abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202071815

Katja is er ook met Davidsster op haar mobiel :') :r
(klik op de foto als je hem groter wil zien :P )
Twiddel
pi_202071828
quote:
gezellig muziekje op de achtergrond
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_202071839
Maatregelen toetsen aan de grondwet en grondrechten? Nee joh, dat moeten we niet willen...

twitter
pi_202072131
De angst die bij deze mensen leeft voor de prik is groter dan ik dacht.

alles gaat er als zoete koek in.
het is bekend dat jongeren vaker flauw vallen bij een vaccinatie. zeker als je wat angstig bent dan is de kans op flauwvallen aanwezig. daar is de GGD ook voor.
er is niemand overleden. dit komt van een account die elke dag anti-vaccinatie-zooi brengt.

https://twitter.com/veldkamp152/status/1457039255646216196
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202072137
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:27 schreef DarkwingDuck het volgende:
Maatregelen toetsen aan de grondwet en grondrechten? Nee joh, dat moeten we niet willen...

[ twitter ]
Op basis van artikel 22 van de grondwet is de overheid zelfs verplicht om maatregelen te nemen ter bevordering van de volksgezondheid. Dat deze maatregelen mogelijk op gespannen voet staan met andere artikelen in de grondwet is een politieke discussie. En die vindt dus gewoon plaats. De motie is derhalve totaal onzinnig.
pi_202072254
quote:

[ twitter ]
Wappies daarentegen houden zich aan gaan enkele wet, behalve de bijstandswet.
pi_202072294
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Op basis van artikel 22 van de grondwet is de overheid zelfs verplicht om maatregelen te nemen ter bevordering van de volksgezondheid. Dat deze maatregelen mogelijk op gespannen voet staan met andere artikelen in de grondwet is een politieke discussie. En die vindt dus gewoon plaats. De motie is derhalve totaal onzinnig.
Wat een ongeloofwaardige onzin beredenering. Geloof je het eigenlijk zelf wel? Er wordt helemaal geen fuck getoetst aan de grondwet en de grondrechten omdat VVD, D66, CDA en CU kamerleden toch blind voor de regering bukken. Bang om macht te verliezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2021 16:52:12 ]
  zondag 7 november 2021 @ 16:52:43 #9
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202072313
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Toch heb je die mensen ook op (zeer) hoog niveau. Raisa en dat soort volk.
pi_202072332
quote:

[..]
Geen flauw idee, ik ken er slechts 1 en zij houd zich aan de wet, is hoogopgeleid en heeft een prima baan.
pi_202072392
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 16:51 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Wat een ongeloofwaardige onzin beredenering. Geloof je het eigenlijk zelf wel? Er wordt helemaal geen fuck getoetst aan de grondwet en de grondrechten omdat VVD, D66, CDA en CU kamerleden toch blind voor de regering bukken. Bang om macht te verliezen.
Dat is dan dus onderdeel van de politieke toetsing. Ik snap uit je reactie dat je dat teleurstellend vindt.

Punt wat ik probeer te maken is dat toetsing aan de Grondwet heel leuk klinkt, maar in de praktijk gewoon niet gaat. De Grondwet is namelijk eigenlijk gewoon een hele slechte wet als je hem op die manier gebruikt. Wet die vol met tegenstrijdigheden zit. Dan ga je het hebben over proportionaliteit en zulks en dat is een politieke inschatting die nu eenmaal wordt gemaakt door de regering. Het is aan de kamers om daar iets van te vinden. Het is ook niet voor niets dat rechters in Nederland niet constitutioneel mogen toetsen, dat zou een puinhoop van willekeur worden.

Want wat als de motie Omtzigt zou zijn aangenomen, wat dan? Wie gaat die toetsing dan doen?
pi_202072400
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:25 schreef summer2bird het volgende:
[ link | afbeelding ]
Katja is er ook met Davidsster op haar mobiel :') :r
(klik op de foto als je hem groter wil zien :P )
Iemand die de juiste benaming gebruikt :o
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202072405
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:52 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Toch heb je die mensen ook op (zeer) hoog niveau. Raisa en dat soort volk.
En ze kan heel goed omgaan met haar krultang.

weetje, ik kan het maar niet geloven dat mensen doodserieus praten over "The great reset".
er gaat iets mis in de bovenkamer als je dat serieus neemt.
pi_202072515
ook zo prachtig, Pieter wilt wel weer verder lopen maar praatwappie is nog niet klaar. heerlijk.
dit is cabaret
pi_202072522
quote:

[..]
En waar hou jij als schaapje je allemaal aan?
  zondag 7 november 2021 @ 17:03:42 #16
497997 Strijder_
Waar ligt jouw grens?
pi_202072616
Meer dan 100.000 demonstranten. Allemaal wappies ja?
pi_202072632
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2021 17:03 schreef Strijder_ het volgende:
20.000 toch??
pi_202072642
quote:
Wappies, beroepsdemonstranten, mensen die het gewoon zat zijn, mensen die hopen op een ME rel.
  zondag 7 november 2021 @ 17:06:19 #19
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202072679
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
De angst die bij deze mensen leeft voor de prik is groter dan ik dacht.
[ afbeelding ]

alles gaat er als zoete koek in.
het is bekend dat jongeren vaker flauw vallen bij een vaccinatie. zeker als je wat angstig bent dan is de kans op flauwvallen aanwezig. daar is de GGD ook voor.
er is niemand overleden. dit komt van een account die elke dag anti-vaccinatie-zooi brengt.

https://twitter.com/veldkamp152/status/1457039255646216196
Bij de opkomst van een nieuwe lichting plichtigen altijd hele weddenschappen over hoeveel er dit keer tegen het dek zouden gaan. :7
pi_202072697
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:06 schreef AchJa het volgende:

[..]
Bij de opkomst van een nieuwe lichting plichtigen altijd hele weddenschappen over hoeveel er dit keer tegen het dek zouden gaan. :7
Zijn dat er echt zo veel ja? Ik kan me dat bijna niet voorstellen :D
  zondag 7 november 2021 @ 17:08:47 #21
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202072729
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zijn dat er echt zo veel ja? Ik kan me dat bijna niet voorstellen :D
Dan stond je gewoon opgesteld op linie in je onderbroek en marcheerde je tussen twee prikkers door die links en rechts een prik in je arm jasten... Altijd voldoende volk wat tegen de vlakte ging. :D
  zondag 7 november 2021 @ 17:09:45 #22
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202072755
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 16:51 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Wat een ongeloofwaardige onzin beredenering.
Gebaseerd op wat? Dat jij, niet-gevaccineerde, hoogopgeleide vrouw met prima baan, het er niet mee eens bent?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 7 november 2021 @ 17:11:04 #23
Why is all the rum gone?
pi_202072782
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef Nober het volgende:

[..]
Ouders die hun kinderen laten vaccineren volgens het rijksvaccinatieprogramma zijn ook schapen? Heb jij kinderen, eigenlijk?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202072789
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef Nober het volgende:

[..]
Goed. Als schaap ben ik door de week om 06:45 wakker. Dan ben ik wakker.

quote:
Uw vaccin
U krijgt twee injecties met een mRNA-vaccin, te weten BioNTech/Pfizer of Moderna. Beide vaccins hebben een vergelijkbare werking en beschermen even goed tegen ernstige ziekteverschijnselen en ziekenhuisopname. Tussen beide injecties zitten ongeveer 35 tot 42 dagen.

Voor meer informatie over de werking en effectiviteit van de vaccins kunt u terecht op de website van de Rijksoverheid.
Kijk bij degelijke bronnen, in plaats van Baudet, Wybren van Haga (deze man heet zoals Pino van Sesamstraat lacht - Haga), Robert Jensen, Ninefornews, artsencollectief, hartvoorvrijheid, Lieke van Lexmond-achtige uitgerangeerde BNers.

Mijn chip heb ik nu bijna een half jaar. geen crashes gehad, dus ik heb geen great reset hoeven uitvoeren.
wel vraag ik mij af of ik AA-batterijen of AAA-batterijen nodig heb.

Nu het coronatoegangsbewijs (weer) nodig is, zal 't komende week lekker rustig zijn in het bubbelbad. :Y
  zondag 7 november 2021 @ 17:12:02 #25
Why is all the rum gone?
pi_202072806
quote:
Meer dan 100.000. Jij moet echt andere twitteraccounts gaan volgen. _O-
pi_202072881
De angst voor de vaccinatie is vergelijkbaar met toen de stoomtrein werd uitgevonden.
Massale protesten van boeren, die dachten dat hun koeien bedorven melk zouden geven.

Wist je dat babys momenteel vaker te vroeg geboren worden omdat de moeder met een covidinfectie loopt.
Het aantal zwangere vrouwen wat het vaccin niet neemt is hoog, terwijl er geen enkele reden is om het vaccin niet te nemen als zwangere- of nietzwangere vrouw.
  zondag 7 november 2021 @ 17:15:52 #27
Why is all the rum gone?
pi_202072891
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:12 schreef vrouwbabyy het volgende:
Ziekenhuis Antwerpen afdeling IC ligt bomvol met gevaccineerde. Voor de mensen die geen Nederlands begrijpen , inclusief ondertiteling in het Engels:

[ twitter ]
quote:
Ook de ziekenhuisgroep van GZA zal geen bedden blijven vrijhouden voor covid-patiënten als er patiënten met andere ziektes dringend moeten worden opgenomen op intensieve zorg.
pi_202072974
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Gebaseerd op wat? Dat jij, niet-gevaccineerde, hoogopgeleide vrouw met prima baan, het er niet mee eens bent?
Ik ben een hoogopgeleide man die volledig gevaccineerd is. Sta jij even met de bek vol tanden.
pi_202073038
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:11 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
[..]
Kijk bij degelijke bronnen, in plaats van Baudet, Wybren van Haga (deze man heet zoals Pino van Sesamstraat lacht - Haga), Robert Jensen, Ninefornews, artsencollectief, hartvoorvrijheid, Lieke van Lexmond-achtige uitgerangeerde BNers.

Mijn chip heb ik nu bijna een half jaar. geen crashes gehad, dus ik heb geen great reset hoeven uitvoeren.

Nu het coronatoegangsbewijs (weer) nodig is, zal 't komende week lekker rustig zijn in het bubbelbad. :Y
Rivm degelijk genoeg? Lees eerst even want je denkt nu misschien nog volmondig JA.

quote:
Na de vaccinatie maakt je lichaam antistoffen aan. 7 tot 14 dagen na de eerste vaccinatie met Pfizer of Moderna is 90% van de mensen beschermd tegen corona.
https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werking

quote:
We weten nog niet precies hoe lang de bescherming duurt. Na een aantal weken nemen de antistoffen af en is de bescherming wat minder goed. Daarom is nog een tweede vaccinatie nodig, die krijg je 4 tot 6 weken na de eerste vaccinatie. Door de tweede vaccinatie worden er meer antistoffen aangemaakt, die langer aanwezig blijven en het virus beter kunnen aanpakken. Voor de bescherming na de tweede vaccinatie maakt het niet uit of je die tweede vaccinatie na 4-6 weken krijgt of iets later: je bent dan even goed beschermd.
Oh ze weten het niet maar maakt niet uit het is goed zo.

quote:
Na de eerste vaccinatie kan je nog corona krijgen omdat je afweer tegen het virus nog niet helemaal is opgebouwd. Na de tweede vaccinatie is de kans om ziek te worden veel kleiner omdat je beter beschermd bent.
Je kan het dus nog steeds krijgen maar je hebt je vinkje en je hoeft je nooit meer te laten testen. Ga maar lekker overal naartoe, besmettelijke.
pi_202073061
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat is dan dus onderdeel van de politieke toetsing. Ik snap uit je reactie dat je dat teleurstellend vindt.
Ik vind het idd uitermate teleurstellend dat een kamermeerderheid gewoon kan besluiten de grondwet en de grondrechten in de bek te spugen. Iedereen die de rechtsstaat ook maar enigszins belangrijk vindt zou dat beamen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2021 17:22:15 ]
  zondag 7 november 2021 @ 17:23:12 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_202073084
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 17:21 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik vind het idd uitermate teleurstellend dat een kamermeerderheid gewoon kan besluiten de grondwet en de grondrechten in de bek te spugen. Iedereen die de rechtsstaat ook maar enigszins belangrijk vindt zou dat beamen.
In een echte noodtoestand kan er veel in de bek gespuugd worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_202073093
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
In een echte noodtoestand kan er veel in de bek gespuugd worden.
Er is geen staat van beleg afgekondigd.
pi_202073122
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:21 schreef Nober het volgende:

[..]
Rivm degelijk genoeg? Lees eerst even want je denkt nu misschien nog volmondig JA.
[..]
https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werking
[..]
Oh ze weten het niet maar maakt niet uit het is goed zo.
[..]
Je kan het dus nog steeds krijgen maar je hebt je vinkje en je hoeft je nooit meer te laten testen. Ga maar lekker overal naartoe, besmettelijke.
ik geef toe dat het een blamage is dat de Nederlandse ICT-oplossing niet in staat is om een QR-code in te trekken bij een positieve besmetting. Dat zat niet in de functionele eisen bij de opdracht. Fail :')

en verder, joh praat eens met een (echte) GGD-arts. wat weet ik nou van vaccinaties. je kunt naar een prikpunt gaan, zonder afspraak. bij prikangst mag je goudvis en teddybeer mee. op sommige plekken hebben ze zelfs 3d brillen ter afleiding.

ik weet alleen maar dat de griep-vaccinatie elk jaar weer is, dus je zal volgend jaar vast ook wel weer een corona vaccinatie-campagne krijgen. daar is niets raars aan.
  zondag 7 november 2021 @ 17:26:50 #34
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_202073194
Ging het hier nou over de demonstraties of over de vaccinaties? :? Ik geef toe, het lijkt op elkaar, dus een vergissing is zo gemaakt...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_202073229
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 17:21 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Beantwoord de vraag eens dan. Wie gaat in die motie die toetsing aan de grondwet doen?
pi_202073271
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Beantwoord de vraag eens dan. Wie gaat in die motie die toetsing aan de grondwet doen?
Dat zou een rechter kunnen doen.
Of beter een grondwettelijk hof. Maar dat houden de regeringspartijen ondanks beloften aan de volksvertegenwoordiging bewust tegen. Het wordt hier meer en meer een bananenrepubliek. Waren mensen maar eens behoorlijk kritisch.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2021 17:32:40 ]
pi_202073282
Er is een pandemie gaande.

DE

of moet het de kant van Rusland op. Al het geld inzetten op ziekenhuizen en intussen per dag duizend mensen afvoeren....
pi_202073309
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:30 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat zou een rechter kunnen doen.
Dat is niet mijn vraag. Mijn vraag is wat er in die motie stond die je aanhaalt.
pi_202073314
Theo Maassen had het in een voorstelling ooit over chronisch zieken.

quote:
Die moeten echt eens ophouden hoor. Kijk, dat je een dagje ziek bent, oke, zijn we allemaal wel eens. maar chronisch ziek....
dit is cabaret mensen. maar momenteel gaat 't er echt zo aan toe. kom over 4 maanden nog maar eens terug, krijg je te horen.
pi_202073353
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat is niet mijn vraag. Mijn vraag is wat er in die motie stond die je aanhaalt.
Moties zijn zelden helemaal uitgekauwd. Op deze manier laat je de ministers nog ruimte om tot een goed werkbare oplossing te komen. Zo zou een minister met zijn/haar staf zelf kunnen toetsen aan de grondwet of een plan wel voldoet aan die grondwet. Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn.
Maar slik gerust alles van deze demissionaire regering en buk nog wat dieper.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2021 17:42:15 ]
pi_202073452
Het eerste uur Engels was altijd weer op de 4de etage. daarom beschouw ik mijzelf ook als hoog-opgeleid.
  zondag 7 november 2021 @ 17:52:42 #42
168739 Red_85
'echt wel'
pi_202073726
quote:

[ twitter ]
Hugo en mark willen alles zelf bepalen. Maakt ze geen moer uit of het nog democratisch is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202073972
quote:
Strijder_
Gast....

heb je een nieuw account nodig om te trollen of snap je dit topic niet.
pi_202074014
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:24 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
ik geef toe dat het een blamage is dat de Nederlandse ICT-oplossing niet in staat is om een QR-code in te trekken bij een positieve besmetting. Dat zat niet in de functionele eisen bij de opdracht. Fail :')

en verder, joh praat eens met een (echte) GGD-arts. wat weet ik nou van vaccinaties. je kunt naar een prikpunt gaan, zonder afspraak. bij prikangst mag je goudvis en teddybeer mee. op sommige plekken hebben ze zelfs 3d brillen ter afleiding.

ik weet alleen maar dat de griep-vaccinatie elk jaar weer is, dus je zal volgend jaar vast ook wel weer een corona vaccinatie-campagne krijgen. daar is niets raars aan.
Je weet er dus niks van maar je bent vooral anti mensen die niet doen wat jij doet en die mensen mogen doodgeknuppeld worden da's lachen.
pi_202074032
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:34 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Moties zijn zelden helemaal uitgekauwd. Op deze manier laat je de ministers nog ruimte om tot een goed werkbare oplossing te komen. Zo zou een minister met zijn/haar staf zelf kunnen toetsen aan de grondwet of een plan wel voldoet aan die grondwet. Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn.
Maar slik gerust alles van deze demissionaire regering en buk nog wat dieper.
Dus omdat ik bedenkingen heb bij constitutionele toetsing buiten de kamers, slik ik alles van de regering en buk ik voor ze? Wat is dit voor laag bij de grond manier van discussiëren?

Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Je hebt een stevige mening over deze motie, dus je hebt hem ongetwijfeld gelezen en geluisterd naar de toelichting. Wat staat er in? Wat vindt Omtzigt over deze toetsing, wie moet hem uitvoeren? Of, nee dat zal toch niet, je beoordeelt hem alleen op de titel?

Toetsing aan de Grondwet vindt plaats binnen de eerste en tweede kamer. Feitelijk is dat gewoon waarom ze er zijn. Op het moment dat maatregelen worden goedgekeurd heeft er dus een weging van verschillende grondwettelijke uitgangspunten plaatsgevonden. Eigenlijk is dat gewoon een belangrijk onderdeel van politiek hè, afwegen welke grondwettelijke uitgangspunten je op welk moment het belangrijkste vindt.

Kennelijk vind je dat dat explicieter moet gebeuren voor de bühne. En wat gaat dat dan opleveren?
  zondag 7 november 2021 @ 18:13:37 #46
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202074051
Ah, mooi, het journaal meldt nog even dat 'het extreem rechtse Voorpost' ook mee demonstreerde. Het marcheert toch altijd een stuk lekkerder met neo-nazi's: Samen voor een betere zorg, capaciteitsprobleem etc
anonieme razernist
pi_202074086
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:12 schreef Nober het volgende:

[..]
Je weet er dus niks van maar je bent vooral anti mensen die niet doen wat jij doet en die mensen mogen doodgeknuppeld worden da's lachen.
Ik weet inderdaad niet alles. Hindert niet, er zijn genoeg virologen met relevante werkervaring.+
Ben alergisch voor nepnieuws, kan je daar wat mee. Dat je van die figuren hebt die doodleuk vertellen dat het vaccin dodelijk is, een experiment, het tribunaal, en zo hebben we inmiddels 99 topics gevuld met die bullshit.

Er is wel een boek wat ik je kan aanraden

Hier staat wel in wat men weet over virussen. Doe er je voordeel mee. :)

Maak je niet druk over de moeilijke dingen die er in staan, het is een kinderboek dus je zult het begrijpen.
https://www.bol.com/nl/nl/p/viruswereld/9300000017381346/

Het kost 19,99 aan geld. dus het is commercieel!!! alleen maar om geld te verdienen!!!
Eurhm ja, dat is hoe het werkt. een auteur ontvangt 10% tot 15% hiervan.
pi_202074088
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dus omdat ik bedenkingen heb bij constitutionele toetsing buiten de kamers, slik ik alles van de regering en buk ik voor ze?
Die indruk kreeg ik idd behoorlijk.
Het is echt ontzettend droevig gesteld met onze rechtstaat na 10 jaar Rutte. Geen ontkennen aan.
pi_202074149
Zelf wil ik ook een boek schrijven.
de werktitel is "Omgaan met wappies"
met als ondertitel 'waarom Leef van Andre Hazes leidend is'
pi_202074199
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:15 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Die indruk kreeg ik idd behoorlijk.
Het is echt ontzettend droevig gesteld met onze rechtstaat na 10 jaar Rutte. Geen ontkennen aan.
Dat komt omdat jij één van de grootste zwart/wit denkers op FOK! bent. Zodra iemand het op één puntje niet met je eens is, beschouw je hem als tegenpool en vijand. En de manier waarop je de discussie vervolgens aangaat zorgt dan voor een self-fulfilling prophecy op dat punt, want iedereen die het marginaal met je oneens is krijgt per direct een ongelooflijke tyfushekel aan je.
pi_202074443
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat komt omdat jij één van de grootste zwart/wit denkers op FOK! bent. Zodra iemand het op één puntje niet met je eens is, beschouw je hem als tegenpool en vijand. En de manier waarop je de discussie vervolgens aangaat zorgt dan voor een self-fulfilling prophecy op dat punt, want iedereen die het marginaal met je oneens is krijgt per direct een ongelooflijke tyfushekel aan je.
Sterk verhaal, lekker kort ook.
pi_202074594
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:36 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Sterk verhaal, lekker kort ook.
Doe er mee wat je wilt hoor. Ik ben het vaak zat ook met je eens geweest, maar vind het gewoon jammer dat je mening vaak ondersneeuwt in je ronduit agressieve en achterlijke manier van discussiëren.
pi_202074602
quote:
2s.gif Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef NoCigar het volgende:
Ah, mooi, het journaal meldt nog even dat 'het extreem rechtse Voorpost' ook mee demonstreerde. Het marcheert toch altijd een stuk lekkerder met neo-nazi's: Samen voor een betere zorg, capaciteitsprobleem etc
Het misbruik van de Jodenster was toch al duidelijk genoeg. Geen normaal mens wil meelopen bij zo'n demonstratie. Extremisten kapen altijd op zich goede demonstraties. Dat is helaas bij links en rechts zo. Dat deze hele crisis maar zo snel mogelijk achter ons mag liggen het zal de voedingsbodem voor enkele extremisten hopelijk wat wegnemen.
pi_202074633
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Doe er mee wat je wilt hoor. Ik ben het vaak zat ook met je eens geweest, maar vind het gewoon jammer dat je mening vaak ondersneeuwt in je ronduit agressieve en achterlijke manier van discussiëren.
Of je het met mij eens bent of niet kan me weinig interesseren. Het maakt je ook geen vriend of vijand. Sowieso heb ik geen vijanden maar ik ben hier ook niet om vriendjes te maken. Als mijn manier van reageren je niet aanstaat staat het je ook geheel vrij om niet op mij te reageren. Ook dat is mij om het even.
pi_202074728
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:11 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
[..]

Niks mis met Van Haga. :(
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_202074796
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:46 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Of je het met mij eens bent of niet kan me weinig interesseren. Het maakt je ook geen vriend of vijand. Sowieso heb ik geen vijanden maar ik ben hier ook niet om vriendjes te maken. Als mijn manier van reageren je niet aanstaat staat het je ook geheel vrij om niet op mij te reageren. Ook dat is mij om het even.
Goed. De inhoud dan, de derde keer dat ik deze vraag aan je stel. Wat voegt de expliciete constitutionele toetsing van een corona-maatregel toe? Ik zal het uitsplitsen, omdat het per toetser nogal een ander antwoord kan zijn en jij kennelijk niet weet hoe Omtzigt zijn motie bedoelt.

Door de kamer?

Door de rechter?

Door het ministerie?

Mijn antwoord is overigens voor alle drie hetzelfde. Het voegt niets toe.

De kamer en het ministerie doen namelijk al een constitutionele toetsing, weliswaar indirect want dat is gewoon hun baantje, maar de uitkomst zal hetzelfde zijn. "Naar oordeel van blahblah weegt in deze situatie artikel 22 van de Grondwet zwaarder dan artikel 1, blahblahblah".

En de rechter mag (nog) niet constitutioneel toetsen (staat in de Grondwet, hihaho) en daar willen we (een lange Nederlandse traditie) geen precedent voor scheppen totdat daar duidelijke richtlijnen voor zijn vastgesteld. Die komen er trouwens wel aan, dankzij een motie van afgelopen mei om artikel 120 van de grondwet te schrappen. Maar ja, grondwetswijziging, dus dat duurt nog wel even....
  zondag 7 november 2021 @ 18:58:18 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202074803
quote:
13s.gif Op zondag 7 november 2021 18:53 schreef laforest het volgende:

[..]
Van Haga is net zo erg als Baudet. En hij is huisjesmelker.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202074857
quote:

[..]
Ja, niets mis met van Haga, tenminste, als je op zoek bent naar een huisjesmelker, nepnieuws, kansloze moties en ophitsende petities.

Als je graag een petitie wilt tekenen, doe dan die van #HAGANAARHUIS.
https://petities.nl/petit(...)-de-70-000?locale=nl
pi_202074962
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Goed. De inhoud dan, de derde keer dat ik deze vraag aan je stel. Wat voegt de expliciete constitutionele toetsing van een corona-maatregel toe? Ik zal het uitsplitsen, omdat het per toetser nogal een ander antwoord kan zijn en jij kennelijk niet weet hoe Omtzigt zijn motie bedoelt.

Door de kamer?

Door de rechter?

Door het ministerie?

Mijn antwoord is overigens voor alle drie hetzelfde. Het voegt niets toe.

Mijn antwoord weet je inmiddels. En als je het vergeten bent kan je het gewoon teruglezen.
Indien de kamer en het ministerie altijd al een toetsing aan de grondwet zouden doen dan had elke partij wel een groen vinkje gezet.

Voor de duidelijkheid de motie;

Voorgesteld 3 november 2021

De Kamer,

gehoord de beraadslaging,

constaterende dat een aantal maatregelen die nu genomen worden en voorgesteld worden, de grondrechten van burgers raken;

verzoekt de regering bij elke volgende coronamaatregel expliciet een toets te doen aan de Grondwet en de grondrechten en die bij een besluit of voorgenomen besluit aan de Kamer aan te bieden,

en gaat over tot de orde van de dag.

Omtzigt Gündogan Pouw-Verweij Van der Staaij Westerveld Van der Plas Kuzu Simons Van Haga

https://www.parlementaire(...)pmj1ey0/vlnmd678pbzn

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2021 19:12:43 ]
  zondag 7 november 2021 @ 19:13:39 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202075008
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 7 november 2021 @ 19:16:01 #62
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_202075023
quote:
2s.gif Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef NoCigar het volgende:
Komt door die marcheer liedjes. Daar krijg je inderdaad zin van om te bewegen.
Maar ook modernere nazi muziek zoals Landser en Die Lunikoff Verschwörung klinkt erg goed.

Van socialistenliedjes vind ik eigenlijk alleen Hannes Wader goed te pruimen. En sommige nummers van het Red Army Choir, maar daar versta ik geen zak van.
  zondag 7 november 2021 @ 19:16:19 #63
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_202075027
quote:

[..]
Huisjesmelker.
pi_202075030
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 19:10 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Mijn antwoord weet je inmiddels. En als je het vergeten bent kan je het gewoon teruglezen.
Indien de kamer en het ministerie altijd al een toetsing aan de grondwet zouden doen dan had elke partij wel een groen vinkje gezet.
Nee, dat antwoord heb je niet gegeven. Echt niet, je doet alles om de inhoud niet in te gaan zelfs ronduit liegen nu.

Ze doen die toetsing, dat heb ik al uitgelegd, impliciet. Het is namelijk inherent aan het werken op die plek dat je de Grondwet dient en bij het maken van wetten die afweging maakt.

Een expliciete toetsing voegt niets toe, omdat de uitkomst hetzelfde gaat zijn. Alleen wordt er dan een vinkje gezet in het werkproces bij het vakje 'constitutioneel getoetst'.

Omtzigt wil die toetsing ook niet omdat het iets zal wijzigen. Het is pure populistische symbool politiek en daar heeft de kamer een hekel aan als het van een andere partij komt dan de eigen.

Door de motie te steunen zeg je als partij eigenlijk dat je je werk nu niet goed doet.
pi_202075067
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 19:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nee, dat antwoord heb je niet gegeven. Echt niet, je doet alles om de inhoud niet in te gaan zelfs ronduit liegen nu.
Je kan gewoon terugbladeren hoor. Dat het antwoord jou niet bevalt maakt het geen liegen. Succes er mee.
pi_202075089
quote:
Ook echt met beleid :D die ene ME’er was gewoon geïrriteerd dat die vent ‘m aansprak en meteen terugkomen om paar mensen in de ogen te spuiten :D

Nog een gekkie-mars dit weekend :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_202075103
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 19:19 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Je kan gewoon terugbladeren hoor. Dat het antwoord jou niet bevalt maakt het geen liegen. Succes er mee.
Ik heb terug gelezen. Je geeft geen antwoord op de vraag. Is niet erg, je mag gewoon toegeven dat je het zelf ook niet weet hoor.
pi_202075237
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik heb terug gelezen. Je geeft geen antwoord op de vraag. Is niet erg, je mag gewoon toegeven dat je het zelf ook niet weet hoor.
Ik hoef niets toe te geven. Wel grappig; in je tirade had je het over zwart/wit en dan vervolgens zo reageren op een antwoord wat je niet aan staat. :') _O-
pi_202075263
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 19:30 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik hoef niets toe te geven. Wel grappig; in je tirade had je het over zwart/wit en dan vervolgens zo reageren op een antwoord wat je niet aan staat. :') _O-
Welk antwoord? Want kennelijk vind jij iets een antwoord dat ik niet als zodanig beoordeel.
pi_202080976

De ware nationalist zwaait met rood-wit-blauw, de ware Nederlandse vlag.
w/

Deze prinsenvlag is besmet met het verheerlijken van een verleden en de stank van fascisme

terzijde... wat is er globalistisch aan de QR-code pas ?
pi_202081065
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 19:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Huisjesmelker.
So what?? Goede politicus.
  maandag 8 november 2021 @ 06:58:20 #72
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202081361
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 02:24 schreef laforest het volgende:

[..]
Leg eens uit wat er goed aan is?
pi_202081383
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 01:06 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]

De ware nationalist zwaait met rood-wit-blauw, de ware Nederlandse vlag.
w/

Deze prinsenvlag is besmet met het verheerlijken van een verleden en de stank van fascisme

terzijde... wat is er globalistisch aan de QR-code pas ?

En extreem linkse sentimenten liepen mee met de klimaatmars.

Dat extremen meelopen kan je niets aan doen, gewoon negeren.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 8 november 2021 @ 07:11:29 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202081391
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 07:07 schreef Montagui het volgende:

[..]
En extreem linkse sentimenten liepen mee met de klimaatmars.

Dat extremen meelopen kan je niets aan doen, gewoon negeren.
Dat er extremen rondlopen op een demo georganiseerd door de extreem FvD, heel verrassend.
  maandag 8 november 2021 @ 09:06:56 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202082148
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 02:24 schreef laforest het volgende:

[..]
Jij zou een opportunist nog niet herkennen als-ie voor je stond.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_202084024
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2021 09:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Jij zou een opportunist nog niet herkennen als-ie voor je stond.
Er is niets mis met een huisjesmelker. Alleen paupers die huren janken daarover. :X
  maandag 8 november 2021 @ 11:19:44 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202084161
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 11:10 schreef laforest het volgende:

[..]
Er is niets mis met een huisjesmelker. Alleen paupers die huren janken daarover. :X
Ik koop en gun mijn medemens ook een woning.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_202084390
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 11:10 schreef laforest het volgende:

[..]
Alleen mongolen vinden van Haga een goede politicus :') Jij kruipt zeker ook graag bezopen achter het stuur net als hij?
pi_202084486
quote:
2s.gif Op maandag 8 november 2021 11:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik koop en gun mijn medemens ook een woning.
Ik ook... tegen betaling! :)
pi_202084514
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:41 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Alleen mongolen vinden van Haga een goede politicus :') Jij kruipt zeker ook graag bezopen achter het stuur net als hij?
Nee, dat is schandalig. Maar dat is privé en niet politiek. Ik ben geen kennis of partner van die beste man. Wat hij in zijn leven doet gaat mij niets aan. Nog steeds een goed politicus, desondanks.
  maandag 8 november 2021 @ 11:57:34 #82
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202084568
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:51 schreef laforest het volgende:

[..]
Nee, dat is schandalig. Maar dat is privé en niet politiek. Ik ben geen kennis of partner van die beste man. Wat hij in zijn leven doet gaat mij niets aan. Nog steeds een goed politicus, desondanks.
Succes met je voorliefde voor populisten.
pi_202085027
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2021 11:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Succes met je voorliefde voor populisten.
Sterk argument!
pi_202089265
Het wordt langzaam maar zeker een klucht. Gelezen op Twitter: leden van Voorpost die met prinsenvlaggen zwaaien en vervolgens anderen uitmaken voor NSB’ers.
pi_202090196
Het clubje mafkezen is aan het schreeuwen met een fakkel in Almelo
  maandag 8 november 2021 @ 19:32:32 #86
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090246
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Op een maandagavond in een uitgestorven Almelo :') Tering.
  maandag 8 november 2021 @ 19:32:57 #87
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090253
quote:
@puzziepie Wappies kijken terwijl we op SpaceX wachten :T
  maandag 8 november 2021 @ 19:34:03 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090276
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:15 schreef Magister_Artium het volgende:
Het wordt langzaam maar zeker een klucht. Gelezen op Twitter: leden van Voorpost die met prinsenvlaggen zwaaien en vervolgens anderen uitmaken voor NSB’ers.
Ik ben benieuwd hoe Baudet over de prinsenvlaggen denkt :T
  maandag 8 november 2021 @ 19:34:11 #89
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202090278
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2021 19:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
@:puzziepie Wappies kijken terwijl we op SpaceX wachten :T
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202090309
quote:
Ze zijn aan het lopen omdat ene Mark zich morgen bij de bajes moet melden?
Ja zal vast veel helpen.
Net als al die andere protesten van hun
Twiddel
  maandag 8 november 2021 @ 19:36:29 #91
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090315
Die Michel is blijkbaar niet op komen dagen bij zijn taakstraf en nu moet ie daar 28 dagenvoor zitten begrijp ik? En daar doen ze een fakkeltocht voor :')
  maandag 8 november 2021 @ 19:37:05 #92
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090323
Stop kjoe errr
  maandag 8 november 2021 @ 19:37:36 #93
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202090332
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2021 19:36 schreef Starhopper het volgende:
Die Michel is blijkbaar niet op komen dagen bij zijn taakstraf en nu moet ie daar 28 dagenvoor zitten begrijp ik? En daar doen ze een fakkeltocht voor :')
Lijkt wel Sint Maarten |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 8 november 2021 @ 19:37:57 #94
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090337
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2021 19:37 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Lijkt wel Sint Maarten |:)
Ja :')
  maandag 8 november 2021 @ 19:38:24 #95
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202090348
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2021 19:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja :')
hihi :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 8 november 2021 @ 19:38:36 #96
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090352
Tribunaal voor Rutte en allemaal ofzo? :')
pi_202090356
Wat een trieste bedoening...
  maandag 8 november 2021 @ 19:39:07 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090364
Lekker joh, met sirenes door een vinexwijk in Almelo lopen :')
pi_202090370
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2021 19:36 schreef Starhopper het volgende:
Tering _O-
Je taakstraf niet nakomen en nu huilen van dit 'onrecht'
Twiddel
  maandag 8 november 2021 @ 19:39:55 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090378
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:39 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Tering _O-
DICTACTUUR DIT HOOR :o :o :o
pi_202090380
Groetjes aan Fok act weer gedaan :')
pi_202090383
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2021 19:39 schreef Starhopper het volgende:
Lekker joh, met sirenes door een vinexwijk in Almelo lopen :')
En ik dacht dat ik het zwaar had met buren die in het donker gaan bladblazen net _O-
Twiddel
pi_202090389
Pfff die Max, Eline en Kwalbert lopen echt elke demo af, maar werken "kunnen" ze niet........
  maandag 8 november 2021 @ 19:41:13 #104
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202090402
Relln in Almeloooww :7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 8 november 2021 @ 19:42:42 #105
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090431
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:39 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Tering _O-
En nu zegt hij dat het alleen vanwege verzet bij arrestatie is bij eerdere fakkeltocht in Almelo. Over de niet nagekomen taakstraf zei hij niets :')
pi_202090433
Onterecht opgepakt :+ meestal worden dat soort mensen niet zomaar opgepakt
pi_202090440
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2021 19:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En nu zegt hij dat het alleen vanwege verzet bij arrestatie is bij eerdere fakkeltocht in Almelo. Over de niet nagekomen taakstraf zei hij niets :')
Je weet toch, die lui hebben hun eigen waarheid, daar hebben ze onderzoek naar gedaan....
  maandag 8 november 2021 @ 19:43:53 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090449
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:43 schreef StephanL het volgende:
Onterecht opgepakt :+ meestal worden dat soort mensen niet zomaar opgepakt
Wappies worden altijd onterecht opgepakt
  maandag 8 november 2021 @ 19:44:06 #109
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090456
Wappies bijna aangereden _O- _O- _O-
pi_202090465
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2021 19:44 schreef Starhopper het volgende:
Wappies bijna aangereden _O- _O- _O-
Kom niet aan mijn pizza...
  maandag 8 november 2021 @ 19:45:13 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090478
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:44 schreef spoilert het volgende:

[..]
Kom niet aan mijn pizza...
En terecht!
  maandag 8 november 2021 @ 19:45:41 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090488
Wat zei hij? Deze fakkeltocht is niet gevaccineerd? _O-
pi_202090507
defent lauf u
  maandag 8 november 2021 @ 19:46:17 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090508
Hopelijk belt een bewoner de politie :T
pi_202090509
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2021 19:45 schreef Starhopper het volgende:
Gefaciliteerd
Denk dat hij bedoeld dat Almelo niet meer mee werkt aan hun onzin
Twiddel
  maandag 8 november 2021 @ 19:46:28 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090511
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:46 schreef spoilert het volgende:
defent lauf u
Dievent
  maandag 8 november 2021 @ 19:47:02 #117
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090530
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:46 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Gefaciliteerd
Denk dat hij bedoeld dat Almelo niet meer mee werkt aan hun onzin
Oohja! :D
pi_202090534
Morgen mogelijke demo bij de bajes?
Lets hope so, maakt mijn quarantaine wat leuker weer *O*
Twiddel
  maandag 8 november 2021 @ 19:47:45 #119
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090549
Morgen zetten ze zijn adres in gevangenis online zodat we kaartjes kunnen sturen :D Zal ik een anti-wappie sticker opsturen? :T
  maandag 8 november 2021 @ 19:47:46 #120
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202090551
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2021 19:45 schreef Starhopper het volgende:
Geluid uit SpaceX aan :7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202090552
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2021 19:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Oohja! :D
Verschil hoor je toch niet bij Albert :+
pi_202090557
O Michel is Kaptijn een tand.....

twitter
pi_202090569
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:48 schreef spoilert het volgende:

[ twitter ]
Ohh die josti :')
  maandag 8 november 2021 @ 19:48:47 #124
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202090573
Wat een mongolen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 8 november 2021 @ 19:49:02 #125
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090578
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:48 schreef spoilert het volgende:

[ twitter ]
Ooh tering, deze idioot _O- _O- _O- _O-
pi_202090595
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2021 19:47 schreef Starhopper het volgende:
Morgen zetten ze zijn adres in gevangenis online zodat we kaartjes kunnen sturen :D Zal ik een anti-wappie sticker opsturen? :T
Ik wil alleen maar zeggen, dit kan je zo uitprinten en opsturen
https://www.rijksoverheid(...)s-posters-nederlands
Twiddel
  maandag 8 november 2021 @ 19:49:53 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090596
Misschien beter een foldertje met reclame voor een kunstgebit sturen dan :T
pi_202090645
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2021 19:49 schreef Starhopper het volgende:
Hey, nog een stukje random informatie,
op de website van de Jehova getuigen kan je elk adres opgeven, volledig anoniem voor een huisbezoek.
Je hoeft niet eens een mail te sturen, kan zo via hun website. O-)
Twiddel
pi_202090648
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2021 19:49 schreef Starhopper het volgende:
Haha echt iets onbenulligs sturen ja :D
  maandag 8 november 2021 @ 19:51:56 #130
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090651
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:49 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik wil alleen maar zeggen, dit kan je zo uitprinten en opsturen
https://www.rijksoverheid(...)s-posters-nederlands
Ik dacht aan dit:

Leuk poesje voor boven zijn bed in de gevangenis :T
pi_202090678
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2021 19:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik dacht aan dit:
[ afbeelding ]

Leuk poesje voor boven zijn bed in de gevangenis :T
Die zijn ook erg mooi!
Twiddel
pi_202090684
Begint Max over Albert Stegeman in Den Haag. Dat was Ewout kneus :')
  maandag 8 november 2021 @ 19:54:52 #133
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090720
Lee Towers :')
pi_202090734
Is dit bij Michel's huis of staan ze daar gewoon random?
Twiddel
  maandag 8 november 2021 @ 19:57:14 #135
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090767
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:55 schreef summer2bird het volgende:
Is dit bij Michel's huis of staan ze daar gewoon random?
Vraag ik mij ook af :') Wat zullen de buren denken van de fakkeltocht? Dat hij dood is ofzo? :')
pi_202090775
Die bloemenslinger om z'n nek _O-
pi_202090776
De hele buurt is ook meteen weer op de hoogte van wat Michel nu weer heeft gedaan :')
Twiddel
  maandag 8 november 2021 @ 19:57:46 #138
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090780
Jodenster gespot op rugtas :r
pi_202090785
wie is Michel en waarom zit hij vast?

Is dit Michel?
200922_1_daily109_36.jpg
pi_202090798
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
wie is Michel en waarom zit hij vast?

Is dit Michel?
[ afbeelding ]
Nee, deze ziet er niet tokkie genoeg uit voor gevangenis Michel.
Twiddel
  maandag 8 november 2021 @ 19:59:40 #141
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202090827
Mita krijgt geen herstelbewijs :') Aan haar gehoest en gerochel te horen moet ze nog herstellen van corona :')

pi_202094131
De enge trekjes van anti-vaxxers, ook de Sint mag niet gevaccineerd zijn... of dat mag niet gezegd worden .
https://www.hartvannederl(...)klaas-prikpropaganda
pi_202095573
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 02:00 schreef Bluesdude het volgende:
De enge trekjes van anti-vaxxers, ook de Sint mag niet gevaccineerd zijn... of dat mag niet gezegd worden .
'Sommigen hebben na de bekendmaking zelfs besloten om geen Sinterklaasfeest meer te vieren en storten zich in plaats daarvan maar op Kerstmis.'
De infantiliteit van sommige mensen is grenzenloos, zo blijkt maar weer eens.
anonieme razernist
pi_202095854
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 02:00 schreef Bluesdude het volgende:
Als er nu een zwarte vaccinatie piet zou komen zou deze dan spuitjes mogen zetten bij de totaal in shock verkerende recalcitranten. 8-)
  dinsdag 9 november 2021 @ 10:41:50 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202096165
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef NoCigar het volgende:

[..]
'Sommigen hebben na de bekendmaking zelfs besloten om geen Sinterklaasfeest meer te vieren en storten zich in plaats daarvan maar op Kerstmis.'
De infantiliteit van sommige mensen is grenzenloos, zo blijkt maar weer eens.
Mooi toch! Dat zijn ook pro zwarte piet figuren dus van die discussie zijn we ook af :T
pi_202097349
Michel is als een soort held naar de gevangenis begeleid.
Een taakstrafontduikende held, dat wel.
Een maandje he. Hij gaat zitten voor een maand. Als je dit ziet zou je denken dat hij 15 jaar heeft gekregen _O-
Twiddel
pi_202098231
twitter
  dinsdag 9 november 2021 @ 13:16:35 #148
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202098272
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:01 schreef summer2bird het volgende:
Michel is als een soort held naar de gevangenis begeleid.
Een taakstrafontduikende held, dat wel.
Een maandje he. Hij gaat zitten voor een maand. Als je dit ziet zou je denken dat hij 15 jaar heeft gekregen _O-
:') :') :') :') :')
  dinsdag 9 november 2021 @ 14:35:36 #149
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202099115
twitter
  dinsdag 9 november 2021 @ 14:48:46 #150
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202099282
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2021 19:59 schreef Starhopper het volgende:
Mita krijgt geen herstelbewijs :') Aan haar gehoest en gerochel te horen moet ze nog herstellen van corona :')

Wimpertroela :D _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202099300
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:35 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
:') de tering zeg _O-
Twiddel
pi_202099308
Koekoek....

dinsdag 9 november 2021 @ 14:56:38 #153
111260 Charmian
a little joy
pi_202099367
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Mooi toch! Dat zijn ook pro zwarte piet figuren dus van die discussie zijn we ook af :T
-O- en het was zo'n mooie traditie aan het worden |:)
  dinsdag 9 november 2021 @ 15:55:59 #154
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202100159
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:50 schreef spoilert het volgende:
Koekoek....

[ link | afbeelding ]
Mssn moeten ze hem ff met zyklon b behandelen.
  dinsdag 9 november 2021 @ 16:45:22 #155
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202100678
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:50 schreef spoilert het volgende:
Koekoek....

[ link | afbeelding ]
Manmanman :')
pi_202101416
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:') :') :') :') :')
Ergens zou er iemand achter de wappies aan moeten lopen.
Als ze dan schreeuwen "Sluit je aan!", roep dan daarna "Sluit ze op!" :)
  dinsdag 9 november 2021 @ 18:02:16 #157
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202101432
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 18:00 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ergens zou er iemand achter de wappies aan moeten lopen.
Als ze dan schreeuwen "Sluit je aan!", roep dan daarna "Sluit ze op!" :)
Ja :D
pi_202101454
Max en Eline zijn weer eens een keer aangehouden, ze waren weer aan het roeptoeteren in het gemeentehuis van Den Haag....
  dinsdag 9 november 2021 @ 18:06:04 #159
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202101477
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 18:04 schreef spoilert het volgende:
Max en Eline zijn weer eens een keer aangehouden, ze waren weer aan het roeptoeteren in het gemeentehuis van Den Haag....
Hoeveelste keer is dit wel niet? :')

Na tig keer opgepakt te zijn voor het verstoren van de openbare orde krijgen ze nog steeds geen hoge boete of celstraf
pi_202101514
quote:
[ twitter ]
Dit gaat wel heel ver!
pi_202101728
quote:
[ twitter ]
meh, weer een oorlogsvergelijking dus. Anton Mussert was een NSB-er die in 1946 is geexecuteerd.

bah...

[ Bericht 35% gewijzigd door spectrumanalyser op 09-11-2021 18:38:51 ]
pi_202101757
quote:
[ twitter ]
Een hoop psychologen staan te springen om dit soort figureren eens te ondervragen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 november 2021 @ 20:42:36 #163
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202103463
Je moet echt heel erg ziek in je hoofd zijn om zo'n prijs naar een oorlogsmisdadiger te noemen :r :r

En dan staat er dit op hun site

quote:
De hele politiek gaat ongetwijfeld weer selectief verontwaardigd zijn over de Anton Mussert Prijs. Die mensen hebben ofwel boter op hun hoofd of zijn extreem slecht op de hoogte van wat er werkelijk speelt.
:r :r
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_202103609
Die site komt uit de koker van Café Weltschmerz, onder de noemer “Bureau Weltschmerz”: http://www.bureauw.nl/over/

quote:
Bureau Weltschmerz is opgericht door Max von Kreyfelt en Koen Verhagen
pi_202103722
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:54 schreef Tourniquet het volgende:
Die site komt uit de koker van Café Weltschmerz, onder de noemer “Bureau Weltschmerz”: http://www.bureauw.nl/over/
[..]

is er echt nog iemand die een website bezoekt zonder https?

maargoed, ze hebben nog andere websites gemaakt zie ik, waaronder Poppencast
https://poppencast.tv/
pi_202103805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:01 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
is er echt nog iemand die een website bezoekt zonder https?
:@

quote:
maargoed, ze hebben nog andere websites gemaakt zie ik, waaronder Poppencast
https://poppencast.tv/
Met hetzelfde toontje:
quote:
DISCLAIMER
Walgt u van Poppencast, dan verwijzen wij u graag naar dit interview met Mattias Desmet.
Wellicht bent u het slachtoffer van massavorming en groepsdenken.
En ook www.discriminatieisstrafbaar.nl is van hun.
pi_202103899
goedkoop amateuristisch wordpress gedoe...
http://www.bureauw.nl/wp-login.php?action=lostpassword
https://poppencast.tv/wp-login.php?action=lostpassword
https://www.discriminatie(...)?action=lostpassword

allen wordpress websites, op naam van 'proud wappie' Koen Verhagen, van Lijst30
https://www.omroepzeeland(...)se-kandidaat-LIJST30

die koen doet niets anders dan wappiesites maken. hier nog eentje:
https://www.properganda.nl/
pi_202104781
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:48 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wimpertroela :D _O-
Ken je wappies! :P

Wimpertroela Mita
Staatsgek Youri
Escortgekkie Alexia Lexy
Godsdienstgekkie Stief
Drollendoos Karin-Maria
Opagekkie Leo
Asogekkie Marijke
Voorpostwappie Hernia Hannie
Pubertje Esther
Wietoliedealer Chrisje
Oppergek Erik
Lamlul Tinus
Slonsje Marjon
enz.

Trouwens:
twitter
  dinsdag 9 november 2021 @ 22:54:58 #169
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202105165
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:24 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Wimpertroela Mita
Staatsgek Youri
Escortgekkie Alexia Lexy
Godsdienstgekkie Stief
Drollendoos Karin-Maria
Opagekkie Leo
Asogekkie Marijke
Pubertje Esther
Wietoliedealer Chrisje
Oppergek Erik
Lamlul Tinus
Slonsje Marjon
enz.

Trouwens:
[ twitter ]
:D :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202114761
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:54 schreef puzziepie het volgende:

[..]
:D :D
Ken je de namen nog niet? Videre gebruikt ze al maanden! Al word ik van Wimpertroela vaak moe, evenals Oppergek.
  woensdag 10 november 2021 @ 18:13:17 #171
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202114772
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:12 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ken je de namen nog niet? Videre gebruikt ze al maanden! Al word ik van Wimpertroela vaak moe, evenals Oppergek.
Als ik ergens slecht in ben dan zijn het namen ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202115360
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:13 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Als ik ergens slecht in ben dan zijn het namen ;(
In het midden op de foto zie je 'zakhamster' Marjon

Rechts van haar iemand met alleen een linkertand
Links van haar iemand met alleen een rechtertand

100% wappie, 0% tijd voor de tandarts
  woensdag 10 november 2021 @ 19:03:11 #173
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202115487
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:54 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
In het midden op de foto zie je 'zakhamster' Marjon

[ afbeelding ]

Rechts van haar iemand met alleen een linkertand
Links van haar iemand met alleen een rechtertand

100% wappie, 0% tijd voor de tandarts
Zakhamster :D _O-

Mijn hemel wat een volk ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202115697
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 november 2021 18:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hoeveelste keer is dit wel niet? :')

Na tig keer opgepakt te zijn voor het verstoren van de openbare orde krijgen ze nog steeds geen hoge boete of celstraf
Komen ze nog niet in aanmerking voor een veelplegersregeling, kunnen we ze twee jaar opbergen.
anonieme razernist
  woensdag 10 november 2021 @ 19:18:56 #175
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202115724
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Zakhamster :D _O-

Mijn hemel wat een volk ;(
Reldwerg mag ook :T
  woensdag 10 november 2021 @ 19:19:24 #176
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202115729
quote:
16s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Reldwerg mag ook :T
Wat?? :D :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 10 november 2021 @ 19:25:09 #177
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202115806
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:24 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Wimpertroela Mita
Staatsgek Youri
Escortgekkie Alexia Lexy
Godsdienstgekkie Stief
Drollendoos Karin-Maria
Opagekkie Leo
Asogekkie Marijke
Pubertje Esther
Wietoliedealer Chrisje
Oppergek Erik
Lamlul Tinus
Slonsje Marjon
enz.

Trouwens:
[ twitter ]
Bedeldoos Bietswielder staat er niet op :(
  woensdag 10 november 2021 @ 19:25:37 #178
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202115816
En dan hebben we domme deesje nog. Die neukt iedereen van defend :T
  woensdag 10 november 2021 @ 19:25:58 #179
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202115826
Die namen :+ _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202115889
Eline is nog al wat van plan a.s. vrijdag....

woensdag 10 november 2021 @ 19:30:28 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202115903
Morgen staat Tinus trouwens weer voor de rechter :T

twitter
pi_202116041
quote:
16s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:30 schreef Starhopper het volgende:
Morgen staat Tinus trouwens weer voor de rechter :T

[ twitter ]
Partijlijn: https://www.nieuwnieuws.n(...)reiging-mag-blijven/
anonieme razernist
pi_202116822
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:29 schreef spoilert het volgende:
Eline is nog al wat van plan a.s. vrijdag....

[ link | afbeelding ]
Ik verheug me op de beelden van alle duikbrillen en mondmaskers.
Bij pepperspray willen ze die maskers ineens wel op. Vandaag in de supermarkt een opstootje tussen twee klanten. Een Samantha wilde, net als haar vriendin, geen afstand houden en deed ook demonstratief geen masker op. Dit tot ongenoegen van de mevrouw voor haar. Het halve kassapersoneel bemoeide zich ermee. Ik weet nu wat ik volgende keer moet meenemen bij het boodschappen doen :+
pi_202117016
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:15 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Bij pepperspray willen ze die maskers ineens wel op. Vandaag in de supermarkt een opstootje tussen twee klanten. Een Samantha wilde, net als haar vriendin, geen afstand houden en deed ook demonstratief geen masker op. Dit tot ongenoegen van de mevrouw voor haar. Het halve kassapersoneel bemoeide zich ermee. Ik weet nu wat ik volgende keer moet meenemen bij het boodschappen doen :+
Geen mondkapje maar wel een duikbril _O-
  woensdag 10 november 2021 @ 20:55:20 #185
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202117354
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:15 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
lol _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 10 november 2021 @ 20:57:00 #186
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202117368
Ik verheug me bijna op vrijdag :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202117579
quote:
11s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:57 schreef puzziepie het volgende:
Ik verheug me bijna op vrijdag :@
Ik hoop dat het in de middag/avond is, want dan ben ik thuis *O*
Twiddel
  woensdag 10 november 2021 @ 21:17:58 #188
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202117586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:17 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik hoop dat het in de middag/avond is, want dan ben ik thuis *O*
Yeahhh :D *O* *O*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202119362
De vrouwtjes:
anonieme razernist
pi_202125592
twitter
pi_202129090
twitter
pi_202129276
quote:
9s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:35 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Een meme neem ik aan??
speak only if it improves the silence.
pi_202129613
quote:
9s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:35 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Dit moet wel een trol zijn neem ik aan :')

pi_202129822
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:15 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Dit moet wel een trol zijn neem ik aan :')

[ afbeelding ]
Tering _O-

Pls laat die man een psychiater zijn, dan is het helemaal af :')
Twiddel
pi_202130782
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:28 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Tering _O-

Pls laat die man een psychiater zijn, dan is het helemaal af :')
Hij adviseert het OMT natuurlijk _O- .
anonieme razernist
pi_202130822
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:19 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wat?? :D :X
ze staat overigens ook bekend als het SOA-meisje.
  donderdag 11 november 2021 @ 20:01:31 #197
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202131430
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 19:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
ze staat overigens ook bekend als het SOA-meisje.
Hé bah :{
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202131864
pi_202132020
gut o gut, weer een zogenaamde beroepsgroep. 'Havenmedewerkers' kan worden toegevoegd.
ja, don't fuck with the havenmedewerkers hoor

twitter

zomaar een groepje anti-vaxxers wat graag laat zien dat ze een fakkel kunnen vasthouden.
Ookal zijn ze tegen een mondkapje, een gezichtsmasker is geen enkel probleem.
pi_202132029
Mooi man die fotos allemaal :') wat een vuig tuig allemaal
pi_202132522
quote:
Fohk fhorm _O-
Twiddel
  donderdag 11 november 2021 @ 22:13:48 #203
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202133689
pi_202133728
quote:
16s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:') :') :') :') :') :') :') :') :')
Moet het zelf nog even helemaal bekijken, maar dat ga ik van het weekend even doen :P
  donderdag 11 november 2021 @ 22:18:03 #205
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202133751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:16 schreef StephanL het volgende:

[..]
Moet het zelf nog even helemaal bekijken, maar dat ga ik van het weekend even doen :P
Ik ga geen rechtsextremistische drek van de blauwe tijger bekijken.
pi_202133783
quote:
16s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik ga geen rechtsextremistische drek van de blauwe tijger bekijken.
Nee dat weet ik, linkse vrouw :+
  donderdag 11 november 2021 @ 23:23:47 #207
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202134862
Tikkie is zoek:
twitter
pi_202136447
quote:
16s.gif Op donderdag 11 november 2021 23:23 schreef Starhopper het volgende:
Tikkie is zoek:
[ twitter ]
Hij zou zichzelf toch verdedigen? Ben benieuwd wat de smoes nu weer is, de rechter zal er niet om kunnen lachen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202136488
De antivaxers en wappies weten het nog niet maar er wordt momenteel een gigantisch programma opgestart waarbij ouderen gevangen worden genomen als ze gewoon wandelen op straat en worden dan zomaar patsboem een wit bestelbusje ingesleurd en krijgen ze gedwongen een boostershot toegediend. En je weet nooit wanneer ze je pakken. Bill Gates schijnt met zijn liefdadigheidsfonds dit te ondersteunen.
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
pi_202138901
Ohjee, milde lockdown. Kan het verhaal van BPOC2020 in Urk dan nog wel door?
Het uiterst geloofwaardige BPOC, u kent ze wel, van alle bewezen en goed onderbouwde.... erhm.... bullshit.
pi_202138940
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 06:55 schreef A_Foggy_Day het volgende:
De antivaxers en wappies weten het nog niet maar er wordt momenteel een gigantisch programma opgestart waarbij ouderen gevangen worden genomen als ze gewoon wandelen op straat en worden dan zomaar patsboem een wit bestelbusje ingesleurd en krijgen ze gedwongen een boostershot toegediend. En je weet nooit wanneer ze je pakken. Bill Gates schijnt met zijn liefdadigheidsfonds dit te ondersteunen.
Leugens! Het worden donkergrijze busjes!
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:24:27 #212
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202141203
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 06:55 schreef A_Foggy_Day het volgende:
Kan Bill gewoon niet die antivaxxers oppakken en chippen?
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:40:10 #213
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_202141442
Gewoon het dagritme opschuiven zodat het past binnen de maatregelen. :+

19:30u ~ 3:00u slapen
3:30u ~ 12:00u kantooruren
13:00u maaltijd
14:00u ~ 19:00u zuipen in de kroeg
pi_202142226
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/420293689492195
LNN staat nu ergens te bellen met iemand van de PVV (volgens mij) omdat zijn huis geveild word door iemand van de Rabobank genaamd Dekker omdat hij een klokkenluider is voor de kindermisbruik.
Ik snap het hele verhaal niet, maar hij beloofd dat als het huis geveild word dat hij dan gaat livestreamen en er een groep demonstranten bij zet.
Twiddel
  vrijdag 12 november 2021 @ 15:28:33 #215
111260 Charmian
a little joy
pi_202142768
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 14:51 schreef summer2bird het volgende:
LNN staat nu ergens te bellen met iemand van de PVV (volgens mij) omdat zijn huis geveild word door iemand van de Rabobank genaamd Dekker omdat hij een klokkenluider is voor de kindermisbruik.
Ik snap het hele verhaal niet, maar hij beloofd dat als het huis geveild word dat hij dan gaat livestreamen en er een groep demonstranten bij zet.
Hij belt met Gidi Markuszower van de PVV...griezeltje. Bedoelt hij met Dekker niet minister van rechtsbescherming? En verder snap ik ook geen reet van z'n verhaal, kan ook zijn omdat ik dit soort lui niet te lang kan aanhoren :D
pi_202143008
oh jee, daar heb je hem weer, de blokkeermeneer.
"kun je het zo filmen dat mijn poster aan de muur goed in beeld is?"

twitter
pi_202143115
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:44 schreef spectrumanalyser het volgende:

[ twitter ]
Alles moet dicht omdat alles dicht gaat?

Hij wil dus een totale lockdown? Dat moet dan wel langer dan die vier dagen die hij voorstelt, want daar schieten we niks mee op. Kort en krachtig okey, maar dit is wel heel kort.

[ Bericht 11% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 12-11-2021 15:57:44 ]
pi_202143223
quote:
Belooft
  vrijdag 12 november 2021 @ 15:59:55 #219
111260 Charmian
a little joy
pi_202143245
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Alles moet dicht omdat alles dicht gaat?

Hij wil dus een totale lockdown? Dat moet dan wel langer dan die vier dagen die hij voorstelt, want daar schieten we niks mee op. Kort en krachtig okey, maar dit is wel heel kort.
Iemand moet hem vertellen dat alles langer dicht moet want anders luistert de regering niet...die gast heeft niet eens door dat hij het over een lockdown heeft _O-
pi_202143384
quote:
het doet mij denken aan een scene uit de derde film.

[ Bericht 0% gewijzigd door spectrumanalyser op 12-11-2021 17:36:01 ]
pi_202143703
Typisch weer
twitter
:
anonieme razernist
pi_202143717
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:28 schreef Charmian het volgende:

[..]
Hij belt met Gidi Markuszower van de PVV...griezeltje. Bedoelt hij met Dekker niet minister van rechtsbescherming? En verder snap ik ook geen reet van z'n verhaal, kan ook zijn omdat ik dit soort lui niet te lang kan aanhoren :D
Ja en alles heeft blijkbaar te maken met het verhaal van Lisa, ik heb even opgezocht, en blijkbaar is dat een uur durend radiofragment waarin er word verteld door Argos hoe Lisa's vader haar op jonge leeftijd misbruikte en ook liet misbruiken, door onder andere hogere mensen in Den Haag, waardoor ze geen zaak kunnen aanspannen tegen hen.
Het is een heftig verhaal, en ik geloof het wel maar ik snap de link niet helemaal naar hoe dit verband heeft met een kinderpedofielennetwerk in de politiek zoals een deel van de wappies gelooft.
Twiddel
pi_202143830
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/933692220889554
Onrecht staat op het binnenhof te livestreamen
Twiddel
pi_202143853
De comments zijn bijzonder agressief vandaag. Wellicht vanwege de persco vanavond?
Twiddel
pi_202143883
Als ik iets van Sinterklaas mag vragen dan is dat een tiental facebook-accounts.
Maatregelen zoals deze zijn ook alleen maar nodig vanwege ongefatsoeneerde ongevaccineerden. Hopelijk krijgen ze deze boodschap mee.
  vrijdag 12 november 2021 @ 16:37:25 #226
111260 Charmian
a little joy
pi_202143884
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:26 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ja en alles heeft blijkbaar te maken met het verhaal van Lisa, ik heb even opgezocht, en blijkbaar is dat een uur durend radiofragment waarin er word verteld door Argos hoe Lisa's vader haar op jonge leeftijd misbruikte en ook liet misbruiken, door onder andere hogere mensen in Den Haag, waardoor ze geen zaak kunnen aanspannen tegen hen.
Het is een heftig verhaal, en ik geloof het wel maar ik snap de link niet helemaal naar hoe dit verband heeft met een kinderpedofielennetwerk in de politiek zoals een deel van de wappies gelooft.
Ik denk dat de gemiddelde wappie daar in doorslaat. Ze halen er van alles bij om hun punt te maken. Ik geloof dat er een paar jaar iets was met een officier van justitie en jonge jongens, en dan nu dit meisje Lisa. Voor de wap is dan iedereen die maar iets te betekenen heeft binnen de overheid pedofiel en lid van een netwerk. Ik ga sowieso nooit de gedachtengang van een wap kunnen volgen.
pi_202144027
Bij Huig Plug is de geloofwaardigheid weg. De man is zo vreselijk in de ban van complottheorieen dat elke man of vrouw meteen bij naam als verdachte neergezet kan worden. Er gaat geen tweet voorbij zonder een nieuwe naam te noemen.

Effect daarvan is dat Plug een soort clown is geworden. Wie neemt die man nu nog serieus?
pi_202144058
Gekopïeerd van een gepinde comment van de livestream:

quote:
Breaking: Huig Plug is 5 minuten na ons interview op het Plein in Den Haag gearresteerd! Naar verluidt zou hij in onze Live iemand bedreigd hebben. Wij hebben zelf geen bedreiging gehoord uit de mond van Huig. Meer nieuws volgt!
Huig is alweer meegenomen :')
Twiddel
pi_202144076
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:50 schreef summer2bird het volgende:
Gekopïeerd van een gepinde comment van de livestream:
[..]
Huig is alweer meegenomen :')

Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 november 2021 @ 17:01:03 #230
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202144183
Als ik wat te lachen wil hebben, kijk ik de filmpjes van Youri Plate.

Hij is druk bezig met zijn eigen juristenkantoor te starten
quote:
Ik zoek met spoed paviljoententen computers en kantoor spullen we gaan een juristen kantoor openen en we gaan rechtzaken doen we pakken alles aan doe jij mee.
Alleen zijn er genoeg mensen die hem geloven, hem geld geven etc. En dat vind ik triest.

https://videre.fail/staat(...)openen-in-zijn-tuin/
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_202144257
Kwalbert loopt ook alweer rond in Den Haag.
Ik ben er klaar voor, bier, wijn en chips zijn aanwezig *O*
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:06:42 #232
111260 Charmian
a little joy
pi_202144260
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:34 schreef summer2bird het volgende:
Albert is er ook weer met z'n entourage...weet niet oftie al live is
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:07:17 #233
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202144271
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:01 schreef Olga het volgende:
Als ik wat te lachen wil hebben, kijk ik de filmpjes van Youri Plate.

Hij is druk bezig met zijn eigen juristenkantoor te starten
[..]
Alleen zijn er genoeg mensen die hem geloven, hem geld geven etc. En dat vind ik triest.

https://videre.fail/staat(...)openen-in-zijn-tuin/
die kerel is ook echt zoooo dom he :')
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:26:42 #234
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202144512
Kunnen we niet eens iemand met een tuba naar een demo sturen? _O- _O- _O- _O-

pi_202144559
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:34 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil ook zo'n auto als daar voor de deur staat...
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:34:11 #236
481998 K21
Cappuccino
pi_202144627
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:26 schreef Starhopper het volgende:
Kunnen we niet eens iemand met een tuba naar een demo sturen? _O- _O- _O- _O-

Het is wel kut wegrennen met zo'n ding als de wappen kwaad worden.
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:34:45 #237
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:38:23 #238
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202144700
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:34 schreef K21 het volgende:

[..]
Het is wel kut wegrennen met zo'n ding als de wappen kwaad worden.
Ja dat is het nadeel :') :P
pi_202144708
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:34 schreef AchJa het volgende:

[..]
De laatste... Flodder 3 is het.
thanks.
Huig Plug is opgepakt en Wouter Raatgever is naar het Pieter baan overgebracht ter observatie.
Ik begrijp nu dat Plug met andere intenties rechters aan het zwartmaken is dan dat hij zelf aangeeft.

Nu even een goede zak popcorn halen.
pi_202144757
Katja is al live, wel met haar aardappel....

vrijdag 12 november 2021 @ 17:44:45 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202144764
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:43 schreef spoilert het volgende:
Katja is al live, wel met haar aardappel....

Tering wat een kwaliteit _O-
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:45:16 #242
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202144769
Enige wat ik verstond is polizei :')
pi_202144770
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:44 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tja, niemand van die wappies heeft 5G....
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:51:08 #244
111260 Charmian
a little joy
pi_202144831
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:44 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zo werkt het in hun hoofd ook...
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:53:49 #245
111260 Charmian
a little joy
pi_202144862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:30 schreef DW457 het volgende:

[..]
Ik wil ook zo'n auto als daar voor de deur staat...
Dikke BMW Dikke BMW
pi_202144895
Laptop ligt al in de oplader voor als de persco klaar is. Twijfel nog tussen whiskey of een biertje.
pi_202144975
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:57 schreef XSbig het volgende:
Laptop ligt al in de oplader voor als de persco klaar is. Twijfel nog tussen whiskey of een biertje.
Hier ligt nog een fles Champagne koud, die gaat open bij het waterkanon >:)
pi_202144981
Albert is live
Twiddel
pi_202144990
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:03 schreef summer2bird het volgende:
Albert is live
Haagse stenen *O*
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:04:06 #250
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202144997
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:03 schreef summer2bird het volgende:
Albert is live
Hij is al flink aan het hijgen :') En het is nog niet eens begonnen :')
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:04:30 #251
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145004
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:03 schreef spoilert het volgende:

[..]
Haagse stenen *O*
Albert (Ein)stein :')
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:05:22 #252
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145020
Herken jij de stenen @bitterbal?
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:07:59 #253
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202145076
Hij is ruzie aan het maken met iemand
Twiddel
pi_202145083
Ah, ruzie maken met politie. Goed idee.
Twiddel
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:10:56 #256
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202145096
Het verkleedclubje is chagrijnig... :')

quote:
Persbericht: OUD-MILITAIREN EN VETERANEN REAGEREN OP UITSPRAKEN VAN CDA POLITICUS

Nov 11, 2021

In een uitzending van “Goedemorgen Nederland” van omroep WNL d.d. 10 november 2021 en later dezelfde dag in het debat over de defensiebegroting 2022 in de plenaire zaal van de tweede kamer, wordt door de heer Derk Boswijk van het CDA een aantal uitlatingen gedaan. Hier worden beelden getoond van onze leden tijdens demonstraties in de afgelopen periode. Er wordt gesteld dat het hier om burgers zou gaan die in bij de dump gekochte militaire kleding dragen om zich voor te doen als veteranen.

Waarom reageren wij

Helaas is er geen journalistiek hoor-wederhoor gesprek gevoerd. We willen u graag uitleggen wie we zijn. Wij zijn oud-militairen en veteranen met meerdere missies achter onze naam en vele dienstjaren bij diverse Krijgsmachtonderdelen. Het zijn soldaten, onderofficieren en officieren die zich bij ons hebben aangesloten en volledig achter onze missie staan.

Afstand nemen van de uitspraken

Het zou mooi zijn om onze de-escalerende werking, die meermaals bewezen is tijdens manifestaties en demonstraties, ook toe te kunnen passen op de verdeling die mogelijk door de heer Boswijk zijn opmerkingen kan ontstaan. De heer Boswijk beweert voor andere militairen te kunnen spreken, maar wij zijn overtuigd dat ons sentiment door vele actief dienenden gedeeld word. Militairen die handelen vanuit dienstbaarheid naar het volk, zullen begrijpen dat wij ons ook, wanneer wij niet langer werkzaam zijn voor de overheid, nog steeds verbonden voelen met die missie. En zeker als het de veiligheid van onze kinderen, ouders, broers en zussen in ons eigen land betreft. Zou u niets doen, wanneer uw dierbaren met geweld te maken krijgen enkel voor het uitspreken van hun zorgen? In dit land is vrijheid van meningsuiting altijd een groot goed geweest. Het staat immers in de grondwet. En daarvoor opkomen is niet alleen ons recht, wij van IHGVV (In Het Gelid Voor Vrijheid) zien het als onze plicht.

Missie oud-militairen en veteranen

IHGVV zet zich in zodat iedere burger zich kan beroepen op de grondwet en de rechten van de mens. Dit doen wij geheel zonder geweld, en wij trachten anderen daar ook van te vrijwaren. Wanneer geverifieerde oud-militairen en veteranen zijn toegetreden tot het gelid en militaire kledingstukken dragen, laten zij hun persoonlijke mening achterwege en handelen om de grondrechten te beschermen en de dialoog mogelijk te maken tussen demonstranten en politie. Wij zijn tijdens manifestaties dus niét als demonstrant aanwezig.

Wij voeren onze missie uit middels:

Begrip en respect tonen voor de mens in het politie uniform die orders uitvoert die niet proportioneel zijn.
Mensen de ruimte bieden om hun grondrecht vreedzaam te kunnen uitoefenen.
Vrij blijven van politieke standpunten en meningen van zowel de demonstranten als de overheid.

Kleding/Tenue

Iedereen bij ons is oud-militair en is herkenbaar aan de IHGVV Patch. Wij dragen geen volledig uniform, maar hebben vanwege onze neutrale rol er voor gekozen zowel ons burgerschap als ons militaire verleden zichtbaar te profileren. Het maakt aan politie en demonstranten duidelijk dat wij niet mee demonstreren en het maakt de manier waarop wij verenigd optreden duidelijk. Het tenue wat we daarbij dragen is een blauwe broek, (verwijzend naar het burger zijn), een GVT-jas (verwijzend naar ons militair verleden) en de baret (behorende bij het onderdeel waarbij we gediend en verdiend hebben). Ook onze leden zijn een afspiegeling van de maatschappij.

De heer Boswijk zegt “Een rode baret mag je pas dragen na een van de zwaarste militaire opleidingen die er bestaat. Deze demonstranten, sommige veteranen maar ook veel burgers die dat hebben gekocht bij een dump store besmeuren de reputatie van de krijgsmacht”. Wij zijn het volledig met de eerste stelling eens, maar de aanname dat onze rode baret dragers burgers zijn, duidt op weinig respect naar deze veteranen.

Voor onze leden geldt dat wij een screening hanteren waarbij de historische juistheid van opkomst, rang en inzet wordt gecontroleerd en waarbij wij van onze leden het registratienummer - of het nummer van de veteranenpas - vastleggen. Wij constateren dan ook dat de heer Boswijk aannames doet, laster verspreidt en foutieve informatie aan het grote publiek verstrekt.

Wie is volgens de wet een Veteraan

Veteranen zijn alle (gewezen) militairen met de Nederlandse nationaliteit die het Koninkrijk hebben gediend in oorlogsomstandigheden of vergelijkbare situaties. Inclusief vredesmissies in internationaal verband. De erkenning, waardering en zorg voor veteranen staat in de Veteranenwet.

Artikel 1 lid c en d:

c. veteraan: de militair, de gewezen militair, of de gewezen dienstplichtige, van de Nederlandse krijgsmacht, dan wel van het Koninklijk Nederlandsch Indisch Leger, alsmede degene die behoorde tot het vaarplichtig koopvaardijpersoneel, die het Koninkrijk der Nederlanden heeft gediend onder oorlogsomstandigheden dan wel heeft deelgenomen aan een missie ter handhaving of bevordering van de internationale rechtsorde voor zover deze missie bij regeling van Onze Minister is aangewezen;
d. inzet: het dienen als militair onder oorlogsomstandigheden dan wel het deelnemen als militair aan een missie als bedoeld onder c;

Politieke inmenging

Wij zijn eerder geïnformeerd dat er druk was uitgeoefend door hoge ambtenaren op het Veteranen Platform om zich van ons te distantiëren. Wij verbazen ons over het feit dat de politiek zich wederom publiek uitspreekt over oud-militairen en veteranen die zich inzetten voor de vrijheid en de naleving van de grondwet.
Informatie

Heeft u naar aanleiding van dit persbericht vragen en/of opmerkingen dan kunt u ons rechtstreeks benaderen. Wij staan u graag te woord en zijn beschikbaar voor een interview of verdiepend gesprek.
In het gelid voor Vrijheid

_O-
pi_202145101
Albert wil niet in een hokje, ondertussen plaatst hij elke agent of BOA in het zelfde hokje.....
pi_202145124
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:03 schreef spoilert het volgende:

[..]
Hier ligt nog een fles Champagne koud, die gaat open bij het waterkanon >:)
Als het waterkanon gaat spuiten trek ik een fles Brunello di Montalcino open.
pi_202145138
3600 man politie is onderweg :o
Twiddel
pi_202145148
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:44 schreef spectrumanalyser het volgende:

[ twitter ]
Wat een grafkop heeft die kerel toch. 'Ik ben er klaar mee', :') , arme sukkel. 'Het mediapark in dinges' _O-
anonieme razernist
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:14:32 #261
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:14:58 #262
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:14 schreef AchJa het volgende:

[..]
Waaorm flikkert die stream er bij mij steeds uit?
Omdat hij offline is :T
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:16:44 #264
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145177
Ze moeten naar het Koekamp en dat willen ze niet _O-
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:17:13 #265
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145185
Als ze als groep samen komen zien ze het als demonstratie :D
pi_202145194
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:17 schreef Starhopper het volgende:
Als ze als groep samen komen zien ze het als demonstratie :D
ja want als eEnMaNsActie mag je wel de openbare orde verstoren :')
pi_202145200
Ik kan hem niet op mijn laptop openen, verdorie. Ligt het eraan dat ik geen Facebook heb?
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:18:59 #268
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145207
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:18 schreef spoilert het volgende:

[..]
ja want als eEnMaNsActie mag je wel de openbare orde verstoren :')
Het zijn allemaal eenmansacties op dezelfde plek :')
pi_202145210
Die agente op de stream bij Albert, heeft al een veiligheidsbril mee, de PoPo verwacht dus wel wat....
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:19:46 #270
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145218
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:19 schreef spoilert het volgende:
Die agente op de stream bij Albert, heeft al een veiligheidsbril mee, de PoPo verwacht dus wel wat....
Is een vuurwerkbril. Dat lijkt mij wel verstandig ja
pi_202145224
Ik blijf het knap vinden hoe agenten zo rustig kunne blijven in dit soort situaties.
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:20:21 #272
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145230
Auto van kikker staat in de weg? :D
pi_202145263
Weinig indrukwekkende opkomst.
anonieme razernist
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:22:37 #274
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145271
Katja :')
pi_202145275
ME Genot
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:23:21 #276
3542 Gia
User under construction
pi_202145287
"Als wij dat kunnen zien, dan kunnen jullie dat ook zien met he commandocentrum!"

Eh, ik zie alleen straatstenen!
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:24:09 #277
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145303
WTF dat beeldscherm op dat 45km wagentje van kikker :')
pi_202145305
Pieter gespot!!!
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:24:34 #279
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145307
Pieter is er ook
pi_202145311
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:24 schreef Starhopper het volgende:
Pieter is er ook
Alleen is hij nog niet live, hij moet nog ff een paar biertjes weg tikken...
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:26:08 #281
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145320
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:25 schreef spoilert het volgende:

[..]
Alleen is hij nog niet live, hij moet nog ff een paar biertjes weg tikken...
Ja :D
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:27:26 #282
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145338
En dat is mijn mening en dat vind ik.
pi_202145374
Hij wilt zn kabeltje niet delen. Verdomme.
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:29:37 #284
111260 Charmian
a little joy
pi_202145379
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:10 schreef AchJa het volgende:
Het verkleedclubje is chagrijnig... :')
[..]
In het gelid voor Vrijheid

_O-
Ik vind het maar een raar clubje. Werpen ze zich op als een soort vredestichters tussen overheid en wappies op of zo? De PSP had een mooie partij voor hun geweest, maar dan wel dat uniform uit.
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:31:18 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145412
Paarten :D @puzziepie
pi_202145432
Nu Sven nog live en het feest is compleet..
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:33:17 #288
111260 Charmian
a little joy
pi_202145451
Schilderswijkvolk...nou dan heb je wel de elite bij je hoor _O-
pi_202145472
Donna is er ook, het is vandaag livestreamer galore
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:34:48 #290
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202145476
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:29 schreef Charmian het volgende:
Ik vind het maar een raar clubje. Werpen ze zich op als een soort vredestichters tussen overheid en wappies op of zo? De PSP had een mooie partij voor hun geweest, maar dan wel dat uniform uit.
Allemaal gefrusteerde en verknipte figuren...
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:36:22 #291
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202145500
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:31 schreef Starhopper het volgende:
Paarten :D @:puzziepie
Oh wacht nu al? :o
Ik was nog ff bezig met Starship :@
Heb je een linkje voor mij mss? :9
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:36:51 #292
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145507
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:36 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Oh wacht nu al? :o
Ik was nog ff bezig met Starship :@
Heb je een linkje voor mij mss? :9
https://www.facebook.com/053enschede/videos/229622639240195
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:36:55 #293
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202145509
Oeps ik keek weer eens niet :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202145513
quote:
Ik word knettergek van dat geluid.
anonieme razernist
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:37:53 #295
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202145521
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:38:21 #296
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202145530
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:37 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik word knettergek van dat geluid.
Bagger geluid idd :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:38:26 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202145533
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:37 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Je bent een schat :*
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:39:02 #298
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202145545
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
O+ :T
My age is very
Inappropriate
for my behavior