Schijnt gebeurt te zijn ergens in 1880. Was toen nog niet zo’n drama. Wat rokende telegraafpalenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet toch een keer gaan gebeuren, zou je zeggen. Ik ben benieuwd wat er dan allemaal uitvalt.
LT heeft een hard copy van Foqueville nuquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen alles dat op stroom werkt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LT heeft een hard copy van Foqueville nu![]()
jarenlang geen internetquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het al tijd voor die zonnevlam die alles plat legt?
Ja heb ikquote:
Het zijn niet echt buren. Je kan beter van huisgenoten spreken.quote:
gelukkig eet je de hele dag dus heb je meerdere hoogtepuntenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja kan ook![]()
meh eten is altijd zeg maar hoogtepunt van de dag
Oh je bent al verhuisd! Is het een betere woning dan hiervoor?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zijn niet echt buren. Je kan beter van huisgenoten spreken.
Komt op het volgende neer.
Ik ga in een andere begeleid woonvorm wonen dan nu . Ik deel de voordeur met ruim 20 anderen. In het pand heb ik wel een eigen appartement met aparte slaapkamer en douche/toilet.
Een aantal van hen ken ik toevallig al. De rest nog niet, net als de begeleiding daar ken ik er ook maar 2 of 3 van..
Maandag ga ik overquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je bent al verhuisd! Is het een betere woning dan hiervoor?
Wtfquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik, voor kids is het ook leuk, ook handig voor de incidentele keer in 10 jaar (alles in 1)
maar ik heb het eens gevraagd voor deze periode en als jaar pashouder kreeg ik wel 70 euro korting.. op een bedrag van bijna 800 euro voor 3 nachten..
ik had moeite ze niet uit te lachen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De enige echte hardcopy, goud waardquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buufquote:
Buurmanquote:
Ook de coffeeshops Lies?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
Was leuk om even door Groningen te slenteren, veel herinneringen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |