gezellig muziekje op de achtergrondquote:Op zondag 7 november 2021 16:18 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/4833161123369324
Stream van bij de racisme bus FvD bus
Op basis van artikel 22 van de grondwet is de overheid zelfs verplicht om maatregelen te nemen ter bevordering van de volksgezondheid. Dat deze maatregelen mogelijk op gespannen voet staan met andere artikelen in de grondwet is een politieke discussie. En die vindt dus gewoon plaats. De motie is derhalve totaal onzinnig.quote:Op zondag 7 november 2021 16:27 schreef DarkwingDuck het volgende:
Maatregelen toetsen aan de grondwet en grondrechten? Nee joh, dat moeten we niet willen...
[ twitter ]
Wappies daarentegen houden zich aan gaan enkele wet, behalve de bijstandswet.quote:Op zondag 7 november 2021 16:27 schreef DarkwingDuck het volgende:
Maatregelen toetsen aan de grondwet en grondrechten? Nee joh, dat moeten we niet willen...
[ twitter ]
Wat een ongeloofwaardige onzin beredenering. Geloof je het eigenlijk zelf wel? Er wordt helemaal geen fuck getoetst aan de grondwet en de grondrechten omdat VVD, D66, CDA en CU kamerleden toch blind voor de regering bukken. Bang om macht te verliezen.quote:Op zondag 7 november 2021 16:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op basis van artikel 22 van de grondwet is de overheid zelfs verplicht om maatregelen te nemen ter bevordering van de volksgezondheid. Dat deze maatregelen mogelijk op gespannen voet staan met andere artikelen in de grondwet is een politieke discussie. En die vindt dus gewoon plaats. De motie is derhalve totaal onzinnig.
Toch heb je die mensen ook op (zeer) hoog niveau. Raisa en dat soort volk.quote:Op zondag 7 november 2021 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Wappies daarentegen houden zich aan gaan enkele wet, behalve de bijstandswet.
Geen flauw idee, ik ken er slechts 1 en zij houd zich aan de wet, is hoogopgeleid en heeft een prima baan.quote:Op zondag 7 november 2021 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat is dan dus onderdeel van de politieke toetsing. Ik snap uit je reactie dat je dat teleurstellend vindt.quote:Op zondag 7 november 2021 16:51 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Wat een ongeloofwaardige onzin beredenering. Geloof je het eigenlijk zelf wel? Er wordt helemaal geen fuck getoetst aan de grondwet en de grondrechten omdat VVD, D66, CDA en CU kamerleden toch blind voor de regering bukken. Bang om macht te verliezen.
Iemand die de juiste benaming gebruiktquote:Op zondag 7 november 2021 16:25 schreef summer2bird het volgende:
[ link | afbeelding ]
Katja is er ook met Davidsster op haar mobiel![]()
(klik op de foto als je hem groter wil zien)
En ze kan heel goed omgaan met haar krultang.quote:Op zondag 7 november 2021 16:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Toch heb je die mensen ook op (zeer) hoog niveau. Raisa en dat soort volk.
En waar hou jij als schaapje je allemaal aan?quote:Op zondag 7 november 2021 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
20.000 toch??quote:Op zondag 7 november 2021 17:03 schreef Strijder_ het volgende:
Meer dan 100.000 demonstranten. Allemaal wappies ja?
Wappies, beroepsdemonstranten, mensen die het gewoon zat zijn, mensen die hopen op een ME rel.quote:Op zondag 7 november 2021 17:03 schreef Strijder_ het volgende:
Bij de opkomst van een nieuwe lichting plichtigen altijd hele weddenschappen over hoeveel er dit keer tegen het dek zouden gaan.quote:Op zondag 7 november 2021 16:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
De angst die bij deze mensen leeft voor de prik is groter dan ik dacht.
[ afbeelding ]
alles gaat er als zoete koek in.
het is bekend dat jongeren vaker flauw vallen bij een vaccinatie. zeker als je wat angstig bent dan is de kans op flauwvallen aanwezig. daar is de GGD ook voor.
er is niemand overleden. dit komt van een account die elke dag anti-vaccinatie-zooi brengt.
https://twitter.com/veldkamp152/status/1457039255646216196
Zijn dat er echt zo veel ja? Ik kan me dat bijna niet voorstellenquote:Op zondag 7 november 2021 17:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij de opkomst van een nieuwe lichting plichtigen altijd hele weddenschappen over hoeveel er dit keer tegen het dek zouden gaan.
Dan stond je gewoon opgesteld op linie in je onderbroek en marcheerde je tussen twee prikkers door die links en rechts een prik in je arm jasten... Altijd voldoende volk wat tegen de vlakte ging.quote:Op zondag 7 november 2021 17:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zijn dat er echt zo veel ja? Ik kan me dat bijna niet voorstellen
Gebaseerd op wat? Dat jij, niet-gevaccineerde, hoogopgeleide vrouw met prima baan, het er niet mee eens bent?quote:Op zondag 7 november 2021 16:51 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Wat een ongeloofwaardige onzin beredenering.
Ouders die hun kinderen laten vaccineren volgens het rijksvaccinatieprogramma zijn ook schapen? Heb jij kinderen, eigenlijk?quote:Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef Nober het volgende:
[..]
En waar hou jij als schaapje je allemaal aan?
Goed. Als schaap ben ik door de week om 06:45 wakker. Dan ben ik wakker.quote:Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef Nober het volgende:
[..]
En waar hou jij als schaapje je allemaal aan?
Kijk bij degelijke bronnen, in plaats van Baudet, Wybren van Haga (deze man heet zoals Pino van Sesamstraat lacht - Haga), Robert Jensen, Ninefornews, artsencollectief, hartvoorvrijheid, Lieke van Lexmond-achtige uitgerangeerde BNers.quote:Uw vaccin
U krijgt twee injecties met een mRNA-vaccin, te weten BioNTech/Pfizer of Moderna. Beide vaccins hebben een vergelijkbare werking en beschermen even goed tegen ernstige ziekteverschijnselen en ziekenhuisopname. Tussen beide injecties zitten ongeveer 35 tot 42 dagen.
Voor meer informatie over de werking en effectiviteit van de vaccins kunt u terecht op de website van de Rijksoverheid.
Meer dan 100.000. Jij moet echt andere twitteraccounts gaan volgen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:03 schreef Strijder_ het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2021 17:12 schreef vrouwbabyy het volgende:
Ziekenhuis Antwerpen afdeling IC ligt bomvol met gevaccineerde. Voor de mensen die geen Nederlands begrijpen , inclusief ondertiteling in het Engels:
[ twitter ]
quote:Ook de ziekenhuisgroep van GZA zal geen bedden blijven vrijhouden voor covid-patiënten als er patiënten met andere ziektes dringend moeten worden opgenomen op intensieve zorg.
Ik ben een hoogopgeleide man die volledig gevaccineerd is. Sta jij even met de bek vol tanden.quote:Op zondag 7 november 2021 17:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat? Dat jij, niet-gevaccineerde, hoogopgeleide vrouw met prima baan, het er niet mee eens bent?
Rivm degelijk genoeg? Lees eerst even want je denkt nu misschien nog volmondig JA.quote:Op zondag 7 november 2021 17:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Goed. Als schaap ben ik door de week om 06:45 wakker. Dan ben ik wakker.
[..]
Kijk bij degelijke bronnen, in plaats van Baudet, Wybren van Haga (deze man heet zoals Pino van Sesamstraat lacht - Haga), Robert Jensen, Ninefornews, artsencollectief, hartvoorvrijheid, Lieke van Lexmond-achtige uitgerangeerde BNers.
Mijn chip heb ik nu bijna een half jaar. geen crashes gehad, dus ik heb geen great reset hoeven uitvoeren.
wel vraag ik mij af of ik AA-batterijen of AAA-batterijen nodig heb.
Nu het coronatoegangsbewijs (weer) nodig is, zal 't komende week lekker rustig zijn in het bubbelbad.
https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werkingquote:Na de vaccinatie maakt je lichaam antistoffen aan. 7 tot 14 dagen na de eerste vaccinatie met Pfizer of Moderna is 90% van de mensen beschermd tegen corona.
Oh ze weten het niet maar maakt niet uit het is goed zo.quote:We weten nog niet precies hoe lang de bescherming duurt. Na een aantal weken nemen de antistoffen af en is de bescherming wat minder goed. Daarom is nog een tweede vaccinatie nodig, die krijg je 4 tot 6 weken na de eerste vaccinatie. Door de tweede vaccinatie worden er meer antistoffen aangemaakt, die langer aanwezig blijven en het virus beter kunnen aanpakken. Voor de bescherming na de tweede vaccinatie maakt het niet uit of je die tweede vaccinatie na 4-6 weken krijgt of iets later: je bent dan even goed beschermd.
Je kan het dus nog steeds krijgen maar je hebt je vinkje en je hoeft je nooit meer te laten testen. Ga maar lekker overal naartoe, besmettelijke.quote:Na de eerste vaccinatie kan je nog corona krijgen omdat je afweer tegen het virus nog niet helemaal is opgebouwd. Na de tweede vaccinatie is de kans om ziek te worden veel kleiner omdat je beter beschermd bent.
Ik vind het idd uitermate teleurstellend dat een kamermeerderheid gewoon kan besluiten de grondwet en de grondrechten in de bek te spugen. Iedereen die de rechtsstaat ook maar enigszins belangrijk vindt zou dat beamen.quote:Op zondag 7 november 2021 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is dan dus onderdeel van de politieke toetsing. Ik snap uit je reactie dat je dat teleurstellend vindt.
In een echte noodtoestand kan er veel in de bek gespuugd worden.quote:Op zondag 7 november 2021 17:21 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik vind het idd uitermate teleurstellend dat een kamermeerderheid gewoon kan besluiten de grondwet en de grondrechten in de bek te spugen. Iedereen die de rechtsstaat ook maar enigszins belangrijk vindt zou dat beamen.
Er is geen staat van beleg afgekondigd.quote:Op zondag 7 november 2021 17:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In een echte noodtoestand kan er veel in de bek gespuugd worden.
ik geef toe dat het een blamage is dat de Nederlandse ICT-oplossing niet in staat is om een QR-code in te trekken bij een positieve besmetting. Dat zat niet in de functionele eisen bij de opdracht. Failquote:Op zondag 7 november 2021 17:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Rivm degelijk genoeg? Lees eerst even want je denkt nu misschien nog volmondig JA.
[..]
https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werking
[..]
Oh ze weten het niet maar maakt niet uit het is goed zo.
[..]
Je kan het dus nog steeds krijgen maar je hebt je vinkje en je hoeft je nooit meer te laten testen. Ga maar lekker overal naartoe, besmettelijke.
Beantwoord de vraag eens dan. Wie gaat in die motie die toetsing aan de grondwet doen?quote:Op zondag 7 november 2021 17:21 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik vind het idd uitermate teleurstellend dat een kamermeerderheid gewoon kan besluiten de grondwet en de grondrechten in de bek te spugen. Iedereen die de rechtsstaat ook maar enigszins belangrijk vindt zou dat beamen.
Dat zou een rechter kunnen doen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beantwoord de vraag eens dan. Wie gaat in die motie die toetsing aan de grondwet doen?
Dat is niet mijn vraag. Mijn vraag is wat er in die motie stond die je aanhaalt.quote:Op zondag 7 november 2021 17:30 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dat zou een rechter kunnen doen.
dit is cabaret mensen. maar momenteel gaat 't er echt zo aan toe. kom over 4 maanden nog maar eens terug, krijg je te horen.quote:Die moeten echt eens ophouden hoor. Kijk, dat je een dagje ziek bent, oke, zijn we allemaal wel eens. maar chronisch ziek....
Moties zijn zelden helemaal uitgekauwd. Op deze manier laat je de ministers nog ruimte om tot een goed werkbare oplossing te komen. Zo zou een minister met zijn/haar staf zelf kunnen toetsen aan de grondwet of een plan wel voldoet aan die grondwet. Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 17:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is niet mijn vraag. Mijn vraag is wat er in die motie stond die je aanhaalt.
Hugo en mark willen alles zelf bepalen. Maakt ze geen moer uit of het nog democratisch is.quote:Op zondag 7 november 2021 16:27 schreef DarkwingDuck het volgende:
[ twitter ]
Gast....quote:Strijder_
Je weet er dus niks van maar je bent vooral anti mensen die niet doen wat jij doet en die mensen mogen doodgeknuppeld worden da's lachen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik geef toe dat het een blamage is dat de Nederlandse ICT-oplossing niet in staat is om een QR-code in te trekken bij een positieve besmetting. Dat zat niet in de functionele eisen bij de opdracht. Fail![]()
en verder, joh praat eens met een (echte) GGD-arts. wat weet ik nou van vaccinaties. je kunt naar een prikpunt gaan, zonder afspraak. bij prikangst mag je goudvis en teddybeer mee. op sommige plekken hebben ze zelfs 3d brillen ter afleiding.
ik weet alleen maar dat de griep-vaccinatie elk jaar weer is, dus je zal volgend jaar vast ook wel weer een corona vaccinatie-campagne krijgen. daar is niets raars aan.
Dus omdat ik bedenkingen heb bij constitutionele toetsing buiten de kamers, slik ik alles van de regering en buk ik voor ze? Wat is dit voor laag bij de grond manier van discussiëren?quote:Op zondag 7 november 2021 17:34 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Moties zijn zelden helemaal uitgekauwd. Op deze manier laat je de ministers nog ruimte om tot een goed werkbare oplossing te komen. Zo zou een minister met zijn/haar staf zelf kunnen toetsen aan de grondwet of een plan wel voldoet aan die grondwet. Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn.
Maar slik gerust alles van deze demissionaire regering en buk nog wat dieper.
Ik denk dat je het in de hoek van vrouwbabyy moet zoeken...quote:Op zondag 7 november 2021 18:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Gast....
heb je een nieuw account nodig om te trollen of snap je dit topic niet.
Ik weet inderdaad niet alles. Hindert niet, er zijn genoeg virologen met relevante werkervaring.+quote:Op zondag 7 november 2021 18:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Je weet er dus niks van maar je bent vooral anti mensen die niet doen wat jij doet en die mensen mogen doodgeknuppeld worden da's lachen.
Die indruk kreeg ik idd behoorlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus omdat ik bedenkingen heb bij constitutionele toetsing buiten de kamers, slik ik alles van de regering en buk ik voor ze?
Dat komt omdat jij één van de grootste zwart/wit denkers op FOK! bent. Zodra iemand het op één puntje niet met je eens is, beschouw je hem als tegenpool en vijand. En de manier waarop je de discussie vervolgens aangaat zorgt dan voor een self-fulfilling prophecy op dat punt, want iedereen die het marginaal met je oneens is krijgt per direct een ongelooflijke tyfushekel aan je.quote:Op zondag 7 november 2021 18:15 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik idd behoorlijk.
Het is echt ontzettend droevig gesteld met onze rechtstaat na 10 jaar Rutte. Geen ontkennen aan.
Sterk verhaal, lekker kort ook.quote:Op zondag 7 november 2021 18:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij één van de grootste zwart/wit denkers op FOK! bent. Zodra iemand het op één puntje niet met je eens is, beschouw je hem als tegenpool en vijand. En de manier waarop je de discussie vervolgens aangaat zorgt dan voor een self-fulfilling prophecy op dat punt, want iedereen die het marginaal met je oneens is krijgt per direct een ongelooflijke tyfushekel aan je.
Doe er mee wat je wilt hoor. Ik ben het vaak zat ook met je eens geweest, maar vind het gewoon jammer dat je mening vaak ondersneeuwt in je ronduit agressieve en achterlijke manier van discussiëren.quote:Op zondag 7 november 2021 18:36 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Sterk verhaal, lekker kort ook.
Het misbruik van de Jodenster was toch al duidelijk genoeg. Geen normaal mens wil meelopen bij zo'n demonstratie. Extremisten kapen altijd op zich goede demonstraties. Dat is helaas bij links en rechts zo. Dat deze hele crisis maar zo snel mogelijk achter ons mag liggen het zal de voedingsbodem voor enkele extremisten hopelijk wat wegnemen.quote:Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef NoCigar het volgende:
Ah, mooi, het journaal meldt nog even dat 'het extreem rechtse Voorpost' ook mee demonstreerde. Het marcheert toch altijd een stuk lekkerder met neo-nazi's: Samen voor een betere zorg, capaciteitsprobleem etc
Of je het met mij eens bent of niet kan me weinig interesseren. Het maakt je ook geen vriend of vijand. Sowieso heb ik geen vijanden maar ik ben hier ook niet om vriendjes te maken. Als mijn manier van reageren je niet aanstaat staat het je ook geheel vrij om niet op mij te reageren. Ook dat is mij om het even.quote:Op zondag 7 november 2021 18:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Doe er mee wat je wilt hoor. Ik ben het vaak zat ook met je eens geweest, maar vind het gewoon jammer dat je mening vaak ondersneeuwt in je ronduit agressieve en achterlijke manier van discussiëren.
Niks mis met Van Haga.quote:Op zondag 7 november 2021 17:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Goed. Als schaap ben ik door de week om 06:45 wakker. Dan ben ik wakker.
[..]
Kijk bij degelijke bronnen, in plaats van Baudet, Wybren van Haga (deze man heet zoals Pino van Sesamstraat lacht - Haga), Robert Jensen, Ninefornews, artsencollectief, hartvoorvrijheid, Lieke van Lexmond-achtige uitgerangeerde BNers.
Mijn chip heb ik nu bijna een half jaar. geen crashes gehad, dus ik heb geen great reset hoeven uitvoeren.
wel vraag ik mij af of ik AA-batterijen of AAA-batterijen nodig heb.
Nu het coronatoegangsbewijs (weer) nodig is, zal 't komende week lekker rustig zijn in het bubbelbad.
Goed. De inhoud dan, de derde keer dat ik deze vraag aan je stel. Wat voegt de expliciete constitutionele toetsing van een corona-maatregel toe? Ik zal het uitsplitsen, omdat het per toetser nogal een ander antwoord kan zijn en jij kennelijk niet weet hoe Omtzigt zijn motie bedoelt.quote:Op zondag 7 november 2021 18:46 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Of je het met mij eens bent of niet kan me weinig interesseren. Het maakt je ook geen vriend of vijand. Sowieso heb ik geen vijanden maar ik ben hier ook niet om vriendjes te maken. Als mijn manier van reageren je niet aanstaat staat het je ook geheel vrij om niet op mij te reageren. Ook dat is mij om het even.
Van Haga is net zo erg als Baudet. En hij is huisjesmelker.quote:
Ja, niets mis met van Haga, tenminste, als je op zoek bent naar een huisjesmelker, nepnieuws, kansloze moties en ophitsende petities.quote:
Mijn antwoord weet je inmiddels. En als je het vergeten bent kan je het gewoon teruglezen.quote:Op zondag 7 november 2021 18:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Goed. De inhoud dan, de derde keer dat ik deze vraag aan je stel. Wat voegt de expliciete constitutionele toetsing van een corona-maatregel toe? Ik zal het uitsplitsen, omdat het per toetser nogal een ander antwoord kan zijn en jij kennelijk niet weet hoe Omtzigt zijn motie bedoelt.
Door de kamer?
Door de rechter?
Door het ministerie?
Mijn antwoord is overigens voor alle drie hetzelfde. Het voegt niets toe.
Komt door die marcheer liedjes. Daar krijg je inderdaad zin van om te bewegen.quote:Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef NoCigar het volgende:
Ah, mooi, het journaal meldt nog even dat 'het extreem rechtse Voorpost' ook mee demonstreerde. Het marcheert toch altijd een stuk lekkerder met neo-nazi's: Samen voor een betere zorg, capaciteitsprobleem etc
Huisjesmelker.quote:
Nee, dat antwoord heb je niet gegeven. Echt niet, je doet alles om de inhoud niet in te gaan zelfs ronduit liegen nu.quote:Op zondag 7 november 2021 19:10 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Mijn antwoord weet je inmiddels. En als je het vergeten bent kan je het gewoon teruglezen.
Indien de kamer en het ministerie altijd al een toetsing aan de grondwet zouden doen dan had elke partij wel een groen vinkje gezet.
Je kan gewoon terugbladeren hoor. Dat het antwoord jou niet bevalt maakt het geen liegen. Succes er mee.quote:Op zondag 7 november 2021 19:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, dat antwoord heb je niet gegeven. Echt niet, je doet alles om de inhoud niet in te gaan zelfs ronduit liegen nu.
Ook echt met beleidquote:
Ik heb terug gelezen. Je geeft geen antwoord op de vraag. Is niet erg, je mag gewoon toegeven dat je het zelf ook niet weet hoor.quote:Op zondag 7 november 2021 19:19 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Je kan gewoon terugbladeren hoor. Dat het antwoord jou niet bevalt maakt het geen liegen. Succes er mee.
Ik hoef niets toe te geven. Wel grappig; in je tirade had je het over zwart/wit en dan vervolgens zo reageren op een antwoord wat je niet aan staat.quote:Op zondag 7 november 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb terug gelezen. Je geeft geen antwoord op de vraag. Is niet erg, je mag gewoon toegeven dat je het zelf ook niet weet hoor.
Welk antwoord? Want kennelijk vind jij iets een antwoord dat ik niet als zodanig beoordeel.quote:Op zondag 7 november 2021 19:30 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik hoef niets toe te geven. Wel grappig; in je tirade had je het over zwart/wit en dan vervolgens zo reageren op een antwoord wat je niet aan staat.![]()
So what?? Goede politicus.quote:
Leg eens uit wat er goed aan is?quote:
En extreem linkse sentimenten liepen mee met de klimaatmars.quote:Op maandag 8 november 2021 01:06 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
De ware nationalist zwaait met rood-wit-blauw, de ware Nederlandse vlag.
![]()
Deze prinsenvlag is besmet met het verheerlijken van een verleden en de stank van fascisme
terzijde... wat is er globalistisch aan de QR-code pas ?
Dat er extremen rondlopen op een demo georganiseerd door de extreem FvD, heel verrassend.quote:Op maandag 8 november 2021 07:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
En extreem linkse sentimenten liepen mee met de klimaatmars.
Dat extremen meelopen kan je niets aan doen, gewoon negeren.
Jij zou een opportunist nog niet herkennen als-ie voor je stond.quote:
Er is niets mis met een huisjesmelker. Alleen paupers die huren janken daarover.quote:Op maandag 8 november 2021 09:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij zou een opportunist nog niet herkennen als-ie voor je stond.
Ik koop en gun mijn medemens ook een woning.quote:Op maandag 8 november 2021 11:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Er is niets mis met een huisjesmelker. Alleen paupers die huren janken daarover.
Alleen mongolen vinden van Haga een goede politicusquote:Op maandag 8 november 2021 11:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Er is niets mis met een huisjesmelker. Alleen paupers die huren janken daarover.
Ik ook... tegen betaling!quote:Op maandag 8 november 2021 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik koop en gun mijn medemens ook een woning.
Nee, dat is schandalig. Maar dat is privé en niet politiek. Ik ben geen kennis of partner van die beste man. Wat hij in zijn leven doet gaat mij niets aan. Nog steeds een goed politicus, desondanks.quote:Op maandag 8 november 2021 11:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Alleen mongolen vinden van Haga een goede politicusJij kruipt zeker ook graag bezopen achter het stuur net als hij?
Succes met je voorliefde voor populisten.quote:Op maandag 8 november 2021 11:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, dat is schandalig. Maar dat is privé en niet politiek. Ik ben geen kennis of partner van die beste man. Wat hij in zijn leven doet gaat mij niets aan. Nog steeds een goed politicus, desondanks.
Sterk argument!quote:Op maandag 8 november 2021 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Succes met je voorliefde voor populisten.
Op een maandagavond in een uitgestorven Almeloquote:Op maandag 8 november 2021 19:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het clubje mafkezen is aan het schreeuwen met een fakkel in Almelo
@puzziepie Wappies kijken terwijl we op SpaceX wachtenquote:Op maandag 8 november 2021 19:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Baudet over de prinsenvlaggen denktquote:Op maandag 8 november 2021 18:15 schreef Magister_Artium het volgende:
Het wordt langzaam maar zeker een klucht. Gelezen op Twitter: leden van Voorpost die met prinsenvlaggen zwaaien en vervolgens anderen uitmaken voor NSB’ers.
quote:Op maandag 8 november 2021 19:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
@:puzziepie Wappies kijken terwijl we op SpaceX wachten
Ze zijn aan het lopen omdat ene Mark zich morgen bij de bajes moet melden?quote:Op maandag 8 november 2021 19:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lijkt wel Sint Maartenquote:Op maandag 8 november 2021 19:36 schreef Starhopper het volgende:
Die Michel is blijkbaar niet op komen dagen bij zijn taakstraf en nu moet ie daar 28 dagenvoor zitten begrijp ik? En daar doen ze een fakkeltocht voor
Jaquote:
Teringquote:Op maandag 8 november 2021 19:36 schreef Starhopper het volgende:
Die Michel is blijkbaar niet op komen dagen bij zijn taakstraf en nu moet ie daar 28 dagenvoor zitten begrijp ik? En daar doen ze een fakkeltocht voor
DICTACTUUR DIT HOORquote:Op maandag 8 november 2021 19:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tering
Je taakstraf niet nakomen en nu huilen van dit 'onrecht'
En ik dacht dat ik het zwaar had met buren die in het donker gaan bladblazen netquote:Op maandag 8 november 2021 19:39 schreef Starhopper het volgende:
Lekker joh, met sirenes door een vinexwijk in Almelo lopen
En nu zegt hij dat het alleen vanwege verzet bij arrestatie is bij eerdere fakkeltocht in Almelo. Over de niet nagekomen taakstraf zei hij nietsquote:Op maandag 8 november 2021 19:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tering
Je taakstraf niet nakomen en nu huilen van dit 'onrecht'
Je weet toch, die lui hebben hun eigen waarheid, daar hebben ze onderzoek naar gedaan....quote:Op maandag 8 november 2021 19:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En nu zegt hij dat het alleen vanwege verzet bij arrestatie is bij eerdere fakkeltocht in Almelo. Over de niet nagekomen taakstraf zei hij niets
Wappies worden altijd onterecht opgepaktquote:Op maandag 8 november 2021 19:43 schreef StephanL het volgende:
Onterecht opgepaktmeestal worden dat soort mensen niet zomaar opgepakt
En terecht!quote:
Gefaciliteerdquote:Op maandag 8 november 2021 19:45 schreef Starhopper het volgende:
Wat zei hij? Deze fakkeltocht is niet gevaccineerd?
Dieventquote:
Oohja!quote:Op maandag 8 november 2021 19:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gefaciliteerd
Denk dat hij bedoeld dat Almelo niet meer mee werkt aan hun onzin
Geluid uit SpaceX aanquote:Op maandag 8 november 2021 19:45 schreef Starhopper het volgende:
Wat zei hij? Deze fakkeltocht is niet gevaccineerd?
Ohh die jostiquote:Op maandag 8 november 2021 19:48 schreef spoilert het volgende:
O Michel is Kaptijn een tand.....
[ twitter ]
Ooh tering, deze idiootquote:Op maandag 8 november 2021 19:48 schreef spoilert het volgende:
O Michel is Kaptijn een tand.....
[ twitter ]
Ik wil alleen maar zeggen, dit kan je zo uitprinten en opsturenquote:Op maandag 8 november 2021 19:47 schreef Starhopper het volgende:
Morgen zetten ze zijn adres in gevangenis online zodat we kaartjes kunnen sturenZal ik een anti-wappie sticker opsturen?
Hey, nog een stukje random informatie,quote:Op maandag 8 november 2021 19:49 schreef Starhopper het volgende:
Misschien beter een foldertje met reclame voor een kunstgebit sturen dan
Haha echt iets onbenulligs sturen jaquote:Op maandag 8 november 2021 19:49 schreef Starhopper het volgende:
Misschien beter een foldertje met reclame voor een kunstgebit sturen dan
Ik dacht aan dit:quote:Op maandag 8 november 2021 19:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen, dit kan je zo uitprinten en opsturen
https://www.rijksoverheid(...)s-posters-nederlands
Die zijn ook erg mooi!quote:Op maandag 8 november 2021 19:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik dacht aan dit:
[ afbeelding ]
Leuk poesje voor boven zijn bed in de gevangenis
Vraag ik mij ook afquote:Op maandag 8 november 2021 19:55 schreef summer2bird het volgende:
Is dit bij Michel's huis of staan ze daar gewoon random?
Nee, deze ziet er niet tokkie genoeg uit voor gevangenis Michel.quote:Op maandag 8 november 2021 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
wie is Michel en waarom zit hij vast?
Is dit Michel?
[ afbeelding ]
'Sommigen hebben na de bekendmaking zelfs besloten om geen Sinterklaasfeest meer te vieren en storten zich in plaats daarvan maar op Kerstmis.'quote:Op dinsdag 9 november 2021 02:00 schreef Bluesdude het volgende:
De enge trekjes van anti-vaxxers, ook de Sint mag niet gevaccineerd zijn... of dat mag niet gezegd worden .
https://www.hartvannederl(...)klaas-prikpropaganda
Als er nu een zwarte vaccinatie piet zou komen zou deze dan spuitjes mogen zetten bij de totaal in shock verkerende recalcitranten.quote:Op dinsdag 9 november 2021 02:00 schreef Bluesdude het volgende:
De enge trekjes van anti-vaxxers, ook de Sint mag niet gevaccineerd zijn... of dat mag niet gezegd worden .
https://www.hartvannederl(...)klaas-prikpropaganda
Mooi toch! Dat zijn ook pro zwarte piet figuren dus van die discussie zijn we ook afquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
'Sommigen hebben na de bekendmaking zelfs besloten om geen Sinterklaasfeest meer te vieren en storten zich in plaats daarvan maar op Kerstmis.'
De infantiliteit van sommige mensen is grenzenloos, zo blijkt maar weer eens.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:01 schreef summer2bird het volgende:
Michel is als een soort held naar de gevangenis begeleid.
Een taakstrafontduikende held, dat wel.
Een maandje he. Hij gaat zitten voor een maand. Als je dit ziet zou je denken dat hij 15 jaar heeft gekregen
Wimpertroelaquote:Op maandag 8 november 2021 19:59 schreef Starhopper het volgende:
Mita krijgt geen herstelbewijsAan haar gehoest en gerochel te horen moet ze nog herstellen van corona
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mooi toch! Dat zijn ook pro zwarte piet figuren dus van die discussie zijn we ook af
Manmanmanquote:
Ergens zou er iemand achter de wappies aan moeten lopen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ergens zou er iemand achter de wappies aan moeten lopen.
Als ze dan schreeuwen "Sluit je aan!", roep dan daarna "Sluit ze op!"
Hoeveelste keer is dit wel niet?quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:04 schreef spoilert het volgende:
Max en Eline zijn weer eens een keer aangehouden, ze waren weer aan het roeptoeteren in het gemeentehuis van Den Haag....
meh, weer een oorlogsvergelijking dus. Anton Mussert was een NSB-er die in 1946 is geexecuteerd.quote:
Een hoop psychologen staan te springen om dit soort figureren eens te ondervragen.quote:
quote:De hele politiek gaat ongetwijfeld weer selectief verontwaardigd zijn over de Anton Mussert Prijs. Die mensen hebben ofwel boter op hun hoofd of zijn extreem slecht op de hoogte van wat er werkelijk speelt.
quote:Bureau Weltschmerz is opgericht door Max von Kreyfelt en Koen Verhagen
is er echt nog iemand die een website bezoekt zonder https?quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:54 schreef Tourniquet het volgende:
Die site komt uit de koker van Café Weltschmerz, onder de noemer “Bureau Weltschmerz”: http://www.bureauw.nl/over/
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2021 21:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
is er echt nog iemand die een website bezoekt zonder https?
Met hetzelfde toontje:quote:
En ook www.discriminatieisstrafbaar.nl is van hun.quote:DISCLAIMER
Walgt u van Poppencast, dan verwijzen wij u graag naar dit interview met Mattias Desmet.
Wellicht bent u het slachtoffer van massavorming en groepsdenken.
Ken je wappies!quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ken je wappies!![]()
Wimpertroela Mita
Staatsgek Youri
Escortgekkie Alexia Lexy
Godsdienstgekkie Stief
Drollendoos Karin-Maria
Opagekkie Leo
Asogekkie Marijke
Voorpostwappie Hernia Hannie
Pubertje Esther
Wietoliedealer Chrisje
Oppergek Erik
Lamlul Tinus
Slonsje Marjon
enz.
Trouwens:
[ twitter ]
Ken je de namen nog niet? Videre gebruikt ze al maanden! Al word ik van Wimpertroela vaak moe, evenals Oppergek.quote:
Als ik ergens slecht in ben dan zijn het namenquote:Op woensdag 10 november 2021 18:12 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ken je de namen nog niet? Videre gebruikt ze al maanden! Al word ik van Wimpertroela vaak moe, evenals Oppergek.
In het midden op de foto zie je 'zakhamster' Marjonquote:Op woensdag 10 november 2021 18:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik ergens slecht in ben dan zijn het namen
Zakhamsterquote:Op woensdag 10 november 2021 18:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
In het midden op de foto zie je 'zakhamster' Marjon
[ afbeelding ]
Rechts van haar iemand met alleen een linkertand
Links van haar iemand met alleen een rechtertand
100% wappie, 0% tijd voor de tandarts
Komen ze nog niet in aanmerking voor een veelplegersregeling, kunnen we ze twee jaar opbergen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit wel niet?
Na tig keer opgepakt te zijn voor het verstoren van de openbare orde krijgen ze nog steeds geen hoge boete of celstraf
Reldwerg mag ookquote:Op woensdag 10 november 2021 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zakhamster![]()
![]()
Mijn hemel wat een volk
Bedeldoos Bietswielder staat er niet opquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ken je wappies!![]()
Wimpertroela Mita
Staatsgek Youri
Escortgekkie Alexia Lexy
Godsdienstgekkie Stief
Drollendoos Karin-Maria
Opagekkie Leo
Asogekkie Marijke
Voorpostwappie Hernia Hannie
Pubertje Esther
Wietoliedealer Chrisje
Oppergek Erik
Lamlul Tinus
Slonsje Marjon
enz.
Trouwens:
[ twitter ]
Partijlijn: https://www.nieuwnieuws.n(...)reiging-mag-blijven/quote:Op woensdag 10 november 2021 19:30 schreef Starhopper het volgende:
Morgen staat Tinus trouwens weer voor de rechter
[ twitter ]
Ik verheug me op de beelden van alle duikbrillen en mondmaskers.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:29 schreef spoilert het volgende:
Eline is nog al wat van plan a.s. vrijdag....
[ link | afbeelding ]
Geen mondkapje maar wel een duikbrilquote:Op woensdag 10 november 2021 20:15 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik verheug me op de beelden van alle duikbrillen en mondmaskers.
Bij pepperspray willen ze die maskers ineens wel op. Vandaag in de supermarkt een opstootje tussen twee klanten. Een Samantha wilde, net als haar vriendin, geen afstand houden en deed ook demonstratief geen masker op. Dit tot ongenoegen van de mevrouw voor haar. Het halve kassapersoneel bemoeide zich ermee. Ik weet nu wat ik volgende keer moet meenemen bij het boodschappen doen
lolquote:Op woensdag 10 november 2021 20:15 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik verheug me op de beelden van alle duikbrillen en mondmaskers.
Bij pepperspray willen ze die maskers ineens wel op. Vandaag in de supermarkt een opstootje tussen twee klanten. Een Samantha wilde, net als haar vriendin, geen afstand houden en deed ook demonstratief geen masker op. Dit tot ongenoegen van de mevrouw voor haar. Het halve kassapersoneel bemoeide zich ermee. Ik weet nu wat ik volgende keer moet meenemen bij het boodschappen doen
Yeahhhquote:Op woensdag 10 november 2021 21:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in de middag/avond is, want dan ben ik thuis
Teringquote:Op donderdag 11 november 2021 18:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit moet wel een trol zijn neem ik aan![]()
[ afbeelding ]
Hij adviseert het OMT natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2021 18:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tering
Pls laat die man een psychiater zijn, dan is het helemaal af
ze staat overigens ook bekend als het SOA-meisje.quote:
Hé bahquote:Op donderdag 11 november 2021 19:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ze staat overigens ook bekend als het SOA-meisje.
Ik ga geen rechtsextremistische drek van de blauwe tijger bekijken.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moet het zelf nog even helemaal bekijken, maar dat ga ik van het weekend even doen
Nee dat weet ik, linkse vrouwquote:Op donderdag 11 november 2021 22:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga geen rechtsextremistische drek van de blauwe tijger bekijken.
Hij zou zichzelf toch verdedigen? Ben benieuwd wat de smoes nu weer is, de rechter zal er niet om kunnen lachen.quote:
Leugens! Het worden donkergrijze busjes!quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:55 schreef A_Foggy_Day het volgende:
De antivaxers en wappies weten het nog niet maar er wordt momenteel een gigantisch programma opgestart waarbij ouderen gevangen worden genomen als ze gewoon wandelen op straat en worden dan zomaar patsboem een wit bestelbusje ingesleurd en krijgen ze gedwongen een boostershot toegediend. En je weet nooit wanneer ze je pakken. Bill Gates schijnt met zijn liefdadigheidsfonds dit te ondersteunen.
Kan Bill gewoon niet die antivaxxers oppakken en chippen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:55 schreef A_Foggy_Day het volgende:
De antivaxers en wappies weten het nog niet maar er wordt momenteel een gigantisch programma opgestart waarbij ouderen gevangen worden genomen als ze gewoon wandelen op straat en worden dan zomaar patsboem een wit bestelbusje ingesleurd en krijgen ze gedwongen een boostershot toegediend. En je weet nooit wanneer ze je pakken. Bill Gates schijnt met zijn liefdadigheidsfonds dit te ondersteunen.
Hij belt met Gidi Markuszower van de PVV...griezeltje. Bedoelt hij met Dekker niet minister van rechtsbescherming? En verder snap ik ook geen reet van z'n verhaal, kan ook zijn omdat ik dit soort lui niet te lang kan aanhorenquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:51 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/420293689492195
LNN staat nu ergens te bellen met iemand van de PVV (volgens mij) omdat zijn huis geveild word door iemand van de Rabobank genaamd Dekker omdat hij een klokkenluider is voor de kindermisbruik.
Ik snap het hele verhaal niet, maar hij beloofd dat als het huis geveild word dat hij dan gaat livestreamen en er een groep demonstranten bij zet.
Alles moet dicht omdat alles dicht gaat?quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
oh jee, daar heb je hem weer, de blokkeermeneer.
"kun je het zo filmen dat mijn poster aan de muur goed in beeld is?"
[ twitter ]
Belooftquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:51 schreef summer2bird het volgende:
LNN staat nu ergens te bellen met iemand van de PVV (volgens mij) omdat zijn huis geveild word door iemand van de Rabobank genaamd Dekker omdat hij een klokkenluider is voor de kindermisbruik.
Ik snap het hele verhaal niet, maar hij beloofd dat als het huis geveild word dat hij dan gaat livestreamen en er een groep demonstranten bij zet.
Iemand moet hem vertellen dat alles langer dicht moet want anders luistert de regering niet...die gast heeft niet eens door dat hij het over een lockdown heeftquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alles moet dicht omdat alles dicht gaat?
Hij wil dus een totale lockdown? Dat moet dan wel langer dan die vier dagen die hij voorstelt, want daar schieten we niks mee op. Kort en krachtig okey, maar dit is wel heel kort.
het doet mij denken aan een scene uit de derde film.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:51 schreef summer2bird het volgende:
Ja en alles heeft blijkbaar te maken met het verhaal van Lisa, ik heb even opgezocht, en blijkbaar is dat een uur durend radiofragment waarin er word verteld door Argos hoe Lisa's vader haar op jonge leeftijd misbruikte en ook liet misbruiken, door onder andere hogere mensen in Den Haag, waardoor ze geen zaak kunnen aanspannen tegen hen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij belt met Gidi Markuszower van de PVV...griezeltje. Bedoelt hij met Dekker niet minister van rechtsbescherming? En verder snap ik ook geen reet van z'n verhaal, kan ook zijn omdat ik dit soort lui niet te lang kan aanhoren![]()
Ik denk dat de gemiddelde wappie daar in doorslaat. Ze halen er van alles bij om hun punt te maken. Ik geloof dat er een paar jaar iets was met een officier van justitie en jonge jongens, en dan nu dit meisje Lisa. Voor de wap is dan iedereen die maar iets te betekenen heeft binnen de overheid pedofiel en lid van een netwerk. Ik ga sowieso nooit de gedachtengang van een wap kunnen volgen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja en alles heeft blijkbaar te maken met het verhaal van Lisa, ik heb even opgezocht, en blijkbaar is dat een uur durend radiofragment waarin er word verteld door Argos hoe Lisa's vader haar op jonge leeftijd misbruikte en ook liet misbruiken, door onder andere hogere mensen in Den Haag, waardoor ze geen zaak kunnen aanspannen tegen hen.
Het is een heftig verhaal, en ik geloof het wel maar ik snap de link niet helemaal naar hoe dit verband heeft met een kinderpedofielennetwerk in de politiek zoals een deel van de wappies gelooft.
Huig is alweer meegenomenquote:Breaking: Huig Plug is 5 minuten na ons interview op het Plein in Den Haag gearresteerd! Naar verluidt zou hij in onze Live iemand bedreigd hebben. Wij hebben zelf geen bedreiging gehoord uit de mond van Huig. Meer nieuws volgt!
quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:50 schreef summer2bird het volgende:
Gekopïeerd van een gepinde comment van de livestream:
[..]
Huig is alweer meegenomen![]()
Alleen zijn er genoeg mensen die hem geloven, hem geld geven etc. En dat vind ik triest.quote:Ik zoek met spoed paviljoententen computers en kantoor spullen we gaan een juristen kantoor openen en we gaan rechtzaken doen we pakken alles aan doe jij mee.
Albert is er ook weer met z'n entourage...weet niet oftie al live isquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:34 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/933692220889554
Onrecht staat op het binnenhof te livestreamen
die kerel is ook echt zoooo dom hequote:Op vrijdag 12 november 2021 17:01 schreef Olga het volgende:
Als ik wat te lachen wil hebben, kijk ik de filmpjes van Youri Plate.
Hij is druk bezig met zijn eigen juristenkantoor te starten
[..]
Alleen zijn er genoeg mensen die hem geloven, hem geld geven etc. En dat vind ik triest.
https://videre.fail/staat(...)openen-in-zijn-tuin/
Ik wil ook zo'n auto als daar voor de deur staat...quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:34 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/933692220889554
Onrecht staat op het binnenhof te livestreamen
quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:26 schreef Starhopper het volgende:
Kunnen we niet eens iemand met een tuba naar een demo sturen?![]()
![]()
![]()
![]()
De laatste... Flodder 3 is het.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
het doet mij denken aan een scene uit de eerste Flodder film.
Ja dat is het nadeelquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:34 schreef K21 het volgende:
[..]![]()
Het is wel kut wegrennen met zo'n ding als de wappen kwaad worden.
thanks.quote:
Tering wat een kwaliteitquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:43 schreef spoilert het volgende:
Katja is al live, wel met haar aardappel....
Zo werkt het in hun hoofd ook...quote:
Dikke BMW Dikke BMWquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:30 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n auto als daar voor de deur staat...
Hier ligt nog een fles Champagne koud, die gaat open bij het waterkanonquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:57 schreef XSbig het volgende:
Laptop ligt al in de oplader voor als de persco klaar is. Twijfel nog tussen whiskey of een biertje.
Hij is al flink aan het hijgenquote:
Albert (Ein)steinquote:
In het gelid voor Vrijheidquote:Persbericht: OUD-MILITAIREN EN VETERANEN REAGEREN OP UITSPRAKEN VAN CDA POLITICUS
Nov 11, 2021
In een uitzending van “Goedemorgen Nederland” van omroep WNL d.d. 10 november 2021 en later dezelfde dag in het debat over de defensiebegroting 2022 in de plenaire zaal van de tweede kamer, wordt door de heer Derk Boswijk van het CDA een aantal uitlatingen gedaan. Hier worden beelden getoond van onze leden tijdens demonstraties in de afgelopen periode. Er wordt gesteld dat het hier om burgers zou gaan die in bij de dump gekochte militaire kleding dragen om zich voor te doen als veteranen.
Waarom reageren wij
Helaas is er geen journalistiek hoor-wederhoor gesprek gevoerd. We willen u graag uitleggen wie we zijn. Wij zijn oud-militairen en veteranen met meerdere missies achter onze naam en vele dienstjaren bij diverse Krijgsmachtonderdelen. Het zijn soldaten, onderofficieren en officieren die zich bij ons hebben aangesloten en volledig achter onze missie staan.
Afstand nemen van de uitspraken
Het zou mooi zijn om onze de-escalerende werking, die meermaals bewezen is tijdens manifestaties en demonstraties, ook toe te kunnen passen op de verdeling die mogelijk door de heer Boswijk zijn opmerkingen kan ontstaan. De heer Boswijk beweert voor andere militairen te kunnen spreken, maar wij zijn overtuigd dat ons sentiment door vele actief dienenden gedeeld word. Militairen die handelen vanuit dienstbaarheid naar het volk, zullen begrijpen dat wij ons ook, wanneer wij niet langer werkzaam zijn voor de overheid, nog steeds verbonden voelen met die missie. En zeker als het de veiligheid van onze kinderen, ouders, broers en zussen in ons eigen land betreft. Zou u niets doen, wanneer uw dierbaren met geweld te maken krijgen enkel voor het uitspreken van hun zorgen? In dit land is vrijheid van meningsuiting altijd een groot goed geweest. Het staat immers in de grondwet. En daarvoor opkomen is niet alleen ons recht, wij van IHGVV (In Het Gelid Voor Vrijheid) zien het als onze plicht.
Missie oud-militairen en veteranen
IHGVV zet zich in zodat iedere burger zich kan beroepen op de grondwet en de rechten van de mens. Dit doen wij geheel zonder geweld, en wij trachten anderen daar ook van te vrijwaren. Wanneer geverifieerde oud-militairen en veteranen zijn toegetreden tot het gelid en militaire kledingstukken dragen, laten zij hun persoonlijke mening achterwege en handelen om de grondrechten te beschermen en de dialoog mogelijk te maken tussen demonstranten en politie. Wij zijn tijdens manifestaties dus niét als demonstrant aanwezig.
Wij voeren onze missie uit middels:
Begrip en respect tonen voor de mens in het politie uniform die orders uitvoert die niet proportioneel zijn.
Mensen de ruimte bieden om hun grondrecht vreedzaam te kunnen uitoefenen.
Vrij blijven van politieke standpunten en meningen van zowel de demonstranten als de overheid.
Kleding/Tenue
Iedereen bij ons is oud-militair en is herkenbaar aan de IHGVV Patch. Wij dragen geen volledig uniform, maar hebben vanwege onze neutrale rol er voor gekozen zowel ons burgerschap als ons militaire verleden zichtbaar te profileren. Het maakt aan politie en demonstranten duidelijk dat wij niet mee demonstreren en het maakt de manier waarop wij verenigd optreden duidelijk. Het tenue wat we daarbij dragen is een blauwe broek, (verwijzend naar het burger zijn), een GVT-jas (verwijzend naar ons militair verleden) en de baret (behorende bij het onderdeel waarbij we gediend en verdiend hebben). Ook onze leden zijn een afspiegeling van de maatschappij.
De heer Boswijk zegt “Een rode baret mag je pas dragen na een van de zwaarste militaire opleidingen die er bestaat. Deze demonstranten, sommige veteranen maar ook veel burgers die dat hebben gekocht bij een dump store besmeuren de reputatie van de krijgsmacht”. Wij zijn het volledig met de eerste stelling eens, maar de aanname dat onze rode baret dragers burgers zijn, duidt op weinig respect naar deze veteranen.
Voor onze leden geldt dat wij een screening hanteren waarbij de historische juistheid van opkomst, rang en inzet wordt gecontroleerd en waarbij wij van onze leden het registratienummer - of het nummer van de veteranenpas - vastleggen. Wij constateren dan ook dat de heer Boswijk aannames doet, laster verspreidt en foutieve informatie aan het grote publiek verstrekt.
Wie is volgens de wet een Veteraan
Veteranen zijn alle (gewezen) militairen met de Nederlandse nationaliteit die het Koninkrijk hebben gediend in oorlogsomstandigheden of vergelijkbare situaties. Inclusief vredesmissies in internationaal verband. De erkenning, waardering en zorg voor veteranen staat in de Veteranenwet.
Artikel 1 lid c en d:
c. veteraan: de militair, de gewezen militair, of de gewezen dienstplichtige, van de Nederlandse krijgsmacht, dan wel van het Koninklijk Nederlandsch Indisch Leger, alsmede degene die behoorde tot het vaarplichtig koopvaardijpersoneel, die het Koninkrijk der Nederlanden heeft gediend onder oorlogsomstandigheden dan wel heeft deelgenomen aan een missie ter handhaving of bevordering van de internationale rechtsorde voor zover deze missie bij regeling van Onze Minister is aangewezen;
d. inzet: het dienen als militair onder oorlogsomstandigheden dan wel het deelnemen als militair aan een missie als bedoeld onder c;
Politieke inmenging
Wij zijn eerder geïnformeerd dat er druk was uitgeoefend door hoge ambtenaren op het Veteranen Platform om zich van ons te distantiëren. Wij verbazen ons over het feit dat de politiek zich wederom publiek uitspreekt over oud-militairen en veteranen die zich inzetten voor de vrijheid en de naleving van de grondwet.
Informatie
Heeft u naar aanleiding van dit persbericht vragen en/of opmerkingen dan kunt u ons rechtstreeks benaderen. Wij staan u graag te woord en zijn beschikbaar voor een interview of verdiepend gesprek.
Als het waterkanon gaat spuiten trek ik een fles Brunello di Montalcino open.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:03 schreef spoilert het volgende:
[..]
Hier ligt nog een fles Champagne koud, die gaat open bij het waterkanon
Wat een grafkop heeft die kerel toch. 'Ik ben er klaar mee',quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
oh jee, daar heb je hem weer, de blokkeermeneer.
"kun je het zo filmen dat mijn poster aan de muur goed in beeld is?"
[ twitter ]
Waaorm flikkert die stream er bij mij steeds uit?quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:09 schreef summer2bird het volgende:
Hij is ruzie aan het maken met iemand
Omdat hij offline isquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waaorm flikkert die stream er bij mij steeds uit?
ja want als eEnMaNsActie mag je wel de openbare orde verstorenquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:17 schreef Starhopper het volgende:
Als ze als groep samen komen zien ze het als demonstratie
Het zijn allemaal eenmansacties op dezelfde plekquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:18 schreef spoilert het volgende:
[..]
ja want als eEnMaNsActie mag je wel de openbare orde verstoren
Is een vuurwerkbril. Dat lijkt mij wel verstandig jaquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:19 schreef spoilert het volgende:
Die agente op de stream bij Albert, heeft al een veiligheidsbril mee, de PoPo verwacht dus wel wat....
Jaquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:25 schreef spoilert het volgende:
[..]
Alleen is hij nog niet live, hij moet nog ff een paar biertjes weg tikken...
Ik vind het maar een raar clubje. Werpen ze zich op als een soort vredestichters tussen overheid en wappies op of zo? De PSP had een mooie partij voor hun geweest, maar dan wel dat uniform uit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:10 schreef AchJa het volgende:
Het verkleedclubje is chagrijnig...
[..]
In het gelid voor Vrijheid
Allemaal gefrusteerde en verknipte figuren...quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:29 schreef Charmian het volgende:
Ik vind het maar een raar clubje. Werpen ze zich op als een soort vredestichters tussen overheid en wappies op of zo? De PSP had een mooie partij voor hun geweest, maar dan wel dat uniform uit.
Oh wacht nu al?quote:
https://www.facebook.com/053enschede/videos/229622639240195quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh wacht nu al?![]()
Ik was nog ff bezig met Starship![]()
Heb je een linkje voor mij mss?
Ik word knettergek van dat geluid.quote:
Je bent een schatquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/053enschede/videos/229622639240195
Bagger geluid iddquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:37 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik word knettergek van dat geluid.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |