Ik spoel die meestal vooruitquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien , maar idd die vecht scenes duurden mij ook te lang
Geweldig!quote:
Het is ook prachtig gedaan. Maar het dúúrt zolang en het zijn er zoveel. Arghhh. Doorspoeluhhhquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh daar keek ik het juist om! Zo vet gedaan van die huge battlefields!
Ik heb ze allemaal op dvd, ooit voor mijn verjaardag gekregen, maar ook al een tijd niet meer gezienquote:
Ik heb ze ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal op dvd, ooit voor mijn verjaardag gekregen, maar ook al een tijd niet meer gezien
Jaah goeiequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ze ook![]()
We kunnen ze meenemen naar the moon and back, dan hebben we tijd genoeg!
Ik keek het elk jaar met de kerstdagen, beetje mn eigen traditie gemaaktquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal op dvd, ooit voor mijn verjaardag gekregen, maar ook al een tijd niet meer gezien
Ze komen ook bijna ieder jaar met kerstquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik keek het elk jaar met de kerstdagen, beetje mn eigen traditie gemaakthahaha
Daar kom ik nou niet door, door de films al nietquote:
Ja dat gaat m dus niet worden hè? Duurt 1 zo'n film opeens 5 uurquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze komen ook bijna ieder jaar met kerst![]()
Maar dan met reclame er tussendoor
Alleen in de Hobbit deel 3 zijn ze te ver gegaan. Die werd er echt gewoon minder doorquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh daar keek ik het juist om! Zo vet gedaan van die huge battlefields!
Ja preciesquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat gaat m dus niet worden hè? Duurt 1 zo'n film opeens 5 uur
Nee ik ook niet..te kinderlijk ofzo denk ik ? Net als die Twilight filmsquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kom ik nou niet door, door de films al niet
Ja same!quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja preciesEn door die reclames word ik heel snel afgeleid
The Lost Boysquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet..te kinderlijk ofzo denk ik ? Net als die Twilight filmsik hou echt van vampierfilms, maar dat? Nee, hahaha, doe dan maar Interview With The Vampire of Lost Boys
Daar begon deze discussie meequote:Op dinsdag 2 november 2021 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
The Hobbit vond ik ook een leuke film
Hou van die film!!!quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
The Lost Boys![]()
![]()
you're eating maggots Michael how do they taste
Ik heb de hele rel in NWS gevolgd , dus ik kwam er net weer inquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar begon deze discussie meehahaha
Welke rel???quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de hele rel in NWS gevolgd , dus ik kwam er net weer in
Ik ken hem bijna uit mijn hoofd. En de muziek erbij!!!! Cry little sisterquote:
Ja vet joh! Was verliefd op Kiefferquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken hem bijna uit mijn hoofd. En de muziek erbij!!!! Cry little sister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |