abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:12:35 #51
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201998906
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nee, ik bedoelde die rooie :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh ja :D
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 15:13:41 #52
184769 crew  Deisyy
pi_201998928
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:29 schreef drakin het volgende:
Ik mis nog een bezorger in de OP, ik zie alleen een pizzaverkrachting
Hier nog 1 :r

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:15:28 #53
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201998962
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Hier nog 1 :r

[ afbeelding ]
Ik vind ananas wel lekker op mijn pizza :@
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 15:19:55 #54
184769 crew  Deisyy
pi_201999046
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:15 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ik vind ananas wel lekker op mijn pizza :@
Er schijnen meer mensen te zijn ja :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:20:36 #55
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201999059
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Er schijnen meer mensen te zijn ja :{
Zoet en pittig door elkaar.
:9~
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:21:01 #56
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201999066
Ik gooi ook wel eens ananasblokjes over de witlofschotel :9~
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_201999088
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:21 schreef mazaru het volgende:
Ik gooi ook wel eens ananasblokjes over de witlofschotel :9~
Ik bij de Chili con carne.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:23:16 #58
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201999101
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:22 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik bij de Chili con carne.
Oh dat ken ik niet. Ga ik ook eens uitproberen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:25:15 #59
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201999138
Het wordt wel weer weer voor chili con carne *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_201999160
Dit is ook wel smakelijk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:38:25 #61
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_201999335
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:22 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik bij de Chili con carne.
Doe ik ook, standaard eigenlijk.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201999394
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:38 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Doe ik ook, standaard eigenlijk.
Puzzieeee O+
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:45:03 #63
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_201999413
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:43 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Puzzieeee O+
Moon!! *;
Dat is een tijd geleden beeb!! :D O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201999421
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Moon!! *;
Dat is een tijd geleden beeb!! :D O+
Jaaaa veel te lang alweer :( O+
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:45:47 #65
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_201999427
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:45 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Jaaaa veel te lang alweer :( O+
Mja :@ :* :* :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201999431
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Mja :@ :* :* :*
Jammer hoor :@ :@ O+
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:47:29 #67
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_201999456
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:46 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Jammer hoor :@ :@ O+
Ik ben sowieso veel minder op FOK! :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201999466
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:47 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik ben sowieso veel minder op FOK! :P
Oh snap ik wel hoor !
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:49:49 #69
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_201999485
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:48 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Oh snap ik wel hoor !
Is ook best gezond om niet continu hier rond te hangen :Y
Maar hoest met jou?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201999498
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:49 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Is ook best gezond om niet continu hier rond te hangen :Y
Maar hoest met jou?
Klopt, ik ben hier ook wel veel minder dan een tijdje terug.

Met mij gaat het wel redelijk!, alles loopt zoals het moet lopen. Hoe is het met jou? O+
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 15:50:43 #71
388664 crew  Dotteke
pi_201999503
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:15 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ik vind ananas wel lekker op mijn pizza :@
Ik ook hoor Pizza hawaii
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201999551
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:15 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ik vind ananas wel lekker op mijn pizza :@
Ik ook! :D hahaha
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:53:48 #73
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_201999555
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:50 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Klopt, ik ben hier ook wel veel minder dan een tijdje terug.

Met mij gaat het wel redelijk!, alles loopt zoals het moet lopen. Hoe is het met jou? O+
Goed om te lezen dat het redelijk gaat , met mij gaat het ook redelijk, maar het kan beter :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:54:13 #74
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_201999559
Het kan altijd beter :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201999576
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:53 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Goed om te lezen dat het redelijk gaat , met mij gaat het ook redelijk, maar het kan beter :P
Aaawh Kan ik wat voor je doen :*
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_201999603
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:55 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Aaawh Kan ik wat voor je doen :*
Heb jij nog last gehad van die mafkees?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201999609
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:56 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb jij nog last gehad van die mafkees?
Nee geen last meer van, gelukkig.
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:57:24 #78
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_201999611
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:55 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Aaawh Kan ik wat voor je doen :*
Alles komt altijd goed bij mij(uiteindelijk) Sommige zaken hebben meer tijd nodig. O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201999618
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:57 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Alles komt altijd goed bij mij(uiteindelijk) Sommige zaken hebben meer tijd nodig. O+
Gelukkig maar O+
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:58:30 #80
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_201999634
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:57 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Gelukkig maar O+
Jij bent gewoon een schatje O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201999638
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:58 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Jij bent gewoon een schatje O+
Aaaawh poepie O+
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_201999647
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:57 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Nee geen last meer van, gelukkig.
Mooi,ik zie hem nog wel posten met loze dreigementen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201999653
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Mooi,ik zie hem nog wel posten met loze dreigementen.
Serieus, dacht dat hij vakantie had
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_201999666
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:59 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Serieus, dacht dat hij vakantie had
op twitter.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 2 november 2021 @ 16:00:16 #85
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_201999668
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:58 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Aaaawh poepie O+
*; :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201999676
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:00 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
op twitter.
Oh je bedoelde die! :P Ik dacht even een andere.

Maar nee daar heb ik ook geen last meer van gehad gelukkig dankzij jou O+
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_201999677
Pizza met ananas vind ik wel lekker, ook al ben ik niet gek op ananas :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_201999680
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:00 schreef puzziepie het volgende:

[..]
*; :*
Get a room. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201999681
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:00 schreef puzziepie het volgende:

[..]
*; :*
O+ :*
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  dinsdag 2 november 2021 @ 16:01:26 #90
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_201999687
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:01 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Get a room. _O-
Wrom :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 2 november 2021 @ 16:01:32 #91
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_201999690
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:01 schreef Moonlight het volgende:

[..]
O+ :*
O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201999696
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:00 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Oh je bedoelde die! :P Ik dacht even een andere.

Maar nee daar heb ik ook geen last meer van gehad gelukkig dankzij jou O+
Graag gedaan. ;)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201999708
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:01 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wrom :?
Geintje. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201999717
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:01 schreef puzziepie het volgende:

[..]
O+
*;
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  dinsdag 2 november 2021 @ 16:02:54 #95
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_201999735
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:02 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Geintje. :D
Moon is gewoon een lieverd ;)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201999764
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Moon is gewoon een lieverd ;)
Maar ook een boefje,vergis je niet. })
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201999774
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:03 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Maar ook een boefje,vergis je niet. })
Jij ook :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_201999777
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:03 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Maar ook een boefje,vergis je niet. })
:@
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  dinsdag 2 november 2021 @ 16:04:18 #99
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_201999779
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:03 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Maar ook een boefje,vergis je niet. })
Gelukkig maar, ik ook :7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201999795
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Jij ook :D
Echt niet. O-)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')