Ik ga weer massaal was draaien denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:00 schreef Karzai het volgende:
genoeg voer in huis, ik hoef dit weekend niet meer naar buiten
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier in KSC niet hoor. Hier zijn we allemaal aan boord van de speshul bus
Ja die hebben wij ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs de speciaaltjes zijn er vaak meer van, van die types waarvan je denkt ok dan, ik ken een Belg, die woont bij zijn ouders thuis en die is 40, heeft haren tot aan zijn knieholte, is bovenmatig bang en achterdochtig voor alles in het leven, als hij vrij is gamed hij het liefste weken aan een stuk terwijl hij biertjes weg tikt, lust alleen pizza en worstenbroodjes en shoarma, de helft van zijn vocabulaire bestaat niet eens, eeuwige vrijgezel alhoewel hij wel wat kan krijgen, spaart oude snoepwikkels maar hij heeft gitzwarte zelfspot dus lachen we ons samen helemaal stuk om hem.
Lijkt uniek om in je binnenste kringetje te hebben maar zo zijn er echt wel meer.
Meeste KSC-ers zijn veul raarder dan datquote:
Ja maar ik wil niemand kwetsenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meeste KSC-ers zijn veul raarder dan dat
Oh nou volgens mij kunnen de meeste ook wel een stootje hebben hoorquote:
Denk dat jij wel een leuke bruiloft zou hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom wil ik wel trouwen opzich.
Mijn vriendin is echt perfectionistisch in onbenulligheden en stress al bij de gedachte dus we houden die 20K mooi in de tuk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat jij wel een leuke bruiloft zou hebben.
Ik had een oldtimer, een erehaag richting de ophaalbrug naar een heus kasteel, welkomstdrankje met drie sexy zangeresjes (daar ging mijn huwelijk al bijna), daarna trompettisten op een van de torens, huwelijksvoltrekking waarbij die gast in shock en awe was van wat ik opgeschreven had (dames en heren, mag ik even nog meer uw aandacht want wat deze jongeman heeft opgeschreven is uniek en is erg bijzonder) eeeuhm help, daarna chique vreten in een kasteeltoren, vervolgens uitbuiken met een middeleeuws tokkelbandje die metal speelde, uiteindelijk iedereen in bussen naar de Hut van Mie Peels en daarna ben ik het compleet kwijt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huwelijksvoltrekking, daarna feest. Niet teveel familie uitnodigen, veel vrienden.
Ja je moet beiden niet al te perfectionistisch en autistisch zijn anders is het maar een nerveus dagje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vriendin is echt perfectionistisch in onbenulligheden en stress al bij de gedachte dus we houden die 20K mooi in de tuk.
komt het überhaupt nooit tot een relatiequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je moet beiden niet al te perfectionistisch en autistisch zijn anders
Mooi.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een oldtimer, een erehaag richting de ophaalbrug naar een heus kasteel, welkomstdrankje met drie sexy zangeresjes (daar ging mijn huwelijk al bijna), daarna trompettisten op een van de torens, huwelijksvoltrekking waarbij die gast in shock en awe was van wat ik opgeschreven had (dames en heren, mag ik even nog meer uw aandacht want wat deze jongeman heeft opgeschreven is uniek en is erg bijzonder) eeeuhm help, daarna chique vreten in een kasteeltoren, vervolgens uitbuiken met een middeleeuws tokkelbandje die metal speelde, uiteindelijk iedereen in bussen naar de Hut van Mie Peels en daarna ben ik het compleet kwijt.
Jawel joh, met iemand die dat ook in meer of minder mate heeftquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt het überhaupt nooit tot een relatie
Ik raakte stapelverliefd op iemand anders.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi.
Zo heb ik zo ook gehad. Dat zijn wel de leukste.
Maar waarom gescheiden?
Als het even kan zou ik het hier in de buurt doen. Kan ik gewoon weer naar huis rollen eind van de nacht.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een oldtimer, een erehaag richting de ophaalbrug naar een heus kasteel, welkomstdrankje met drie sexy zangeresjes (daar ging mijn huwelijk al bijna), daarna trompettisten op een van de torens, huwelijksvoltrekking waarbij die gast in shock en awe was van wat ik opgeschreven had (dames en heren, mag ik even nog meer uw aandacht want wat deze jongeman heeft opgeschreven is uniek en is erg bijzonder) eeeuhm help, daarna chique vreten in een kasteeltoren, vervolgens uitbuiken met een middeleeuws tokkelbandje die metal speelde, uiteindelijk iedereen in bussen naar de Hut van Mie Peels en daarna ben ik het compleet kwijt.
Foei!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik raakte stapelverliefd op iemand anders.
Of gewoon op de dinsdagochtend naar de gratis huwelijksvoltrekking op het gemeentehuis en daarna ergens lekker gaan eten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik woonde een kilometer of drie van die locatie af maar dat was toch nog wel een hele uitdaging om thuis te komen, iemand gooide me in de kofferbak, anders had ik daar nu nog staan dansen denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het even kan zou ik het hier in de buurt doen. Kan ik gewoon weer naar huis rollen eind van de nacht.
Jaaaaa ja. Ja okee. Ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, met iemand die dat ook in meer of minder mate heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |