abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202071815

Katja is er ook met Davidsster op haar mobiel :') :r
(klik op de foto als je hem groter wil zien :P )
Twiddel
pi_202071828
quote:
gezellig muziekje op de achtergrond
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_202071839
Maatregelen toetsen aan de grondwet en grondrechten? Nee joh, dat moeten we niet willen...

twitter
pi_202072131
De angst die bij deze mensen leeft voor de prik is groter dan ik dacht.

alles gaat er als zoete koek in.
het is bekend dat jongeren vaker flauw vallen bij een vaccinatie. zeker als je wat angstig bent dan is de kans op flauwvallen aanwezig. daar is de GGD ook voor.
er is niemand overleden. dit komt van een account die elke dag anti-vaccinatie-zooi brengt.

https://twitter.com/veldkamp152/status/1457039255646216196
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202072137
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:27 schreef DarkwingDuck het volgende:
Maatregelen toetsen aan de grondwet en grondrechten? Nee joh, dat moeten we niet willen...

[ twitter ]
Op basis van artikel 22 van de grondwet is de overheid zelfs verplicht om maatregelen te nemen ter bevordering van de volksgezondheid. Dat deze maatregelen mogelijk op gespannen voet staan met andere artikelen in de grondwet is een politieke discussie. En die vindt dus gewoon plaats. De motie is derhalve totaal onzinnig.
pi_202072254
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:27 schreef DarkwingDuck het volgende:

[ twitter ]
Wappies daarentegen houden zich aan gaan enkele wet, behalve de bijstandswet.
pi_202072294
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Op basis van artikel 22 van de grondwet is de overheid zelfs verplicht om maatregelen te nemen ter bevordering van de volksgezondheid. Dat deze maatregelen mogelijk op gespannen voet staan met andere artikelen in de grondwet is een politieke discussie. En die vindt dus gewoon plaats. De motie is derhalve totaal onzinnig.
Wat een ongeloofwaardige onzin beredenering. Geloof je het eigenlijk zelf wel? Er wordt helemaal geen fuck getoetst aan de grondwet en de grondrechten omdat VVD, D66, CDA en CU kamerleden toch blind voor de regering bukken. Bang om macht te verliezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2021 16:52:12 ]
  zondag 7 november 2021 @ 16:52:43 #9
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202072313
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Toch heb je die mensen ook op (zeer) hoog niveau. Raisa en dat soort volk.
pi_202072332
quote:

[..]
Geen flauw idee, ik ken er slechts 1 en zij houd zich aan de wet, is hoogopgeleid en heeft een prima baan.
pi_202072392
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 16:51 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Wat een ongeloofwaardige onzin beredenering. Geloof je het eigenlijk zelf wel? Er wordt helemaal geen fuck getoetst aan de grondwet en de grondrechten omdat VVD, D66, CDA en CU kamerleden toch blind voor de regering bukken. Bang om macht te verliezen.
Dat is dan dus onderdeel van de politieke toetsing. Ik snap uit je reactie dat je dat teleurstellend vindt.

Punt wat ik probeer te maken is dat toetsing aan de Grondwet heel leuk klinkt, maar in de praktijk gewoon niet gaat. De Grondwet is namelijk eigenlijk gewoon een hele slechte wet als je hem op die manier gebruikt. Wet die vol met tegenstrijdigheden zit. Dan ga je het hebben over proportionaliteit en zulks en dat is een politieke inschatting die nu eenmaal wordt gemaakt door de regering. Het is aan de kamers om daar iets van te vinden. Het is ook niet voor niets dat rechters in Nederland niet constitutioneel mogen toetsen, dat zou een puinhoop van willekeur worden.

Want wat als de motie Omtzigt zou zijn aangenomen, wat dan? Wie gaat die toetsing dan doen?
pi_202072400
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:25 schreef summer2bird het volgende:
[ link | afbeelding ]
Katja is er ook met Davidsster op haar mobiel :') :r
(klik op de foto als je hem groter wil zien :P )
Iemand die de juiste benaming gebruikt :o
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202072405
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:52 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Toch heb je die mensen ook op (zeer) hoog niveau. Raisa en dat soort volk.
En ze kan heel goed omgaan met haar krultang.

weetje, ik kan het maar niet geloven dat mensen doodserieus praten over "The great reset".
er gaat iets mis in de bovenkamer als je dat serieus neemt.
pi_202072515
ook zo prachtig, Pieter wilt wel weer verder lopen maar praatwappie is nog niet klaar. heerlijk.
dit is cabaret
pi_202072522
quote:

[..]
En waar hou jij als schaapje je allemaal aan?
  zondag 7 november 2021 @ 17:03:42 #16
497997 Strijder_
Waar ligt jouw grens?
pi_202072616
Meer dan 100.000 demonstranten. Allemaal wappies ja?
pi_202072632
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2021 17:03 schreef Strijder_ het volgende:
20.000 toch??
pi_202072642
quote:
Wappies, beroepsdemonstranten, mensen die het gewoon zat zijn, mensen die hopen op een ME rel.
  zondag 7 november 2021 @ 17:06:19 #19
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202072679
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
De angst die bij deze mensen leeft voor de prik is groter dan ik dacht.
[ afbeelding ]

alles gaat er als zoete koek in.
het is bekend dat jongeren vaker flauw vallen bij een vaccinatie. zeker als je wat angstig bent dan is de kans op flauwvallen aanwezig. daar is de GGD ook voor.
er is niemand overleden. dit komt van een account die elke dag anti-vaccinatie-zooi brengt.

https://twitter.com/veldkamp152/status/1457039255646216196
Bij de opkomst van een nieuwe lichting plichtigen altijd hele weddenschappen over hoeveel er dit keer tegen het dek zouden gaan. :7
pi_202072697
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:06 schreef AchJa het volgende:

[..]
Bij de opkomst van een nieuwe lichting plichtigen altijd hele weddenschappen over hoeveel er dit keer tegen het dek zouden gaan. :7
Zijn dat er echt zo veel ja? Ik kan me dat bijna niet voorstellen :D
  zondag 7 november 2021 @ 17:08:47 #21
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202072729
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zijn dat er echt zo veel ja? Ik kan me dat bijna niet voorstellen :D
Dan stond je gewoon opgesteld op linie in je onderbroek en marcheerde je tussen twee prikkers door die links en rechts een prik in je arm jasten... Altijd voldoende volk wat tegen de vlakte ging. :D
  zondag 7 november 2021 @ 17:09:45 #22
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202072755
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 16:51 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Wat een ongeloofwaardige onzin beredenering.
Gebaseerd op wat? Dat jij, niet-gevaccineerde, hoogopgeleide vrouw met prima baan, het er niet mee eens bent?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 7 november 2021 @ 17:11:04 #23
Why is all the rum gone?
pi_202072782
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef Nober het volgende:

[..]
Ouders die hun kinderen laten vaccineren volgens het rijksvaccinatieprogramma zijn ook schapen? Heb jij kinderen, eigenlijk?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202072789
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:00 schreef Nober het volgende:

[..]
Goed. Als schaap ben ik door de week om 06:45 wakker. Dan ben ik wakker.

quote:
Uw vaccin
U krijgt twee injecties met een mRNA-vaccin, te weten BioNTech/Pfizer of Moderna. Beide vaccins hebben een vergelijkbare werking en beschermen even goed tegen ernstige ziekteverschijnselen en ziekenhuisopname. Tussen beide injecties zitten ongeveer 35 tot 42 dagen.

Voor meer informatie over de werking en effectiviteit van de vaccins kunt u terecht op de website van de Rijksoverheid.
Kijk bij degelijke bronnen, in plaats van Baudet, Wybren van Haga (deze man heet zoals Pino van Sesamstraat lacht - Haga), Robert Jensen, Ninefornews, artsencollectief, hartvoorvrijheid, Lieke van Lexmond-achtige uitgerangeerde BNers.

Mijn chip heb ik nu bijna een half jaar. geen crashes gehad, dus ik heb geen great reset hoeven uitvoeren.
wel vraag ik mij af of ik AA-batterijen of AAA-batterijen nodig heb.

Nu het coronatoegangsbewijs (weer) nodig is, zal 't komende week lekker rustig zijn in het bubbelbad. :Y
  zondag 7 november 2021 @ 17:12:02 #25
Why is all the rum gone?
pi_202072806
quote:
Meer dan 100.000. Jij moet echt andere twitteraccounts gaan volgen. _O-
pi_202072881
De angst voor de vaccinatie is vergelijkbaar met toen de stoomtrein werd uitgevonden.
Massale protesten van boeren, die dachten dat hun koeien bedorven melk zouden geven.

Wist je dat babys momenteel vaker te vroeg geboren worden omdat de moeder met een covidinfectie loopt.
Het aantal zwangere vrouwen wat het vaccin niet neemt is hoog, terwijl er geen enkele reden is om het vaccin niet te nemen als zwangere- of nietzwangere vrouw.
  zondag 7 november 2021 @ 17:15:52 #27
Why is all the rum gone?
pi_202072891
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:12 schreef vrouwbabyy het volgende:
Ziekenhuis Antwerpen afdeling IC ligt bomvol met gevaccineerde. Voor de mensen die geen Nederlands begrijpen , inclusief ondertiteling in het Engels:

[ twitter ]
quote:
Ook de ziekenhuisgroep van GZA zal geen bedden blijven vrijhouden voor covid-patiënten als er patiënten met andere ziektes dringend moeten worden opgenomen op intensieve zorg.
pi_202072974
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Gebaseerd op wat? Dat jij, niet-gevaccineerde, hoogopgeleide vrouw met prima baan, het er niet mee eens bent?
Ik ben een hoogopgeleide man die volledig gevaccineerd is. Sta jij even met de bek vol tanden.
pi_202073038
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:11 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Goed. Als schaap ben ik door de week om 06:45 wakker. Dan ben ik wakker.
[..]
Kijk bij degelijke bronnen, in plaats van Baudet, Wybren van Haga (deze man heet zoals Pino van Sesamstraat lacht - Haga), Robert Jensen, Ninefornews, artsencollectief, hartvoorvrijheid, Lieke van Lexmond-achtige uitgerangeerde BNers.

Mijn chip heb ik nu bijna een half jaar. geen crashes gehad, dus ik heb geen great reset hoeven uitvoeren.
wel vraag ik mij af of ik AA-batterijen of AAA-batterijen nodig heb.

Nu het coronatoegangsbewijs (weer) nodig is, zal 't komende week lekker rustig zijn in het bubbelbad. :Y
Rivm degelijk genoeg? Lees eerst even want je denkt nu misschien nog volmondig JA.

quote:
Na de vaccinatie maakt je lichaam antistoffen aan. 7 tot 14 dagen na de eerste vaccinatie met Pfizer of Moderna is 90% van de mensen beschermd tegen corona.
https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werking

quote:
We weten nog niet precies hoe lang de bescherming duurt. Na een aantal weken nemen de antistoffen af en is de bescherming wat minder goed. Daarom is nog een tweede vaccinatie nodig, die krijg je 4 tot 6 weken na de eerste vaccinatie. Door de tweede vaccinatie worden er meer antistoffen aangemaakt, die langer aanwezig blijven en het virus beter kunnen aanpakken. Voor de bescherming na de tweede vaccinatie maakt het niet uit of je die tweede vaccinatie na 4-6 weken krijgt of iets later: je bent dan even goed beschermd.
Oh ze weten het niet maar maakt niet uit het is goed zo.

quote:
Na de eerste vaccinatie kan je nog corona krijgen omdat je afweer tegen het virus nog niet helemaal is opgebouwd. Na de tweede vaccinatie is de kans om ziek te worden veel kleiner omdat je beter beschermd bent.
Je kan het dus nog steeds krijgen maar je hebt je vinkje en je hoeft je nooit meer te laten testen. Ga maar lekker overal naartoe, besmettelijke.
pi_202073061
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat is dan dus onderdeel van de politieke toetsing. Ik snap uit je reactie dat je dat teleurstellend vindt.
Ik vind het idd uitermate teleurstellend dat een kamermeerderheid gewoon kan besluiten de grondwet en de grondrechten in de bek te spugen. Iedereen die de rechtsstaat ook maar enigszins belangrijk vindt zou dat beamen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2021 17:22:15 ]
  zondag 7 november 2021 @ 17:23:12 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_202073084
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 17:21 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik vind het idd uitermate teleurstellend dat een kamermeerderheid gewoon kan besluiten de grondwet en de grondrechten in de bek te spugen. Iedereen die de rechtsstaat ook maar enigszins belangrijk vindt zou dat beamen.
In een echte noodtoestand kan er veel in de bek gespuugd worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')