Gelukkig heb ik mijn lievelingsmondkapjes nogquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgende week of over 2 weken voor nog meer maatregelen
Ja wtf, maar we gaan niemand dwingen om te vaccineren hoor, nee dat zou onacceptabel zijn...uhuh...en dan nu gaan kijken voor wetswijzigingen zodat werkgevers om een qr-code kunnen vragen..quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is nooit genoeg dus maar weer een lockdown vlak voor kerst, meer zaken dicht etc..
Ik heb gewoon zwarte, staat best stoer ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn lievelingsmondkapjes nog
Ik heb ze te koop, en natuurlijk ergens opgeborgen omdat het nauwelijks meer hoefde.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn lievelingsmondkapjes nog
dit gaat niets helpenquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:46 schreef pullup het volgende:
Niemand die ik ken denkt dat deze maatregelen ook maar een beetje gaan helpen.
Doe het goed of doe het niet
Voor je het weet zit je dus weer maanden in de shit.quote:
Sporten mag ook niet meer zonder code, het gaat om gezondheid he? Geloof je het nog?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja wtf, maar we gaan niemand dwingen om te vaccineren hoor, nee dat zou onacceptabel zijn...uhuh...en dan nu gaan kijken voor wetswijzigingen zodat werkgevers om een qr-code kunnen vragen..![]()
Over 2 weken beginnen ze hun definitieve dictatuur als het niet beter wordt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:46 schreef pullup het volgende:
Ja belachelijk!quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Sporten mag ook niet meer zonder code, het gaat om gezondheid he? Geloof je het nog?
quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je dus weer maanden in de shit.
Ik heb vorig jaar wel mensen met een heus pestmasker gezienquote:
Oh da's best vetquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar wel mensen met een heus pestmasker gezien
Lol dat is nog wel een goed idee voor in de trein jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar wel mensen met een heus pestmasker gezien
Ik heb ook alleen zwarte, maar 2 daarvan zitten het fijnst, dus die moeten dan maar regelmatig een sopje krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zwarte, staat best stoer ooken passen ook wel bij mb ogen
hahaha
Vechten tegen de bierkaaiquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:46 schreef pullup het volgende:
Levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen zwarte, maar 2 daarvan zitten het fijnst, dus die moeten dan maar regelmatig een sopje krijgen.
Heb jij zwarte ogen?
bier !quote:
Ja ik heb er ook maar 2 , en moeten ook regelmatig in de was, hahaha, en nee, redelijk felblauwe ogenquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen zwarte, maar 2 daarvan zitten het fijnst, dus die moeten dan maar regelmatig een sopje krijgen.
Heb jij zwarte ogen?
quote:
Kom je toch nog van die handel af, toch een voordeel die nieuwe maatregelenquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ze te koop, en natuurlijk ergens opgeborgen omdat het nauwelijks meer hoefde.
Alleen als ze nog gekocht worden dan, dus duimen dat veel mensen die ondingen weggegooid hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom je toch nog van die handel af, toch een voordeel die nieuwe maatregelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |