Aww.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hadden hier nog een 2e maar die overleed (5 jaar) vorig jaar zomer, vermoedelijk bezweken door de hitte in de flat van m'n moeder, wij waren op vakantie toen
Dat was een langharig mannetje, dat was wel een echte knuffelcavia, als ie door de woonkamer rondliep kwam ie regematig buurten en een aaitje halen
O jeequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het meer een 'dit is niet best'-smiley.
kloptquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeps!Altijd een beetje gevaarlijk, die smileys.
Lol dat zeggen wij allemaal ook pas een paar jaar tegen je.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dit is mijn ‘ik vraag me iets af’/verwonderde blik. Maar mijn match zag het meer als een meh-blik.
van de 3 die we hadden/hebben zijn er 2 op vakantieadres gestorven, 1 dus vorig jaar bij mijn moeder, andere in 2015 bij schoonoudersquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kleine Man moesten we laten inslapen... in m'n armen gestorven, was toch wel naar...
Gabbo ook, maar die was meteen weg na de prik...
En Lekker Dier... de schat was gewoon op... ineens koude oortjes, buik opgezet... de enige van de drie die natuurlijk is overleden in d'r kooitje.
da's dubbel zuur, bij een anderquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van de 3 die we hadden/hebben zijn er 2 op vakantieadres gestorven, 1 dus vorig jaar bij mijn moeder, andere in 2015 bij schoonouders
afgelopen zomer toch wel caaf met dubbel gevoel bij een kennis achtergelaten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
da's dubbel zuur, bij een ander
als cavia's zo koeren en trillen, zijn ze dan blij of juist niet?quote:
Dat langere brrrr bij het aaien betekent volgens mij dat ze het lekker vinden. Kortere brrr bij harde geluiden ofzo dat is schrikken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als cavia's zo koeren en trillen, zijn ze dan blij of juist niet?
Trillen lijkt me niet direct een uiting van blijdschap, maar ik heb alleen een beetje ervaring met Russische hamsters.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als cavia's zo koeren en trillen, zijn ze dan blij of juist niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |