quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:18 schreef Cyan9 het volgende:
Hij staat er.MooierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
qua auto moet ik het ook doen met een Seat Leonquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor zo'n grote Audi kan je toch wel wat meer krijgen?
Je hebt zeker ook nog van die oude witte oortjes met snoer, zodat iedereen goed kan zien dat je apple spul hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:22 schreef AgnesGru het volgende:
Apple werkt best prima hoor! Oh ja heb ook nog een Apple TV![]()
Nu lijk ik een echte fan girl, maar dat valt echt mee!
Volgens mij ontkent niemand dat ze geen goede producten makenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:22 schreef AgnesGru het volgende:
lekker bezig jijquote:
Heb wel met snoer jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook nog van die oude witte oortjes met snoer, zodat iedereen goed kan zien dat je apple spul hebt.
De toplijn heb ik zelf ook nooit gekocht en zal ik ook niet kopen. Of het moet i.c.m. een heel voordelig abonnement zijn, wat soms voorkomt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:22 schreef AgnesGru het volgende:
Precies, bagger maken ze.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij ontkent niemand dat ze geen goede producten maken
ik heb een dure JBL bluetooth headset.... (zakelijk gelukkig)quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb wel met snoer ja![]()
Maar die doen het nog goed, dus koop geen nieuwe draadloze.
Maar heb ook niet het nieuwste van het nieuwste, dus moet ergens mee pronken natuurlijk
Ja gefeliciteerd hèquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier de 250001e post
KSC is toch m'n originele huis he
Oh zeker niet, maar stiekem heb ik best wel wat merk ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij ontkent niemand dat ze geen goede producten maken
Ik heb alleen een iPhone en Airpods (die perfect hun werk doen) dus bij mij valt het nog best mee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh zeker niet, maar stiekem heb ik best wel wat merk ik.
Dat komt omdat als je een telefoon van ze hebt en je wilt een tablet het wel zo handig is om hetzelfde besturingssysteem te hebbenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh zeker niet, maar stiekem heb ik best wel wat merk ik.
Zelfde geld voor mij, hoef echt niet het allernieuwste model. Heb de SE 2020, prima toestelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
De toplijn heb ik zelf ook nooit gekocht en zal ik ook niet kopen. Of het moet i.c.m. een heel voordelig abonnement zijn, wat soms voorkomt.
Mijn eigen toestel is een Huawei P30 Pro die nu een kleine twee jaar oud is.
Ik ben volgens mij begonnen met een iPad of iPod jaar of 6 geleden (heb beide nog steeds en nooit vervangen) en dan is inderdaad de overgang naar een iPhone heel makkelijk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt omdat als je een telefoon van ze hebt en je wilt een tablet het wel zo handig is om hetzelfde besturingssysteem te hebben
ik assisteerde laatst een dagje bij de Office uitrol op m'n werk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij begonnen met een iPad of iPod jaar of 6 geleden (heb beide nog steeds en nooit vervangen) en dan is inderdaad de overgang naar een iPhone heel makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |