Ja, met de zachte g.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij een paddestoel van onder de grote rivieren?
fogel zit in noorwegenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
In Nederland zal het moeilijk worden iets te zien. Veel bewolking in ieder geval.
even wat red bull naar binnen tikken danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Zit op een terras maar ben best moe 😀
Daarom ook dat ik de Arctische Pooltroepen even mobiliseer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
In Nederland zal het moeilijk worden iets te zien. Veel bewolking in ieder geval.
quote:
Ah, waar zit die vogel? In Oslo is het ook bewolkt zo te zien.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom ook dat ik de Arctische Pooltroepen even mobiliseer.
Trondheimquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Ah, waar zit die vogel? In Oslo is het ook bewolkt zo te zien.
Mja, dan moeten ze de groene lampen een beetje vroeg aanzetten, anders zitten er wolken voor...quote:
Ik zou wel even kijken. Kan spectaculair worden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, dan moeten ze de groene lampen een beetje vroeg aanzetten, anders zitten er wolken voor...
[ afbeelding ]
Je moet hier vaker komen recce, je bent een leuke userquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou wel even kijken. Kan spectaculair worden.
Dit zie je ook niet vaak gebeurenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet hier vaker komen recce, je bent een leuke user
Heb het dit jaar al een paar keer gezien, maar dat waren geen X1 flares. We zien wel, of nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou wel even kijken. Kan spectaculair worden.
is er chocolade in huis?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
begrijp het niet. heb vaak die ovengroente van de ah met pompoen. En die pompoen wordt dan zo lekker zacht![]()
Nu bleef het hard, bijna zoals appel en heb ik het niet opgegeten.
Weer honger
Recce is wel okee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit zie je ook niet vaak gebeuren
Je piept wel anders als ik de hele dag ruimtevaartdingen ga posten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet hier vaker komen recce, je bent een leuke user
heb je het wel lang genoeg in de oven gehad?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
begrijp het niet. heb vaak die ovengroente van de ah met pompoen. En die pompoen wordt dan zo lekker zacht![]()
Nu bleef het hard, bijna zoals appel en heb ik het niet opgegeten.
Weer honger
Is het al tijd voor die zonnevlam die alles plat legt?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:53 schreef Recce het volgende:
De zon deed een beetje boem gisteren:
[ afbeelding ]
Kans op noorderlicht morgen!
Als er ooit nog zo'n idiote zonnestorm komt als in 1860 of zo, dan zit jij mooi eerste rang.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb het dit jaar al een paar keer gezien, maar dat waren geen X1 flares. We zien wel, of niet
Dan is Foqueville van de Aarde verdwenen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het al tijd voor die zonnevlam die alles plat legt?
Dat moet toch een keer gaan gebeuren, zou je zeggen. Ik ben benieuwd wat er dan allemaal uitvalt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het al tijd voor die zonnevlam die alles plat legt?
Maar dan ligt waarschijnlijk internet plat en dan kan ik geen fotos plaatsen hierquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Als er ooit nog zo'n idiote zonnestorm komt als in 1860 of zo, dan zit jij mooi eerste rang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |