Zeemonsters zijn monoblauwquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:44 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:ijsdraakje
Zijn taaie beesten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Eet meer zwarte zwaan [ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)t-meer-zwarte-zwanen
Gaan Noord Korea binnen vijf jaar de Champion's League bezorgenquote:
Naar van die blikjes tonijnkattevoer maar dan met een groen papiertje in plaats van een roze.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die naar vissig spek en oude olijfolie smaken.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die naar vissig spek en oude olijfolie smaken.
Volgens Noord-Koreaanse media zijn ze dat nu alquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan Noord Korea binnen vijf jaar de Champion's League bezorgen
Nee.quote:
Ja wat daar allemaal voor fantastische dingen gebeuren man man manquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens Noord-Koreaanse media zijn ze dat nu al
Lolquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat daar allemaal voor fantastische dingen gebeuren man man manZoals deze revolutionaire treinen
![]()
[ afbeelding ]
Echt tof.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat daar allemaal voor fantastische dingen gebeuren man man manZoals deze revolutionaire treinen
![]()
[ afbeelding ]
Praat me even bij?quote:
Zalmijs is wel lekker hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als zalmijs of haringpudding.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zalmijs is wel lekker hoor![]()
ooit als amuse gehad
@Fogel op je post!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:53 schreef Recce het volgende:
De zon deed een beetje boem gisteren:
[ afbeelding ]
Kans op noorderlicht morgen!
Ja, met de zachte g.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij een paddestoel van onder de grote rivieren?
fogel zit in noorwegenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
In Nederland zal het moeilijk worden iets te zien. Veel bewolking in ieder geval.
even wat red bull naar binnen tikken danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Zit op een terras maar ben best moe 😀
Daarom ook dat ik de Arctische Pooltroepen even mobiliseer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
In Nederland zal het moeilijk worden iets te zien. Veel bewolking in ieder geval.
quote:
Ah, waar zit die vogel? In Oslo is het ook bewolkt zo te zien.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom ook dat ik de Arctische Pooltroepen even mobiliseer.
Trondheimquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Ah, waar zit die vogel? In Oslo is het ook bewolkt zo te zien.
Mja, dan moeten ze de groene lampen een beetje vroeg aanzetten, anders zitten er wolken voor...quote:
Ik zou wel even kijken. Kan spectaculair worden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, dan moeten ze de groene lampen een beetje vroeg aanzetten, anders zitten er wolken voor...
[ afbeelding ]
Je moet hier vaker komen recce, je bent een leuke userquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou wel even kijken. Kan spectaculair worden.
Dit zie je ook niet vaak gebeurenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet hier vaker komen recce, je bent een leuke user
Heb het dit jaar al een paar keer gezien, maar dat waren geen X1 flares. We zien wel, of nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou wel even kijken. Kan spectaculair worden.
is er chocolade in huis?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
begrijp het niet. heb vaak die ovengroente van de ah met pompoen. En die pompoen wordt dan zo lekker zacht![]()
Nu bleef het hard, bijna zoals appel en heb ik het niet opgegeten.
Weer honger
Recce is wel okee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit zie je ook niet vaak gebeuren
Je piept wel anders als ik de hele dag ruimtevaartdingen ga posten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet hier vaker komen recce, je bent een leuke user
heb je het wel lang genoeg in de oven gehad?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
begrijp het niet. heb vaak die ovengroente van de ah met pompoen. En die pompoen wordt dan zo lekker zacht![]()
Weer honger
Is het al tijd voor die zonnevlam die alles plat legt?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:53 schreef Recce het volgende:
De zon deed een beetje boem gisteren:
[ afbeelding ]
Kans op noorderlicht morgen!
Als er ooit nog zo'n idiote zonnestorm komt als in 1860 of zo, dan zit jij mooi eerste rang.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb het dit jaar al een paar keer gezien, maar dat waren geen X1 flares. We zien wel, of niet
Dan is Foqueville van de Aarde verdwenen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het al tijd voor die zonnevlam die alles plat legt?
Dat moet toch een keer gaan gebeuren, zou je zeggen. Ik ben benieuwd wat er dan allemaal uitvalt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan ligt waarschijnlijk internet plat en dan kan ik geen fotos plaatsen hierquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Als er ooit nog zo'n idiote zonnestorm komt als in 1860 of zo, dan zit jij mooi eerste rang.
misschien vind ik dat net zo leuk als boten?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Je piept wel anders als ik de hele dag ruimtevaartdingen ga posten.Dat ga ik maar niet doen dus.
Jawel doe, onze eigen Brian Coxquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Je piept wel anders als ik de hele dag ruimtevaartdingen ga posten.Dat ga ik maar niet doen dus.
ja denk het welquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je het wel lang genoeg in de oven gehad?
zelfde soort pompoen?
We sturen wel een expeditie om het SD-kaartje op te halen dan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar dan ligt waarschijnlijk internet plat en dan kan ik geen fotos plaatsen hier
Moet je eerst Apple overtuigen dat ze een SD slot in hun telefoons plaatsenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:17 schreef Recce het volgende:
[..]
We sturen wel een expeditie om het SD-kaartje op te halen dan.
oven op dezelfde temperatuur?quote:
Ballie's top 9quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien vind ik dat net zo leuk als boten?
Oh ja nee dat schiet niet op. Ik heb butterscotchquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die gekke milka mellow dingen nie zo smaken
Waarom heb je het niet terug in de over gedaan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
Weer honger
Kijk je ook die toestanden van Elon Musk dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien vind ik dat net zo leuk als boten?
Misschien ben ik wel de nieuwe Chriet Titulaer!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel doe, onze eigen Brian Cox
@puzziepie welquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk je ook die toestanden van Elon Musk dan?
enjoyquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:21 schreef Recce het volgende:
Ik ga even bij pa op bezoek. Die is terug van vakantie.
ja was al aan het etenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom heb je het niet terug in de over gedaan?
oh neequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk je ook die toestanden van Elon Musk dan?
kan ook zijn dat de pompoen minder rijp was. dan blijft die wat harder en moet je het langer er in hebbenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk het ook. Maar ergens is er dus iets anders gegaan.misschien verkeerde stand
huehuequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:31 schreef dud0r het volgende:
dan blijft die wat harder en moet je het langer er in hebben
Alleen alles dat op stroom werktquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is Foqueville van de Aarde verdwenen.
mja kan ookquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan ook zijn dat de pompoen minder rijp was. dan blijft die wat harder en moet je het langer er in hebben
Schijnt gebeurt te zijn ergens in 1880. Was toen nog niet zo’n drama. Wat rokende telegraafpalenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet toch een keer gaan gebeuren, zou je zeggen. Ik ben benieuwd wat er dan allemaal uitvalt.
LT heeft een hard copy van Foqueville nuquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen alles dat op stroom werkt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LT heeft een hard copy van Foqueville nu![]()
jarenlang geen internetquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja heb ikquote:
Het zijn niet echt buren. Je kan beter van huisgenoten spreken.quote:
gelukkig eet je de hele dag dus heb je meerdere hoogtepuntenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja kan ook![]()
meh eten is altijd zeg maar hoogtepunt van de dag
Oh je bent al verhuisd! Is het een betere woning dan hiervoor?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zijn niet echt buren. Je kan beter van huisgenoten spreken.
Komt op het volgende neer.
Ik ga in een andere begeleid woonvorm wonen dan nu . Ik deel de voordeur met ruim 20 anderen. In het pand heb ik wel een eigen appartement met aparte slaapkamer en douche/toilet.
Een aantal van hen ken ik toevallig al. De rest nog niet, net als de begeleiding daar ken ik er ook maar 2 of 3 van..
Maandag ga ik overquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je bent al verhuisd! Is het een betere woning dan hiervoor?
Wtfquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik, voor kids is het ook leuk, ook handig voor de incidentele keer in 10 jaar (alles in 1)
maar ik heb het eens gevraagd voor deze periode en als jaar pashouder kreeg ik wel 70 euro korting.. op een bedrag van bijna 800 euro voor 3 nachten..
ik had moeite ze niet uit te lachen
quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De enige echte hardcopy, goud waardquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buufquote:
Buurmanquote:
Dat zijn de beste dutjesquote:
Ook de coffeeshops Lies?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
Was leuk om even door Groningen te slenteren, veel herinneringen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |