abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:35:07 #176
442280 Prisha
Moonshine!
pi_202004897
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef engine het volgende:

[..]
Same :D :D
Maar ik heb eerst de hobbit gelezen en die vond ik wel leuk. Ook als tiener. En toen heb ik daarna lotr geprobeerd en ben halverwege gestopt. Die gingen lopen......en lopen....nog een beetje lopen......en toen liepen ze nog wat verder :O Films ook nooit gezien. Stom verhaal.
:D _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_202004898
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef engine het volgende:

[..]
Same :D :D
Maar ik heb eerst de hobbit gelezen en die vond ik wel leuk. Ook als tiener. En toen heb ik daarna lotr geprobeerd en ben halverwege gestopt. Die gingen lopen......en lopen....nog een beetje lopen......en toen liepen ze nog wat verder :O Films ook nooit gezien. Stom verhaal.
Oh ik HOU echt van de lotr films! O+ vond en vind het echt zo vet gemaakt! :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:37:35 #178
442280 Prisha
Moonshine!
pi_202004941
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:35 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Oh ik HOU echt van de lotr films! O+ vond en vind het echt zo vet gemaakt! :D
Was je nou met AHS begonnen? Welk seizoen is het? 1984 of Double Feature (nieuwste)?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_202004989
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 19:44 schreef mario390 het volgende:
:W
Maatje. *O*
kaarsje gebrand ook voor je vader.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:40:07 #180
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202004992
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:37 schreef Prisha het volgende:

[..]
Was je nou met AHS begonnen? Welk seizoen is het? 1984 of Double Feature (nieuwste)?
Prishiebeeb O+
Wat is AHS? Ik ben slecht met afkortingen :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202005015
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Probeerde rond mn 18e door de lotr boeken te komen, maar lukte me echt voor geen meter, al die namen enzo ..maar hou van de films, heb de film The Hobbit ook gezien , en kwam net dit tegen dus dacht misschien wel een optie..kijken hoe lang ik mn aandacht erbij kan houden :P
Probeer anders de Silmarillion eens, dan ga je blij worden :+
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:41:09 #182
442280 Prisha
Moonshine!
pi_202005016
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:40 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Prishiebeeb O+
Wat is AHS? Ik ben slecht met afkortingen :@
puzziebaybeeee *;

Is een afkorting van een serie, American Horror Story.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:41:54 #183
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202005023
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:41 schreef Prisha het volgende:

[..]
puzziebaybeeee *;

Is een afkorting van een serie, American Horror Story.
Ahh!! Is dat leuk?
Hi *;
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202005032
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef engine het volgende:

[..]
Same :D :D
Maar ik heb eerst de hobbit gelezen en die vond ik wel leuk. Ook als tiener. En toen heb ik daarna lotr geprobeerd en ben halverwege gestopt. Die gingen lopen......en lopen....nog een beetje lopen......en toen liepen ze nog wat verder :O Films ook nooit gezien. Stom verhaal.
De hobbit is dan ook een kinderboek :+
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_202005061
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:37 schreef Prisha het volgende:

[..]
Was je nou met AHS begonnen? Welk seizoen is het? 1984 of Double Feature (nieuwste)?
Het is de nieuwste! Was gisteravond! 1984 had ik niet gekeken, leek me een minder seizoen, Apocalypse vond ik wel weer heel vet :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:43:38 #186
442280 Prisha
Moonshine!
pi_202005064
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:41 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ahh!! Is dat leuk?
Hi *;
Ik hou ervan, maar het is wel wat luguber. Het bizarre is dat hoewel elk seizoen op zichzelf staat, er wel dezelfde acteurs spelen. Alleen dan dus een andere rol in een hele andere verhaal.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:44:35 #187
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202005085
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:43 schreef Prisha het volgende:

[..]
Ik hou ervan, maar het is wel wat luguber. Het bizarre is dat hoewel elk seizoen op zichzelf staat, er wel dezelfde acteurs spelen. Alleen dan dus een andere rol in een hele andere verhaal.
Is het echt horror? Daar kan ik namelijk niet tegen :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:45:32 #188
442280 Prisha
Moonshine!
pi_202005107
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:43 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Het is de nieuwste! Was gisteravond! 1984 had ik niet gekeken, leek me een minder seizoen, Apocalypse vond ik wel weer heel vet :D
1984 vond ik ook minder :Y
Mijn favo is denk ik Asylum en Roanoke. En dan Murder House. Die met die Freak show heb ik niet afgekeken, die vond ik als enige helemaal niks aan.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:46:16 #189
442280 Prisha
Moonshine!
pi_202005132
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:44 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Is het echt horror? Daar kan ik namelijk niet tegen :@
Dan zou ik hier niet naar kijken. Het is horror, maar met een twist. Maar, wel horror idd.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:47:26 #190
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202005157
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef Prisha het volgende:

[..]
Dan zou ik hier niet naar kijken. Het is horror, maar met een twist. Maar, wel horror idd.
Ik hou wel heel erg van de Harry Potter en LOTR films/fantasy maar horror kan ik niet zo goed tegen :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202005172
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik hou wel heel erg van de Harry Potter en LOTR films/fantasy maar horror kan ik niet zo goed tegen :D
Ja ik precies zo.
pi_202005174
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:42 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
De hobbit is dan ook een kinderboek :+
Harry Potter ook.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:48:26 #193
442280 Prisha
Moonshine!
pi_202005180
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik hou wel heel erg van de Harry Potter en LOTR films/fantasy maar horror kan ik niet zo goed tegen :D
Ik snap dat. LOTR is prachtig! Alleen die vecht/oorlogscenes in 2 en 3 duren me iets te lang.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:48:30 #194
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202005182
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:48 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Ja ik precies zo.
Gelukkig ben ik niet de enige :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202005186
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik hou wel heel erg van de Harry Potter en LOTR films/fantasy maar horror kan ik niet zo goed tegen :D
Ja dat. Kijk ik gewoon niet.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_202005190
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:45 schreef Prisha het volgende:

[..]
1984 vond ik ook minder :Y
Mijn favo is denk ik Asylum en Roanoke. En dan Murder House. Die met die Freak show heb ik niet afgekeken, die vond ik als enige helemaal niks aan.
Murder house ja! En Coven! O+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:49:30 #197
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202005209
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:48 schreef Prisha het volgende:

[..]
Ik snap dat. LOTR is prachtig! Alleen die vecht/oorlogscenes in 2 en 3 duren me iets te lang.
Ik heb ze allemaal gezien , maar idd die vecht scenes duurden mij ook te lang :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:49:36 #198
442280 Prisha
Moonshine!
pi_202005215
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Murder house ja! En Coven! O+
oeh ja. The White Witch O+ Stevie O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:49:53 #199
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202005219
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:48 schreef engine het volgende:

[..]
Ja dat. Kijk ik gewoon niet.
Ik ook niet :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202005220
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:48 schreef Prisha het volgende:

[..]
Ik snap dat. LOTR is prachtig! Alleen die vecht/oorlogscenes in 2 en 3 duren me iets te lang.
Oh daar keek ik het juist om! Zo vet gedaan van die huge battlefields! O+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')