Beetje welquote:
Dag dagquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ik laat jullie dames even alleen.Het word me te heet onder de voetjes.
Alles chil,kreeg net 10 extra bestekzegels van een leuke kassaboy.quote:
Heer aloa.quote:
Oh da's wel lief van die kassaboyquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles chil,kreeg net 10 extra bestekzegels van een leuke kassaboy.![]()
En met u dame?
Zin in de persco?quote:
Fijn om te lezen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh da's wel lief van die kassaboymet mij gaat alles wel goed eigenlijk, ben best happy
Mooi op tijd.quote:
Hangt van de smaak van de pizza afquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat wil jij doen met die bezorger?
FHF / Albert Heijn bestekzegelsquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb nog bestek zegels, dus als iemand wat wil
Ja doe er zelf niks mee,maar spaar ze wel kost toch niksquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
FHF / Albert Heijn bestekzegels
Superlief MrsL.
Volgens mij wilde Dot die heel graagquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb nog bestek zegels, dus als iemand wat wil
Zal haar zo eens vragenquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Dot die heel graag
Ik heb de 2 gouden setjes.Best leuk spul.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Dot die heel graag
Ik kom zelden of nooit bij de AH. Alleen als ik die tegoedbon van de postcodeloterij krijgquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de 2 gouden setjes.Best leuk spul.
Ik doe eigenlijk nooit aan spaaracties,maar deze vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kom zelden of nooit bij de AH. Alleen als ik die tegoedbon van de postcodeloterij krijg
Net even gekeken. Ziet er wel leuk uitquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nooit aan spaaracties,maar deze vind ik wel leuk.
En ook mooi dat mensen elkaar zegels geven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net even gekeken. Ziet er wel leuk uit
Ik heb geen digitale zegels om door te geven. Wel "echte"quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ook mooi dat mensen elkaar zegels geven.
Bij de buren kreeg iemand gelijk zoveel dat ze genoeg heeft voor 4 sets.
Jij bent ook lief.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale zegels om door te geven. Wel "echte"
quote:
quote:
Mooi!quote:
quote:
Ik begrijp hier maar een deel van: kan ik morgen werken of niet, de rest wat ze zegt klinkt niet logisch, iets over een flat wonen?quote:
Ze zegt (zo ongeveer): hoe belangrijk vaccinatie is durven niet te zeggen. Hou rekening mee met discussie dat oploopt en of het beter zal gaan.quote:
Dat is er al op zichquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan ook discussie dat oploopt naar erger zijn. Tis maar hoe je het vertaald.
Is er al ja. Gaat alleen maar erger worden vrees ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |