alleen de schrijfster is kinderachtig gewordenquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan maar 1 ding tegelijk,dus daarom kwam mn vraag wat later
Wees blij met variatie, dan is de zuurkool de volgende keer weer extra lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:24 schreef pullup het volgende:
Ik heb voorlopig weer genoeg zuurkool gegeten
Was ze dat niet al?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:23 schreef drakin het volgende:
[..]
alleen de schrijfster is kinderachtig geworden
Beetje over woked is ze, en dat werd ze later pasquote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees blij met variatie, dan is de zuurkool de volgende keer weer extra lekker
Zou je het kunnen invriezen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja preciesMaar ik had gewoon wat teveel gemaakt maandag en nu komt het wel even mijn oren uit
Mjah dat is wel iets voor de volgende keerquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je het kunnen invriezen?
Nu niet meermaar voor een volgende keer?
Kruimeltje,quote:
Daar vond ik dan weer niks aanquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kruimeltje,
Ciske de rat,
Beekman &Beekman.
Dik Trom.
Ik heb hier een paar kinderboeken is ik zo nu en dan nog leesquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kruimeltje,
Ciske de rat,
Beekman &Beekman.
Dik Trom.
En, wil het al een beetje vorderen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb hier een paar kinderboeken is ik zo nu en dan nog lees
Zo nu en dan, en niet nuquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En, wil het al een beetje vorderen?
Succes!
Daar zijn vast nog herhalingen van voor je?quote:
ARGGHH!!!quote:
quote:
Ja ja ja ja blah blah blah blahquote:
Volgende week of over 2 weken voor nog meer maatregelenquote:
Ja geouwehoerquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgende week of over 2 weken voor nog meer maatregelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |