quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Same![]()
![]()
Maar ik heb eerst de hobbit gelezen en die vond ik wel leuk. Ook als tiener. En toen heb ik daarna lotr geprobeerd en ben halverwege gestopt. Die gingen lopen......en lopen....nog een beetje lopen......en toen liepen ze nog wat verderFilms ook nooit gezien. Stom verhaal.
Oh ik HOU echt van de lotr films!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Same![]()
![]()
Maar ik heb eerst de hobbit gelezen en die vond ik wel leuk. Ook als tiener. En toen heb ik daarna lotr geprobeerd en ben halverwege gestopt. Die gingen lopen......en lopen....nog een beetje lopen......en toen liepen ze nog wat verderFilms ook nooit gezien. Stom verhaal.
Was je nou met AHS begonnen? Welk seizoen is het? 1984 of Double Feature (nieuwste)?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik HOU echt van de lotr films!vond en vind het echt zo vet gemaakt!
Maatje.quote:
Prishiebeebquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was je nou met AHS begonnen? Welk seizoen is het? 1984 of Double Feature (nieuwste)?
Probeer anders de Silmarillion eens, dan ga je blij wordenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Probeerde rond mn 18e door de lotr boeken te komen, maar lukte me echt voor geen meter, al die namen enzo ..maar hou van de films, heb de film The Hobbit ook gezien , en kwam net dit tegen dus dacht misschien wel een optie..kijken hoe lang ik mn aandacht erbij kan houden
puzziebaybeeeequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prishiebeeb![]()
Wat is AHS? Ik ben slecht met afkortingen
Ahh!! Is dat leuk?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
puzziebaybeeee![]()
Is een afkorting van een serie, American Horror Story.
De hobbit is dan ook een kinderboekquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Same![]()
![]()
Maar ik heb eerst de hobbit gelezen en die vond ik wel leuk. Ook als tiener. En toen heb ik daarna lotr geprobeerd en ben halverwege gestopt. Die gingen lopen......en lopen....nog een beetje lopen......en toen liepen ze nog wat verderFilms ook nooit gezien. Stom verhaal.
Het is de nieuwste! Was gisteravond! 1984 had ik niet gekeken, leek me een minder seizoen, Apocalypse vond ik wel weer heel vetquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was je nou met AHS begonnen? Welk seizoen is het? 1984 of Double Feature (nieuwste)?
Ik hou ervan, maar het is wel wat luguber. Het bizarre is dat hoewel elk seizoen op zichzelf staat, er wel dezelfde acteurs spelen. Alleen dan dus een andere rol in een hele andere verhaal.quote:
Is het echt horror? Daar kan ik namelijk niet tegenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou ervan, maar het is wel wat luguber. Het bizarre is dat hoewel elk seizoen op zichzelf staat, er wel dezelfde acteurs spelen. Alleen dan dus een andere rol in een hele andere verhaal.
1984 vond ik ook minderquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het is de nieuwste! Was gisteravond! 1984 had ik niet gekeken, leek me een minder seizoen, Apocalypse vond ik wel weer heel vet
Dan zou ik hier niet naar kijken. Het is horror, maar met een twist. Maar, wel horror idd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is het echt horror? Daar kan ik namelijk niet tegen
Ik hou wel heel erg van de Harry Potter en LOTR films/fantasy maar horror kan ik niet zo goed tegenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan zou ik hier niet naar kijken. Het is horror, maar met een twist. Maar, wel horror idd.
Ja ik precies zo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou wel heel erg van de Harry Potter en LOTR films/fantasy maar horror kan ik niet zo goed tegen
Harry Potter ook.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De hobbit is dan ook een kinderboek
Ik snap dat. LOTR is prachtig! Alleen die vecht/oorlogscenes in 2 en 3 duren me iets te lang.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou wel heel erg van de Harry Potter en LOTR films/fantasy maar horror kan ik niet zo goed tegen
Ja dat. Kijk ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou wel heel erg van de Harry Potter en LOTR films/fantasy maar horror kan ik niet zo goed tegen
Murder house ja! En Coven!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
1984 vond ik ook minder![]()
Mijn favo is denk ik Asylum en Roanoke. En dan Murder House. Die met die Freak show heb ik niet afgekeken, die vond ik als enige helemaal niks aan.
Ik heb ze allemaal gezien , maar idd die vecht scenes duurden mij ook te langquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat. LOTR is prachtig! Alleen die vecht/oorlogscenes in 2 en 3 duren me iets te lang.
oeh ja. The White Witchquote:
Oh daar keek ik het juist om! Zo vet gedaan van die huge battlefields!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat. LOTR is prachtig! Alleen die vecht/oorlogscenes in 2 en 3 duren me iets te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |