'nazis'.

Die obsessie met de Proud Boys is ook zo grappig. Enrique Tarrio, een zwarte man die 'white supremacist' is. Hihi. Maar goed, als we de Democraten en hun PR-wing in de MSM moeten geloven, zijn Larry Elder, Winsome Sears en Tim Scott ook zogenaamde 'white supremacists'.
Al die labels zijn er slechts om de menigte op te hitsen tegen andersdenkenden. Ga je niet mee met het narratief en heb je Trump gestemd dan ben je een afvallige, deplorabele een terrorist.
Je ziet het nu ook met Rittenhouse die zich zelf legitiem verdedigde tegen een geradicaliseerde menigte opgehitst en beschermd door de media en de Democraten.
Deze arme jongen zijn leven is nu verwoest, zijn naam door het slijk heen gehaald en hij moet de rest van zijn leven achterom kijken.
Ik hoop dat Harris en Biden trots zijn op hun werk.
pi_202139135
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is dus waarom Links Amerika, Tulsi Gabbard zo veracht. Zij is eerlijk, integer en dit across the board. Eerlijkheid en integriteit dat haat men. Dit omdat je dan ook zelfreflectie moet tonen en niet een wereldbeeld in stand kunt houden waarin jij en gelijkgezinden moreel verlicht zijn en enkel alle anderen en andersdenkenden moreel verwerpelijk en inherent slecht.

[ twitter ]
Inderdaad een eerlijk en integer persoon, ik blijf het bizar vinden dat de Democraten niets van haar moeten hebben.
Eerlijk, integer, links, vrouw, niet christen, een minderheid. Ze tikt eigenlijk alle competenties aan van een kandidaat die de Democraten het liefst naar voren schuiven.
Haar enige misdaad is dat ze haar politieke tegenstanders ziet als landgenoten die er een andere mening op na houden ipv de vijand.
pi_202139231
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Al die labels zijn er slechts om de menigte op te hitsen tegen andersdenkenden. Ga je niet mee met het narratief en heb je Trump gestemd dan ben je een afvallige, deplorabele een terrorist.
Je ziet het nu ook met Rittenhouse die zich zelf legitiem verdedigde tegen een geradicaliseerde menigte opgehitst en beschermd door de media en de Democraten.
Deze arme jongen zijn leven is nu verwoest, zijn naam door het slijk heen gehaald en hij moet de rest van zijn leven achterom kijken.
Ik hoop dat Harris en Biden trots zijn op hun werk.
Mocht Rittenhouse vrij worden gesproken (waar ik trouwens niet op reken) dan hoop ik dat hij eventjes een tiental rechtszaken begint tegen elke journalist, politicus en media outlet die hem zonder bewijs heeft zitten demoniseren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Inderdaad een eerlijk en integer persoon, ik blijf het bizar vinden dat de Democraten niets van haar moeten hebben.
Eerlijk, integer, links, vrouw, niet christen, een minderheid. Ze tikt eigenlijk alle competenties aan van een kandidaat die de Democraten het liefst naar voren schuiven.
Haar enige misdaad is dat ze haar politieke tegenstanders ziet als landgenoten die er een andere mening op na houden ipv de vijand.
Een flink deel van de Democraten zijn niet eerlijk en integer en willen voornamelijk de polarisatie aanwakkeren. Daar is Tulsi Gabbard geen juist persoon voor natuurlijk. Ik denk als je de gemiddelde Democraat laat kiezen tussen Ilhan Omar/Cori Bush of Tulsi Gabbard, dat veel voor n van de eerste twee zullen kiezen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202139734
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mocht Rittenhouse vrij worden gesproken (waar ik trouwens niet op reken) dan hoop ik dat hij eventjes een tiental rechtszaken begint tegen elke journalist, politicus en media outlet die hem zonder bewijs heeft zitten demoniseren.
[..]
Een flink deel van de Democraten zijn niet eerlijk en integer en willen voornamelijk de polarisatie aanwakkeren. Daar is Tulsi Gabbard geen juist persoon voor natuurlijk. Ik denk als je de gemiddelde Democraat laat kiezen tussen Ilhan Omar/Cori Bush of Tulsi Gabbard, dat veel voor n van de eerste twee zullen kiezen.
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat Rittenhouse niet vrijuit gaat. De aanklager is op z’n zachtst gezegd amateuristisch bezig en het bewijs is toch echt in zijn voordeel.
Misschien kunnen ze hem pakken op illegaal wapenbezit maar ik weet niet goed genoeg wat de wetten zijn wat betreft wapens in Wisconsin.
pi_202139827
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat Rittenhouse niet vrijuit gaat. De aanklager is op z’n zachtst gezegd amateuristisch bezig en het bewijs is toch echt in zijn voordeel.
Misschien kunnen ze hem pakken op illegaal wapenbezit maar ik weet niet goed genoeg wat de wetten zijn wat betreft wapens in Wisconsin.
Vergeet niet dat socialisten niet vies zijn van intimidatie en bedreigingen aan het adres van zowel de rechter als de juryleden.
pi_202139923
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Vergeet niet dat socialisten niet vies zijn van intimidatie en bedreigingen aan het adres van zowel de rechter als de juryleden.
Je kunt jezelf afvragen wat ze nu eigenlijk precies bedoelen met criminal justice reform, mob rule?
pi_202139950
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je kunt jezelf afvragen wat ze nu eigenlijk precies bedoelen met criminal justice reform, mob rule?
En trial by media. De Sandmann-methode.

pi_202140039
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat Rittenhouse niet vrijuit gaat. De aanklager is op z’n zachtst gezegd amateuristisch bezig en het bewijs is toch echt in zijn voordeel.
Misschien kunnen ze hem pakken op illegaal wapenbezit maar ik weet niet goed genoeg wat de wetten zijn wat betreft wapens in Wisconsin.
Er staan behoorlijk wat aanklachten tegen hem:

• First-degree reckless homicide
• First-degree recklessly endangering safety
• First-degree intentional homicide
• Attempted first-degree intentional homicide
• Possession of a dangerous weapon by a person under 18
• Use of a dangerous weapon

Die laatste twee zal hij sowieso schuldig voor worden bevonden lijkt mij, dus dan zit je al aan een paar maanden tot een paar jaar gevangenisstraf. Maar ik denk dat men voornamelijk zal gaan voor de eerste uit dit lijstje, daar hoef je namelijk geen 'intent to kill' aan te tonen. En dan kun je zo voor tientallen jaren in de bak verdwijnen. En met de enorme druk van de MSM en schuimbekkende Democratische aanhang, die als aasgieren boven dit hele proces hangen, denk ik niet dat hij vrij zal worden gesproken. Dat betekent namelijk direct dat je weer rellen gaat krijgen. Bovendien, zoals @QuidProJoe al aangeeft, zijn de juridisch betrokkenen dan hun leven ook niet meer zeker.
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Vergeet niet dat socialisten niet vies zijn van intimidatie en bedreigingen aan het adres van zowel de rechter als de juryleden.
Grappig genoeg vinden ze dat heel normaal. Maar gaan wel zitten snikken als men met boze ouders te maken krijgt bij ouderbijeenkomsten op scholen, dat zijn dan direct 'domestic terrorists'. Het blijft interessant, die tegenstrijdigheden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202140090
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er staan behoorlijk wat aanklachten tegen hem:

• First-degree reckless homicide
• First-degree recklessly endangering safety
• First-degree intentional homicide
• Attempted first-degree intentional homicide
• Possession of a dangerous weapon by a person under 18
• Use of a dangerous weapon

Die laatste twee zal hij sowieso schuldig voor worden bevonden lijkt mij, dus dan zit je al aan een paar maanden tot een paar jaar gevangenisstraf. Maar ik denk dat men voornamelijk zal gaan voor de eerste uit dit lijstje, daar hoef je namelijk geen 'intent to kill' aan te tonen. En dan kun je zo voor tientallen jaren in de bak verdwijnen. En met de enorme druk van de MSM en schuimbekkende Democratische aanhang, die als aasgieren boven dit hele proces hangen, denk ik niet dat hij vrij zal worden gesproken. Dat betekent namelijk direct dat je weer rellen gaat krijgen. Bovendien, zoals @:QuidProJoe al aangeeft, zijn de juridisch betrokkenen dan hun leven ook niet meer zeker.
[..]
Grappig genoeg vinden ze dat heel normaal. Maar gaan wel zitten snikken als men met boze ouders te maken krijgt, dat zijn dan direct 'domestic terrorists'. Het blijft interessant, die tegenstrijdigheden.
Die laatste twee zijn inderdaad link, maar kan goed dat de rechter zegt dat vanwege de enorme media aandacht etc hij slechts een zeer milde straf aan Rittenhouse geeft. Het zou mij ieder geval niets verbazen.
Die eerste 4 aanklachten zijn in mijn ogen volstrekt kansloos, het videobewijs is overduidelijk. Ik snap dan ook niet waarom de media en de luitjes op links zo overtuigd zijn dat Rittenhouse een moordenaar is. Ik heb nog nooit zo’n duidelijke zaak van zelfverdediging gezien als deze zaak.
pi_202140617
twitter


Tsja...
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202140627
Koekoek!
twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202140660
Volgens mij worden vandaag de motions behandeld, en is het nog steeds mogelijk dat er een mistrial with prejudice zal worden verklaard. Dat zou uiteraard beter dan een veroordeling zijn, maar niet zo goed als vrijspraak per jury. Tevens is het mogelijk dat de zaak zo ongegrond is dat de rechter een directed verdict uitspreekt, wanneer een redelijke jury een verdachte nooit schuldig kan bevinden op basis van het bewijs.
pi_202140670
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:42 schreef HowardRoark het volgende:
Koekoek!
[ twitter ]
[ twitter ]
Nog steeds minder erg dan de CDC.

quote:
Donors who list the CDC as their employer have made more than 8,000 contributions totaling over $285,000 to various political campaigns or organizations. An analysis by the Daily Caller News Foundation found only five contributions were sent to a Republican political action committee or candidate, totaling just over $1,000. Only three people donated to President Trump's 2016 campaign.
Per Washington Examiner
pi_202140711
De NYT refereert trouwens naar Project Veritas als een 'conservative group'. Wel apart, ze refereren toch ook niet naar zichzelf als een 'progressive group' of 'leftist group'. Hihi.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202141293
twitter


Oei, onafhankelijke gedachten gespot! Dat moet men snel in de kiem smoren.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 november 2021 @ 13:38:09 #182
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202141418
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:50 schreef HowardRoark het volgende:
De NYT refereert trouwens naar Project Veritas als een 'conservative group'. Wel apart, ze refereren toch ook niet naar zichzelf als een 'progressive group' of 'leftist group'. Hihi.

[ twitter ]
Alsof de NYT geen conservatieve krant is.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202141845
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
Alsof de NYT geen conservatieve krant is.

[ twitter ]
De NYT is inderdaad geen conservatieve outlet, het tegenovergestelde zelfs. Ik snap ook niet zo goed wat deze tweet hier precies mee te maken heeft? Behalve dan dat het natuurlijk weer een goed voorbeeld is van hoe sommige Democraten de raciale polarisatie proberen aan te wakkeren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202143790
Trump speelt nog steeds Presidentje, hij stuurt zijn 'envoy ambassador' naar Servie:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202144014
Asians zijn nu blijkbaar min of meer blank. Ze kunnen natuurlijk niet meer onder 'studenten van kleur' worden gerekend, want ja zij presteren wl erg goed, dus dat komt het woke narratief omtrent slachtofferschap niet echt ten goede.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202144300
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:47 schreef HowardRoark het volgende:
Asians zijn nu blijkbaar min of meer blank. Ze kunnen natuurlijk niet meer onder 'studenten van kleur' worden gerekend, want ja zij presteren wl erg goed, dus dat komt het woke narratief omtrent slachtofferschap niet echt ten goede.

[ twitter ]
Nigerianen scoren ook bovengemiddeld hoog, wellicht moeten ze die ook een aparte status geven.
pi_202144345
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:47 schreef HowardRoark het volgende:
Asians zijn nu blijkbaar min of meer blank. Ze kunnen natuurlijk niet meer onder 'studenten van kleur' worden gerekend, want ja zij presteren wl erg goed, dus dat komt het woke narratief omtrent slachtofferschap niet echt ten goede.

[ twitter ]
Zo moeilijk is het niet hoor. Asians zijn net als blanken niet ondervertegenwoordigd. Dat maakt ze blanker of zo? :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202144376
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nigerianen scoren ook bovengemiddeld hoog, wellicht moeten ze die ook een aparte status geven.
Hihi, dat klopt inderdaad. De kinderen van migranten uit landen zoals Nigeria en Ghana doen het uitstekend in de VS. Toch gek eigenlijk, ze zijn qua uiterlijk niet te onderscheiden van zwarte Amerikanen, en die worden zogenaamd verschrikkelijk onderdrukt.
quote:
81s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zo moeilijk is het niet hoor. Asians zijn net als blanken niet ondervertegenwoordigd. Dat maakt ze blanker of zo? :')
Wat bedoel je met ondervertegenwoordigd? Dit gaat toch om etnische, dan wel raciale, categorien? Die kun je niet aanpassen. Mensen van kleur betreft k Asians. Dus het raar als je ineens categorien gaat maken waarbij blank en Asian ineens in dezelfde categorie vallen, dat komt simpelweg voort uit ideologisch denken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202144586
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, dat klopt inderdaad. De kinderen van migranten uit landen zoals Nigeria en Ghana doen het uitstekend in de VS. Toch gek eigenlijk, ze zijn qua uiterlijk niet te onderscheiden van zwarte Amerikanen, en die worden zogenaamd verschrikkelijk onderdrukt.
[..]
Wat bedoel je met ondervertegenwoordigd? Dit gaat toch om etnische, dan wel raciale, categorien? Die kun je niet aanpassen. Mensen van kleur betreft k Asians. Dus het raar als je ineens categorien gaat maken waarbij blank en Asian ineens in dezelfde categorie vallen, dat komt simpelweg voort uit ideologisch denken.
Die vermeende onderdrukking leeft alleen maar bij de hogere blanke middenklasse en activistische afro Amerikanen.
pi_202144781
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:16 schreef HowardRoark het volgende:

Wat bedoel je met ondervertegenwoordigd? Dit gaat toch om etnische, dan wel raciale, categorien? Die kun je niet aanpassen. Mensen van kleur betreft k Asians. Dus het raar als je ineens categorien gaat maken waarbij blank en Asian ineens in dezelfde categorie vallen, dat komt simpelweg voort uit ideologisch denken.
Ondervertegenwoordigd qua aanmeldingen in verhouding tot de bevolking.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202144876
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ondervertegenwoordigd qua aanmeldingen in verhouding tot de bevolking.
Okee, dus?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202144926
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Okee, dus?
Universiteiten mogen qua toelatingen daar rekening mee houden, Affirmative action weet je wel waar de SC uitspraak over heeft gedaan in een zaak tegen Harvard.

Geen tijd om op te zoeken verder, moet er vandoor nu :W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202144964
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Universiteiten mogen qua toelatingen daar rekening mee houden, Affirmative action weet je wel waar de SC uitspraak over heeft gedaan in een zaak tegen Harvard.

Geen tijd om op te zoeken verder, moet er vandoor nu :W
Dit is nog geen reden om Asians ineens niet meer tot 'mensen van kleur' te rekenen. Etnische/raciale categorien zijn gebaseerd op onveranderlijke kenmerken. Daar kun je dus in principe niet mee schuiven. Dit wordt hier nu simpelweg gedaan omdat het gewenste narratief (dat mensen van kleur in de VS per definitie onderdrukt zijn door 'het systeem') anders niet meer opgaat.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202145576
Hihihi. Zojuist ging te telefoon van de rechter weer af. God Bless The USA!

Hihihi. En nog een keer. Topshow!
pi_202148678
Hihi, genieten. Succes is een keuze.
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202148725
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:18 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, genieten. Succes is een keuze.
[ twitter ]
Hehe. Dat had ik ook meegekregen op de livestream. Iets waarvan je wist dat Linksen zich daar druk over zouden maken. En ze stelden niet teleur. Nou ja. Ze stellen wel teleur, maar niet in dat ene aspect.
pi_202148894
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hehe. Dat had ik ook meegekregen op de livestream. Iets waarvan je wist dat Linksen zich daar druk over zouden maken. En ze stelden niet teleur. Nou ja. Ze stellen wel teleur, maar niet in dat ene aspect.
Ja, die schieten dan natuurlijk weer direct in een woke tantrum. Grappig eigenlijk wel, die selectieve verontwaardiging om vermeende microaggressions, maar vervolgens zelf doodleuk elke zwarte Amerikaan die niet Democratisch stemt wegzetten als een 'blackface of white supremacy'. Sterker nog, je bent niet eens zwart als je als zwart persoon niet voor de Demoraten stemt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 12 november 2021 @ 22:24:57 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202151082
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja, die schieten dan natuurlijk weer direct in een woke tantrum. Grappig eigenlijk wel, die selectieve verontwaardiging om vermeende microaggressions, maar vervolgens zelf doodleuk elke zwarte Amerikaan die niet Democratisch stemt wegzetten als een 'blackface of white supremacy'. Sterker nog, je bent niet eens zwart als je als zwart persoon niet voor de Demoraten stemt.
Ehhhh what?
Je hebt hier vast bergen met voorbeelden van.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 13 november 2021 @ 00:24:04 #199
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_202152813
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:24 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ehhhh what?
Je hebt hier vast bergen met voorbeelden van.
Joe Biden heeft in een interview letterlijk tegen een zwarte presentator gezegd dat zwarten die niet op hem stemmen, ‘niet zwart zijn’

De Democratische Partij gaat er vanuit dat die domme negertjes voor altijd op hen zullen blijven stemmen. Vergeet niet dat de DNC de partij van de KKK is.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_202153080
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja, die schieten dan natuurlijk weer direct in een woke tantrum. Grappig eigenlijk wel, die selectieve verontwaardiging om vermeende microaggressions, maar vervolgens zelf doodleuk elke zwarte Amerikaan die niet Democratisch stemt wegzetten als een 'blackface of white supremacy'. Sterker nog, je bent niet eens zwart als je als zwart persoon niet voor de Demoraten stemt.
Echt grappig, maar je weet de feiten niet. Biden zei vorig jaar al dat zwarte mensen die op Trump stemden niet ECHT zwart waren... Dus je "en vervolgens" klopt niet...

Tevens is het een feit dat succes geen keuze is..Je zal maar arme ouders hebben, die ongeletterd zijn.. Welke keus heb je dan?

Alleen succesvolle mensen denken dat succes een keuze is. Voelen ze zich beter door, in plaats van het als geluk of ongeluk te bestempelen.
pi_202153155
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 00:24 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Joe Biden heeft in een interview letterlijk tegen een zwarte presentator gezegd dat zwarten die niet op hem stemmen, ‘niet zwart zijn’
So what? Je begrijpt niet wat hij daarmee bedoelde? Het was mss een beetje onhandig van hem om het zo te zeggen (gaf hij ook toe) maar er zit gewoon een kern van waarheid in. Waarom zou je (als zwarte man/vrouw) stemmen op een partij waarvan het beleid vooral de belangen van de blanke bevolking ten goede komt?

quote:
De Democratische Partij gaat er vanuit dat die domme negertjes voor altijd op hen zullen blijven stemmen. Vergeet niet dat de DNC de partij van de KKK is.
Hoe kom je daarbij?

Fact check: Democratic Party did not found the KKK, did not start the Civil War

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 13-11-2021 01:34:24 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202153277
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202153936


Dit klinkt in ieder geval logischer dan het staatsgreep-narratief. Toch aandoenlijk dat na ruim 5 jaar zoeken naar iets om Trump het gevang in mee te krijgen is, ze nog steeds niets hebben gevonden. President Trump is de minst corrupte president van de VS ooit, en de aanhangers van de kleptocratie kunnen dat maar moeilijk verwerken.
pi_202154277
  zaterdag 13 november 2021 @ 09:03:07 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202154299
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 00:24 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Joe Biden heeft in een interview letterlijk tegen een zwarte presentator gezegd dat zwarten die niet op hem stemmen, ‘niet zwart zijn’

De Democratische Partij gaat er vanuit dat die domme negertjes voor altijd op hen zullen blijven stemmen. Vergeet niet dat de DNC de partij van de KKK is.
Eh oki linkje?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 13 november 2021 @ 09:05:01 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202154335
quote:
81s.gif Op zaterdag 13 november 2021 01:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
So what? Je begrijpt niet wat hij daarmee bedoelde? Het was mss een beetje onhandig van hem om het zo te zeggen (gaf hij ook toe) maar er zit gewoon een kern van waarheid in. Waarom zou je (als zwarte man/vrouw) stemmen op een partij waarvan het beleid vooral de belangen van de blanke bevolking ten goede komt?
[..]
Hoe kom je daarbij?

Fact check: Democratic Party did not found the KKK, did not start the Civil War

De democraten hebben hun standpunten omgedraaid met die van de republikeinen eind 1800 begin 1900
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202154893
quote:
81s.gif Op zaterdag 13 november 2021 01:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
So what? Je begrijpt niet wat hij daarmee bedoelde? Het was mss een beetje onhandig van hem om het zo te zeggen (gaf hij ook toe) maar er zit gewoon een kern van waarheid in. Waarom zou je (als zwarte man/vrouw) stemmen op een partij waarvan het beleid vooral de belangen van de blanke bevolking ten goede komt?
[..]
Hoe kom je daarbij?

Fact check: Democratic Party did not found the KKK, did not start the Civil War

Hihi. De KKK is wl opgericht door een vertakking van de Democraten. Ik snap dat dit natuurlijk een confronterend feit is en het is mij ook al eerder opgevallen dat er daarom verscheidene outlets uit de MSM in de pen zijn gekomen en een "fact check" hierover hebben geschreven. Maar dit is natuurlijk enkel met de bedoeling om voor de Democraten in de bres te springen, hun eigenlijk vrij te pleiten van de schandvlek op de geschiedenis van de partij.

Helaas doet dit niets veranderen aan de realiteit. De KKK is gelinkt aan de Democraten, en dat is ook niet verassend, de Democraten zijn ook namelijk de partij van het racisme in de VS. Niet voor niets waren het bijvoorbeeld ook de Republikeinen die de slavernij hebben afgeschaft en tevens waren er meer Republikeinen dan Democraten die vr het Civil Rights Act stemden.
quote:
81s.gif Op zaterdag 13 november 2021 01:15 schreef Kijkertje het volgende:
So what? Je begrijpt niet wat hij daarmee bedoelde? Het was mss een beetje onhandig van hem om het zo te zeggen (gaf hij ook toe) maar er zit gewoon een kern van waarheid in. Waarom zou je (als zwarte man/vrouw) stemmen op een partij waarvan het beleid vooral de belangen van de blanke bevolking ten goede komt?
Dus je bent het er eigenlijk gewoon mee eens? Schrikbarend. Een zwart persoon heeft net zoveel vrijheid van keuze als elk ander persoon. En als een zwarte Amerikaan niet op de Democraten wil stemmen heeft hij of zij daar elk recht toe en dit doet niets af aan hun huidskleur.

Het is tevens erg raar dat je stelt dat de Republikeinen alleen opkomen voor de belangen van de blanke bevolking. Welke belangen hebben we het hier dan over? De Republikeinen staan voornamelijk voor individuele en economische vrijheid, lokale oplossingen en weinig overheidsbemoeienis op federaal niveau. Dat zijn zaken die elk mens ten goede komen, daar heeft huidskleur helemaal niets mee te maken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:05 schreef theguyver het volgende:

[..]
De democraten hebben hun standpunten omgedraaid met die van de republikeinen eind 1800 begin 1900
Welke standpunten precies?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202154986
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:11 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi. De KKK is wl opgericht door een vertakking van de Democraten. Ik snap dat dit natuurlijk een confronterend feit is en het is mij ook al eerder opgevallen dat er daarom verscheidene outlets uit de MSM in de pen zijn gekomen en een "fact check" hierover hebben geschreven. Maar dit is natuurlijk enkel met de bedoeling om voor de Democraten in de bres te springen, hun eigenlijk vrij te pleiten van de schandvlek op de geschiedenis van de partij.
Tsja. Fact-checks zijn dan ook niets meer dan gestropopte stropoppen vermomd als autoriteit. Diegenen die zich op fact-checks beroepen zijn vaak mensen die zelf niet begrijpend (kunnen) lezen of kritische vragen (kunnen) stellen.
  zaterdag 13 november 2021 @ 10:53:39 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202155299
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi. De KKK is wl opgericht door een vertakking van de Democraten. Ik snap dat dit natuurlijk een confronterend feit is en het is mij ook al eerder opgevallen dat er daarom verscheidene outlets uit de MSM in de pen zijn gekomen en een "fact check" hierover hebben geschreven. Maar dit is natuurlijk enkel met de bedoeling om voor de Democraten in de bres te springen, hun eigenlijk vrij te pleiten van de schandvlek op de geschiedenis van de partij.

Helaas doet dit niets veranderen aan de realiteit. De KKK is gelinkt aan de Democraten, en dat is ook niet verassend, de Democraten zijn ook namelijk de partij van het racisme in de VS. Niet voor niets waren het bijvoorbeeld ook de Republikeinen die de slavernij hebben afgeschaft en tevens waren er meer Republikeinen dan Democraten die vr het Civil Rights Act stemden.
[..]
Dus je bent het er eigenlijk gewoon mee eens? Schrikbarend. Een zwart persoon heeft net zoveel vrijheid van keuze als elk ander persoon. En als een zwarte Amerikaan niet op de Democraten wil stemmen heeft hij of zij daar elk recht toe en dit doet niets af aan hun huidskleur.

Het is tevens erg raar dat je stelt dat de Republikeinen alleen opkomen voor de belangen van de blanke bevolking. Welke belangen hebben we het hier dan over? De Republikeinen staan voornamelijk voor individuele en economische vrijheid, lokale oplossingen en weinig overheidsbemoeienis op federaal niveau. Dat zijn zaken die elk mens ten goede komen, daar heeft huidskleur helemaal niets mee te maken.
[..]
Welke standpunten precies?
Oef heel veel het was alsof de democraten en republikeinen de rollen compleet hadden omgedraaid.
Er komt wel meer bij kijken en zit heel veel achtergrond achter maar deze dame legt het even heel kort uit.
Maar zoals ik al zei het ligt wat genuanceerder als dit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202155383
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oef heel veel het was alsof de democraten en republikeinen de rollen compleet hadden omgedraaid.
Er komt wel meer bij kijken en zit heel veel achtergrond achter maar deze dame legt het even heel kort uit.
Maar zoals ik al zei het ligt wat genuanceerder als dit.
Ik heb geen idee wie dit is en die video van twee minuten is verre van overtuigend. Ze heeft het over een wisseling van ideologie van beide partijen, maar legt dit verder nergens uit. Over welke ideologie hebben we het? Ze somt drie lukrake historische gebeurtenissen op. Dat betreft geen idelogie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 13 november 2021 @ 11:13:39 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202155489
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wie dit is en die video van twee minuten is verre van overtuigend. Ze heeft het over een wisseling van ideologie van beide partijen, maar legt dit verder nergens uit. Over welke ideologie hebben we het? Ze somt drie lukrake historische gebeurtenissen op. Dat betreft geen idelogie.
Overtuigd?

Heb jij nog nooit hiervan gehoord is best wel basic info als gaat om Amerikaanse politiek.

https://www.google.com/am(...)witch-platforms.html
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202155637
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:13 schreef theguyver het volgende:

[..]
Overtuigd?

Heb jij nog nooit hiervan gehoord is best wel basic info als gaat om Amerikaanse politiek.

https://www.google.com/am(...)witch-platforms.html
Nee hoor, ik ken het verhaal over de vermeende 'switch'. Maar ik vind de video die jij post niet overtuigend. Daarom vraag ik ook: welke specifieke standpunten en ideologie hebben we het over?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 13 november 2021 @ 11:36:23 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202155736
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, ik ken het verhaal over de vermeende 'switch'. Maar ik vind de video die jij post niet overtuigend. Daarom vraag ik ook: welke specifieke standpunten en ideologie hebben we het over?
Oki aangezien je dus geen bal van Amerikaanse politiek snapt zal ik het heul makkelijk uitleggen voor je.

Voor de burgeroorlog was het noorden over het algemeen republikeins en zuiden democraat na de burger oorlog en over lange periode draaide datprecies andersom het noorden werd democraat en zuiden republikeins.

Het is niet zo dat ze massale volksverhuizing hebben gehad maar dat de partijen van standpunten zijn geswitcht.

Wat is daar moeilijk aan om te snappen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202155851
Hihi, ja, dat de partijen vermeend van standpunten zijn gewisseld had je al drie keer aangegeven. Ik had ook al drie gevraagd over WELKE standpunten het dan precies gaat. En weer kom je slechts met: de partijen zijn van standpunt gewisseld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202156413
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:47 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, ja, dat de partijen vermeend van standpunten zijn gewisseld had je al drie keer aangegeven. Ik had ook al drie gevraagd over WELKE standpunten het dan precies gaat. En weer kom je slechts met: de partijen zijn van standpunt gewisseld.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oef heel veel het was alsof de democraten en republikeinen de rollen compleet hadden omgedraaid.
Er komt wel meer bij kijken en zit heel veel achtergrond achter maar deze dame legt het even heel kort uit.
Maar zoals ik al zei het ligt wat genuanceerder als dit.
Wat ook opmerkelijk is is het feit dat er bijna geen politici waren die zijn overgestoken naar de andere partij.
Dus je partij maakt een algehele transformatie maar de partij blijft wel uit dezelfde mensen bestaan, hoe dan?
  zaterdag 13 november 2021 @ 13:12:22 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202156799
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:47 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, ja, dat de partijen vermeend van standpunten zijn gewisseld had je al drie keer aangegeven. Ik had ook al drie gevraagd over WELKE standpunten het dan precies gaat. En weer kom je slechts met: de partijen zijn van standpunt gewisseld.
Staat er allemaal bij..
Lezen is dus ook niet je sterkste punt.

Jou probleem niet de mijne.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Wat ook opmerkelijk is is het feit dat er bijna geen politici waren die zijn overgestoken naar de andere partij.
Dus je partij maakt een algehele transformatie maar de partij blijft wel uit dezelfde mensen bestaan, hoe dan?
Er ging een behoorlijke tijd overheen.
Stapje voor stapje.. het is niet zo dat het in 1 dag gebeurde.

Nogmaals staat in de link en lezen helpt.
Of gebruik Google yt en sites van republikeinen of democraten waar deze hele geschiedenis te vinden is.

Grappig dat dit gewoon algemene kennis van Amerikaanse politiek.
En jullie doen alsof je er nog nooit van gehoord hebt.

Vind het daarom ook niet zo gek dat men hier zo geilt op de oompaloempa.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202156800
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Wat ook opmerkelijk is is het feit dat er bijna geen politici waren die zijn overgestoken naar de andere partij.
Dus je partij maakt een algehele transformatie maar de partij blijft wel uit dezelfde mensen bestaan, hoe dan?
Niet nadenken, en stel geen vragen. Gewoon het gedicteerde consumeren. Een gehoorzame burger is een goede burger.
pi_202156844
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Wat ook opmerkelijk is is het feit dat er bijna geen politici waren die zijn overgestoken naar de andere partij.
Dus je partij maakt een algehele transformatie maar de partij blijft wel uit dezelfde mensen bestaan, hoe dan?
Het is niet zo dat er een plotseling algehele transformatie plaatsvond, waarbij Republikeinen opeens allemaal Democratische standpunten innamen en vice versa.

Binnen de Democraten vond een splitsing plaats tussen grofweg de zuidelijke democraten en de noordelijke na WOII, waarbij de zuidelijke democraten het niet eens waren met de burgerrechten voor zwarte Amerikanen. Dat werden de dixiecrats, en daar zijn aardig wat democraten bij aangesloten. Die beweging was geen heel lang leven beschoren, en je zag daarna dat veel voormalige dixiecrats zich aansloten bij de Republikeinen. Het is in die zin ook meer een deling qua regio dan een harde splitsing qua politieke voorkeur. Lokaal werd in het zuiden b.v. nog genoeg op Democraten gestemd, alleen landelijk niet meer.

In '94 veranderde dat door Gingrich, met zijn Republican Revolution. Toen begonnen de Republikeinen zich te profileren als de partij van de zuidelijke standpunten, en zijn ze dus echt conservatiever geworden. De reactie daarop is dat alle progressieven richting Democraten gaan, waardoor je t.o.v. bijvoorbeeld de tijd van Lincoln inderdaad een draai qua standpunten ziet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202156919
Wel een hoop "party switches". Het lijkt wel alsof ze altijd gebeuren in tijden wanneer Democraten iets stouts doen.
pi_202156943
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel een hoop "party switches". Het lijkt wel alsof ze altijd gebeuren in tijden wanneer Democraten iets stouts doen.
Hoe bedoel je? Een splitsing is geen party switch, en dat je na zo'n splitsing niet terugkomt bij de originele partij waar je net van afgescheiden bent is ook niet erg gek.

Het staat je verder vrij je eigen visie op de dixiecrats en dergelijke te geven als je het anders ziet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202157275
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Wat ook opmerkelijk is is het feit dat er bijna geen politici waren die zijn overgestoken naar de andere partij.
Dus je partij maakt een algehele transformatie maar de partij blijft wel uit dezelfde mensen bestaan, hoe dan?
Het is dan ook een onzinverhaal voornamelijk in de wereld gebracht door Amerikaanse linksgeorinteerden om de Democratische Partij een schone lei te kunnen presenteren en tegelijkertijd een fundament te creren om te Republikeinse Partij te demoniseren. Toch heeft deze leugen de hedendaagse beeldvorming van beide partijen aangewakkerd, natuurlijk voornamelijk doordat er tot op de dag van vandaag nog een obsessieve en systematische herhaling en presentatie is van deze verhoudingen: Democraten zijn inherent goed en de partij vr (etnische) minderheden, de Republikeinen zijn inherent slecht en de partij tegen de (etnische) minderheden. En dit is ook logisch, want als je jezelf, zoals de Democraten doen, presenteert als de voorvechter voor (etnische) minderheden moet je ook een gevaarlijke boeman (de Republikeinen) hebben die voor vermeende problematiek (aanhoudend racisme) zorgt. Immers, als er geen gevaarlijke boeman of vermeende problematiek hebt, hoe ga je dan al die etnische minderheden overtuigen dat men structureel op jou moet stemmen?

En je ziet ook dat mensen steeds meer door deze beeldvorming heen beginnen te prikken, waardoor de Democraten en hun aanhang (in de media) in steeds meer bizarre en radicale narratieven schieten om de faade weer te verstevigen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202158401
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is dan ook een onzinverhaal
Hoe ziet de geschiedenis met de dixiecrats er volgens jou uit?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202159186
quote:
The 5th Circuit Court of Appeals affirmed its decision to place a temporary stay on President Joe Biden’s vaccine mandate that would require employers with 100 or more workers to get vaccinated or get tested for the virus weekly. The court demanded on Friday that U.S. Labor Department’s Occupational Safety and Health Administration to “take no steps to implement or enforce the Mandate until further court order.”

The court’s original stay came after joint entities in Texas, Louisiana, Mississippi, South Carolina, and Utah legally challenged the mandate. Texas Attorney General Ken Paxton, a leader in the fight against Biden’s coercive mandate, applauded the court on Twitter.
Het covidfascisme van Biden is voorlopig even gestopt door de rechter. Hopelijk word het compleet afgeschaft want jezelf laten injecteren met een experimenteel goedje moet ten aller tijden een vrije keuze blijven.


https://thefederalist.com(...)ens-vaccine-mandate/
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 november 2021 @ 18:23:31 #224
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202160427
Hoe lang is dat vaccin nog experimenteel?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202160531
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:23 schreef Ulx het volgende:
Hoe lang is dat vaccin nog experimenteel?
Op z'n minst tot het daadwerkelijk werkt.

Kan iedereen zich nog herinneren dat een vaccin immuniteit gaf? Vaccin is nog een definitie dat geslachtofferd is op het altaar van het globaal-socialisme.
pi_202160573
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202160598
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Hoe ziet de geschiedenis met de dixiecrats er volgens jou uit?
Volgens mij heb ik de Dixiecrats in mijn post nergens genoemd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202160617
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik de Dixiecrats in mijn post nergens genoemd.
Maar het is wel een uitstekende verklaring voor "De democraten hebben hun standpunten omgedraaid met die van de republikeinen eind 1800 begin 1900".
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 november 2021 @ 18:56:04 #229
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202160831
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:31 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Op z'n minst tot het daadwerkelijk werkt.

Kan iedereen zich nog herinneren dat een vaccin immuniteit gaf? Vaccin is nog een definitie dat geslachtofferd is op het altaar van het globaal-socialisme.
Pas als er 100% immuniteit is? Hoe wil je dat meten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202160855
quote:
Candace owens :')

Ik zou haar nog niet gebruiken als zitplaats.
Conscience do cost.
pi_202160890
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:59 schreef ems. het volgende:

[..]
Candace owens :')

Ik zou haar nog niet gebruiken als zitplaats.
Iemand gebruiken als zitplaats?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202160998
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik de Dixiecrats in mijn post nergens genoemd.
Daarom vraag ik het ook. Hoe zit die geschiedenis volgens jou?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202161010
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:56 schreef Ulx het volgende:

[..]
Pas als er 100% immuniteit is? Hoe wil je dat meten?
100%? Dat is een hoge lat. Ik keek voor de gein eens op het zeer Linkse Wikipedia naar het polio-vaccin, en zag toen dit:
quote:
When the IPV (injection) is used, 90% or more of individuals develop protective antibodies to all three serotypes of polio virus after two doses of inactivated polio vaccine (IPV), and at least 99% are immune to polio virus following three doses. The duration of immunity induced by IPV is not known with certainty, although a complete series is thought to provide protection for many years.[15] IPV replaced the oral vaccine in many developed countries in the 1990s mainly due to the (small) risk of vaccine-derived polio in the oral vaccine.[16][17]
Dus minstens 99% is immuun na 3 doses. Dat is een lat die de Covid-injecties nog niet eens in zicht hebben. Creren de Covid-injecties berhaupt antilichamen? Of vernietigen de injecties die juist? En het is toch makkelijk te meten? Als je de injecties hebt gehad, hoor je het niet meer te krijgen. Krijg je het toch, dan heb je geen immuniteit. Zijn er eigenlijk andere vaccins die geen immuniteit geven? Of zijn de Covid-injecties de enige?

quote:
11s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Iemand gebruiken als zitplaats?
Ik ben bang dat sommigen mensen met afwijkende huidskleuren nu eenmaal zo zien. Ik kan er niets anders van maken.
pi_202161031
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:38 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Maar het is wel een uitstekende verklaring voor "De democraten hebben hun standpunten omgedraaid met die van de republikeinen eind 1800 begin 1900".
Feitelijk meer in de periode 1950-1994. Wel is het zo dat je de conservatieve geest van de Democraten destijds nu bij de Republikeinen vind.

Ben ook wel benieuwd naar daadwerkelijke argumenten waarom dat niet zo zou zijn, andera dan 'lol is niet waar hihi'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 november 2021 @ 19:32:39 #235
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202161337
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:11 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
100%? Dat is een hoge lat.
Dan kun je niet zeggen dat het niet werkt.

Maarre, zelfs met jouw miserabele 99%: Hoe ga je dat meten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202161402
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:32 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dan kun je niet zeggen dat het niet werkt.

Maarre, zelfs met jouw miserabele 99%: Hoe ga je dat meten?
Als volgens jouw standaard het polio vaccin al niet werkt, dan geldt dat toch ook voor de Covid-injecties?

En hoe te meten? Op dezelfde manier waarop die 99% is gemeten? Ik heb geen idee welk punt je wil maken want je lijkt niet logisch te redeneren.
pi_202161474
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:36 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Als volgens jouw standaard het polio vaccin al niet werkt, dan geldt dat toch ook voor de Covid-injecties?

En hoe te meten? Op dezelfde manier waarop die 99% is gemeten? Ik heb geen idee welk punt je wil maken want je lijkt niet logisch te redeneren.
Laat die jongen lekker geloven dat de vaccins goed werken. Hij komt er wel achter als die na zijn 6de booster nog steeds met maatregelen heeft te kampen.
pi_202161598
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Laat die jongen lekker geloven dat de vaccins goed werken. Hij komt er wel achter als die na zijn 6de booster nog steeds met maatregelen heeft te kampen.
Het is alleen jammer dat de reinbloedigen moeten lijden omdat de genjecteerden geen antilichamen kunnen creren. Ik ben benieuwd of ze ook vatbaarder zijn voor andere infecties, er is nog een hoop onderzoek dat dient te worden gedaan naar de schade die wordt aangericht aan het immuunsysteem.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 november 2021 @ 19:45:24 #239
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202161599
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:36 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Als volgens jouw standaard het polio vaccin al niet werkt, dan geldt dat toch ook voor de Covid-injecties?

En hoe te meten? Op dezelfde manier waarop die 99% is gemeten? Ik heb geen idee welk punt je wil maken want je lijkt niet logisch te redeneren.
Hoe ga je het meten zodat je weet dat het niet experimenteel is?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202162037
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het is alleen jammer dat de reinbloedigen moeten lijden omdat de genjecteerden geen antilichamen kunnen creren. Ik ben benieuwd of ze ook vatbaarder zijn voor andere infecties, er is nog een hoop onderzoek dat dient te worden gedaan naar de schade die wordt aangericht aan het immuunsysteem.
Hij snapt nog niet dat je ziektes niet kunt uitroeien met vaccins die geen immuniteit verschaffen.

Wat is het ? 35-40% bescherming tegen besmetting na 6 maanden ofzo ? De helft van de huidige besmettingen onder gevaccineerden terwijl je uit mag gaan van flinke onderrapportage in die groep. Vergelijk dat voor de grap eens met de klassieke vaccins tegen bv polio of de mazelen.

MaAr De vAcCinS WeRke eCHt HoOr !!!1?1
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 november 2021 @ 20:19:06 #241
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202162162
Polio vaccin is onzin.

quote:
Many people fully recover.[1] In those with muscle weakness, about 2 to 5 percent of children and 15 to 30 percent of adults die.[1] Up to 70 percent of those infected have no symptoms.[1] Another 25 percent of people have minor symptoms such as fever and a sore throat, and up to 5 percent have headache, neck stiffness, and pains in the arms and legs.[1][3] These people are usually back to normal within one or two weeks
Geen reden om te prikken tegen polio.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202162319
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:19 schreef Ulx het volgende:
Polio vaccin is onzin.
[..]
Geen reden om te prikken tegen polio.
Wat een ongelooflijk dom antwoord op een stelling die niemand maakt behalve jij :') Verder ga je nergens op in dus het is wel weer duidelijk hoe de vlag hangt.

Hoeveel % is immuun na een polio vaccin ?

Ga dat maar eens opzoeken.
pi_202162354
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:28 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Wat een ongelooflijk dom antwoord op een stelling die niemand maakt behalve jij :') Verder ga je nergens op in dus het is wel weer duidelijk hoe de vlag hangt.

Hoeveel % is immuun na een polio vaccin ?

Ga dat maar eens opzoeken.
Alles duidt er op dat zijn post haar orgine vindt in wanhoop en woede.
pi_202162429
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:29 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Alles duidt er op dat zijn post haar orgine vindt in wanhoop en woede.
Ik denk kortsluiting omdat hem gevraagd wordt ergens zelf over na te denken. Dat is wel even wat anders dan tweetjes copy pasten natuurlijk.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 november 2021 @ 20:33:03 #245
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202162431
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:28 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Wat een ongelooflijk dom antwoord op een stelling die niemand maakt behalve jij :') Verder ga je nergens op in dus het is wel weer duidelijk hoe de vlag hangt.

Hoeveel % is immuun na een polio vaccin ?

Ga dat maar eens opzoeken.
Mijn oorspronkelijke vraag is nog steeds niet beantwoord. Hihi. Je stampvoeterij is amusant.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202162497
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:33 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Ik denk kortsluiting omdat hem gevraagd wordt ergens zelf over na te denken. Dat is wel even wat anders dan tweetjes copy pasten natuurlijk.
Het correcte antwoord is nog niet in de huidige build. Even wachten op een content update.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 november 2021 @ 20:39:08 #247
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202162568
Anyway, met enkele tientallen subpoena's en Bannon die in het cachot gaat verdwijnen -ik gok dat men ook gaat aantonen dat hij bewijsmateriaal heeft vernietigd- zullen een aantal van Trump's trawanten wel voor zichzelf kiezen. Wie is de eerste die een Sammy The Bull of John Dean gaat flikken? Hihi.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202162604
Hahaha. Nog meer wanhoop en woede. Nu heb je ons echt hoor! Echt waar.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 november 2021 @ 20:45:40 #249
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202162725
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:40 schreef QuidProJoe het volgende:
ons
Ah, jullie zijn kloontjes. Jullie denken niet onafhankelijk. Wie zitten er nog meer in jullie clubje?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202162798
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ah, jullie zijn kloontjes. Jullie denken niet onafhankelijk. Wie zitten er nog meer in jullie clubje?
Kijk eens aan, nog meer wanhoop en woede. Een patroon dat je vaker ziet bij de cheerleaders van het establishment. En ze moeten altijd het laatste woord hebben, want dan heb je toch een beetje gewonnen. Het is onmogelijk iets Links te laten liggen. Voorspelbaar, vermoeiend en toch af en toe vermakelijk.
pi_202163493
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Daarom vraag ik het ook. Hoe zit die geschiedenis volgens jou?
Dat het hele verhaal over een vermeende 'switch' overdreven en vooral onjuist is. 'Ineens' waren de Republikeinen zogenaamd de partij van het racisme en de KKK. Dit is niet waar. Zwarte Amerikanen zijn voornamelijk vanwege economische redenen voor de Democraten gaan stemmen. En tot de dag van vandaag blijven de Democraten de partij waar raciaal essentialisme hoog in het vaandel staat. Iets dat een logisch gevolg is van de weg die men is ingeslagen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202163694
Hihi, dat dit kan zeg, echt mind-boggling. Gewoon tijdens een trial gewoon even doodleuk op CNN een beetje je gemaakte opmerken onder ede bagatelliseren. De MSM probeert dit weer op hele smerige wijze te spinnen. Immers, zij hadden het verdict al gegeven natuurlijk: 'white supremacist murderer'.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202164128
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 november 2021 21:20 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, dat dit kan zeg, echt mind-boggling. Gewoon tijdens een trial gewoon even doodleuk op CNN een beetje je gemaakte opmerken onder ede bagatelliseren. De MSM probeert dit weer op hele smerige wijze te spinnen. Immers, zij hadden het verdict al gegeven natuurlijk: 'white supremacist murderer'.

[ twitter ]
Nou ja mind boggling... Onder ede liegen staat straf op. Liegen op CNN kan ongestraft en is daar de norm.
pi_202164968
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 21:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat het hele verhaal over een vermeende 'switch' overdreven en vooral onjuist is. 'Ineens' waren de Republikeinen zogenaamd de partij van het racisme en de KKK.
Dat is niet wat ik zeg; het punt is juist dat dat geleidelijk is gebeurd. Als je dat onzin vindt zou je daar ook een argument voor kunnen proberen aan te dragen. Dat mist nu nog een beetje in je post.

Ook is het niet zo dat de Republikeinen de partij van de KKK zijn. Andersom denk ik wel dat de meeste KKK leden inmiddels Republikeins stemmen, en dat was vroeger inderdaad nog op de Democraten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 13 november 2021 @ 23:19:58 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202166819
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 22:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat is niet wat ik zeg; het punt is juist dat dat geleidelijk is gebeurd. Als je dat onzin vindt zou je daar ook een argument voor kunnen proberen aan te dragen. Dat mist nu nog een beetje in je post.

Ook is het niet zo dat de Republikeinen de partij van de KKK zijn. Andersom denk ik wel dat de meeste KKK leden inmiddels Republikeins stemmen, en dat was vroeger inderdaad nog op de Democraten.
Of helemaal niet stemmen als geen van de kandidaten hun aan staat.

Al moet ik zeggen dat de grootste kkk groep in 2016 duidelijk aangaf dat de oompaloempa hun keuze was.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 13 november 2021 @ 23:24:57 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202166945
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ah, jullie zijn kloontjes. Jullie denken niet onafhankelijk. Wie zitten er nog meer in jullie clubje?
Ze hadden eerst andere usernames.
Misschien binnenkort nog eens.
En nee nadenken gaat beetje moeilijk lezen is ook lastig want hier moet tig keer bepaalde dingen uitgelegd worden en simpele vragen zoals.

Wat was de oompaloempa zijn grootste succes in 4 jaar regeren kan niet eens beantwoord worden.

Of waarom heeft Biden het zo moeilijk als hij niks anders doet als de zooi van zijn voorganger(s) proberen op te ruimen.

Nja ik zeg niet dat ie het geweldig aanpakt maar als je nog niet een een succes van zijn voorganger kan benoemen is in feite alles wat hij doet of probeert te doen beter.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 13 november 2021 @ 23:27:33 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202167002
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:48 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Kijk eens aan, nog meer wanhoop en woede. Een patroon dat je vaker ziet bij de cheerleaders van het establishment. En ze moeten altijd het laatste woord hebben, want dan heb je toch een beetje gewonnen. Het is onmogelijk iets Links te laten liggen. Voorspelbaar, vermoeiend en toch af en toe vermakelijk.
Begint nu nieuw stopwoordje te worden.
Heb je niks beters meer.
Na hihi
Links etc etc..
Word beetjevoorspelbaar zo..
BTW er staan nog wat vragen open doe je best..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202171666
twitter


Climate change veranderd zelfs de straten van Los Angeles (c) nos/cnn/msm

Hahaaaaaaaaaa


Firey but mostly peaceful homeless camp _O- :W linkse uitkeringstrekkers onder bruggen. Toekomst *;
Elke democratische safe haven is een derde wereld stad aan het worden, ook hier in europa. Kijk maar naar Parijs/Keulen/Amsterdam/Rotterdam/Berlijn
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202171799
twitter


eerst economie slopen dan kan WHO met Build Back Better de plannen uitrollen
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 14 november 2021 @ 13:17:58 #260
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_202171849
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:59 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Climate change veranderd zelfs de straten van Los Angeles (c) nos/cnn/msm

Hahaaaaaaaaaa

Firey but mostly peaceful homeless camp _O- :W linkse uitkeringstrekkers onder bruggen. Toekomst *;
Elke democratische safe haven is een derde wereld stad aan het worden, ook hier in europa. Kijk maar naar Parijs/Keulen/Amsterdam/Rotterdam/Berlijn

Tja, dit krijg je met Democratisch beleid. Die partij heeft de opmerkelijke eigenschap om elke grote stad in de VS waar men politiek het beleid kan uitstippelen, compleet richting de afgrond te laten werken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202172216
LA gaat richting de afgrond vanwege wat daklozen? Interessant punt, kun je verder duiden waarom dit de beste metric is om het afglijden van een stad mee te duiden?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202172315
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 14:00 schreef Ludachrist het volgende:
LA gaat richting de afgrond vanwege wat daklozen? Interessant punt, kun je verder duiden waarom dit de beste metric is om het afglijden van een stad mee te duiden?
Dat het de beste metric zou zijn maak je er zelf van he dat wordt verder door niemand beweerd.

Bekend trucje is dat. Misschien kan je nog bij snopes aan de gang als fact checker.
pi_202172472
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 14:09 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Dat het de beste metric zou zijn maak je er zelf van he dat wordt verder door niemand beweerd.

Bekend trucje is dat. Misschien kan je nog bij snopes aan de gang als fact checker.
In die post staat, als reactie op een filmpje van daklozen, dat democraten een stad altijd laten afglijden. Mijn aanname is dan dat je het afglijden van een stad kunt meten aan het aantal daklozen. De vraag die daarop volgt is dus: waarom is de hoeveelheid daklozen een belangrijke indicator?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202173519


Hihi. Uiteraard weet iedereen het antwoord.
pi_202173708
Wat een soyboy is die trump ook.
Conscience do cost.
pi_202173983
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202174001
twitter


WTF ENGE CREEP PEDO, en al die Biden fanaten hier wegkijken naar dit soort enge gedrag! Ziek, het maakt alle pro-Biden mensen medeplichtig! Youtube verwijderd zelfs dit soort filmpjes om Biden te beschermen, sicko world. Sicko democraten die dit toelaten. Ware aard komt naar boven van democraten.

Stel je voor dat Trump dit keer op keer deed!

#viesmad
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202174175
quote:
15s.gif Op zondag 14 november 2021 16:43 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

WTF ENGE CREEP PEDO, en al die Biden fanaten hier wegkijken naar dit soort enge gedrag! Ziek, het maakt alle pro-Biden mensen medeplichtig! Youtube verwijderd zelfs dit soort filmpjes om Biden te beschermen, sicko world. Sicko democraten die dit toelaten. Ware aard komt naar boven van democraten.

Stel je voor dat Trump dit keer op keer deed!

#viesmad
Het filmpje dat je plaatst is al een paar maanden oud . De kleine jongetje die is daar ziet is zijn kleinzoon. Blijkbaar is het de normaalste zaak van de wereld wanneer je opa je zo op de bek pakt. Tenminste dat was de meest gehoorde verklaring van de linksen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202174219
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2021 16:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het filmpje dat je plaatst is al een paar maanden oud . De kleine jongetje die is daar ziet is zijn kleinzoon. Blijkbaar is het de normaalste zaak van de wereld wanneer je opa je zo op de bek pakt. Tenminste dat was de meest gehoorde verklaring van de linksen
die mensen vinden het ook normaal om kinderen te laten ombouwen tot ander geslacht.
Plaats hier uw advertentie
pi_202174292
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 16:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
die mensen vinden het ook normaal om kinderen te laten ombouwen tot ander geslacht.
Precies, daarom is het ook logisch en vanzelfsprekend dat ze zijn gedrag met hand en tand verdedigen. Wie knijpt er nu niet in de bortsjes van 9 jarige meisjes |:(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202174582
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 17:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Precies, daarom is het ook logisch en vanzelfsprekend dat ze zijn gedrag met hand en tand verdedigen. Wie knijpt er nu niet in de bortsjes van 9 jarige meisjes |:(
Enige wat ze kunnen posten is dan het Trump plaatje dat Ivanka op zijn schoot zit als jong meisje, wat wel compleet normaal is als vader/dochter. Dat die zieke democraten daar gelijk iets mee associren zegt meer over hen vieze gedachtes dan Trumpgod zijn acties.

Maar er staan nu meer dan 10-15 filmpjes waarin van Biden online waar het gewoon totaal onacceptabel gedrag is wat hij vertoond. Ziek. Walgelijke man en nog wordt hij hier door users als een god beschouwd.

Biden is een scapegoat voor WHO/democraten die de economie sloopt! Voor het BBB plan. Biden krijgt toch wel een prikje van Killary nadat hij president af is in 2024.

Democraten hebben toch geen goede verkiesbare president na Biden meer. Republikeinen hopelijk heeeeel veel jaren aan de macht.

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 14-11-2021 17:44:48 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202175267
twitter


Glenn legt de vinger op de zere plek. Het is niet voor niets dat de Islam een inspiratie is voor sommige ideologin.
  zondag 14 november 2021 @ 18:46:23 #273
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_202176229
Afgaande op de beelden handelt Rittenhouse natuurlijk overduidelijk uit zelfverdediging. Maar let maar op, die verdwijnt voor minstens twintig jaar jaar in de bak. Kunnen al die huiveringwekkende lui van de MSM weer in hun handjes wrijven. Weer heeft men met succes een grote strafzaak weten te benvloeden met een onjuist narratief.

Ik las in AMV afgelopen week ook al dat Rittenhouse zogenaamd bewust naar Kenosha was gegaan om mensen neer te knallen en dat hij hierin was aangespoord door Trump. En dit komt dan van de vermeend intellectuelen van onze samenleving. De mensen die afgaan op de "feiten" en de "waarheden" uit de "kwaliteitsjournalistiek". Hihihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202176405
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2021 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
Afgaande op de beelden handelt Rittenhouse natuurlijk overduidelijk uit zelfverdediging. Maar let maar op, die verdwijnt voor minstens twintig jaar jaar in de bak. Kunnen al die huiveringwekkende lui van de MSM weer in hun handjes wrijven. Weer heeft men met succes een grote strafzaak weten te benvloeden met een onjuist narratief.

Ik las in AMV afgelopen week ook al dat Rittenhouse zogenaamd bewust naar Kenosha was gegaan om mensen neer te knallen en dat hij hierin was aangespoord door Trump. En dit komt dan van de vermeend intellectuelen van onze samenleving. De mensen die afgaan op de "feiten" en de "waarheden" uit de "kwaliteitsjournalistiek". Hihihi.
Als je het niet eens bent met bijdragen in AMV, kun je dat natuurlijk ook gewoon daar posten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202176411
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2021 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
Afgaande op de beelden handelt Rittenhouse natuurlijk overduidelijk uit zelfverdediging. Maar let maar op, die verdwijnt voor minstens twintig jaar jaar in de bak. Kunnen al die huiveringwekkende lui van de MSM weer in hun handjes wrijven. Weer heeft men met succes een grote strafzaak weten te benvloeden met een onjuist narratief.

Ik las in AMV afgelopen week ook al dat Rittenhouse zogenaamd bewust naar Kenosha was gegaan om mensen neer te knallen en dat hij hierin was aangespoord door Trump. En dit komt dan van de vermeend intellectuelen van onze samenleving. De mensen die afgaan op de "feiten" en de "waarheden" uit de "kwaliteitsjournalistiek". Hihihi.
Waar halen die mensen toch altijd die onjuiste informatie vandaan? Zou het de NYT zijn? Ik vraag me af wat het onderzoek van een NYT beter maakt dan dat van een willekeurig ander individu.
  zondag 14 november 2021 @ 19:09:19 #276
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_202176731
quote:
Op zondag 14 november 2021 18:57 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Waar halen die mensen toch altijd die onjuiste informatie vandaan? Zou het de NYT zijn? Ik vraag me af wat het onderzoek van een NYT beter maakt dan dat van een willekeurig ander individu.
De NYT wordt omarmd omdat men in een dergelijke outlet continue het eigen wereldbeeld (sterk links en progressief georinteerd) bevestigd ziet worden. Dat is natuurlijk verslavend en bevredigend.

[ Bericht 9% gewijzigd door miss_sly op 15-11-2021 10:40:51 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202177109
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2021 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
Afgaande op de beelden handelt Rittenhouse natuurlijk overduidelijk uit zelfverdediging. Maar let maar op, die verdwijnt voor minstens twintig jaar jaar in de bak. Kunnen al die huiveringwekkende lui van de MSM weer in hun handjes wrijven. Weer heeft men met succes een grote strafzaak weten te benvloeden met een onjuist narratief.

Ik las in AMV afgelopen week ook al dat Rittenhouse zogenaamd bewust naar Kenosha was gegaan om mensen neer te knallen en dat hij hierin was aangespoord door Trump. En dit komt dan van de vermeend intellectuelen van onze samenleving. De mensen die afgaan op de "feiten" en de "waarheden" uit de "kwaliteitsjournalistiek". Hihihi.
Je mag de MSM en de Democraten bedanken voor dat narratief. Onbegrijpelijk want beeldmateriaal staat gewoon op het internet. Een klein kind kan zien dat de zaak van Rittenhouse toch echt zelfverdediging is.
Jammer dat de Democraten het liefst een onschuldig iemand de bak in willen laten draaien om het narratief overeind te houden.
Als er een andere uitspraak komt dan vrijspraak dan is de VS helaas afgezakt naar het niveau van een bananenrepubliek.
pi_202177261
Is dat trouwens niet die plek waar een notoir complotdenker als Seth Abramson niet naar BNW wordt gedirigeerd?
pi_202177622
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2021 19:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Is dat trouwens niet die plek waar een notoir complotdenker als Seth Abramson niet naar BNW wordt gedirigeerd?
Hahahaha klopt, vaak genoeg aangekaart maar uiteraard niets aan gedaan. Wat dat betreft had heel dat muh Russia geleuter beter in BNW gepast dan in AMV.
  zondag 14 november 2021 @ 22:18:24 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202181118
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 19:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hahahaha klopt, vaak genoeg aangekaart maar uiteraard niets aan gedaan. Wat dat betreft had heel dat muh Russia geleuter beter in BNW gepast dan in AMV.
Ah zelfde als je een simpele vraag stelt hier.

Zie onderschrift.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202182842
twitter


Stel je voor bipartsan verkiezingen! Dalijk verlies je nog! :')

Nog zo'n pareltje:

twitter


One nation, one religion! :')

[ Bericht 26% gewijzigd door Kijkertje op 15-11-2021 04:39:01 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202184357
De Linkse Kerk tolereert geen andere religies.
pi_202184380
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 19:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Posten in AMV is een beetje tricky, ik ben een jaar gebanned geweest daar vanwege een valse aantijging.
Het is jammer want het topic heeft potentie maar niet als de regels niet voor een ieder hetzelfde zijn.
Heel erg opmerkelijk dat je een jaar gebanned bent geweest. Maar ik vind het verder niet verbazingwekkend. Zoals je zelf ook aangeeft heerst er daar een dubbele standaard. En dat is een resultaat van hoe velen daar de politiek bekijken. Een kant is moreel verlicht, de andere kant moreel verwerpelijk. Dan kun je natuurlijk niet neutraal zijn want dan geef je de 'moreel verwerpelijke' kant dezelfde speelruimte als de 'moreel verlichte' kant. Marcusse's 'Repressive tolerance' is hier ook weer erg toepasselijk wat dat betreft.
quote:
81s.gif Op maandag 15 november 2021 04:33 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Stel je voor bipartsan verkiezingen! Dalijk verlies je nog! :')

Nog zo'n pareltje:

[ twitter ]

One nation, one religion! :')

Wat is hier het probleem nu precies? Rino Ron lijkt zich er in elk geval erg druk over te maken.
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 10:00 schreef QuidProJoe het volgende:
De Linkse Kerk tolereert geen andere religies.
Nou, de Islam is men dol op natuurlijk. Al weet ik niet of dat voortkomt uit een daadwerkelijke liefde voor de religie of meer omdat moslims vermeende 'slachtoffers' zijn binnen de westerse wereld. En daarom (net zoals andere minderheden) kunnen worden gebruikt als politieke marionetten voor het pushen van de eigen agenda.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202184458
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2021 10:02 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, de Islam is men dol op natuurlijk. Al weet ik niet of dat voortkomt uit een daadwerkelijke liefde voor de religie of meer omdat moslims vermeende 'slachtoffers' zijn binnen de westerse wereld. En daarom (net zoals andere minderheden) kunnen worden gebruikt als politieke marionetten voor het pushen van de eigen agenda.
Altijd mooi om te zien hoe ze de liefde voor de Islam en de liefde voor LGBTQP weten te verenigen. "Islam is right about women", "Islam is right about LGBTQP", enzo.
pi_202184499
Hihi, ElonGod.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202184538
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 10:09 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Altijd mooi om te zien hoe ze de liefde voor de Islam en de liefde voor LGBTQP weten te verenigen. "Islam is right about women", "Islam is right about LGBTQP", enzo.
Tja, dit is inderdaad treurig. Al die zaken die totaal niet met elkaar stroken. En over die P gesproken trouwens, schrikbarend dit, maar in huidige klimaat in de VS, waar er totaal geen normen en waarden meer zijn was dit te verwachten helaas.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202184592
quote:
13s.gif Op maandag 15 november 2021 10:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dit is inderdaad treurig. Al die zaken die totaal niet met elkaar stroken. En over die P gesproken trouwens, schrikbarend dit, maar in huidige klimaat in de VS, waar er totaal geen normen en waarden meer zijn was dit te verwachten helaas.

[ twitter ]
Ik vind Lincoln Projecters ook wel passend. Het is zo lekker "bipartisan" (uniparty), wat als zeer belangrijk wordt geacht.
pi_202184721
Staten lijken er echt werk van te maken die raciaal essentialistische en polariserende waanideen te verbannen. Fantastisch om te zien natuurlijk. Enkel zo kan onderwijs worden geleverd waar merit wordt beloond en kinderen niet worden beoordeeld en gecategoriseerd op basis van huidskleur of geslacht.
twitter

quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2021 10:21 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik vind Lincoln Projecters ook wel passend. Het is zo lekker "bipartisan" (uniparty), wat als zeer belangrijk wordt geacht.
Hihi, inderdaad. Vanuit het Lincoln Project willen er ook nog wel eens een paar DMs in een postvak van een minderjarig individu belanden op Twitter. Schandalig natuurlijk en ook schrikbarend dat deze organisatie nog altijd zoveel aanzien heeft onder de aanhang van de Democraten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202184724
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 10:13 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, ElonGod.

[ twitter ]
twitter


Hoe lang zal het duren voor dat Musk gecanceld word?
pi_202184742
twitter
pi_202184876
Hihi, genieten. Dit is ook het enige wat je met socialisten kunt: er flink om lachen. Wat een fantasten.

En het is natuurlijk voor het grootste gedeelte ook allemaal show. De Democraten zijn namelijk ondertussen al bezig met de cap op de bekende salt deduction te verruimen. Dit zorgt weer voor de nodige frictie binnen de partij, want sommigen zijn dan weer tegen. Uiteindelijk komt de daadwerkelijke last van de utopische agenda van de Democraten gewoon weer bij de doorsnee burger te liggen, voornamelijk natuurlijk in de rode staten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202184928
We hebben het afgelopen jaar veelvuldig kunnen genieten van de economische kennis van onze socialistische vrienden. Nu zijn ze bijvoorbeeld druk bezich om zichzelf en anderen te overtuigen dat een hoge inflatie goed is.
pi_202185006
Haha, inderdaad. Maar we weten hoe bijvoorbeeld een AOC denkt: 'There's a lot of people more concerned about being precisely, factually, and semantically correct than about being morally right' (lees: ik heb eigenlijk geen kennis van zaken en ga voornamelijk af op onderbuikgevoelens).

Dit is natuurlijk ook de reden dat dergelijke individuen het altijd weigeren om te debatteren met iemand die meer rechtsgeorinteerd is, dat wordt een complete afgang. Zie je het al voor je, AOC tegen pakweg Vivek Ramaswamy, Ben Shapiro of Saagar Enjeti? Koekoek! Ik denk dat ze al moeite zou hebben met een paar uurtjes bij Timcast. En Tim is economisch gezien meer links dan rechtsgeorinteerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 15 november 2021 @ 14:27:42 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202187710
https://www.rawstory.com/(...)_id=716646&list_id=1

Komende vrijdag word er een pleur documenten naar buiten gebracht de hoorzitting is dan 30 nov
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 15 november 2021 @ 14:29:03 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202187728
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 10:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[ twitter ]

Hoe lang zal het duren voor dat Musk gecanceld word?
Van Twitter?
Voor 2 woordjes en een smiley?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Overall beste user 2022 maandag 15 november 2021 @ 14:29:40 #296
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202187733
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2021 10:32 schreef HowardRoark het volgende:
Staten lijken er echt werk van te maken die raciaal essentialistische en polariserende waanideen te verbannen. Fantastisch om te zien natuurlijk. Enkel zo kan onderwijs worden geleverd waar merit wordt beloond en kinderen niet worden beoordeeld en gecategoriseerd op basis van huidskleur of geslacht.
[ twitter ]
[..]
Hihi, inderdaad. Vanuit het Lincoln Project willen er ook nog wel eens een paar DMs in een postvak van een minderjarig individu belanden op Twitter. Schandalig natuurlijk en ook schrikbarend dat deze organisatie nog altijd zoveel aanzien heeft onder de aanhang van de Democraten.
Factual? Dat zullen de evangelicals niet leuk vinden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202189861
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2021 10:02 schreef HowardRoark het volgende:
Dan kun je natuurlijk niet neutraal zijn want dan geef je de 'moreel verwerpelijke' kant dezelfde speelruimte als de 'moreel verlichte' kant. Marcusse's 'Repressive tolerance' is hier ook weer erg toepasselijk wat dat betreft.
Staat dit niet haaks op repressieve tolerantie, waarbij Marcusse juist betoogt dat de niet-moreel verlichten dezelfde ruimte wordt geboden als de progressieve linksen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202189955
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 10:49 schreef QuidProJoe het volgende:
We hebben het afgelopen jaar veelvuldig kunnen genieten van de economische kennis van onze socialistische vrienden. Nu zijn ze bijvoorbeeld druk bezich om zichzelf en anderen te overtuigen dat een hoge inflatie goed is.
Wat is er volgens jou precies mis met een periode van hoge inflatie? Wanneer is iets een hoge inflatie? Wat zou jouw ideale hoeveelheid inflatie zijn? Zijn er momenten te bedenken waarop je toch iets meer inflatie zou willen zien?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202190482
Ah blijkbaar is bij rechts een essay van Marcuse boven komen drijven om aan te tonen hoe intolerant links is _O-

How not to read Marcuse's "Repressive Tolerance"
quote:
There are many on the right who view Herbert Marcuse's essay "Repressive Tolerance" as something of a Rosetta Stone for understanding the left. It promises to decode everything from the radicalism of the late sixties, during which Marcuse was celebrated as a minor celebrity, to the "cultural Marxism" of academia and the "woke" ideology and "cancel culture" of American activists today. This has led to a steady-stream of commentary over the last few years, with titles like "How Marcuse Made Today's Students Less Tolerant" and "Marcuse-Anon: Cult of the Pseudo-Intellectual". (The latter admittedly is not by a right-winger but the journalist Matt Taibbi, who in a postscript likened his over-the-top polemic against Marcuse to putting on a full suit of armour to attack a hot-fudge sundae.) There is even a four hour line-by-line reading of the essay by maths post-grad turned anti-woke crusader James Lindsay.

I have to thank conservatives for bringing the essay to my attention, since in all the time I've been reading left-wing thinkers, including members of the Frankfurt school, I had never encountered it. "Repressive Tolerance" just isn't much discussed, let alone celebrated, in left-wing circles; something which ought to cast doubt on the weighty expectations the right have for it. Sadly, their online commentary isn't very illuminating or accurate. For example, Lindsay starts his four hour extravaganza with a spectacular howler, repeatedly claiming that Antonio Gramsci was a key founder of the Frankfurt school. Of course the Italian Marxist Gramsci wasn't a founder or ever a member of this group of German intellectuals, and couldn't even be said to have influenced the founders who likely had never met him or read his work. As someone who complains that the left won't engage with his arguments, you'd think Lindsay would spend a couple of minutes on Wikipedia to get his facts straight before asking others to waste four hours of their time listening to his ramblings. Also, as any graduate of the humanities will tell you, a line-by-line analysis is not the best way to approach a critique, because one quickly loses the forest for the trees.

Marcuse's essay has attracted a lot of attention on the right because to them it reads like the speech bubbles of an evil Marxist villain in an Ayn Rand comic book. In it you can find the following out-of-context quotes, including what appears to be a conspiracy to strip the left's political opponents of their rights:

"Liberating tolerance, then, would mean intolerance against movements from the Right and toleration of movements from the Left."

[..]


[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 15-11-2021 18:03:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202190833
Hihi, ik dacht dat jij altijd van de "betrouwbare" en "feitelijke" bronnen was? Maar blijkbaar valt een random blog nu ook al in die categorie?

En zoals we wel vaker zien schieten linksgeorinteerden in een of andere rare stuiptrekking van ontkenning en gaslighting als bepaalde zaken omtrent hun radicale en tribale aard worden opgemerkt en benoemd. Of het dan om een essay van Marcuse gaat of om bijvoorbeeld CRT, het enige wat rest is ontkenning en gaslighting. Het blijft fascinerend om te aanschouwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 15 november 2021 @ 19:32:06 #301
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202191844
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, ik dacht dat jij altijd van de "betrouwbare" en "feitelijke" bronnen was? Maar blijkbaar valt een random blog nu ook al in die categorie?

En zoals we wel vaker zien schieten linksgeorinteerden in een of andere rare stuiptrekking van ontkenning en gaslighting als bepaalde zaken omtrent hun radicale en tribale aard worden opgemerkt en benoemd. Of het dan om een essay van Marcuse gaat of om bijvoorbeeld CRT, het enige wat rest is ontkenning en gaslighting. Het blijft fascinerend om te aanschouwen.
Wacht ff dit hele topic gaat al 76 delen om 1 woord want meer is het niet!

En that's IT en jij gaat moeilijk doen over het posten van een blog?

Seriously?

Wat ik fascinerend vind is dat je niet eens een vraag kan wil of durft te beantwoorden maar wel iemand kan afzeiken vanwege een blog?

Wat was de vorige president 2016-2020 zijn succes na 4 jaar regeren?
Deze vraag heb ik nu al zijn supporters zo'n beetje gevraagd men wil hem dolgraag terug hebben ... Maar waarom??
Je kan niet eens zeggen wat hij berhaupt goed heeft gedaan in zijn periode.

Oh en BTW een blog is geen MSM BTW!
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')