misschien vind ik dat net zo leuk als boten?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Je piept wel anders als ik de hele dag ruimtevaartdingen ga posten.Dat ga ik maar niet doen dus.
Jawel doe, onze eigen Brian Coxquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Je piept wel anders als ik de hele dag ruimtevaartdingen ga posten.Dat ga ik maar niet doen dus.
ja denk het welquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je het wel lang genoeg in de oven gehad?
zelfde soort pompoen?
We sturen wel een expeditie om het SD-kaartje op te halen dan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar dan ligt waarschijnlijk internet plat en dan kan ik geen fotos plaatsen hier
Moet je eerst Apple overtuigen dat ze een SD slot in hun telefoons plaatsenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:17 schreef Recce het volgende:
[..]
We sturen wel een expeditie om het SD-kaartje op te halen dan.
oven op dezelfde temperatuur?quote:
Ballie's top 9quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien vind ik dat net zo leuk als boten?
Oh ja nee dat schiet niet op. Ik heb butterscotchquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die gekke milka mellow dingen nie zo smaken
Waarom heb je het niet terug in de over gedaan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
begrijp het niet. heb vaak die ovengroente van de ah met pompoen. En die pompoen wordt dan zo lekker zacht![]()
Nu bleef het hard, bijna zoals appel en heb ik het niet opgegeten.
Weer honger
Kijk je ook die toestanden van Elon Musk dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien vind ik dat net zo leuk als boten?
Misschien ben ik wel de nieuwe Chriet Titulaer!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel doe, onze eigen Brian Cox
@puzziepie welquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk je ook die toestanden van Elon Musk dan?
enjoyquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:21 schreef Recce het volgende:
Ik ga even bij pa op bezoek. Die is terug van vakantie.
ja was al aan het etenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom heb je het niet terug in de over gedaan?
oh neequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk je ook die toestanden van Elon Musk dan?
kan ook zijn dat de pompoen minder rijp was. dan blijft die wat harder en moet je het langer er in hebbenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk het ook. Maar ergens is er dus iets anders gegaan.misschien verkeerde stand
huehuequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:31 schreef dud0r het volgende:
dan blijft die wat harder en moet je het langer er in hebben
Alleen alles dat op stroom werktquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is Foqueville van de Aarde verdwenen.
mja kan ookquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan ook zijn dat de pompoen minder rijp was. dan blijft die wat harder en moet je het langer er in hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |