Ja inderdaad, helaas denken de meeste vrouwen daar heeeeeeel anders overquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon op de dinsdagochtend naar de gratis huwelijksvoltrekking op het gemeentehuis en daarna ergens lekker gaan eten.
ja vrouwen denken altijd de wildste dingen mt andermans geld ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja inderdaad, helaas denken de meeste vrouwen daar heeeeeeel anders over
Bitterbal wil een feestje waar flamingo's zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon op de dinsdagochtend naar de gratis huwelijksvoltrekking op het gemeentehuis en daarna ergens lekker gaan eten.
Die mensen ken ik; zit je daar lekker ongelukkig te zijn. Als het klaar is dan is het klaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die drang of emotie hoor je uit te schakelen in het huwelijk.
en boten en rode panda's. Vrouwen willen altijd ALLES tegelijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal wil een feestje waar flamingo's zijn.
Er zat totaal geen drang, ik vond het allemaal wel best eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die drang of emotie hoor je uit te schakelen in het huwelijk.
Ja week wel maar normaliter is dat langer dan na 6 maand.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen ken ik; zit je daar lekker ongelukkig te zijn. Als het klaar is dan is het klaar.
Nou dat valt wel mee maar kom niet aan die ene dag, wij mannen zijn dan slechts toeschouwers aan de kant tijdens het bal der baarmoeders.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vrouwen denken altijd de wildste dingen mt andermans geld ja.
Zeven jaar is wel een momentjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja week wel maar normaliter is dat langer dan na 6 maand.
Het moment dat je gaat vragen "Zo schat, beginnen nu de 7 jaren goeie seks?"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeven jaar is wel een momentje
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en boten en rode panda's. Vrouwen willen altijd ALLES tegelijk.
Die liggen dan echt al wel achter jequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het moment dat je gaat vragen "Zo schat, beginnen nu de 7 jaren goeie seks?"
Ja dat wordt zwemmen met je lamme kopquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me best episch een bitterbalhuwelijksfeestje
Zon massive sushi buffet. Grote aquaria met snoepvipsjes en overal rond rennende schattige beestjes. En ledlampjes natuurlijk. Bij voorkeur ergens aan het water zodat er elke 10 minuten een cruiseschip toeterend voorbij komtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me best episch een bitterbalhuwelijksfeestje
Zullen we toch eerst die bank moeten beroven hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zon massive sushi buffet. Grote aquaria met snoepvipsjes en overal rond rennende schattige beestjes. En ledlampjes natuurlijk. Bij voorkeur ergens aan het water zodat er elke 10 minuten een cruiseschip toeterend voorbij komt
Count me inquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zon massive sushi buffet. Grote aquaria met snoepvipsjes en overal rond rennende schattige beestjes. En ledlampjes natuurlijk. Bij voorkeur ergens aan het water zodat er elke 10 minuten een cruiseschip toeterend voorbij komt
mjaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we toch eerst die bank moeten beroven hoor
Nou vergeet ik dus het belangrijkste van allesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Veel dingen zijn wel te regelen, die cruiseschepen moet ik even over nadenken, dan kun je beter in de haven van Nassau trouwen denk ik, is ook nog eens lekker weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |