gezellig muziekje op de achtergrondquote:Op zondag 7 november 2021 16:18 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/4833161123369324
Stream van bij de racisme bus FvD bus
Op basis van artikel 22 van de grondwet is de overheid zelfs verplicht om maatregelen te nemen ter bevordering van de volksgezondheid. Dat deze maatregelen mogelijk op gespannen voet staan met andere artikelen in de grondwet is een politieke discussie. En die vindt dus gewoon plaats. De motie is derhalve totaal onzinnig.quote:Op zondag 7 november 2021 16:27 schreef DarkwingDuck het volgende:
Maatregelen toetsen aan de grondwet en grondrechten? Nee joh, dat moeten we niet willen...
[ twitter ]
Wappies daarentegen houden zich aan gaan enkele wet, behalve de bijstandswet.quote:Op zondag 7 november 2021 16:27 schreef DarkwingDuck het volgende:
Maatregelen toetsen aan de grondwet en grondrechten? Nee joh, dat moeten we niet willen...
[ twitter ]
Wat een ongeloofwaardige onzin beredenering. Geloof je het eigenlijk zelf wel? Er wordt helemaal geen fuck getoetst aan de grondwet en de grondrechten omdat VVD, D66, CDA en CU kamerleden toch blind voor de regering bukken. Bang om macht te verliezen.quote:Op zondag 7 november 2021 16:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op basis van artikel 22 van de grondwet is de overheid zelfs verplicht om maatregelen te nemen ter bevordering van de volksgezondheid. Dat deze maatregelen mogelijk op gespannen voet staan met andere artikelen in de grondwet is een politieke discussie. En die vindt dus gewoon plaats. De motie is derhalve totaal onzinnig.
Toch heb je die mensen ook op (zeer) hoog niveau. Raisa en dat soort volk.quote:Op zondag 7 november 2021 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Wappies daarentegen houden zich aan gaan enkele wet, behalve de bijstandswet.
Geen flauw idee, ik ken er slechts 1 en zij houd zich aan de wet, is hoogopgeleid en heeft een prima baan.quote:Op zondag 7 november 2021 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat is dan dus onderdeel van de politieke toetsing. Ik snap uit je reactie dat je dat teleurstellend vindt.quote:Op zondag 7 november 2021 16:51 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Wat een ongeloofwaardige onzin beredenering. Geloof je het eigenlijk zelf wel? Er wordt helemaal geen fuck getoetst aan de grondwet en de grondrechten omdat VVD, D66, CDA en CU kamerleden toch blind voor de regering bukken. Bang om macht te verliezen.
Iemand die de juiste benaming gebruiktquote:Op zondag 7 november 2021 16:25 schreef summer2bird het volgende:
[ link | afbeelding ]
Katja is er ook met Davidsster op haar mobiel![]()
(klik op de foto als je hem groter wil zien)
En ze kan heel goed omgaan met haar krultang.quote:Op zondag 7 november 2021 16:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Toch heb je die mensen ook op (zeer) hoog niveau. Raisa en dat soort volk.
En waar hou jij als schaapje je allemaal aan?quote:Op zondag 7 november 2021 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
20.000 toch??quote:Op zondag 7 november 2021 17:03 schreef Strijder_ het volgende:
Meer dan 100.000 demonstranten. Allemaal wappies ja?
Wappies, beroepsdemonstranten, mensen die het gewoon zat zijn, mensen die hopen op een ME rel.quote:Op zondag 7 november 2021 17:03 schreef Strijder_ het volgende:
Bij de opkomst van een nieuwe lichting plichtigen altijd hele weddenschappen over hoeveel er dit keer tegen het dek zouden gaan.quote:Op zondag 7 november 2021 16:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
De angst die bij deze mensen leeft voor de prik is groter dan ik dacht.
[ afbeelding ]
alles gaat er als zoete koek in.
het is bekend dat jongeren vaker flauw vallen bij een vaccinatie. zeker als je wat angstig bent dan is de kans op flauwvallen aanwezig. daar is de GGD ook voor.
er is niemand overleden. dit komt van een account die elke dag anti-vaccinatie-zooi brengt.
https://twitter.com/veldkamp152/status/1457039255646216196
Zijn dat er echt zo veel ja? Ik kan me dat bijna niet voorstellenquote:Op zondag 7 november 2021 17:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij de opkomst van een nieuwe lichting plichtigen altijd hele weddenschappen over hoeveel er dit keer tegen het dek zouden gaan.
Dan stond je gewoon opgesteld op linie in je onderbroek en marcheerde je tussen twee prikkers door die links en rechts een prik in je arm jasten... Altijd voldoende volk wat tegen de vlakte ging.quote:Op zondag 7 november 2021 17:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zijn dat er echt zo veel ja? Ik kan me dat bijna niet voorstellen
Gebaseerd op wat? Dat jij, niet-gevaccineerde, hoogopgeleide vrouw met prima baan, het er niet mee eens bent?quote:Op zondag 7 november 2021 16:51 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Wat een ongeloofwaardige onzin beredenering.
Ouders die hun kinderen laten vaccineren volgens het rijksvaccinatieprogramma zijn ook schapen? Heb jij kinderen, eigenlijk?quote:Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef Nober het volgende:
[..]
En waar hou jij als schaapje je allemaal aan?
Goed. Als schaap ben ik door de week om 06:45 wakker. Dan ben ik wakker.quote:Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef Nober het volgende:
[..]
En waar hou jij als schaapje je allemaal aan?
Kijk bij degelijke bronnen, in plaats van Baudet, Wybren van Haga (deze man heet zoals Pino van Sesamstraat lacht - Haga), Robert Jensen, Ninefornews, artsencollectief, hartvoorvrijheid, Lieke van Lexmond-achtige uitgerangeerde BNers.quote:Uw vaccin
U krijgt twee injecties met een mRNA-vaccin, te weten BioNTech/Pfizer of Moderna. Beide vaccins hebben een vergelijkbare werking en beschermen even goed tegen ernstige ziekteverschijnselen en ziekenhuisopname. Tussen beide injecties zitten ongeveer 35 tot 42 dagen.
Voor meer informatie over de werking en effectiviteit van de vaccins kunt u terecht op de website van de Rijksoverheid.
Meer dan 100.000. Jij moet echt andere twitteraccounts gaan volgen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:03 schreef Strijder_ het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2021 17:12 schreef vrouwbabyy het volgende:
Ziekenhuis Antwerpen afdeling IC ligt bomvol met gevaccineerde. Voor de mensen die geen Nederlands begrijpen , inclusief ondertiteling in het Engels:
[ twitter ]
quote:Ook de ziekenhuisgroep van GZA zal geen bedden blijven vrijhouden voor covid-patiënten als er patiënten met andere ziektes dringend moeten worden opgenomen op intensieve zorg.
Ik ben een hoogopgeleide man die volledig gevaccineerd is. Sta jij even met de bek vol tanden.quote:Op zondag 7 november 2021 17:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat? Dat jij, niet-gevaccineerde, hoogopgeleide vrouw met prima baan, het er niet mee eens bent?
Rivm degelijk genoeg? Lees eerst even want je denkt nu misschien nog volmondig JA.quote:Op zondag 7 november 2021 17:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Goed. Als schaap ben ik door de week om 06:45 wakker. Dan ben ik wakker.
[..]
Kijk bij degelijke bronnen, in plaats van Baudet, Wybren van Haga (deze man heet zoals Pino van Sesamstraat lacht - Haga), Robert Jensen, Ninefornews, artsencollectief, hartvoorvrijheid, Lieke van Lexmond-achtige uitgerangeerde BNers.
Mijn chip heb ik nu bijna een half jaar. geen crashes gehad, dus ik heb geen great reset hoeven uitvoeren.
wel vraag ik mij af of ik AA-batterijen of AAA-batterijen nodig heb.
Nu het coronatoegangsbewijs (weer) nodig is, zal 't komende week lekker rustig zijn in het bubbelbad.
https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werkingquote:Na de vaccinatie maakt je lichaam antistoffen aan. 7 tot 14 dagen na de eerste vaccinatie met Pfizer of Moderna is 90% van de mensen beschermd tegen corona.
Oh ze weten het niet maar maakt niet uit het is goed zo.quote:We weten nog niet precies hoe lang de bescherming duurt. Na een aantal weken nemen de antistoffen af en is de bescherming wat minder goed. Daarom is nog een tweede vaccinatie nodig, die krijg je 4 tot 6 weken na de eerste vaccinatie. Door de tweede vaccinatie worden er meer antistoffen aangemaakt, die langer aanwezig blijven en het virus beter kunnen aanpakken. Voor de bescherming na de tweede vaccinatie maakt het niet uit of je die tweede vaccinatie na 4-6 weken krijgt of iets later: je bent dan even goed beschermd.
Je kan het dus nog steeds krijgen maar je hebt je vinkje en je hoeft je nooit meer te laten testen. Ga maar lekker overal naartoe, besmettelijke.quote:Na de eerste vaccinatie kan je nog corona krijgen omdat je afweer tegen het virus nog niet helemaal is opgebouwd. Na de tweede vaccinatie is de kans om ziek te worden veel kleiner omdat je beter beschermd bent.
Ik vind het idd uitermate teleurstellend dat een kamermeerderheid gewoon kan besluiten de grondwet en de grondrechten in de bek te spugen. Iedereen die de rechtsstaat ook maar enigszins belangrijk vindt zou dat beamen.quote:Op zondag 7 november 2021 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is dan dus onderdeel van de politieke toetsing. Ik snap uit je reactie dat je dat teleurstellend vindt.
In een echte noodtoestand kan er veel in de bek gespuugd worden.quote:Op zondag 7 november 2021 17:21 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik vind het idd uitermate teleurstellend dat een kamermeerderheid gewoon kan besluiten de grondwet en de grondrechten in de bek te spugen. Iedereen die de rechtsstaat ook maar enigszins belangrijk vindt zou dat beamen.
Er is geen staat van beleg afgekondigd.quote:Op zondag 7 november 2021 17:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In een echte noodtoestand kan er veel in de bek gespuugd worden.
ik geef toe dat het een blamage is dat de Nederlandse ICT-oplossing niet in staat is om een QR-code in te trekken bij een positieve besmetting. Dat zat niet in de functionele eisen bij de opdracht. Failquote:Op zondag 7 november 2021 17:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Rivm degelijk genoeg? Lees eerst even want je denkt nu misschien nog volmondig JA.
[..]
https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werking
[..]
Oh ze weten het niet maar maakt niet uit het is goed zo.
[..]
Je kan het dus nog steeds krijgen maar je hebt je vinkje en je hoeft je nooit meer te laten testen. Ga maar lekker overal naartoe, besmettelijke.
Beantwoord de vraag eens dan. Wie gaat in die motie die toetsing aan de grondwet doen?quote:Op zondag 7 november 2021 17:21 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik vind het idd uitermate teleurstellend dat een kamermeerderheid gewoon kan besluiten de grondwet en de grondrechten in de bek te spugen. Iedereen die de rechtsstaat ook maar enigszins belangrijk vindt zou dat beamen.
Dat zou een rechter kunnen doen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beantwoord de vraag eens dan. Wie gaat in die motie die toetsing aan de grondwet doen?
Dat is niet mijn vraag. Mijn vraag is wat er in die motie stond die je aanhaalt.quote:Op zondag 7 november 2021 17:30 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dat zou een rechter kunnen doen.
dit is cabaret mensen. maar momenteel gaat 't er echt zo aan toe. kom over 4 maanden nog maar eens terug, krijg je te horen.quote:Die moeten echt eens ophouden hoor. Kijk, dat je een dagje ziek bent, oke, zijn we allemaal wel eens. maar chronisch ziek....
Moties zijn zelden helemaal uitgekauwd. Op deze manier laat je de ministers nog ruimte om tot een goed werkbare oplossing te komen. Zo zou een minister met zijn/haar staf zelf kunnen toetsen aan de grondwet of een plan wel voldoet aan die grondwet. Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 17:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is niet mijn vraag. Mijn vraag is wat er in die motie stond die je aanhaalt.
Hugo en mark willen alles zelf bepalen. Maakt ze geen moer uit of het nog democratisch is.quote:Op zondag 7 november 2021 16:27 schreef DarkwingDuck het volgende:
[ twitter ]
Gast....quote:Strijder_
Je weet er dus niks van maar je bent vooral anti mensen die niet doen wat jij doet en die mensen mogen doodgeknuppeld worden da's lachen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik geef toe dat het een blamage is dat de Nederlandse ICT-oplossing niet in staat is om een QR-code in te trekken bij een positieve besmetting. Dat zat niet in de functionele eisen bij de opdracht. Fail![]()
en verder, joh praat eens met een (echte) GGD-arts. wat weet ik nou van vaccinaties. je kunt naar een prikpunt gaan, zonder afspraak. bij prikangst mag je goudvis en teddybeer mee. op sommige plekken hebben ze zelfs 3d brillen ter afleiding.
ik weet alleen maar dat de griep-vaccinatie elk jaar weer is, dus je zal volgend jaar vast ook wel weer een corona vaccinatie-campagne krijgen. daar is niets raars aan.
Dus omdat ik bedenkingen heb bij constitutionele toetsing buiten de kamers, slik ik alles van de regering en buk ik voor ze? Wat is dit voor laag bij de grond manier van discussiëren?quote:Op zondag 7 november 2021 17:34 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Moties zijn zelden helemaal uitgekauwd. Op deze manier laat je de ministers nog ruimte om tot een goed werkbare oplossing te komen. Zo zou een minister met zijn/haar staf zelf kunnen toetsen aan de grondwet of een plan wel voldoet aan die grondwet. Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn.
Maar slik gerust alles van deze demissionaire regering en buk nog wat dieper.
Ik denk dat je het in de hoek van vrouwbabyy moet zoeken...quote:Op zondag 7 november 2021 18:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Gast....
heb je een nieuw account nodig om te trollen of snap je dit topic niet.
Ik weet inderdaad niet alles. Hindert niet, er zijn genoeg virologen met relevante werkervaring.+quote:Op zondag 7 november 2021 18:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Je weet er dus niks van maar je bent vooral anti mensen die niet doen wat jij doet en die mensen mogen doodgeknuppeld worden da's lachen.
Die indruk kreeg ik idd behoorlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus omdat ik bedenkingen heb bij constitutionele toetsing buiten de kamers, slik ik alles van de regering en buk ik voor ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |