Er is geen staat van beleg afgekondigd.quote:Op zondag 7 november 2021 17:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In een echte noodtoestand kan er veel in de bek gespuugd worden.
ik geef toe dat het een blamage is dat de Nederlandse ICT-oplossing niet in staat is om een QR-code in te trekken bij een positieve besmetting. Dat zat niet in de functionele eisen bij de opdracht. Failquote:Op zondag 7 november 2021 17:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Rivm degelijk genoeg? Lees eerst even want je denkt nu misschien nog volmondig JA.
[..]
https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werking
[..]
Oh ze weten het niet maar maakt niet uit het is goed zo.
[..]
Je kan het dus nog steeds krijgen maar je hebt je vinkje en je hoeft je nooit meer te laten testen. Ga maar lekker overal naartoe, besmettelijke.
Beantwoord de vraag eens dan. Wie gaat in die motie die toetsing aan de grondwet doen?quote:Op zondag 7 november 2021 17:21 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik vind het idd uitermate teleurstellend dat een kamermeerderheid gewoon kan besluiten de grondwet en de grondrechten in de bek te spugen. Iedereen die de rechtsstaat ook maar enigszins belangrijk vindt zou dat beamen.
Dat zou een rechter kunnen doen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beantwoord de vraag eens dan. Wie gaat in die motie die toetsing aan de grondwet doen?
Dat is niet mijn vraag. Mijn vraag is wat er in die motie stond die je aanhaalt.quote:Op zondag 7 november 2021 17:30 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dat zou een rechter kunnen doen.
dit is cabaret mensen. maar momenteel gaat 't er echt zo aan toe. kom over 4 maanden nog maar eens terug, krijg je te horen.quote:Die moeten echt eens ophouden hoor. Kijk, dat je een dagje ziek bent, oke, zijn we allemaal wel eens. maar chronisch ziek....
Moties zijn zelden helemaal uitgekauwd. Op deze manier laat je de ministers nog ruimte om tot een goed werkbare oplossing te komen. Zo zou een minister met zijn/haar staf zelf kunnen toetsen aan de grondwet of een plan wel voldoet aan die grondwet. Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 17:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is niet mijn vraag. Mijn vraag is wat er in die motie stond die je aanhaalt.
Hugo en mark willen alles zelf bepalen. Maakt ze geen moer uit of het nog democratisch is.quote:Op zondag 7 november 2021 16:27 schreef DarkwingDuck het volgende:
Maatregelen toetsen aan de grondwet en grondrechten? Nee joh, dat moeten we niet willen...
[ twitter ]
Gast....quote:Strijder_
Je weet er dus niks van maar je bent vooral anti mensen die niet doen wat jij doet en die mensen mogen doodgeknuppeld worden da's lachen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik geef toe dat het een blamage is dat de Nederlandse ICT-oplossing niet in staat is om een QR-code in te trekken bij een positieve besmetting. Dat zat niet in de functionele eisen bij de opdracht. Fail![]()
en verder, joh praat eens met een (echte) GGD-arts. wat weet ik nou van vaccinaties. je kunt naar een prikpunt gaan, zonder afspraak. bij prikangst mag je goudvis en teddybeer mee. op sommige plekken hebben ze zelfs 3d brillen ter afleiding.
ik weet alleen maar dat de griep-vaccinatie elk jaar weer is, dus je zal volgend jaar vast ook wel weer een corona vaccinatie-campagne krijgen. daar is niets raars aan.
Dus omdat ik bedenkingen heb bij constitutionele toetsing buiten de kamers, slik ik alles van de regering en buk ik voor ze? Wat is dit voor laag bij de grond manier van discussiëren?quote:Op zondag 7 november 2021 17:34 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Moties zijn zelden helemaal uitgekauwd. Op deze manier laat je de ministers nog ruimte om tot een goed werkbare oplossing te komen. Zo zou een minister met zijn/haar staf zelf kunnen toetsen aan de grondwet of een plan wel voldoet aan die grondwet. Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn.
Maar slik gerust alles van deze demissionaire regering en buk nog wat dieper.
Ik denk dat je het in de hoek van vrouwbabyy moet zoeken...quote:Op zondag 7 november 2021 18:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Gast....
heb je een nieuw account nodig om te trollen of snap je dit topic niet.
Ik weet inderdaad niet alles. Hindert niet, er zijn genoeg virologen met relevante werkervaring.+quote:Op zondag 7 november 2021 18:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Je weet er dus niks van maar je bent vooral anti mensen die niet doen wat jij doet en die mensen mogen doodgeknuppeld worden da's lachen.
Die indruk kreeg ik idd behoorlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus omdat ik bedenkingen heb bij constitutionele toetsing buiten de kamers, slik ik alles van de regering en buk ik voor ze?
Dat komt omdat jij één van de grootste zwart/wit denkers op FOK! bent. Zodra iemand het op één puntje niet met je eens is, beschouw je hem als tegenpool en vijand. En de manier waarop je de discussie vervolgens aangaat zorgt dan voor een self-fulfilling prophecy op dat punt, want iedereen die het marginaal met je oneens is krijgt per direct een ongelooflijke tyfushekel aan je.quote:Op zondag 7 november 2021 18:15 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik idd behoorlijk.
Het is echt ontzettend droevig gesteld met onze rechtstaat na 10 jaar Rutte. Geen ontkennen aan.
Sterk verhaal, lekker kort ook.quote:Op zondag 7 november 2021 18:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij één van de grootste zwart/wit denkers op FOK! bent. Zodra iemand het op één puntje niet met je eens is, beschouw je hem als tegenpool en vijand. En de manier waarop je de discussie vervolgens aangaat zorgt dan voor een self-fulfilling prophecy op dat punt, want iedereen die het marginaal met je oneens is krijgt per direct een ongelooflijke tyfushekel aan je.
Doe er mee wat je wilt hoor. Ik ben het vaak zat ook met je eens geweest, maar vind het gewoon jammer dat je mening vaak ondersneeuwt in je ronduit agressieve en achterlijke manier van discussiëren.quote:Op zondag 7 november 2021 18:36 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Sterk verhaal, lekker kort ook.
Het misbruik van de Jodenster was toch al duidelijk genoeg. Geen normaal mens wil meelopen bij zo'n demonstratie. Extremisten kapen altijd op zich goede demonstraties. Dat is helaas bij links en rechts zo. Dat deze hele crisis maar zo snel mogelijk achter ons mag liggen het zal de voedingsbodem voor enkele extremisten hopelijk wat wegnemen.quote:Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef NoCigar het volgende:
Ah, mooi, het journaal meldt nog even dat 'het extreem rechtse Voorpost' ook mee demonstreerde. Het marcheert toch altijd een stuk lekkerder met neo-nazi's: Samen voor een betere zorg, capaciteitsprobleem etc
Of je het met mij eens bent of niet kan me weinig interesseren. Het maakt je ook geen vriend of vijand. Sowieso heb ik geen vijanden maar ik ben hier ook niet om vriendjes te maken. Als mijn manier van reageren je niet aanstaat staat het je ook geheel vrij om niet op mij te reageren. Ook dat is mij om het even.quote:Op zondag 7 november 2021 18:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Doe er mee wat je wilt hoor. Ik ben het vaak zat ook met je eens geweest, maar vind het gewoon jammer dat je mening vaak ondersneeuwt in je ronduit agressieve en achterlijke manier van discussiëren.
Niks mis met Van Haga.quote:Op zondag 7 november 2021 17:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Goed. Als schaap ben ik door de week om 06:45 wakker. Dan ben ik wakker.
[..]
Kijk bij degelijke bronnen, in plaats van Baudet, Wybren van Haga (deze man heet zoals Pino van Sesamstraat lacht - Haga), Robert Jensen, Ninefornews, artsencollectief, hartvoorvrijheid, Lieke van Lexmond-achtige uitgerangeerde BNers.
Mijn chip heb ik nu bijna een half jaar. geen crashes gehad, dus ik heb geen great reset hoeven uitvoeren.
wel vraag ik mij af of ik AA-batterijen of AAA-batterijen nodig heb.
Nu het coronatoegangsbewijs (weer) nodig is, zal 't komende week lekker rustig zijn in het bubbelbad.
Goed. De inhoud dan, de derde keer dat ik deze vraag aan je stel. Wat voegt de expliciete constitutionele toetsing van een corona-maatregel toe? Ik zal het uitsplitsen, omdat het per toetser nogal een ander antwoord kan zijn en jij kennelijk niet weet hoe Omtzigt zijn motie bedoelt.quote:Op zondag 7 november 2021 18:46 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Of je het met mij eens bent of niet kan me weinig interesseren. Het maakt je ook geen vriend of vijand. Sowieso heb ik geen vijanden maar ik ben hier ook niet om vriendjes te maken. Als mijn manier van reageren je niet aanstaat staat het je ook geheel vrij om niet op mij te reageren. Ook dat is mij om het even.
Van Haga is net zo erg als Baudet. En hij is huisjesmelker.quote:
Ja, niets mis met van Haga, tenminste, als je op zoek bent naar een huisjesmelker, nepnieuws, kansloze moties en ophitsende petities.quote:
Mijn antwoord weet je inmiddels. En als je het vergeten bent kan je het gewoon teruglezen.quote:Op zondag 7 november 2021 18:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Goed. De inhoud dan, de derde keer dat ik deze vraag aan je stel. Wat voegt de expliciete constitutionele toetsing van een corona-maatregel toe? Ik zal het uitsplitsen, omdat het per toetser nogal een ander antwoord kan zijn en jij kennelijk niet weet hoe Omtzigt zijn motie bedoelt.
Door de kamer?
Door de rechter?
Door het ministerie?
Mijn antwoord is overigens voor alle drie hetzelfde. Het voegt niets toe.
Komt door die marcheer liedjes. Daar krijg je inderdaad zin van om te bewegen.quote:Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef NoCigar het volgende:
Ah, mooi, het journaal meldt nog even dat 'het extreem rechtse Voorpost' ook mee demonstreerde. Het marcheert toch altijd een stuk lekkerder met neo-nazi's: Samen voor een betere zorg, capaciteitsprobleem etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |