SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BuurmanHoe staat het daar? Ik woon tegenwoordig helemaal in Thurgau tussen de koeien en geiten
Niet binnen geweest, wel ook even door de papengang gelopen, daar kwam ik vaak. (Dees en de Zolder)quote:
wat een verrassing.....quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
'Mondkapjesplicht in openbare ruimtes komt waarschijnlijk terug'
Het demissionaire kabinet heeft in het Catshuis in Den Haag overlegd over nieuwe coronamaatregelen. "Het kabinet kijkt in eerste instantie naar maatregelen die redelijk snel in te voeren zijn", zegt verslaggever Nynke de Zoeten van Nieuwsuur.
"Waarschijnlijk komt er dinsdag weer een dringend advies om meer thuis te gaan werken en ook de mondkapjesplicht in openbare ruimtes komt hoogstwaarschijnlijk weer terug." Daarnaast is het waarschijnlijk dat ook een coronapas zal moeten worden getoond bij een bezoek aan de sportschool of het museum.
Dinsdag is er een persconferentie waarop de maatregelen bekend worden gemaakt.
“trouwerij“quote:
ja geheel onverwacht is het ons geluktquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:02 schreef -Shii- het volgende:
Oh zie nu pas het berichtje in de openingspost.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geheel onverwacht is het ons gelukt
ik zat regelmatig zoquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had er alle vertrouwen in. Alleen een beetje keuzestress.
Met de kippen op stokquote:
Dat heeft mij ook op het idee gebracht om nog eens scheurkalender te kopenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ga denk ik die scheurkalender ook voor mezelf bestellen, ik hoopte dat ik er al een beetje in kon kijken maar zat plastic omheen.
Maar fles weet heel veelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heeft mij ook op het idee gebracht om nog eens scheurkalender te kopenZo één als die Fles heeft met weetjes vind ik altijd wel leuk. Althans, ik neem aan dat de ochtendweetjes uit een scheurkalender komen en niet zijn duim
Ik had ze nog niet verbrand.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Het demissionaire kabinet heeft in het Catshuis in Den Haag overlegd over nieuwe coronamaatregelen. "Het kabinet kijkt in eerste instantie naar maatregelen die redelijk snel in te voeren zijn", zegt verslaggever Nynke de Zoeten van Nieuwsuur.
"Waarschijnlijk komt er dinsdag weer een dringend advies om meer thuis te gaan werken en ook de mondkapjesplicht in openbare ruimtes komt hoogstwaarschijnlijk weer terug." Daarnaast is het waarschijnlijk dat ook een coronapas zal moeten worden getoond bij een bezoek aan de sportschool of het museum.
Echt rot opquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Had je maar moetenlaten vaccineren![]()
![]()
Nog een jaartje of honderd en we zijn er vanaf.quote:
Zonder wappies en dimmies hadden we al lang weer een open blije fijne maatschappijquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Had je maar moetenlaten vaccineren![]()
![]()
Dat is ook leuk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heeft mij ook op het idee gebracht om nog eens scheurkalender te kopenZo één als die Fles heeft met weetjes vind ik altijd wel leuk. Althans, ik neem aan dat de ochtendweetjes uit een scheurkalender komen en niet zijn duim
las dat net ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog een jaartje of honderd en we zijn er vanaf.
https://www.nationalgeogr(...)mic-is-far-from-over
Waarschijnlijk het dubbele daarvan las ik ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las dat net ook.
5 miljoen mensen dood door een 'griepje'
Jammer dat Fles en ik (en Kwiwi) dan op Cyprus zitten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:11 schreef Fogel het volgende:
Zolang ik over twee weken maar bier kan drinken en bitterballen eten vind ik het meeste prima
Tuig!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer dat Fles en ik (en Kwiwi) dan op Cyprus zitten.
wel echt erg eigenlijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het dubbele daarvan las ik ook.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Doen @:4everblackeyed en @:cherrylips dit ook wel eens
Nee zielig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Doen @:4everblackeyed en @:cherrylips dit ook wel eens
jij hebt een hamsterquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee zielig.
En dit is een hamster.
ach die vaccinaties waren ook niet 100 procent de oplossing. Las gisteren dat er uit nieuw amerikaans onderzoek dacht ik blijkt dat gevaccineerde net zo besmettelijk zijn als niet gevaccineerdequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dankzij de ongevaccineerden zal het virus zich nog talloze malen kunnen muteren.
Ja maar die gaan amper doodquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach die vaccinaties waren ook niet 100 procent de oplossing. Las gisteren dat er uit nieuw amerikaans onderzoek dacht ik blijkt dat gevaccineerde net zo besmettelijk zijn als niet gevaccineerde
Aanrader dit!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
TRV / [Reisverslag]Kroatië - 10 daagse groepsreis.
![]()
![]()
ja maar goed dan kan het dus nog steeds muteren.quote:
Ik zal stoppen met liken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
@:-Shii- is lekker aan het teruglezen zo te zien
gewoon alles likenquote:
Ga maar gewoon door hoorquote:
Dit is ook weer zo, dat beestje zou nog best eens juist gekkere sprongen kunnen gaan maken als het minder te eten heeft doordat mensen minder ziek worden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar goed dan kan het dus nog steeds muteren.Ik geloof niet dat als die resterende 15 procent ofzo zich had laten vaccineren dat nu alles koek en ei was
Reken jezelf nog maar niet al te rijk, de Spaanse griep switchte ook een paar keer van menu, wie weet gaan er nog wat varianten ontstaan die juist een cytokinestorm veroorzaken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gezonde mensen onder de 50 ook
Een wat?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reken jezelf nog maar niet al te rijk, de Spaanse griep switchte ook een paar keer van menu, wie weet gaan er nog wat varianten ontstaan die juist een cytokinestorm veroorzaken.
Een overreactie van het afweersysteem van het lichaam, zag je bij de Spaanse griep ook en bij sommige kankersoorten waardoor juist sterke gezonde jonge mensen het bokje zijn.quote:
Overreactie van je afweersysteem, dan gaat die ook alle goede dingen slopen. Beetje alsof dat er bij jou een spin in je kamer zou zijn en je je huis gelijk zou afbrandenquote:
nou ja tijden van spaanse griep waren wel anders natuurlijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een overreactie van het afweersysteem van het lichaam, zag je bij de Spaanse griep ook en bij sommige kankersoorten waardoor juist sterke gezonde jonge mensen het bokje zijn.
Das een hele begrijpelijke reactiequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Overreactie van je afweersysteem, dan gaat die ook alle goede dingen slopen. Beetje alsof dat er bij jou een spin in je kamer zou zijn en je je huis gelijk zou afbranden
Ja alleen in dit geval blijf je dus in je huis zitten terwijl het in de fik staatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das een hele begrijpelijke reactie
ahquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen in dit geval blijf je dus in je huis zitten terwijl het in de fik staat
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das een hele begrijpelijke reactie
Ja toen verplaatsten mensen zich nog niet zo massaal, op de terugkerende legers na dan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja tijden van spaanse griep waren wel anders natuurlijk
En ze waren verzwakt toch van de oorlog?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toen verplaatsten mensen zich nog niet zo massaal, op de terugkerende legers na dan.
Ja en hutje mutje in slechte hygiënische toestanden en veel slechtere medische behandelingen dus eigenlijk niet te vergelijken meer maar toch, dat muteren gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ze waren verzwakt toch van de oorlog?
Vooral totaal andere ideeën over hygiëne.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toen verplaatsten mensen zich nog niet zo massaal, op de terugkerende legers na dan.
Ballie kent ook twee meisjes die tussen de hondenschijt leven.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vooral totaal andere ideeën over hygiëne.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ballie kent ook twee meisjes die tussen de hondenschijt leven.
Zo dodelijk is deze anders nog niet, onder de 50 staat er nog een rijk banket klaar.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
Overigens is het voor een virus in het eigen belang om te muteren naar een minder dodelijke variant.
geen idee ik heb geen hamstersquote:
Onzin.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo dodelijk is deze anders nog niet, onder de 50 staat er nog een rijk banket klaar.
Heb je weer wat gelezen van tante Truus de immunoloog?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onzin.![]()
En dat zien we dan wel weer. Vooralsnog beschermd een vaccinatie sws niet/amper tegen nieuwe varianten.
En nu?quote:
hetzij ik koop morgen rumquote:
Welke rum drink je normaal?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hetzij ik koop morgen rum
of ik vraag het voor m'n verjaardag maar dan heb ik 3 weken geen rum
Lastige keuze. Hoe graag wil je rum?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hetzij ik koop morgen rum
of ik vraag het voor m'n verjaardag maar dan heb ik 3 weken geen rum
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Lastige keuze. Hoe graag wil je rum?
wisselt nogal eens, nu een fles redelijk goedkope Captain Morgan Spicedquote:
Hmm, die vond ik meestal niet zo lekker, had liever gewoon Bacardi wit of oakheartquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wisselt nogal eens, nu een fles redelijk goedkope Captain Morgan Spiced
Oakheartquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, die vond ik meestal niet zo lekker, had liever gewoon Bacardi wit of oakheart
Heb geloof ik nog een doos Oakheart staan toen het nog zo heette, drink niet zo veel meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
OakheartHeet nu geloof ik ook Bacardi Spiced
Wit vind ik meestal minder dan donkere rum
een doos??? wowquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb geloof ik nog een doos Oakheart staan toen het nog zo heette, drink niet zo veel meer tegenwoordig
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Iemand op feesboek: "Virologie is niet eens een faculteit!"
Iemand voor wie de brugklas ook het laatste schooljaar was.
Maar die heeft wel gelijk nondejuquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Iemand op feesboek: "Virologie is niet eens een faculteit!"
Iemand voor wie de brugklas ook het laatste schooljaar was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ja een paar jaar terug een keer een prijsfout bij de Gall&Gall, was het 8,99 per fles en dan bestel je natuurlijk wat meerquote:
wow dat lukt je nu niet meer voor dat bedrag Bacardi te krijgenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een paar jaar terug een keer een prijsfout bij de Gall&Gall, was het 8,99 per fles en dan bestel je natuurlijk wat meer
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die heeft wel gelijk nondeju
De pest van anti-vaxxers is dat een kleine groep met de grootste debielen de meeste herrie maakt en ook de grootste onzin de wereld in slingert, terwijl zij lang niet de hele groep vertegenwoordigen. Zij zorgen voor polarisatie, want vaxxers horen alleen deze schreeuwlelijkerds onzin spuien en denken dat ze allemaal zo zijn. Het is niet zozeer vaxx versus anti-vaxx, eerder vaxx versus josti-anti-vaxx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er zullen ook wel josti-vaxxers zijn, maar die hoor ik toch minder.Tap tap tap
Anti-Vaxxers hebben met sommige opmerkingen best gelijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De pest van anti-vaxxers is dat een kleine groep met de grootste debielen de meeste herrie maakt en ook de grootste onzin de wereld in slingert, terwijl zij lang niet de hele groep vertegenwoordigen. Zij zorgen voor polarisatie, want vaxxers horen alleen deze schreeuwlelijkerds onzin spuien en denken dat ze allemaal zo zijn. Het is niet zozeer vaxx versus anti-vaxx, eerder vaxx versus josti-anti-vaxx.
En er zullen ook wel josti-vaxxers zijn, maar die hoor ik toch minder.
Malibu Red (35%) kun je soms nog wel voor bizar weinig krijgenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow dat lukt je nu niet meer voor dat bedrag Bacardi te krijgen
ken ik niet eensquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Malibu Red (35%) kun je soms nog wel voor bizar weinig krijgen
Yup, het volk dat op demo's staat te schreeuwen "het virus bestaat niet" en "Bill Gates wil je met 5G chippen" krijgen helaas het grootste platform.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De pest van anti-vaxxers is dat een kleine groep met de grootste debielen de meeste herrie maakt en ook de grootste onzin de wereld in slingert, terwijl zij lang niet de hele groep vertegenwoordigen. Zij zorgen voor polarisatie, want vaxxers horen alleen deze schreeuwlelijkerds onzin spuien en denken dat ze allemaal zo zijn. Het is niet zozeer vaxx versus anti-vaxx, eerder vaxx versus josti-anti-vaxx.
En er zullen ook wel josti-vaxxers zijn, maar die hoor ik toch minder.
Welquote:
De zolder was echt een mooie.De Vliegende Hollander ook.En Dees ken ik ook wel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet binnen geweest, wel ook even door de papengang gelopen, daar kwam ik vaak. (Dees en de Zolder)
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schijnt gebeurt te zijn ergens in 1880. Was toen nog niet zo’n drama. Wat rokende telegraafpalen
Ah, 20 is wel veel! Is dat met het avondeten niet een drukke toestand?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zijn niet echt buren. Je kan beter van huisgenoten spreken.
Komt op het volgende neer.
Ik ga in een andere begeleid woonvorm wonen dan nu . Ik deel de voordeur met ruim 20 anderen. In het pand heb ik wel een eigen appartement met aparte slaapkamer en douche/toilet.
Een aantal van hen ken ik toevallig al. De rest nog niet, net als de begeleiding daar ken ik er ook maar 2 of 3 van..
Straks loopt caaf een trauma op!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:09 schreef CherryLips het volgende:
Met caaf op schouder Scream kijken
Zit hij/zij te trillen van angst?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze vindt mij nog wel eng ja, beetje jammer is dat bij die beestjes.
In het begin wel, af en toe zo'n trillinkjequote:
Blijven het angstige beestjes, ook als ze je een tijdje hebt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het begin wel, af en toe zo'n trillinkjeMaar als ik nu over dr kont aai bromt ze dus dat is weer goed.
hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:14 schreef CherryLips het volgende:
En ze zit enorm te kletsen, maar ik zet haar even terug voor ze alles onder piest.
Ja vaak wel, verschilt een beetje per beestje. Ik heb er eentje uit de opvang, ik heb hem al drie jaar maar die wil niet eens aangeraakt worden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Blijven het angstige beestjes, ook als ze je een tijdje hebt?
Bijna twee. Maar heb ze de afgelopen paar weken ook niet vaak eruit gehaald, ga ik weer wat vaker doen.quote:
quote:Amper twee maanden je felbegeerde rijbewijs in het bezit en dan met de auto van je ouders in Ootmarsum een eeuwenoude waterput compleet in puin rijden. Het overkwam vrijdagavond een 19-jarige inwoonster van Denekamp.
cavia hier is 5, blijft ook altijd wel angstig, is een nogal fors mannetje. Geaaid worden vindt ie wel prettig maar in 1e instantie vlucht ie toch z'n huisje in als ie kanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna twee. Maar heb ze de afgelopen paar weken ook niet vaak eruit gehaald, ga ik weer wat vaker doen.
Misschien heeft-ie een jeugdtrauma? #metoo-achtig iets misschien!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vaak wel, verschilt een beetje per beestje. Ik heb er eentje uit de opvang, ik heb hem al drie jaar maar die wil niet eens aangeraakt worden.
Apart is dat. Ik heb er maar eentje gehad die ontzettend tam was. De meeste kun je in de kooi wel aaien, maar sommige rennen weg zodra je vijf meter verderop met je ogen knippert.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
cavia hier is 5, blijft ook altijd wel angstig, is een nogal fors mannetje. Geaaid worden vindt ie wel prettig maar in 1e instantie vlucht ie toch z'n huisje in als ie kan
Misbruikt door een vlaamse reus?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heeft-ie een jeugdtrauma? #metoo-achtig iets misschien!
Leg uit! Ik ben op dit moment niet verward over die smileys, maar wat niet is, kan nog komen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:20 schreef Budapestenaar het volgende:
😕 Deze smileys leveren toch wel wat verwarring op bij mensen.
Gewoon nooit opgepakt toen het een kleine frummel was, denk ik. Of het zit gewoon in z'n aard.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heeft-ie een jeugdtrauma? #metoo-achtig iets misschien!
Ja, misschien liet-ie per ongeluk z'n zonnepitje vallen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misbruikt door een vlaamse reus?
Nou ja, dit is mijn ‘ik vraag me iets af’/verwonderde blik. Maar mijn match zag het meer als een meh-blik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Leg uit! Ik ben op dit moment niet verward over die smileys, maar wat niet is, kan nog komen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, misschien liet-ie per ongeluk z'n zonnepitje vallen.
Ik snap haar ook welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dit is mijn ‘ik vraag me iets af’/verwonderde blik. Maar mijn match zag het meer als een meh-blik.
hadden hier nog een 2e maar die overleed (5 jaar) vorig jaar zomer, vermoedelijk bezweken door de hitte in de flat van m'n moeder, wij waren op vakantie toenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er ook eentje, die hangt steeds over de rand van de kooi als er wat te vreten valt, maar als ik haar wil oppakken, peert ze hem. Na drie pogingen mag ik haar oppakken
Ik vind het meer een 'dit is niet best'-smiley.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dit is mijn ‘ik vraag me iets af’/verwonderde blik. Maar mijn match zag het meer als een meh-blik.
Aww.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hadden hier nog een 2e maar die overleed (5 jaar) vorig jaar zomer, vermoedelijk bezweken door de hitte in de flat van m'n moeder, wij waren op vakantie toen
Dat was een langharig mannetje, dat was wel een echte knuffelcavia, als ie door de woonkamer rondliep kwam ie regematig buurten en een aaitje halen
O jeequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het meer een 'dit is niet best'-smiley.
kloptquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeps!Altijd een beetje gevaarlijk, die smileys.
Lol dat zeggen wij allemaal ook pas een paar jaar tegen je.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
van de 3 die we hadden/hebben zijn er 2 op vakantieadres gestorven, 1 dus vorig jaar bij mijn moeder, andere in 2015 bij schoonoudersquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kleine Man moesten we laten inslapen... in m'n armen gestorven, was toch wel naar...
Gabbo ook, maar die was meteen weg na de prik...
En Lekker Dier... de schat was gewoon op... ineens koude oortjes, buik opgezet... de enige van de drie die natuurlijk is overleden in d'r kooitje.
da's dubbel zuur, bij een anderquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van de 3 die we hadden/hebben zijn er 2 op vakantieadres gestorven, 1 dus vorig jaar bij mijn moeder, andere in 2015 bij schoonouders
afgelopen zomer toch wel caaf met dubbel gevoel bij een kennis achtergelaten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
da's dubbel zuur, bij een ander
als cavia's zo koeren en trillen, zijn ze dan blij of juist niet?quote:
Dat langere brrrr bij het aaien betekent volgens mij dat ze het lekker vinden. Kortere brrr bij harde geluiden ofzo dat is schrikken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als cavia's zo koeren en trillen, zijn ze dan blij of juist niet?
Trillen lijkt me niet direct een uiting van blijdschap, maar ik heb alleen een beetje ervaring met Russische hamsters.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als cavia's zo koeren en trillen, zijn ze dan blij of juist niet?
Er komt vast verbazingwekkend veel plas uit zo'n beestje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:44 schreef CherryLips het volgende:
Er hangt er nu al de halve avond eentje aan de waterfles. Zal het wel weer aan de nieren of de blaas hebben. Maar die neem ik dus even niet op schoot want dat is nu een waterballon.
Ze vieren het weekend!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:46 schreef CherryLips het volgende:
Nu hangt caaf nummer twee aan de fles. Ze staan gewoon in de rij.
Hmmz, dat is lastig! Word je nooit gek van wieltjesgeluiden 's nachts als ze daar wel gebruik van maken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie Pitaatje eigenlijk amper. Ik zie haar nooit graven of in haar wieltje rennen. Ik dacht eerst dat ze wachtte tot ik naar bed was, maar toen ik van de week 's avonds thuiskwam, was ze ook niet wakker. En als ik 's nachts naar de wc moet is ze er ook nietVolgens mij vond ze haar vorige kooi fijner en heeft ze een beetje pleinvrees.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat zeggen wij allemaal ook pas een paar jaar tegen je.
Stel dat ik vind dat met mijn hoofd op en neer schudden betekent dat ik niet zo enthousiast ben. Kan ik wel voor mezelf besluiten maar alle andere mensen zien mij gewoon knikken.
Nee heb een superstil wieltje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, dat is lastig! Word je nooit gek van wieltjesgeluiden 's nachts als ze daar wel gebruik van maken?
Ah, kogellagers etc.? Ik heb volgens mij wel wakker gelegen met die Russische draken. Of met Watje, onze veel te dikke hamster die meer op een big dan op een hamster leek.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb een superstil wieltje.
Ja maar als je bijvoorbeeld deze postquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan er niks aan doen dat mijn blik zo is. En ik zie dat het hier volop navolging krijgt.
Misschien moet Buda voor de zekerheid maar elke keer een foto nemen als-ie een smiley wil sturen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar als je bijvoorbeeld deze postga ik er ook niet vanuit dat je eerst snel in de schminkkoffer duikt maar dat je iets grappig bedoelt.
![]()
Smileys zijn een universele taal en gaan niet over iemands persoonlijke gezichtsuitdrukkingen.
Oeh! Dat we kunnen checken of zijn gezichtsuitdrukking wel met de smiley matched bedoel je?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet Buda voor de zekerheid maar elke keer een foto nemen als-ie een smiley wil sturen?
Ja, precies, dan kunnen er geen misverstanden ontstaat. Misschien gaan er nog wel meer smileys fout bij hem!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh! Dat we kunnen checken of zijn gezichtsuitdrukking wel met de smiley matched bedoel je?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies, dan kunnen er geen misverstanden ontstaat. Misschien gaan er nog wel meer smileys fout bij hem!
Hmm, die eerste vind ik een beetje mislukt, maar dat is denk ik iemand die stoer doet met een zonnebril. De tweede is een nerd (dat kan ik weten, ik herken mezelfquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Scherp!
Ik doe trouwens geen smileys gebruiken waarvan ik geen idee heb wat ze betekenen.
Zoals.![]()
![]()
![]()
Nou ja. Bedankt ofzo?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
ik ga slipen.Lies je bent een topper.
Ja maar wanneer gebruik je nou een smiley met een blauw oog.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, die eerste vind ik een beetje mislukt, maar dat is denk ik iemand die stoer doet met een zonnebril. De tweede is een nerd (dat kan ik weten, ik herken mezelf).
De derde is een piet die met de zak en de roe dreigt en de laatste is een blauw oog.
die piet is ook al minder zwart geworden, dit was de vorige versie toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Scherp!
Ik doe trouwens geen smileys gebruiken waarvan ik geen idee heb wat ze betekenen.
Zoals.![]()
![]()
![]()
Hmm, misschien kan Buda die gebruiken als-iequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar wanneer gebruik je nou een smiley met een blauw oog.
Knaagdieren zonder staart. Één pot natquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is een hamster! Dat is iets heel anders.
FOK! Buigtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die piet is ook al minder zwart geworden, dit was de vorige versie toch?
[ link | afbeelding ]
Als ze je gezin komen bedreigen en je huis kort en klein willen slaan omdat de smileys op je forum hun niet aan staan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
apart wel, Danny was nooit zo van het politiek correcte.
Tot voor kort hadden we deze nog naast je nick staan [ link | afbeelding ]
Misschien is het dus niet politiek correctquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
apart wel, Danny was nooit zo van het politiek correcte.
Tot voor kort hadden we deze nog naast je nick staan [ link | afbeelding ]
Ja zeg, ben ik voor niets zo vroeg opgesttaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
zo even douchen en dan komt het ochtendweetje wel. Vroeg zat
Vroeger konden we dan een uurtje extra op stap; nu een uurtje extra slapen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:14 schreef LTVDK het volgende:
Laatste dag zomertijd, morgen een uurtje extra
Niet iedereen eet mee, naar wat ik begreep, ik heb ook nog een eigen keuken blok in de woonkamer. Ik heb dus een eigen appartement met keukentje ( met kookplaat) woonkamer en slaapkamerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, 20 is wel veel! Is dat met het avondeten niet een drukke toestand?
Krijg alles terug. Was super aardig tegen die vrouw, beetje praatje gemaakt, dat heeft denk ik geholpen want er was wel hier en daar schade. Waarschijnlijk heeft ze normaal veel mensen die moeilijk doen en ruzie maken over het betalen van een kleine schade.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het met je borg afgelopen?
ouwe slijmerdquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg alles terug. Was super aardig tegen die vrouw, beetje praatje gemaakt, dat heeft denk ik geholpen want er was wel hier en daar schade. Waarschijnlijk heeft ze normaal veel mensen die moeilijk doen en ruzie maken over het betalen van een kleine schade.
Misschien als je dit bij anderen probeertquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dan. het regent vandaag maar 3:43 korter dan gisteren![]()
Het is onmogelijk om zelfmoord te plegen door je adem in te houden.
Knoopje los en vleesspleetje laten zien?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg alles terug. Was super aardig tegen die vrouw, beetje praatje gemaakt, dat heeft denk ik geholpen want er was wel hier en daar schade. Waarschijnlijk heeft ze normaal veel mensen die moeilijk doen en ruzie maken over het betalen van een kleine schade.
Dat is wel fijn dan. Kun je de borg lekker uitgeven op vakantie, of voor de huwelijksreis als Gergi je ten huwelijk gaat vragenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knoopje los en vleesspleetje laten zien?
Een vakantie, een schoenenkast of een stel grote kamerplanten heb je in principe meer aan dan aan trouwen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dan. Kun je de borg lekker uitgeven op vakantie, of voor de huwelijksreis als Gergi je ten huwelijk gaat vragen
Goed puntquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:31 schreef Karzai het volgende:
Voor 6000 euro doe ik ook wel een keertje lief
Ja dan wel. Kom eens hier?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien als je dit bij anderen probeert
is het bij jou droog dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:40 schreef Karzai het volgende:
Doe maar even mijn dikke jas aan hobbel naar de supermarkt, heb ik dat ook weer gehad
In een potje op sterk water voldoe je ook hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat ik uniek ben dus dat is een beetje zonde vind je niet?
Het is nog dreich joh.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:40 schreef Karzai het volgende:
Doe maar even mijn dikke jas aan hobbel naar de supermarkt, heb ik dat ook weer gehad
Ik ken toch redelijk wat mensen en daar zijn er erg veel van, die zijn inwisselbaar, ga maar na.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
en trouwens, iedereen is uniekDus dat is geen argument
huu huu US gaat om met inwisselbare mensenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken toch redelijk wat mensen en daar zijn er erg veel van, die zijn inwisselbaar, ga maar na.
Ik weet het. Maar je hebt mensen die graag willen trouwen, ik zal er vast ook aan moeten geloven ooit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vakantie, een schoenenkast of een stel grote kamerplanten heb je in principe meer aan dan aan trouwen.
Veel eenheidsworst.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken toch redelijk wat mensen en daar zijn er erg veel van, die zijn inwisselbaar, ga maar na.
Nou hier in KSC niet hoor. Hier zijn we allemaal aan boord van de speshul busquote:
Daar is FOK! wel goed voor natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier in KSC niet hoor. Hier zijn we allemaal aan boord van de speshul bus
Als je een beetje een los type bent dus geen onzekere perfectionist die denkt dat alles overregeld moet worden dan is de huwelijksdag ook gewoon een hele leuke dagquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar je hebt mensen die graag willen trouwen, ik zal er vast ook aan moeten geloven ooit.
Huwelijksvoltrekking, daarna feest. Niet teveel familie uitnodigen, veel vrienden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een beetje een los type bent dus geen onzekere perfectionist die denkt dat alles overregeld moet worden dan is de huwelijksdag ook gewoon een hele leuke dag
Zelfs de speciaaltjes zijn er vaak meer van, van die types waarvan je denkt ok dan, ik ken een Belg, die woont bij zijn ouders thuis en die is 40, heeft haren tot aan zijn knieholte, is bovenmatig bang en achterdochtig voor alles in het leven, als hij vrij is gamed hij het liefste weken aan een stuk terwijl hij biertjes weg tikt, lust alleen pizza en worstenbroodjes en shoarma, de helft van zijn vocabulaire bestaat niet eens, eeuwige vrijgezel alhoewel hij wel wat kan krijgen, spaart oude snoepwikkels maar hij heeft gitzwarte zelfspot dus lachen we ons samen helemaal stuk om hem.quote:
Daarom wil ik wel trouwen opzich.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een beetje een los type bent dus geen onzekere perfectionist die denkt dat alles overregeld moet worden dan is de huwelijksdag ook gewoon een hele leuke dag
Ik ga weer massaal was draaien denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:00 schreef Karzai het volgende:
genoeg voer in huis, ik hoef dit weekend niet meer naar buiten
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier in KSC niet hoor. Hier zijn we allemaal aan boord van de speshul bus
Ja die hebben wij ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs de speciaaltjes zijn er vaak meer van, van die types waarvan je denkt ok dan, ik ken een Belg, die woont bij zijn ouders thuis en die is 40, heeft haren tot aan zijn knieholte, is bovenmatig bang en achterdochtig voor alles in het leven, als hij vrij is gamed hij het liefste weken aan een stuk terwijl hij biertjes weg tikt, lust alleen pizza en worstenbroodjes en shoarma, de helft van zijn vocabulaire bestaat niet eens, eeuwige vrijgezel alhoewel hij wel wat kan krijgen, spaart oude snoepwikkels maar hij heeft gitzwarte zelfspot dus lachen we ons samen helemaal stuk om hem.
Lijkt uniek om in je binnenste kringetje te hebben maar zo zijn er echt wel meer.
Meeste KSC-ers zijn veul raarder dan datquote:
Ja maar ik wil niemand kwetsenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meeste KSC-ers zijn veul raarder dan dat
Oh nou volgens mij kunnen de meeste ook wel een stootje hebben hoorquote:
Denk dat jij wel een leuke bruiloft zou hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom wil ik wel trouwen opzich.
Mijn vriendin is echt perfectionistisch in onbenulligheden en stress al bij de gedachte dus we houden die 20K mooi in de tuk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat jij wel een leuke bruiloft zou hebben.
Ik had een oldtimer, een erehaag richting de ophaalbrug naar een heus kasteel, welkomstdrankje met drie sexy zangeresjes (daar ging mijn huwelijk al bijna), daarna trompettisten op een van de torens, huwelijksvoltrekking waarbij die gast in shock en awe was van wat ik opgeschreven had (dames en heren, mag ik even nog meer uw aandacht want wat deze jongeman heeft opgeschreven is uniek en is erg bijzonder) eeeuhm help, daarna chique vreten in een kasteeltoren, vervolgens uitbuiken met een middeleeuws tokkelbandje die metal speelde, uiteindelijk iedereen in bussen naar de Hut van Mie Peels en daarna ben ik het compleet kwijt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huwelijksvoltrekking, daarna feest. Niet teveel familie uitnodigen, veel vrienden.
Ja je moet beiden niet al te perfectionistisch en autistisch zijn anders is het maar een nerveus dagje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vriendin is echt perfectionistisch in onbenulligheden en stress al bij de gedachte dus we houden die 20K mooi in de tuk.
komt het überhaupt nooit tot een relatiequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je moet beiden niet al te perfectionistisch en autistisch zijn anders
Mooi.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een oldtimer, een erehaag richting de ophaalbrug naar een heus kasteel, welkomstdrankje met drie sexy zangeresjes (daar ging mijn huwelijk al bijna), daarna trompettisten op een van de torens, huwelijksvoltrekking waarbij die gast in shock en awe was van wat ik opgeschreven had (dames en heren, mag ik even nog meer uw aandacht want wat deze jongeman heeft opgeschreven is uniek en is erg bijzonder) eeeuhm help, daarna chique vreten in een kasteeltoren, vervolgens uitbuiken met een middeleeuws tokkelbandje die metal speelde, uiteindelijk iedereen in bussen naar de Hut van Mie Peels en daarna ben ik het compleet kwijt.
Jawel joh, met iemand die dat ook in meer of minder mate heeftquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt het überhaupt nooit tot een relatie
Ik raakte stapelverliefd op iemand anders.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi.
Zo heb ik zo ook gehad. Dat zijn wel de leukste.
Maar waarom gescheiden?
Als het even kan zou ik het hier in de buurt doen. Kan ik gewoon weer naar huis rollen eind van de nacht.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een oldtimer, een erehaag richting de ophaalbrug naar een heus kasteel, welkomstdrankje met drie sexy zangeresjes (daar ging mijn huwelijk al bijna), daarna trompettisten op een van de torens, huwelijksvoltrekking waarbij die gast in shock en awe was van wat ik opgeschreven had (dames en heren, mag ik even nog meer uw aandacht want wat deze jongeman heeft opgeschreven is uniek en is erg bijzonder) eeeuhm help, daarna chique vreten in een kasteeltoren, vervolgens uitbuiken met een middeleeuws tokkelbandje die metal speelde, uiteindelijk iedereen in bussen naar de Hut van Mie Peels en daarna ben ik het compleet kwijt.
Foei!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik raakte stapelverliefd op iemand anders.
Of gewoon op de dinsdagochtend naar de gratis huwelijksvoltrekking op het gemeentehuis en daarna ergens lekker gaan eten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik woonde een kilometer of drie van die locatie af maar dat was toch nog wel een hele uitdaging om thuis te komen, iemand gooide me in de kofferbak, anders had ik daar nu nog staan dansen denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het even kan zou ik het hier in de buurt doen. Kan ik gewoon weer naar huis rollen eind van de nacht.
Jaaaaa ja. Ja okee. Ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, met iemand die dat ook in meer of minder mate heeft
Ja inderdaad, helaas denken de meeste vrouwen daar heeeeeeel anders overquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon op de dinsdagochtend naar de gratis huwelijksvoltrekking op het gemeentehuis en daarna ergens lekker gaan eten.
ja vrouwen denken altijd de wildste dingen mt andermans geld ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja inderdaad, helaas denken de meeste vrouwen daar heeeeeeel anders over
Bitterbal wil een feestje waar flamingo's zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon op de dinsdagochtend naar de gratis huwelijksvoltrekking op het gemeentehuis en daarna ergens lekker gaan eten.
Die mensen ken ik; zit je daar lekker ongelukkig te zijn. Als het klaar is dan is het klaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die drang of emotie hoor je uit te schakelen in het huwelijk.
en boten en rode panda's. Vrouwen willen altijd ALLES tegelijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal wil een feestje waar flamingo's zijn.
Er zat totaal geen drang, ik vond het allemaal wel best eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die drang of emotie hoor je uit te schakelen in het huwelijk.
Ja week wel maar normaliter is dat langer dan na 6 maand.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen ken ik; zit je daar lekker ongelukkig te zijn. Als het klaar is dan is het klaar.
Nou dat valt wel mee maar kom niet aan die ene dag, wij mannen zijn dan slechts toeschouwers aan de kant tijdens het bal der baarmoeders.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vrouwen denken altijd de wildste dingen mt andermans geld ja.
Zeven jaar is wel een momentjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja week wel maar normaliter is dat langer dan na 6 maand.
Het moment dat je gaat vragen "Zo schat, beginnen nu de 7 jaren goeie seks?"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeven jaar is wel een momentje
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en boten en rode panda's. Vrouwen willen altijd ALLES tegelijk.
Die liggen dan echt al wel achter jequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het moment dat je gaat vragen "Zo schat, beginnen nu de 7 jaren goeie seks?"
Ja dat wordt zwemmen met je lamme kopquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me best episch een bitterbalhuwelijksfeestje
Zon massive sushi buffet. Grote aquaria met snoepvipsjes en overal rond rennende schattige beestjes. En ledlampjes natuurlijk. Bij voorkeur ergens aan het water zodat er elke 10 minuten een cruiseschip toeterend voorbij komtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me best episch een bitterbalhuwelijksfeestje
Zullen we toch eerst die bank moeten beroven hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zon massive sushi buffet. Grote aquaria met snoepvipsjes en overal rond rennende schattige beestjes. En ledlampjes natuurlijk. Bij voorkeur ergens aan het water zodat er elke 10 minuten een cruiseschip toeterend voorbij komt
Count me inquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zon massive sushi buffet. Grote aquaria met snoepvipsjes en overal rond rennende schattige beestjes. En ledlampjes natuurlijk. Bij voorkeur ergens aan het water zodat er elke 10 minuten een cruiseschip toeterend voorbij komt
mjaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we toch eerst die bank moeten beroven hoor
Nou vergeet ik dus het belangrijkste van allesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Veel dingen zijn wel te regelen, die cruiseschepen moet ik even over nadenken, dan kun je beter in de haven van Nassau trouwen denk ik, is ook nog eens lekker weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |