Hmmz, dat is lastig! Word je nooit gek van wieltjesgeluiden 's nachts als ze daar wel gebruik van maken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie Pitaatje eigenlijk amper. Ik zie haar nooit graven of in haar wieltje rennen. Ik dacht eerst dat ze wachtte tot ik naar bed was, maar toen ik van de week 's avonds thuiskwam, was ze ook niet wakker. En als ik 's nachts naar de wc moet is ze er ook nietVolgens mij vond ze haar vorige kooi fijner en heeft ze een beetje pleinvrees.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat zeggen wij allemaal ook pas een paar jaar tegen je.
Stel dat ik vind dat met mijn hoofd op en neer schudden betekent dat ik niet zo enthousiast ben. Kan ik wel voor mezelf besluiten maar alle andere mensen zien mij gewoon knikken.
Nee heb een superstil wieltje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, dat is lastig! Word je nooit gek van wieltjesgeluiden 's nachts als ze daar wel gebruik van maken?
Ah, kogellagers etc.? Ik heb volgens mij wel wakker gelegen met die Russische draken. Of met Watje, onze veel te dikke hamster die meer op een big dan op een hamster leek.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb een superstil wieltje.
Ja maar als je bijvoorbeeld deze postquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan er niks aan doen dat mijn blik zo is. En ik zie dat het hier volop navolging krijgt.
Misschien moet Buda voor de zekerheid maar elke keer een foto nemen als-ie een smiley wil sturen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar als je bijvoorbeeld deze postga ik er ook niet vanuit dat je eerst snel in de schminkkoffer duikt maar dat je iets grappig bedoelt.
![]()
Smileys zijn een universele taal en gaan niet over iemands persoonlijke gezichtsuitdrukkingen.
Oeh! Dat we kunnen checken of zijn gezichtsuitdrukking wel met de smiley matched bedoel je?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet Buda voor de zekerheid maar elke keer een foto nemen als-ie een smiley wil sturen?
Ja, precies, dan kunnen er geen misverstanden ontstaat. Misschien gaan er nog wel meer smileys fout bij hem!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh! Dat we kunnen checken of zijn gezichtsuitdrukking wel met de smiley matched bedoel je?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies, dan kunnen er geen misverstanden ontstaat. Misschien gaan er nog wel meer smileys fout bij hem!
Hmm, die eerste vind ik een beetje mislukt, maar dat is denk ik iemand die stoer doet met een zonnebril. De tweede is een nerd (dat kan ik weten, ik herken mezelfquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Scherp!
Ik doe trouwens geen smileys gebruiken waarvan ik geen idee heb wat ze betekenen.
Zoals.![]()
![]()
![]()
Nou ja. Bedankt ofzo?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
ik ga slipen.Lies je bent een topper.
Ja maar wanneer gebruik je nou een smiley met een blauw oog.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, die eerste vind ik een beetje mislukt, maar dat is denk ik iemand die stoer doet met een zonnebril. De tweede is een nerd (dat kan ik weten, ik herken mezelf).
De derde is een piet die met de zak en de roe dreigt en de laatste is een blauw oog.
die piet is ook al minder zwart geworden, dit was de vorige versie toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Scherp!
Ik doe trouwens geen smileys gebruiken waarvan ik geen idee heb wat ze betekenen.
Zoals.![]()
![]()
![]()
Hmm, misschien kan Buda die gebruiken als-iequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar wanneer gebruik je nou een smiley met een blauw oog.
Knaagdieren zonder staart. Één pot natquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is een hamster! Dat is iets heel anders.
FOK! Buigtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die piet is ook al minder zwart geworden, dit was de vorige versie toch?
[ link | afbeelding ]
Als ze je gezin komen bedreigen en je huis kort en klein willen slaan omdat de smileys op je forum hun niet aan staan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
apart wel, Danny was nooit zo van het politiek correcte.
Tot voor kort hadden we deze nog naast je nick staan [ link | afbeelding ]
Misschien is het dus niet politiek correctquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
apart wel, Danny was nooit zo van het politiek correcte.
Tot voor kort hadden we deze nog naast je nick staan [ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |