Hmm, die vond ik meestal niet zo lekker, had liever gewoon Bacardi wit of oakheartquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wisselt nogal eens, nu een fles redelijk goedkope Captain Morgan Spiced
Oakheartquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, die vond ik meestal niet zo lekker, had liever gewoon Bacardi wit of oakheart
Heb geloof ik nog een doos Oakheart staan toen het nog zo heette, drink niet zo veel meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
OakheartHeet nu geloof ik ook Bacardi Spiced
Wit vind ik meestal minder dan donkere rum
een doos??? wowquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb geloof ik nog een doos Oakheart staan toen het nog zo heette, drink niet zo veel meer tegenwoordig
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Iemand op feesboek: "Virologie is niet eens een faculteit!"
Iemand voor wie de brugklas ook het laatste schooljaar was.
Maar die heeft wel gelijk nondejuquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Iemand op feesboek: "Virologie is niet eens een faculteit!"
Iemand voor wie de brugklas ook het laatste schooljaar was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ja een paar jaar terug een keer een prijsfout bij de Gall&Gall, was het 8,99 per fles en dan bestel je natuurlijk wat meerquote:
wow dat lukt je nu niet meer voor dat bedrag Bacardi te krijgenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een paar jaar terug een keer een prijsfout bij de Gall&Gall, was het 8,99 per fles en dan bestel je natuurlijk wat meer
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die heeft wel gelijk nondeju
De pest van anti-vaxxers is dat een kleine groep met de grootste debielen de meeste herrie maakt en ook de grootste onzin de wereld in slingert, terwijl zij lang niet de hele groep vertegenwoordigen. Zij zorgen voor polarisatie, want vaxxers horen alleen deze schreeuwlelijkerds onzin spuien en denken dat ze allemaal zo zijn. Het is niet zozeer vaxx versus anti-vaxx, eerder vaxx versus josti-anti-vaxx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er zullen ook wel josti-vaxxers zijn, maar die hoor ik toch minder.Tap tap tap
Anti-Vaxxers hebben met sommige opmerkingen best gelijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De pest van anti-vaxxers is dat een kleine groep met de grootste debielen de meeste herrie maakt en ook de grootste onzin de wereld in slingert, terwijl zij lang niet de hele groep vertegenwoordigen. Zij zorgen voor polarisatie, want vaxxers horen alleen deze schreeuwlelijkerds onzin spuien en denken dat ze allemaal zo zijn. Het is niet zozeer vaxx versus anti-vaxx, eerder vaxx versus josti-anti-vaxx.
En er zullen ook wel josti-vaxxers zijn, maar die hoor ik toch minder.
Malibu Red (35%) kun je soms nog wel voor bizar weinig krijgenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow dat lukt je nu niet meer voor dat bedrag Bacardi te krijgen
ken ik niet eensquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Malibu Red (35%) kun je soms nog wel voor bizar weinig krijgen
Yup, het volk dat op demo's staat te schreeuwen "het virus bestaat niet" en "Bill Gates wil je met 5G chippen" krijgen helaas het grootste platform.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De pest van anti-vaxxers is dat een kleine groep met de grootste debielen de meeste herrie maakt en ook de grootste onzin de wereld in slingert, terwijl zij lang niet de hele groep vertegenwoordigen. Zij zorgen voor polarisatie, want vaxxers horen alleen deze schreeuwlelijkerds onzin spuien en denken dat ze allemaal zo zijn. Het is niet zozeer vaxx versus anti-vaxx, eerder vaxx versus josti-anti-vaxx.
En er zullen ook wel josti-vaxxers zijn, maar die hoor ik toch minder.
Welquote:
De zolder was echt een mooie.De Vliegende Hollander ook.En Dees ken ik ook wel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet binnen geweest, wel ook even door de papengang gelopen, daar kwam ik vaak. (Dees en de Zolder)
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schijnt gebeurt te zijn ergens in 1880. Was toen nog niet zo’n drama. Wat rokende telegraafpalen
Ah, 20 is wel veel! Is dat met het avondeten niet een drukke toestand?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zijn niet echt buren. Je kan beter van huisgenoten spreken.
Komt op het volgende neer.
Ik ga in een andere begeleid woonvorm wonen dan nu . Ik deel de voordeur met ruim 20 anderen. In het pand heb ik wel een eigen appartement met aparte slaapkamer en douche/toilet.
Een aantal van hen ken ik toevallig al. De rest nog niet, net als de begeleiding daar ken ik er ook maar 2 of 3 van..
Straks loopt caaf een trauma op!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:09 schreef CherryLips het volgende:
Met caaf op schouder Scream kijken
Zit hij/zij te trillen van angst?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze vindt mij nog wel eng ja, beetje jammer is dat bij die beestjes.
In het begin wel, af en toe zo'n trillinkjequote:
Blijven het angstige beestjes, ook als ze je een tijdje hebt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het begin wel, af en toe zo'n trillinkjeMaar als ik nu over dr kont aai bromt ze dus dat is weer goed.
hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:14 schreef CherryLips het volgende:
En ze zit enorm te kletsen, maar ik zet haar even terug voor ze alles onder piest.
Ja vaak wel, verschilt een beetje per beestje. Ik heb er eentje uit de opvang, ik heb hem al drie jaar maar die wil niet eens aangeraakt worden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Blijven het angstige beestjes, ook als ze je een tijdje hebt?
Bijna twee. Maar heb ze de afgelopen paar weken ook niet vaak eruit gehaald, ga ik weer wat vaker doen.quote:
quote:Amper twee maanden je felbegeerde rijbewijs in het bezit en dan met de auto van je ouders in Ootmarsum een eeuwenoude waterput compleet in puin rijden. Het overkwam vrijdagavond een 19-jarige inwoonster van Denekamp.
cavia hier is 5, blijft ook altijd wel angstig, is een nogal fors mannetje. Geaaid worden vindt ie wel prettig maar in 1e instantie vlucht ie toch z'n huisje in als ie kanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna twee. Maar heb ze de afgelopen paar weken ook niet vaak eruit gehaald, ga ik weer wat vaker doen.
Misschien heeft-ie een jeugdtrauma? #metoo-achtig iets misschien!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vaak wel, verschilt een beetje per beestje. Ik heb er eentje uit de opvang, ik heb hem al drie jaar maar die wil niet eens aangeraakt worden.
Apart is dat. Ik heb er maar eentje gehad die ontzettend tam was. De meeste kun je in de kooi wel aaien, maar sommige rennen weg zodra je vijf meter verderop met je ogen knippert.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
cavia hier is 5, blijft ook altijd wel angstig, is een nogal fors mannetje. Geaaid worden vindt ie wel prettig maar in 1e instantie vlucht ie toch z'n huisje in als ie kan
Misbruikt door een vlaamse reus?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heeft-ie een jeugdtrauma? #metoo-achtig iets misschien!
Leg uit! Ik ben op dit moment niet verward over die smileys, maar wat niet is, kan nog komen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:20 schreef Budapestenaar het volgende:
😕 Deze smileys leveren toch wel wat verwarring op bij mensen.
Gewoon nooit opgepakt toen het een kleine frummel was, denk ik. Of het zit gewoon in z'n aard.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heeft-ie een jeugdtrauma? #metoo-achtig iets misschien!
Ja, misschien liet-ie per ongeluk z'n zonnepitje vallen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misbruikt door een vlaamse reus?
Nou ja, dit is mijn ‘ik vraag me iets af’/verwonderde blik. Maar mijn match zag het meer als een meh-blik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Leg uit! Ik ben op dit moment niet verward over die smileys, maar wat niet is, kan nog komen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, misschien liet-ie per ongeluk z'n zonnepitje vallen.
Ik snap haar ook welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dit is mijn ‘ik vraag me iets af’/verwonderde blik. Maar mijn match zag het meer als een meh-blik.
hadden hier nog een 2e maar die overleed (5 jaar) vorig jaar zomer, vermoedelijk bezweken door de hitte in de flat van m'n moeder, wij waren op vakantie toenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er ook eentje, die hangt steeds over de rand van de kooi als er wat te vreten valt, maar als ik haar wil oppakken, peert ze hem. Na drie pogingen mag ik haar oppakken
Ik vind het meer een 'dit is niet best'-smiley.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dit is mijn ‘ik vraag me iets af’/verwonderde blik. Maar mijn match zag het meer als een meh-blik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |