Oh jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die rooie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog 1quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:29 schreef drakin het volgende:
Ik mis nog een bezorger in de OP, ik zie alleen een pizzaverkrachting
Ik vind ananas wel lekker op mijn pizzaquote:
Er schijnen meer mensen te zijn jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind ananas wel lekker op mijn pizza
Ik bij de Chili con carne.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:21 schreef mazaru het volgende:
Ik gooi ook wel eens ananasblokjes over de witlofschotel
Oh dat ken ik niet. Ga ik ook eens uitproberenquote:
Puzzieeeequote:Op dinsdag 2 november 2021 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doe ik ook, standaard eigenlijk.
Jaaaa veel te lang alweerquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moon!!![]()
Dat is een tijd geleden beeb!!![]()
Oh snap ik wel hoor !quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso veel minder op FOK!
Is ook best gezond om niet continu hier rond te hangenquote:
Klopt, ik ben hier ook wel veel minder dan een tijdje terug.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is ook best gezond om niet continu hier rond te hangen![]()
Maar hoest met jou?
Ik ook hoor Pizza hawaiiquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind ananas wel lekker op mijn pizza
Ik ook!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind ananas wel lekker op mijn pizza
Goed om te lezen dat het redelijk gaat , met mij gaat het ook redelijk, maar het kan beterquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Klopt, ik ben hier ook wel veel minder dan een tijdje terug.
Met mij gaat het wel redelijk!, alles loopt zoals het moet lopen. Hoe is het met jou?
Aaawh Kan ik wat voor je doenquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat het redelijk gaat , met mij gaat het ook redelijk, maar het kan beter
Heb jij nog last gehad van die mafkees?quote:
Nee geen last meer van, gelukkig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij nog last gehad van die mafkees?
Alles komt altijd goed bij mij(uiteindelijk) Sommige zaken hebben meer tijd nodig.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles komt altijd goed bij mij(uiteindelijk) Sommige zaken hebben meer tijd nodig.
Mooi,ik zie hem nog wel posten met loze dreigementen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee geen last meer van, gelukkig.
Serieus, dacht dat hij vakantie hadquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi,ik zie hem nog wel posten met loze dreigementen.
op twitter.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Serieus, dacht dat hij vakantie had
Oh je bedoelde die!quote:
Get a room.quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh je bedoelde die!Ik dacht even een andere.
Maar nee daar heb ik ook geen last meer van gehad gelukkig dankzij jou
Geintje.quote:
Maar ook een boefje,vergis je niet.quote:
Jij ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ook een boefje,vergis je niet.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ook een boefje,vergis je niet.
Gelukkig maar, ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ook een boefje,vergis je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |