Haha echt iets onbenulligs sturen jaquote:Op maandag 8 november 2021 19:49 schreef Starhopper het volgende:
Misschien beter een foldertje met reclame voor een kunstgebit sturen dan
Ik dacht aan dit:quote:Op maandag 8 november 2021 19:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen, dit kan je zo uitprinten en opsturen
https://www.rijksoverheid(...)s-posters-nederlands
Die zijn ook erg mooi!quote:Op maandag 8 november 2021 19:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik dacht aan dit:
[ afbeelding ]
Leuk poesje voor boven zijn bed in de gevangenis
Vraag ik mij ook afquote:Op maandag 8 november 2021 19:55 schreef summer2bird het volgende:
Is dit bij Michel's huis of staan ze daar gewoon random?
Nee, deze ziet er niet tokkie genoeg uit voor gevangenis Michel.quote:Op maandag 8 november 2021 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
wie is Michel en waarom zit hij vast?
Is dit Michel?
[ afbeelding ]
'Sommigen hebben na de bekendmaking zelfs besloten om geen Sinterklaasfeest meer te vieren en storten zich in plaats daarvan maar op Kerstmis.'quote:Op dinsdag 9 november 2021 02:00 schreef Bluesdude het volgende:
De enge trekjes van anti-vaxxers, ook de Sint mag niet gevaccineerd zijn... of dat mag niet gezegd worden .
https://www.hartvannederl(...)klaas-prikpropaganda
Als er nu een zwarte vaccinatie piet zou komen zou deze dan spuitjes mogen zetten bij de totaal in shock verkerende recalcitranten.quote:Op dinsdag 9 november 2021 02:00 schreef Bluesdude het volgende:
De enge trekjes van anti-vaxxers, ook de Sint mag niet gevaccineerd zijn... of dat mag niet gezegd worden .
https://www.hartvannederl(...)klaas-prikpropaganda
Mooi toch! Dat zijn ook pro zwarte piet figuren dus van die discussie zijn we ook afquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
'Sommigen hebben na de bekendmaking zelfs besloten om geen Sinterklaasfeest meer te vieren en storten zich in plaats daarvan maar op Kerstmis.'
De infantiliteit van sommige mensen is grenzenloos, zo blijkt maar weer eens.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:01 schreef summer2bird het volgende:
Michel is als een soort held naar de gevangenis begeleid.
Een taakstrafontduikende held, dat wel.
Een maandje he. Hij gaat zitten voor een maand. Als je dit ziet zou je denken dat hij 15 jaar heeft gekregen
Wimpertroelaquote:Op maandag 8 november 2021 19:59 schreef Starhopper het volgende:
Mita krijgt geen herstelbewijsAan haar gehoest en gerochel te horen moet ze nog herstellen van corona
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mooi toch! Dat zijn ook pro zwarte piet figuren dus van die discussie zijn we ook af
Manmanmanquote:
Ergens zou er iemand achter de wappies aan moeten lopen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ergens zou er iemand achter de wappies aan moeten lopen.
Als ze dan schreeuwen "Sluit je aan!", roep dan daarna "Sluit ze op!"
Hoeveelste keer is dit wel niet?quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:04 schreef spoilert het volgende:
Max en Eline zijn weer eens een keer aangehouden, ze waren weer aan het roeptoeteren in het gemeentehuis van Den Haag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |