Blade, Underworld of Van Helsing?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet..te kinderlijk ofzo denk ik ? Net als die Twilight filmsik hou echt van vampierfilms, maar dat? Nee, hahaha, doe dan maar Interview With The Vampire of Lost Boys
1, 2 of 3?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
The Hobbit vond ik ook een leuke film
Het zijn duidelijk geen kinderfilmsquote:
Dracula, met Gary Oldmanquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blade, Underworld of Van Helsing?
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn duidelijk geen kinderfilms
Of jij een kind bent is een andere discussie natuurlijk
Ja gave serie is dat!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
1984 vond ik ook minder![]()
Mijn favo is denk ik Asylum en Roanoke. En dan Murder House. Die met die Freak show heb ik niet afgekeken, die vond ik als enige helemaal niks aan.
Kinderboeken kunnen ook heel mooi zijnquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De hobbit is dan ook een kinderboek
Juist heel mooiquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Kinderboeken kunnen ook heel mooi zijn
Te moeilijk voor je?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kom ik nou niet door, door de films al niet
quote:
Te veel kinderen, gewoon niet leuk dusquote:
omg, ik heb hem in mijn hoofd voor ik hem al aanklik, geweldig diequote:Op dinsdag 2 november 2021 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken hem bijna uit mijn hoofd. En de muziek erbij!!!! Cry little sister
Als je geduld hebt gaat dat wel over en worden ze vanzelf grootquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te veel kinderen, gewoon niet leuk dus
Niet in die filmsquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je geduld hebt gaat dat wel over en worden ze vanzelf groot
jeugdig! En dat is een complimentquote:
Ook daar worden ze ouderquote:
Hoe gaat ie?quote:
Blijven kinderenquote:
Geen pizza gehad vandaag, zomaar vergeten mee te nemen bij de winkelquote:
Gaat wat tijd overheenquote:
Kan maar 1 ding tegelijk,quote:
Meen je niet!quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen pizza gehad vandaag, zomaar vergeten mee te nemen bij de winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |