abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202110125
Verder weet ik er het fijne niet van, maar ik stel mij zo voor dat de federale overheid in deze vooral fungeert als pinautomaat: er wordt geld beschikbaar gesteld, maar het is aan lokale en regionale overheden om er handen en voeten aan te geven.

Zo doen we dat in ons land immers ook, tenzij het gaat om snelwegen, want die zijn de verantwoordelijkheid van het Rijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202110264
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En bepaalde progressieven hier worden nog steeds boos als ik de media de lakeien van de Democraten noem.
Laat ze overigens maar lekker door liegen, het doet wonderen voor ze.
Dat klopt. Omdat men diep van binnen wel weet hoe het eigenlijk zit, alleen men steunt het. Dit omdat er een binaire perceptie heerst omtrent de politiek. Links en progressief is inherent goed, rechts en conservatief inherent slecht. En daarom is het logisch dat de media niet neutraal is, de media kiest voor de vermeend goede kant. En dit partijdige beeld moet je dan zoveel mogelijk presenteren als neutraal en objectief zodat dit de standaard lijkt en je hiermee de opinie van burgers kan beïnvloeden.

Je ziet dat dit trouwens sinds een paar jaar nu een nieuwe draai heeft gekregen. Links en progressief gedachtegoed is zogenaamd "feitelijk" en "de waarheid" waar rechtse en conservatieve talking points "misinformatie" betreft. Ook dit is weer een fnuikende poging om heel partijdig te kunnen zijn onder het mom van "feitelijke informatievoorziening". Het is simpelweg propaganda.

En als mensen vervolgens door deze façade van "neutraliteit", "onpartijdigheid" en "feiten" prikken en dit benoemen leidt dat tot enorme woede en frustratie. Dan krijg je direct te maken met projectie en gaslighting.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Door het fantastische onderwijs in amerika gelooft 40% van de bevolking dat de aarde 10000 jaar oud is en er een periode was dat dinos en mensen samen leefden. :')

https://www.livescience.c(...)ns-creationists.html

De gop vind het belangrijker dat mensen niet onderwezen worden in echt belangrijke zaken. Houdt ze dom dan blijven ze in de vileine leugens van de gop roeptoeters geloven.
Je draait het om. De Republikeinen steken juist in op daadwerkelijk onderwijs waar merit wordt beloond. De Democraten willen complete curricula die voornamelijk draaien om social justice gerelateerde onderwerpen en equity (gelijke uitkomsten). Het probleem ligt bij de Democraten, niet bij de Republikeinen.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als je het puur en alleen aan de staten overlaat, wordt de infrastructuur op veel plekken blijkbaar verwaarloosd.

America’s infrastructure is decaying — here’s a look at how terrible things have gotten

Logisch dus dat men daar op federaal niveau een keer wat aan wil doen (en jouw geliefde 'Trumpisme' streefde ook naar mega-investeringen in infrastructuur).
Die vrijheid moeten staten hebben. Zij mogen bepalen waar zij de financiën investeren. Federale bemoeienis is hier niet nodig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202110315
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:07 schreef HowardRoark het volgende:

Die vrijheid moeten staten hebben. Zij mogen bepalen waar zij de financiën investeren. Federale bemoeienis is hier niet nodig.
Tsja, mij maakt het niet uit, beste jongen. Al reden Amerikanen nog massaal op zandwegen, het is hun feestje.

Maar als Amerikaan zou ik vooral blij zijn dat er eindelijk spijkers met koppen worden geslagen, waar dat mee wordt gefinancierd zal mij dan verder een rotzorg zijn.

De hele kustlijn van mijn woonplaats wordt momenteel verbouwd, voor een groot deel gefinancierd met gelden van het Rijk en de provincie Gelderland. Het resultaat is geweldig, dus wat kan mij het schelen waar het geld vandaan komt?
pi_202110717
twitter

Hugo Chavez is toch geen Chinees? Trumperts, ik heb duiding nodig. Kom het eens uitleggen.
pi_202110721
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:07 schreef HowardRoark het volgende:

Dat hebben ze ook. Ze moeten immers budget aanvragen bij de overheid. Dat kan je ook overslaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 10 november 2021 @ 14:42:55 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202111753
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Alleen stuurde destijds Amerika zelf er niet op. Republikeinen waren niet zo triest om wetten toe te passen die censuur toelaten. Als je iets over goedheiligeman Biden zegt oh dan is zelfs hier iedereen in Nederland triggered.

Nu zit Biden's administratie er gericht op te sturen. Dat zijn vieze spelletjes.

Hier in Nederland zijn de linkse partijen er ook al mee bezig.
Censuur op Twitter Facebook YouTube fok! Is puur beleid van de site.
En er zijn tig alternatieven, natuurlijk wat minder populair maar dat is wat anders.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 november 2021 @ 14:44:40 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202111779
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Tsja, mij maakt het niet uit, beste jongen. Al reden Amerikanen nog massaal op zandwegen, het is hun feestje.

Maar als Amerikaan zou ik vooral blij zijn dat er eindelijk spijkers met koppen worden geslagen, waar dat mee wordt gefinancierd zal mij dan verder een rotzorg zijn.

De hele kustlijn van mijn woonplaats wordt momenteel verbouwd, voor een groot deel gefinancierd met gelden van het Rijk en de provincie Gelderland. Het resultaat is geweldig, dus wat kan mij het schelen waar het geld vandaan komt?
Welke plaats in Gelderland ligt aan de kust?
Nja ik klaag al jaren dat hier in mijn stad de wegen constant open worden gebroken, bedoel je zoiets.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202113229
pi_202113642
Judge In Kyle Rittenhouse Trial Confirms BLM Goons Are Filming Members Of The Jury To Intimidate Them

quote:
The judge presiding over the Kyle Rittenhouse trial has warned that jurors are being filmed entering the courthouse in what might be an attempt to intimidate them.

Judge Bruce Schroeder declared on Tuesday that a deputy observed somebody taking video of the jury as they arrived.

“I’ve been assured the officers had the video that was taken deleted. New measures are being taken to make sure that does not reoccur,” the judge told the jury as they arrived that morning.

There have been concerns throughout the trial over attempts to intimidate the jury. The media and Democrats, who falsely cast Rittenhouse as a white supremacist mass murderer, have generally primed the public to expect a conviction. The facts, however, have always suggested a strong possibility of acquittal on the grounds of self-defense, as Rittenhouse was being attacked when he shot his pursuers — a reality acknowledged on the witness stand by two prosecution witnesses thus far.

A supposed relative of George Floyd, the man whose murder by police last year in Minneapolis, Minnesota, triggered riots nationwide, has allegedly called for Rittenhouse jurors to be intimidated, and specifically by taking photographs of them.
Vreedzaam Links slaat weer toe. Intimidatie wanneer de feiten niet aan hun zijde staan. Ook dat patroon herhaalt zich tot het oneindige.
pi_202113648
Ik neem aan alleen in plaatsen waar de Dems hebben gewonnen.
pi_202113847
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Judge In Kyle Rittenhouse Trial Confirms BLM Goons Are Filming Members Of The Jury To Intimidate Them
[..]
Vreedzaam Links slaat weer toe. Intimidatie wanneer de feiten niet aan hun zijde staan. Ook dat patroon herhaalt zich tot het oneindige.
Er valt eigenlijk weinig te intimideren, dat dit zelfverdediging is echt overduidelijk.
pi_202113947
Behalve dat zelfverdediging is uitgesloten als je het gevaar zelf opzoekt. En dat is de wet daar.

En het lijkt me dat KR dat heeft gedaan.
pi_202114021
"Het gevaar zelf opzoekt"... Heerlijk ruim. Uit je bed stappen is al het gevaar opzoeken.

Nee. Kyle probeerde actief de confrontaties te ontlopen dus je non-argument gaat niet op. Probeer het eens directer te volgen in plaats van de onjuiste MSM-versie te volgen.
pi_202114620
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:59 schreef Ulx het volgende:
Behalve dat zelfverdediging is uitgesloten als je het gevaar zelf opzoekt. En dat is de wet daar.

En het lijkt me dat KR dat heeft gedaan.
Nope, Rittenhouse probeerde te vluchten.
pi_202114732
Links beschuldigen van intimidatie en vrolijk intimiderende teksten van trump hier plaatsen. Hi hi doen bij berichten over geïntimideerde verkiezingen medewerkers.

De hypocrisie bij rechts is hier nogal groot. :')
pi_202114832
Biden says reversing rampant inflation is a 'top priority' after cost of living rises 6.2% - its highest level in 31 years: Manchin slams president for claiming price jumps are 'transitory' and says 'it's getting worse'

Inflation has reached its highest point in 31 years, as prices of everyday consumer goods rose 6.2 percent in October 2021 - the highest it has been since November 1990

https://www.dailymail.co.(...)ber-record-high.html

Onze toiletpot Biden doet het netjes!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_202114864
quote:
11s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:18 schreef epicbeardman het volgende:
Biden says reversing rampant inflation is a 'top priority' after cost of living rises 6.2% - its highest level in 31 years: Manchin slams president for claiming price jumps are 'transitory' and says 'it's getting worse'

Inflation has reached its highest point in 31 years, as prices of everyday consumer goods rose 6.2 percent in October 2021 - the highest it has been since November 1990

[ afbeelding ]

https://www.dailymail.co.(...)ber-record-high.html

Onze toiletpot Biden doet het netjes!
Kun je aangeven wat Biden zou moeten doen om de inflatie terug te dringen?
pi_202114890
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Die moet zich melden in het bejaardentehuis en Trump aan de gang laten gaan. Murica first!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_202114945
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Die moet zich melden in het bejaardentehuis en Trump aan de gang laten gaan. Murica first!
En welke maatregelen zou Trump dan moeten nemen om de inflatie terug te dringen?
pi_202115297
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En welke maatregelen zou Trump dan moeten nemen om de inflatie terug te dringen?
Helemaal geen maatregelen voor nodig, heel de wereld lacht Amerika op dit moment uit.
Administratie is een lachertje, alle vragen die gesteld worden zijn gescript, net zoals in Nederland mag er geen enkele kritische noot door een journalist worden uitgesproken, want dan weet Biden het allemaal niet meer.

Sinds Biden geïnstalleerd is het een en al drama, het klungelige en dramatische vertrek uit Afghanistan, zijn crackzoon, het dagboek van ashley. In slaap vallen.
Crackzoon die "kunst" verkoopt en hiermee tonnen binnenhaalt. Kan nog uren doorgaan maar ach.

Biden heeft een uitstraling van een natte krant, Trump zou direct stoppen met al die irrelevante uitgaven die in het BuildBackBetter plan van WEF komt. De muur bouwen en investeren in eigen land.

Biden wil het land slopen door een vaccin mandate erop te gooien. Engnek.
pi_202115406
Ze slopen bv eerst de supply chain (tientallen cargoships voor de haven die stilliggen en wachten om uitgeladen te worden)

Dan komen ze weer met hen eigen BBB kwakje erover heen.

twitter

https://www.latimes.com/b(...)-as-hefty-fines-loom
pi_202115409
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De 1,2 biljoen dollar inflatiewet niet ondertekenen.
pi_202115517
twitter

Aah YouTube gaat ook nog verder met censuur tegen de goedheiligman Biden. Nee negatief zijn mag niet, internet moet een safe space zijn voor gevoelige democraten.

Iedereen weet dat sillicon valley een woke gemeenschap is waar andere gedachtegoed niet geaccepteerd wordt, veel top mensen van facebook/youtube/twitter hebben hen steentje bijgedragen aan de Biden campaign die ongeveer 5-10 mensen trok per rally.

YouTube Hides ‘Dislikes’ Following Mass Downvoting of Biden Administration Videos
pi_202115732
twitter

twitter
pi_202117260
Goede reden om electrisch te gaan rijden zo te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')