Beetje welquote:
Dag dagquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ik laat jullie dames even alleen.Het word me te heet onder de voetjes.
Alles chil,kreeg net 10 extra bestekzegels van een leuke kassaboy.quote:
Heer aloa.quote:
Oh da's wel lief van die kassaboyquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles chil,kreeg net 10 extra bestekzegels van een leuke kassaboy.![]()
En met u dame?
Zin in de persco?quote:
Fijn om te lezen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh da's wel lief van die kassaboymet mij gaat alles wel goed eigenlijk, ben best happy
Mooi op tijd.quote:
Hangt van de smaak van de pizza afquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat wil jij doen met die bezorger?
FHF / Albert Heijn bestekzegelsquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb nog bestek zegels, dus als iemand wat wil
Ja doe er zelf niks mee,maar spaar ze wel kost toch niksquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
FHF / Albert Heijn bestekzegels
Superlief MrsL.
Volgens mij wilde Dot die heel graagquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb nog bestek zegels, dus als iemand wat wil
Zal haar zo eens vragenquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Dot die heel graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |