SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BuurmanHoe staat het daar? Ik woon tegenwoordig helemaal in Thurgau tussen de koeien en geiten
Niet binnen geweest, wel ook even door de papengang gelopen, daar kwam ik vaak. (Dees en de Zolder)quote:
wat een verrassing.....quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
'Mondkapjesplicht in openbare ruimtes komt waarschijnlijk terug'
Het demissionaire kabinet heeft in het Catshuis in Den Haag overlegd over nieuwe coronamaatregelen. "Het kabinet kijkt in eerste instantie naar maatregelen die redelijk snel in te voeren zijn", zegt verslaggever Nynke de Zoeten van Nieuwsuur.
"Waarschijnlijk komt er dinsdag weer een dringend advies om meer thuis te gaan werken en ook de mondkapjesplicht in openbare ruimtes komt hoogstwaarschijnlijk weer terug." Daarnaast is het waarschijnlijk dat ook een coronapas zal moeten worden getoond bij een bezoek aan de sportschool of het museum.
Dinsdag is er een persconferentie waarop de maatregelen bekend worden gemaakt.
“trouwerij“quote:
ja geheel onverwacht is het ons geluktquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:02 schreef -Shii- het volgende:
Oh zie nu pas het berichtje in de openingspost.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geheel onverwacht is het ons gelukt
ik zat regelmatig zoquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had er alle vertrouwen in. Alleen een beetje keuzestress.
Met de kippen op stokquote:
Dat heeft mij ook op het idee gebracht om nog eens scheurkalender te kopenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ga denk ik die scheurkalender ook voor mezelf bestellen, ik hoopte dat ik er al een beetje in kon kijken maar zat plastic omheen.
Maar fles weet heel veelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heeft mij ook op het idee gebracht om nog eens scheurkalender te kopenZo één als die Fles heeft met weetjes vind ik altijd wel leuk. Althans, ik neem aan dat de ochtendweetjes uit een scheurkalender komen en niet zijn duim
Ik had ze nog niet verbrand.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Het demissionaire kabinet heeft in het Catshuis in Den Haag overlegd over nieuwe coronamaatregelen. "Het kabinet kijkt in eerste instantie naar maatregelen die redelijk snel in te voeren zijn", zegt verslaggever Nynke de Zoeten van Nieuwsuur.
"Waarschijnlijk komt er dinsdag weer een dringend advies om meer thuis te gaan werken en ook de mondkapjesplicht in openbare ruimtes komt hoogstwaarschijnlijk weer terug." Daarnaast is het waarschijnlijk dat ook een coronapas zal moeten worden getoond bij een bezoek aan de sportschool of het museum.
Echt rot opquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Had je maar moetenlaten vaccineren![]()
![]()
Nog een jaartje of honderd en we zijn er vanaf.quote:
Zonder wappies en dimmies hadden we al lang weer een open blije fijne maatschappijquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Had je maar moetenlaten vaccineren![]()
![]()
Dat is ook leuk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heeft mij ook op het idee gebracht om nog eens scheurkalender te kopenZo één als die Fles heeft met weetjes vind ik altijd wel leuk. Althans, ik neem aan dat de ochtendweetjes uit een scheurkalender komen en niet zijn duim
las dat net ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog een jaartje of honderd en we zijn er vanaf.
https://www.nationalgeogr(...)mic-is-far-from-over
Waarschijnlijk het dubbele daarvan las ik ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las dat net ook.
5 miljoen mensen dood door een 'griepje'
Jammer dat Fles en ik (en Kwiwi) dan op Cyprus zitten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:11 schreef Fogel het volgende:
Zolang ik over twee weken maar bier kan drinken en bitterballen eten vind ik het meeste prima
Tuig!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer dat Fles en ik (en Kwiwi) dan op Cyprus zitten.
wel echt erg eigenlijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het dubbele daarvan las ik ook.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Doen @:4everblackeyed en @:cherrylips dit ook wel eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |