baas boven baasquote:
nu naar Michael Jackson Nose Job Plastic Surgeries - Surgeon Reactsquote:
Ah!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
nu naar Michael Jackson Nose Job Plastic Surgeries - Surgeon Reacts
Ja, datquote:
Ik kijk BBC first, miss marplequote:
dat sloeg ergens anders opquote:
Master chef natuurlijkquote:
Ik was die persco aan het nalezen.quote:
nee. maar toch. ArGHHH!!!quote:
well well wellquote:
Vanaf 12 november rollen ze de dictatuur volledig uit.quote:
quote:
Schijnt zalfje voor te zijn. Moet je ff bij je HA navragen. Tenminste als je er last van hebt...quote:
Leuk boekquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
Denk dat ik straks dit een kans ga geven![]()
Probeerde rond mn 18e door de lotr boeken te komen, maar lukte me echt voor geen meter, al die namen enzo ..maar hou van de films, heb de film The Hobbit ook gezien , en kwam net dit tegen dus dacht misschien wel een optie..kijken hoe lang ik mn aandacht erbij kan houdenquote:
Samequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Probeerde rond mn 18e door de lotr boeken te komen, maar lukte me echt voor geen meter, al die namen enzo ..maar hou van de films, heb de film The Hobbit ook gezien , en kwam net dit tegen dus dacht misschien wel een optie..kijken hoe lang ik mn aandacht erbij kan houden
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Same![]()
![]()
Maar ik heb eerst de hobbit gelezen en die vond ik wel leuk. Ook als tiener. En toen heb ik daarna lotr geprobeerd en ben halverwege gestopt. Die gingen lopen......en lopen....nog een beetje lopen......en toen liepen ze nog wat verderFilms ook nooit gezien. Stom verhaal.
Oh ik HOU echt van de lotr films!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Same![]()
![]()
Maar ik heb eerst de hobbit gelezen en die vond ik wel leuk. Ook als tiener. En toen heb ik daarna lotr geprobeerd en ben halverwege gestopt. Die gingen lopen......en lopen....nog een beetje lopen......en toen liepen ze nog wat verderFilms ook nooit gezien. Stom verhaal.
Was je nou met AHS begonnen? Welk seizoen is het? 1984 of Double Feature (nieuwste)?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik HOU echt van de lotr films!vond en vind het echt zo vet gemaakt!
Maatje.quote:
Prishiebeebquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was je nou met AHS begonnen? Welk seizoen is het? 1984 of Double Feature (nieuwste)?
Probeer anders de Silmarillion eens, dan ga je blij wordenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Probeerde rond mn 18e door de lotr boeken te komen, maar lukte me echt voor geen meter, al die namen enzo ..maar hou van de films, heb de film The Hobbit ook gezien , en kwam net dit tegen dus dacht misschien wel een optie..kijken hoe lang ik mn aandacht erbij kan houden
puzziebaybeeeequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prishiebeeb![]()
Wat is AHS? Ik ben slecht met afkortingen
Ahh!! Is dat leuk?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
puzziebaybeeee![]()
Is een afkorting van een serie, American Horror Story.
De hobbit is dan ook een kinderboekquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Same![]()
![]()
Maar ik heb eerst de hobbit gelezen en die vond ik wel leuk. Ook als tiener. En toen heb ik daarna lotr geprobeerd en ben halverwege gestopt. Die gingen lopen......en lopen....nog een beetje lopen......en toen liepen ze nog wat verderFilms ook nooit gezien. Stom verhaal.
Het is de nieuwste! Was gisteravond! 1984 had ik niet gekeken, leek me een minder seizoen, Apocalypse vond ik wel weer heel vetquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was je nou met AHS begonnen? Welk seizoen is het? 1984 of Double Feature (nieuwste)?
Ik hou ervan, maar het is wel wat luguber. Het bizarre is dat hoewel elk seizoen op zichzelf staat, er wel dezelfde acteurs spelen. Alleen dan dus een andere rol in een hele andere verhaal.quote:
Is het echt horror? Daar kan ik namelijk niet tegenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou ervan, maar het is wel wat luguber. Het bizarre is dat hoewel elk seizoen op zichzelf staat, er wel dezelfde acteurs spelen. Alleen dan dus een andere rol in een hele andere verhaal.
1984 vond ik ook minderquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het is de nieuwste! Was gisteravond! 1984 had ik niet gekeken, leek me een minder seizoen, Apocalypse vond ik wel weer heel vet
Dan zou ik hier niet naar kijken. Het is horror, maar met een twist. Maar, wel horror idd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is het echt horror? Daar kan ik namelijk niet tegen
Ik hou wel heel erg van de Harry Potter en LOTR films/fantasy maar horror kan ik niet zo goed tegenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan zou ik hier niet naar kijken. Het is horror, maar met een twist. Maar, wel horror idd.
Ja ik precies zo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou wel heel erg van de Harry Potter en LOTR films/fantasy maar horror kan ik niet zo goed tegen
Harry Potter ook.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De hobbit is dan ook een kinderboek
Ik snap dat. LOTR is prachtig! Alleen die vecht/oorlogscenes in 2 en 3 duren me iets te lang.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou wel heel erg van de Harry Potter en LOTR films/fantasy maar horror kan ik niet zo goed tegen
Ja dat. Kijk ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou wel heel erg van de Harry Potter en LOTR films/fantasy maar horror kan ik niet zo goed tegen
Murder house ja! En Coven!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
1984 vond ik ook minder![]()
Mijn favo is denk ik Asylum en Roanoke. En dan Murder House. Die met die Freak show heb ik niet afgekeken, die vond ik als enige helemaal niks aan.
Ik heb ze allemaal gezien , maar idd die vecht scenes duurden mij ook te langquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat. LOTR is prachtig! Alleen die vecht/oorlogscenes in 2 en 3 duren me iets te lang.
oeh ja. The White Witchquote:
Oh daar keek ik het juist om! Zo vet gedaan van die huge battlefields!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat. LOTR is prachtig! Alleen die vecht/oorlogscenes in 2 en 3 duren me iets te lang.
Ik spoel die meestal vooruitquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien , maar idd die vecht scenes duurden mij ook te lang
Geweldig!quote:
Het is ook prachtig gedaan. Maar het dúúrt zolang en het zijn er zoveel. Arghhh. Doorspoeluhhhquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh daar keek ik het juist om! Zo vet gedaan van die huge battlefields!
Ik heb ze allemaal op dvd, ooit voor mijn verjaardag gekregen, maar ook al een tijd niet meer gezienquote:
Ik heb ze ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal op dvd, ooit voor mijn verjaardag gekregen, maar ook al een tijd niet meer gezien
Jaah goeiequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ze ook![]()
We kunnen ze meenemen naar the moon and back, dan hebben we tijd genoeg!
Ik keek het elk jaar met de kerstdagen, beetje mn eigen traditie gemaaktquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal op dvd, ooit voor mijn verjaardag gekregen, maar ook al een tijd niet meer gezien
Ze komen ook bijna ieder jaar met kerstquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik keek het elk jaar met de kerstdagen, beetje mn eigen traditie gemaakthahaha
Daar kom ik nou niet door, door de films al nietquote:
Ja dat gaat m dus niet worden hè? Duurt 1 zo'n film opeens 5 uurquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze komen ook bijna ieder jaar met kerst![]()
Maar dan met reclame er tussendoor
Alleen in de Hobbit deel 3 zijn ze te ver gegaan. Die werd er echt gewoon minder doorquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh daar keek ik het juist om! Zo vet gedaan van die huge battlefields!
Ja preciesquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat gaat m dus niet worden hè? Duurt 1 zo'n film opeens 5 uur
Nee ik ook niet..te kinderlijk ofzo denk ik ? Net als die Twilight filmsquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kom ik nou niet door, door de films al niet
Ja same!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja preciesEn door die reclames word ik heel snel afgeleid
The Lost Boysquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet..te kinderlijk ofzo denk ik ? Net als die Twilight filmsik hou echt van vampierfilms, maar dat? Nee, hahaha, doe dan maar Interview With The Vampire of Lost Boys
Daar begon deze discussie meequote:Op dinsdag 2 november 2021 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
The Hobbit vond ik ook een leuke film
Hou van die film!!!quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
The Lost Boys![]()
![]()
you're eating maggots Michael how do they taste
Ik heb de hele rel in NWS gevolgd , dus ik kwam er net weer inquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar begon deze discussie meehahaha
Welke rel???quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de hele rel in NWS gevolgd , dus ik kwam er net weer in
Ik ken hem bijna uit mijn hoofd. En de muziek erbij!!!! Cry little sisterquote:
Ja vet joh! Was verliefd op Kiefferquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken hem bijna uit mijn hoofd. En de muziek erbij!!!! Cry little sister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |