Allang geregeld voor jequote:Op dinsdag 2 november 2021 14:29 schreef drakin het volgende:
Ik mis nog een bezorger in de OP, ik zie alleen een pizzaverkrachting
Dan kijk je niet goed.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:29 schreef drakin het volgende:
Dan bestel ik gewoon nog een shoarmaschotelquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat als de bezorger geen aangifte doet dan?
quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan bestel ik gewoon nog een shoarmaschotel
Daar voel je niks van.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan bestel ik gewoon nog een shoarmaschotel
Das nou jammerquote:
Dat bedoel ik niet.quote:
ja zegquote:
Dan moet ik zelf maar even wat gaan bezorgenquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:34 schreef pullup het volgende:
[..]
ja zeg![]()
Mijn aanbod is een beetje op nu
Ah die had ik nog nietquote:
quote:
Geen fruit op pizza!quote:
Dat is een Sim.quote:
Heb jij weerquote:
Je bent een Joop lover nu.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:44 schreef pullup het volgende:
Ik had niet dat plaatje van die Jopen moeten googlen @:omanijn
Nu krijg ik dit in mijn aanbevolen advertenties![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zal ik wel een schoon stoepje krijgenquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:44 schreef pullup het volgende:
Ik had niet dat plaatje van die Jopen moeten googlen @:omanijn
Nu krijg ik dit in mijn aanbevolen advertenties![]()
![]()
[ afbeelding ]
En Pullup als bezorger.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:52 schreef drakin het volgende:
Nou heb ik trek in pizza en een biertje
En wat wil jij doen met die bezorger?quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:29 schreef drakin het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij lijkt op die ene dokter uit Chicago Med
Oh jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die rooie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog 1quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:29 schreef drakin het volgende:
Ik vind ananas wel lekker op mijn pizzaquote:
Er schijnen meer mensen te zijn jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind ananas wel lekker op mijn pizza
Ik bij de Chili con carne.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:21 schreef mazaru het volgende:
Ik gooi ook wel eens ananasblokjes over de witlofschotel
Oh dat ken ik niet. Ga ik ook eens uitproberenquote:
Puzzieeeequote:Op dinsdag 2 november 2021 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doe ik ook, standaard eigenlijk.
Jaaaa veel te lang alweerquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moon!!![]()
Dat is een tijd geleden beeb!!![]()
Oh snap ik wel hoor !quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso veel minder op FOK!
Is ook best gezond om niet continu hier rond te hangenquote:
Klopt, ik ben hier ook wel veel minder dan een tijdje terug.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is ook best gezond om niet continu hier rond te hangen![]()
Maar hoest met jou?
Ik ook hoor Pizza hawaiiquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat het redelijk gaat , met mij gaat het ook redelijk, maar het kan beterquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Klopt, ik ben hier ook wel veel minder dan een tijdje terug.
Met mij gaat het wel redelijk!, alles loopt zoals het moet lopen. Hoe is het met jou?
Aaawh Kan ik wat voor je doenquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat het redelijk gaat , met mij gaat het ook redelijk, maar het kan beter
Heb jij nog last gehad van die mafkees?quote:
Nee geen last meer van, gelukkig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij nog last gehad van die mafkees?
Alles komt altijd goed bij mij(uiteindelijk) Sommige zaken hebben meer tijd nodig.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles komt altijd goed bij mij(uiteindelijk) Sommige zaken hebben meer tijd nodig.
Mooi,ik zie hem nog wel posten met loze dreigementen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee geen last meer van, gelukkig.
Serieus, dacht dat hij vakantie hadquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi,ik zie hem nog wel posten met loze dreigementen.
op twitter.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Serieus, dacht dat hij vakantie had
Oh je bedoelde die!quote:
Get a room.quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh je bedoelde die!Ik dacht even een andere.
Maar nee daar heb ik ook geen last meer van gehad gelukkig dankzij jou
Geintje.quote:
Maar ook een boefje,vergis je niet.quote:
Jij ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ook een boefje,vergis je niet.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt niet.quote:
Dag dagquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ik laat jullie dames even alleen.Het word me te heet onder de voetjes.
Alles chil,kreeg net 10 extra bestekzegels van een leuke kassaboy.quote:
Heer aloa.quote:
Oh da's wel lief van die kassaboyquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles chil,kreeg net 10 extra bestekzegels van een leuke kassaboy.![]()
En met u dame?
Zin in de persco?quote:
Fijn om te lezen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh da's wel lief van die kassaboymet mij gaat alles wel goed eigenlijk, ben best happy
Mooi op tijd.quote:
Hangt van de smaak van de pizza afquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat wil jij doen met die bezorger?
FHF / Albert Heijn bestekzegelsquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb nog bestek zegels, dus als iemand wat wil
Ja doe er zelf niks mee,maar spaar ze wel kost toch niksquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
FHF / Albert Heijn bestekzegels
Superlief MrsL.
Volgens mij wilde Dot die heel graagquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb nog bestek zegels, dus als iemand wat wil
Zal haar zo eens vragenquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Dot die heel graag
Ik heb de 2 gouden setjes.Best leuk spul.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Dot die heel graag
Ik kom zelden of nooit bij de AH. Alleen als ik die tegoedbon van de postcodeloterij krijgquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de 2 gouden setjes.Best leuk spul.
Ik doe eigenlijk nooit aan spaaracties,maar deze vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kom zelden of nooit bij de AH. Alleen als ik die tegoedbon van de postcodeloterij krijg
Net even gekeken. Ziet er wel leuk uitquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nooit aan spaaracties,maar deze vind ik wel leuk.
En ook mooi dat mensen elkaar zegels geven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net even gekeken. Ziet er wel leuk uit
Ik heb geen digitale zegels om door te geven. Wel "echte"quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ook mooi dat mensen elkaar zegels geven.
Bij de buren kreeg iemand gelijk zoveel dat ze genoeg heeft voor 4 sets.
Jij bent ook lief.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale zegels om door te geven. Wel "echte"
quote:
quote:
Mooi!quote:
quote:
Ik begrijp hier maar een deel van: kan ik morgen werken of niet, de rest wat ze zegt klinkt niet logisch, iets over een flat wonen?quote:
Ze zegt (zo ongeveer): hoe belangrijk vaccinatie is durven niet te zeggen. Hou rekening mee met discussie dat oploopt en of het beter zal gaan.quote:
Dat is er al op zichquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan ook discussie dat oploopt naar erger zijn. Tis maar hoe je het vertaald.
Is er al ja. Gaat alleen maar erger worden vrees ik.quote:
baas boven baasquote:
nu naar Michael Jackson Nose Job Plastic Surgeries - Surgeon Reactsquote:
Ah!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
nu naar Michael Jackson Nose Job Plastic Surgeries - Surgeon Reacts
Ja, datquote:
Ik kijk BBC first, miss marplequote:
dat sloeg ergens anders opquote:
Ik was die persco aan het nalezen.quote:
nee. maar toch. ArGHHH!!!quote:
well well wellquote:
Vanaf 12 november rollen ze de dictatuur volledig uit.quote:
quote:
Schijnt zalfje voor te zijn. Moet je ff bij je HA navragen. Tenminste als je er last van hebt...quote:
Leuk boekquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
Denk dat ik straks dit een kans ga geven![]()
Probeerde rond mn 18e door de lotr boeken te komen, maar lukte me echt voor geen meter, al die namen enzo ..maar hou van de films, heb de film The Hobbit ook gezien , en kwam net dit tegen dus dacht misschien wel een optie..kijken hoe lang ik mn aandacht erbij kan houdenquote:
Samequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Probeerde rond mn 18e door de lotr boeken te komen, maar lukte me echt voor geen meter, al die namen enzo ..maar hou van de films, heb de film The Hobbit ook gezien , en kwam net dit tegen dus dacht misschien wel een optie..kijken hoe lang ik mn aandacht erbij kan houden
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Same![]()
![]()
Maar ik heb eerst de hobbit gelezen en die vond ik wel leuk. Ook als tiener. En toen heb ik daarna lotr geprobeerd en ben halverwege gestopt. Die gingen lopen......en lopen....nog een beetje lopen......en toen liepen ze nog wat verderFilms ook nooit gezien. Stom verhaal.
Oh ik HOU echt van de lotr films!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Same![]()
![]()
Maar ik heb eerst de hobbit gelezen en die vond ik wel leuk. Ook als tiener. En toen heb ik daarna lotr geprobeerd en ben halverwege gestopt. Die gingen lopen......en lopen....nog een beetje lopen......en toen liepen ze nog wat verderFilms ook nooit gezien. Stom verhaal.
Was je nou met AHS begonnen? Welk seizoen is het? 1984 of Double Feature (nieuwste)?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik HOU echt van de lotr films!vond en vind het echt zo vet gemaakt!
Maatje.quote:
Prishiebeebquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was je nou met AHS begonnen? Welk seizoen is het? 1984 of Double Feature (nieuwste)?
Probeer anders de Silmarillion eens, dan ga je blij wordenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Probeerde rond mn 18e door de lotr boeken te komen, maar lukte me echt voor geen meter, al die namen enzo ..maar hou van de films, heb de film The Hobbit ook gezien , en kwam net dit tegen dus dacht misschien wel een optie..kijken hoe lang ik mn aandacht erbij kan houden
puzziebaybeeeequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prishiebeeb![]()
Wat is AHS? Ik ben slecht met afkortingen
Ahh!! Is dat leuk?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
puzziebaybeeee![]()
Is een afkorting van een serie, American Horror Story.
De hobbit is dan ook een kinderboekquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Same![]()
![]()
Het is de nieuwste! Was gisteravond! 1984 had ik niet gekeken, leek me een minder seizoen, Apocalypse vond ik wel weer heel vetquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was je nou met AHS begonnen? Welk seizoen is het? 1984 of Double Feature (nieuwste)?
Ik hou ervan, maar het is wel wat luguber. Het bizarre is dat hoewel elk seizoen op zichzelf staat, er wel dezelfde acteurs spelen. Alleen dan dus een andere rol in een hele andere verhaal.quote:
Is het echt horror? Daar kan ik namelijk niet tegenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou ervan, maar het is wel wat luguber. Het bizarre is dat hoewel elk seizoen op zichzelf staat, er wel dezelfde acteurs spelen. Alleen dan dus een andere rol in een hele andere verhaal.
1984 vond ik ook minderquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het is de nieuwste! Was gisteravond! 1984 had ik niet gekeken, leek me een minder seizoen, Apocalypse vond ik wel weer heel vet
Dan zou ik hier niet naar kijken. Het is horror, maar met een twist. Maar, wel horror idd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is het echt horror? Daar kan ik namelijk niet tegen
Ik hou wel heel erg van de Harry Potter en LOTR films/fantasy maar horror kan ik niet zo goed tegenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan zou ik hier niet naar kijken. Het is horror, maar met een twist. Maar, wel horror idd.
Ja ik precies zo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou wel heel erg van de Harry Potter en LOTR films/fantasy maar horror kan ik niet zo goed tegen
Harry Potter ook.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De hobbit is dan ook een kinderboek
Ik snap dat. LOTR is prachtig! Alleen die vecht/oorlogscenes in 2 en 3 duren me iets te lang.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou wel heel erg van de Harry Potter en LOTR films/fantasy maar horror kan ik niet zo goed tegen
Ja dat. Kijk ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Murder house ja! En Coven!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
1984 vond ik ook minder![]()
Mijn favo is denk ik Asylum en Roanoke. En dan Murder House. Die met die Freak show heb ik niet afgekeken, die vond ik als enige helemaal niks aan.
Ik heb ze allemaal gezien , maar idd die vecht scenes duurden mij ook te langquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat. LOTR is prachtig! Alleen die vecht/oorlogscenes in 2 en 3 duren me iets te lang.
oeh ja. The White Witchquote:
Oh daar keek ik het juist om! Zo vet gedaan van die huge battlefields!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat. LOTR is prachtig! Alleen die vecht/oorlogscenes in 2 en 3 duren me iets te lang.
Ik spoel die meestal vooruitquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien , maar idd die vecht scenes duurden mij ook te lang
Geweldig!quote:
Het is ook prachtig gedaan. Maar het dúúrt zolang en het zijn er zoveel. Arghhh. Doorspoeluhhhquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh daar keek ik het juist om! Zo vet gedaan van die huge battlefields!
Ik heb ze allemaal op dvd, ooit voor mijn verjaardag gekregen, maar ook al een tijd niet meer gezienquote:
Ik heb ze ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal op dvd, ooit voor mijn verjaardag gekregen, maar ook al een tijd niet meer gezien
Jaah goeiequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ze ook![]()
We kunnen ze meenemen naar the moon and back, dan hebben we tijd genoeg!
Ik keek het elk jaar met de kerstdagen, beetje mn eigen traditie gemaaktquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal op dvd, ooit voor mijn verjaardag gekregen, maar ook al een tijd niet meer gezien
Ze komen ook bijna ieder jaar met kerstquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik keek het elk jaar met de kerstdagen, beetje mn eigen traditie gemaakthahaha
Daar kom ik nou niet door, door de films al nietquote:
Ja dat gaat m dus niet worden hè? Duurt 1 zo'n film opeens 5 uurquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze komen ook bijna ieder jaar met kerst![]()
Maar dan met reclame er tussendoor
Alleen in de Hobbit deel 3 zijn ze te ver gegaan. Die werd er echt gewoon minder doorquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh daar keek ik het juist om! Zo vet gedaan van die huge battlefields!
Ja preciesquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat gaat m dus niet worden hè? Duurt 1 zo'n film opeens 5 uur
Nee ik ook niet..te kinderlijk ofzo denk ik ? Net als die Twilight filmsquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kom ik nou niet door, door de films al niet
Ja same!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja preciesEn door die reclames word ik heel snel afgeleid
The Lost Boysquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet..te kinderlijk ofzo denk ik ? Net als die Twilight filmsik hou echt van vampierfilms, maar dat? Nee, hahaha, doe dan maar Interview With The Vampire of Lost Boys
Daar begon deze discussie meequote:Op dinsdag 2 november 2021 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
The Hobbit vond ik ook een leuke film
Hou van die film!!!quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
The Lost Boys![]()
![]()
you're eating maggots Michael how do they taste
Ik heb de hele rel in NWS gevolgd , dus ik kwam er net weer inquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar begon deze discussie meehahaha
Welke rel???quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de hele rel in NWS gevolgd , dus ik kwam er net weer in
Ik ken hem bijna uit mijn hoofd. En de muziek erbij!!!! Cry little sisterquote:
Ja vet joh! Was verliefd op Kiefferquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken hem bijna uit mijn hoofd. En de muziek erbij!!!! Cry little sister
Blade, Underworld of Van Helsing?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet..te kinderlijk ofzo denk ik ? Net als die Twilight filmsik hou echt van vampierfilms, maar dat? Nee, hahaha, doe dan maar Interview With The Vampire of Lost Boys
1, 2 of 3?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
The Hobbit vond ik ook een leuke film
Het zijn duidelijk geen kinderfilmsquote:
Dracula, met Gary Oldmanquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blade, Underworld of Van Helsing?
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn duidelijk geen kinderfilms
Of jij een kind bent is een andere discussie natuurlijk
Ja gave serie is dat!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
1984 vond ik ook minder![]()
Mijn favo is denk ik Asylum en Roanoke. En dan Murder House. Die met die Freak show heb ik niet afgekeken, die vond ik als enige helemaal niks aan.
Kinderboeken kunnen ook heel mooi zijnquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De hobbit is dan ook een kinderboek
Juist heel mooiquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Kinderboeken kunnen ook heel mooi zijn
Te moeilijk voor je?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kom ik nou niet door, door de films al niet
quote:
Te veel kinderen, gewoon niet leuk dusquote:
omg, ik heb hem in mijn hoofd voor ik hem al aanklik, geweldig diequote:Op dinsdag 2 november 2021 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken hem bijna uit mijn hoofd. En de muziek erbij!!!! Cry little sister
Als je geduld hebt gaat dat wel over en worden ze vanzelf grootquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te veel kinderen, gewoon niet leuk dus
Niet in die filmsquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je geduld hebt gaat dat wel over en worden ze vanzelf groot
jeugdig! En dat is een complimentquote:
Ook daar worden ze ouderquote:
Hoe gaat ie?quote:
Geen pizza gehad vandaag, zomaar vergeten mee te nemen bij de winkelquote:
Gaat wat tijd overheenquote:
Kan maar 1 ding tegelijk,quote:
Meen je niet!quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen pizza gehad vandaag, zomaar vergeten mee te nemen bij de winkel
alleen de schrijfster is kinderachtig gewordenquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan maar 1 ding tegelijk,dus daarom kwam mn vraag wat later
Wees blij met variatie, dan is de zuurkool de volgende keer weer extra lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:24 schreef pullup het volgende:
Ik heb voorlopig weer genoeg zuurkool gegeten
Was ze dat niet al?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:23 schreef drakin het volgende:
[..]
alleen de schrijfster is kinderachtig geworden
Beetje over woked is ze, en dat werd ze later pasquote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees blij met variatie, dan is de zuurkool de volgende keer weer extra lekker
Zou je het kunnen invriezen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja preciesMaar ik had gewoon wat teveel gemaakt maandag en nu komt het wel even mijn oren uit
Mjah dat is wel iets voor de volgende keerquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je het kunnen invriezen?
Nu niet meermaar voor een volgende keer?
Kruimeltje,quote:
Daar vond ik dan weer niks aanquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kruimeltje,
Ciske de rat,
Beekman &Beekman.
Dik Trom.
Ik heb hier een paar kinderboeken is ik zo nu en dan nog leesquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kruimeltje,
Ciske de rat,
Beekman &Beekman.
Dik Trom.
En, wil het al een beetje vorderen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb hier een paar kinderboeken is ik zo nu en dan nog lees
Zo nu en dan, en niet nuquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En, wil het al een beetje vorderen?
Succes!
Daar zijn vast nog herhalingen van voor je?quote:
ARGGHH!!!quote:
Ja ja ja ja blah blah blah blahquote:
Volgende week of over 2 weken voor nog meer maatregelenquote:
Ja geouwehoerquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgende week of over 2 weken voor nog meer maatregelen
Het is nooit genoeg dus maar weer een lockdown vlak voor kerst, meer zaken dicht etc..quote:
Gelukkig heb ik mijn lievelingsmondkapjes nogquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgende week of over 2 weken voor nog meer maatregelen
Ja wtf, maar we gaan niemand dwingen om te vaccineren hoor, nee dat zou onacceptabel zijn...uhuh...en dan nu gaan kijken voor wetswijzigingen zodat werkgevers om een qr-code kunnen vragen..quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is nooit genoeg dus maar weer een lockdown vlak voor kerst, meer zaken dicht etc..
Ik heb gewoon zwarte, staat best stoer ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn lievelingsmondkapjes nog
Ik heb ze te koop, en natuurlijk ergens opgeborgen omdat het nauwelijks meer hoefde.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn lievelingsmondkapjes nog
dit gaat niets helpenquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:46 schreef pullup het volgende:
Niemand die ik ken denkt dat deze maatregelen ook maar een beetje gaan helpen.
Doe het goed of doe het niet
Voor je het weet zit je dus weer maanden in de shit.quote:
Sporten mag ook niet meer zonder code, het gaat om gezondheid he? Geloof je het nog?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja wtf, maar we gaan niemand dwingen om te vaccineren hoor, nee dat zou onacceptabel zijn...uhuh...en dan nu gaan kijken voor wetswijzigingen zodat werkgevers om een qr-code kunnen vragen..![]()
Over 2 weken beginnen ze hun definitieve dictatuur als het niet beter wordt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:46 schreef pullup het volgende:
Ja belachelijk!quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Sporten mag ook niet meer zonder code, het gaat om gezondheid he? Geloof je het nog?
quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je dus weer maanden in de shit.
Ik heb vorig jaar wel mensen met een heus pestmasker gezienquote:
Oh da's best vetquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar wel mensen met een heus pestmasker gezien
Lol dat is nog wel een goed idee voor in de trein jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar wel mensen met een heus pestmasker gezien
Ik heb ook alleen zwarte, maar 2 daarvan zitten het fijnst, dus die moeten dan maar regelmatig een sopje krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zwarte, staat best stoer ooken passen ook wel bij mb ogen
hahaha
Vechten tegen de bierkaaiquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:46 schreef pullup het volgende:
Levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen zwarte, maar 2 daarvan zitten het fijnst, dus die moeten dan maar regelmatig een sopje krijgen.
Heb jij zwarte ogen?
bier !quote:
Ja ik heb er ook maar 2 , en moeten ook regelmatig in de was, hahaha, en nee, redelijk felblauwe ogenquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen zwarte, maar 2 daarvan zitten het fijnst, dus die moeten dan maar regelmatig een sopje krijgen.
Heb jij zwarte ogen?
quote:
Kom je toch nog van die handel af, toch een voordeel die nieuwe maatregelenquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ze te koop, en natuurlijk ergens opgeborgen omdat het nauwelijks meer hoefde.
Alleen als ze nog gekocht worden dan, dus duimen dat veel mensen die ondingen weggegooid hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom je toch nog van die handel af, toch een voordeel die nieuwe maatregelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |