Dat komt omdat jij één van de grootste zwart/wit denkers op FOK! bent. Zodra iemand het op één puntje niet met je eens is, beschouw je hem als tegenpool en vijand. En de manier waarop je de discussie vervolgens aangaat zorgt dan voor een self-fulfilling prophecy op dat punt, want iedereen die het marginaal met je oneens is krijgt per direct een ongelooflijke tyfushekel aan je.quote:Op zondag 7 november 2021 18:15 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik idd behoorlijk.
Het is echt ontzettend droevig gesteld met onze rechtstaat na 10 jaar Rutte. Geen ontkennen aan.
Sterk verhaal, lekker kort ook.quote:Op zondag 7 november 2021 18:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij één van de grootste zwart/wit denkers op FOK! bent. Zodra iemand het op één puntje niet met je eens is, beschouw je hem als tegenpool en vijand. En de manier waarop je de discussie vervolgens aangaat zorgt dan voor een self-fulfilling prophecy op dat punt, want iedereen die het marginaal met je oneens is krijgt per direct een ongelooflijke tyfushekel aan je.
Doe er mee wat je wilt hoor. Ik ben het vaak zat ook met je eens geweest, maar vind het gewoon jammer dat je mening vaak ondersneeuwt in je ronduit agressieve en achterlijke manier van discussiëren.quote:Op zondag 7 november 2021 18:36 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Sterk verhaal, lekker kort ook.
Het misbruik van de Jodenster was toch al duidelijk genoeg. Geen normaal mens wil meelopen bij zo'n demonstratie. Extremisten kapen altijd op zich goede demonstraties. Dat is helaas bij links en rechts zo. Dat deze hele crisis maar zo snel mogelijk achter ons mag liggen het zal de voedingsbodem voor enkele extremisten hopelijk wat wegnemen.quote:Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef NoCigar het volgende:
Ah, mooi, het journaal meldt nog even dat 'het extreem rechtse Voorpost' ook mee demonstreerde. Het marcheert toch altijd een stuk lekkerder met neo-nazi's: Samen voor een betere zorg, capaciteitsprobleem etc
Of je het met mij eens bent of niet kan me weinig interesseren. Het maakt je ook geen vriend of vijand. Sowieso heb ik geen vijanden maar ik ben hier ook niet om vriendjes te maken. Als mijn manier van reageren je niet aanstaat staat het je ook geheel vrij om niet op mij te reageren. Ook dat is mij om het even.quote:Op zondag 7 november 2021 18:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Doe er mee wat je wilt hoor. Ik ben het vaak zat ook met je eens geweest, maar vind het gewoon jammer dat je mening vaak ondersneeuwt in je ronduit agressieve en achterlijke manier van discussiëren.
Niks mis met Van Haga.quote:Op zondag 7 november 2021 17:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Goed. Als schaap ben ik door de week om 06:45 wakker. Dan ben ik wakker.
[..]
Kijk bij degelijke bronnen, in plaats van Baudet, Wybren van Haga (deze man heet zoals Pino van Sesamstraat lacht - Haga), Robert Jensen, Ninefornews, artsencollectief, hartvoorvrijheid, Lieke van Lexmond-achtige uitgerangeerde BNers.
Mijn chip heb ik nu bijna een half jaar. geen crashes gehad, dus ik heb geen great reset hoeven uitvoeren.
wel vraag ik mij af of ik AA-batterijen of AAA-batterijen nodig heb.
Nu het coronatoegangsbewijs (weer) nodig is, zal 't komende week lekker rustig zijn in het bubbelbad.
Goed. De inhoud dan, de derde keer dat ik deze vraag aan je stel. Wat voegt de expliciete constitutionele toetsing van een corona-maatregel toe? Ik zal het uitsplitsen, omdat het per toetser nogal een ander antwoord kan zijn en jij kennelijk niet weet hoe Omtzigt zijn motie bedoelt.quote:Op zondag 7 november 2021 18:46 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Of je het met mij eens bent of niet kan me weinig interesseren. Het maakt je ook geen vriend of vijand. Sowieso heb ik geen vijanden maar ik ben hier ook niet om vriendjes te maken. Als mijn manier van reageren je niet aanstaat staat het je ook geheel vrij om niet op mij te reageren. Ook dat is mij om het even.
Van Haga is net zo erg als Baudet. En hij is huisjesmelker.quote:
Ja, niets mis met van Haga, tenminste, als je op zoek bent naar een huisjesmelker, nepnieuws, kansloze moties en ophitsende petities.quote:
Mijn antwoord weet je inmiddels. En als je het vergeten bent kan je het gewoon teruglezen.quote:Op zondag 7 november 2021 18:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Goed. De inhoud dan, de derde keer dat ik deze vraag aan je stel. Wat voegt de expliciete constitutionele toetsing van een corona-maatregel toe? Ik zal het uitsplitsen, omdat het per toetser nogal een ander antwoord kan zijn en jij kennelijk niet weet hoe Omtzigt zijn motie bedoelt.
Door de kamer?
Door de rechter?
Door het ministerie?
Mijn antwoord is overigens voor alle drie hetzelfde. Het voegt niets toe.
Komt door die marcheer liedjes. Daar krijg je inderdaad zin van om te bewegen.quote:Op zondag 7 november 2021 18:13 schreef NoCigar het volgende:
Ah, mooi, het journaal meldt nog even dat 'het extreem rechtse Voorpost' ook mee demonstreerde. Het marcheert toch altijd een stuk lekkerder met neo-nazi's: Samen voor een betere zorg, capaciteitsprobleem etc
Huisjesmelker.quote:
Nee, dat antwoord heb je niet gegeven. Echt niet, je doet alles om de inhoud niet in te gaan zelfs ronduit liegen nu.quote:Op zondag 7 november 2021 19:10 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Mijn antwoord weet je inmiddels. En als je het vergeten bent kan je het gewoon teruglezen.
Indien de kamer en het ministerie altijd al een toetsing aan de grondwet zouden doen dan had elke partij wel een groen vinkje gezet.
Je kan gewoon terugbladeren hoor. Dat het antwoord jou niet bevalt maakt het geen liegen. Succes er mee.quote:Op zondag 7 november 2021 19:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, dat antwoord heb je niet gegeven. Echt niet, je doet alles om de inhoud niet in te gaan zelfs ronduit liegen nu.
Ook echt met beleidquote:
Ik heb terug gelezen. Je geeft geen antwoord op de vraag. Is niet erg, je mag gewoon toegeven dat je het zelf ook niet weet hoor.quote:Op zondag 7 november 2021 19:19 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Je kan gewoon terugbladeren hoor. Dat het antwoord jou niet bevalt maakt het geen liegen. Succes er mee.
Ik hoef niets toe te geven. Wel grappig; in je tirade had je het over zwart/wit en dan vervolgens zo reageren op een antwoord wat je niet aan staat.quote:Op zondag 7 november 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb terug gelezen. Je geeft geen antwoord op de vraag. Is niet erg, je mag gewoon toegeven dat je het zelf ook niet weet hoor.
Welk antwoord? Want kennelijk vind jij iets een antwoord dat ik niet als zodanig beoordeel.quote:Op zondag 7 november 2021 19:30 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik hoef niets toe te geven. Wel grappig; in je tirade had je het over zwart/wit en dan vervolgens zo reageren op een antwoord wat je niet aan staat.![]()
So what?? Goede politicus.quote:
Leg eens uit wat er goed aan is?quote:
En extreem linkse sentimenten liepen mee met de klimaatmars.quote:Op maandag 8 november 2021 01:06 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
De ware nationalist zwaait met rood-wit-blauw, de ware Nederlandse vlag.
![]()
Deze prinsenvlag is besmet met het verheerlijken van een verleden en de stank van fascisme
terzijde... wat is er globalistisch aan de QR-code pas ?
Dat er extremen rondlopen op een demo georganiseerd door de extreem FvD, heel verrassend.quote:Op maandag 8 november 2021 07:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
En extreem linkse sentimenten liepen mee met de klimaatmars.
Dat extremen meelopen kan je niets aan doen, gewoon negeren.
Jij zou een opportunist nog niet herkennen als-ie voor je stond.quote:
Er is niets mis met een huisjesmelker. Alleen paupers die huren janken daarover.quote:Op maandag 8 november 2021 09:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij zou een opportunist nog niet herkennen als-ie voor je stond.
Ik koop en gun mijn medemens ook een woning.quote:Op maandag 8 november 2021 11:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Er is niets mis met een huisjesmelker. Alleen paupers die huren janken daarover.
Alleen mongolen vinden van Haga een goede politicusquote:Op maandag 8 november 2021 11:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Er is niets mis met een huisjesmelker. Alleen paupers die huren janken daarover.
Ik ook... tegen betaling!quote:Op maandag 8 november 2021 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik koop en gun mijn medemens ook een woning.
Nee, dat is schandalig. Maar dat is privé en niet politiek. Ik ben geen kennis of partner van die beste man. Wat hij in zijn leven doet gaat mij niets aan. Nog steeds een goed politicus, desondanks.quote:Op maandag 8 november 2021 11:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Alleen mongolen vinden van Haga een goede politicusJij kruipt zeker ook graag bezopen achter het stuur net als hij?
Succes met je voorliefde voor populisten.quote:Op maandag 8 november 2021 11:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, dat is schandalig. Maar dat is privé en niet politiek. Ik ben geen kennis of partner van die beste man. Wat hij in zijn leven doet gaat mij niets aan. Nog steeds een goed politicus, desondanks.
Sterk argument!quote:Op maandag 8 november 2021 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Succes met je voorliefde voor populisten.
Op een maandagavond in een uitgestorven Almeloquote:Op maandag 8 november 2021 19:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het clubje mafkezen is aan het schreeuwen met een fakkel in Almelo
@puzziepie Wappies kijken terwijl we op SpaceX wachtenquote:Op maandag 8 november 2021 19:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Baudet over de prinsenvlaggen denktquote:Op maandag 8 november 2021 18:15 schreef Magister_Artium het volgende:
Het wordt langzaam maar zeker een klucht. Gelezen op Twitter: leden van Voorpost die met prinsenvlaggen zwaaien en vervolgens anderen uitmaken voor NSB’ers.
quote:Op maandag 8 november 2021 19:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
@:puzziepie Wappies kijken terwijl we op SpaceX wachten
Ze zijn aan het lopen omdat ene Mark zich morgen bij de bajes moet melden?quote:Op maandag 8 november 2021 19:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lijkt wel Sint Maartenquote:Op maandag 8 november 2021 19:36 schreef Starhopper het volgende:
Die Michel is blijkbaar niet op komen dagen bij zijn taakstraf en nu moet ie daar 28 dagenvoor zitten begrijp ik? En daar doen ze een fakkeltocht voor
Jaquote:
Teringquote:Op maandag 8 november 2021 19:36 schreef Starhopper het volgende:
Die Michel is blijkbaar niet op komen dagen bij zijn taakstraf en nu moet ie daar 28 dagenvoor zitten begrijp ik? En daar doen ze een fakkeltocht voor
DICTACTUUR DIT HOORquote:Op maandag 8 november 2021 19:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tering
Je taakstraf niet nakomen en nu huilen van dit 'onrecht'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |