Je burfdee wel toch? Anders wordt je wel erg snel oud met drie burfdees in een weekquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:39 schreef NailQueen het volgende:
Waar is mijn burfdee gebleven? The party is not over yet!
Mijn burfdee gaat gewoon door. Maar ouder word ik nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Je burfdee wel toch? Anders wordt je wel erg snel oud met drie burfdees in een week
Dat klinkt meer als een burfwiek dan!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn burfdee gaat gewoon door. Maar ouder word ik niet
Uit solidariteit met Arizona, die buiten in de kou moet tennissen, zal ik ondanks het weer en mijn lekke schoen toch een avondwandeling gaan maken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:46 schreef Arizona het volgende:
Ik moet straks nog Kampen op de tennisbaan![]()
Buiten!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Klinkt mij meer als hekserij.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een burfwiek dan!
Voor een stukje burfdeekeek wil ik het door de vingers zienquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn burfdee gaat gewoon door. Maar ouder word ik niet
Vind ik ook echt leuk om te kijken. Met The Voice of X factor heb ik niet zoveel maar dit is leuk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:38 schreef H_T het volgende:
Straks weer Masked SingerEn deze week kan ik wel 'live' kijken
Stttt.. niet mijn geheim verklappenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt mij meer als hekserij.
Prima idee. Laten we dat gaan doen. En dan elke week!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een burfwiek dan!
Ja leuk!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:38 schreef H_T het volgende:
Straks weer Masked SingerEn deze week kan ik wel 'live' kijken
The Voice heb ik geloof ik nog nooit gezien. Toen dat begon was ik talentenjachten wel weer even zat, daarna heb ik er nooit meer zin in gehad om eraan te beginnen. Ik speel overigens niet fanatiek mee, ik weet het toch nooitquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Vind ik ook echt leuk om te kijken. Met The Voice of X factor heb ik niet zoveel maar dit is leuk.
Mary Berryquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:12 schreef H_T het volgende:
Zit je lekker een kookshow met Mary Berry te kijken, komt Rick Astley ineens het beeld in lopen! 24Kitchen heeft me gerickrolldal heeft hij nog niet gezongen, dus ik weet niet helemaal zeker of het dan telt
Dacht het niet. Mensen die niet zijn ingelogd kunnen de spoilers ook niet lezen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:08 schreef Guanabana het volgende:
Even over de zoekfunctie; dingen die in een spoiler stonden komen zeker niet bij de zoekresultaten, of wel?
Wat mij wel een beetje irriteert is dat Buddy fan is van het songfestival maar Marga Bult niet kentquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja leuk!
Ik vind die jury ook heerlijk!
Oh. Heb ik gemistquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat mij wel een beetje irriteert is dat Buddy fan is van het songfestival maar Marga Bult niet kent
@Cee heeft ergens in een topic uitleg gegeven. Maar ik kan het even niet terugvindenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Weet iemand wat er met de stem van Stijn gebeurd is? Hij praatte de filmpjes altijd zo mooi aan elkaar. Nu voelen ze leeg aan![]()
Okequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dacht het niet. Mensen die niet zijn ingelogd kunnen de spoilers ook niet lezen.
Weet niet hoe het zit met cache.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was even overtuigd dat het Duncan is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Fijne informatiequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:07 schreef Meridiaan het volgende:
Woensdag liep ik bij Ahoy en op de stoplichten staat nog steeds het logo van het ESF met Open Up en nog steeds speelt Måneskin als je met groen mag oversteken. Het stoplichtmannetje is nog steeds een gitarist en ook de beeltenis van Jeangu is nog intact
Hij is ook geboren in 1994quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat mij wel een beetje irriteert is dat Buddy fan is van het songfestival maar Marga Bult niet kent
En het was heel leukquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Fijne informatieDank je wel correspondent!
Ik ben van hetzelfde jaar, maar als fan heb ik het optreden wel ooit teruggekekenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij is ook geboren in 1994Hij zou de inzending wel kunnen kennen, maar heeft een goed excuus die show niet live gezien te hebben
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:29 schreef Meridiaan het volgende:
En toen zag ik het filmpje van Gerri Eickhof met een rant over Ajax en moest ik weer lachen
… waarin het gras zelfs niet wil groeienquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
* Mompelt iets over een megalomane vliegende schotel*
Even getest, hij vind ook dingen in spoilers.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:08 schreef Guanabana het volgende:
Even over de zoekfunctie; dingen die in een spoiler stonden komen zeker niet bij de zoekresultaten, of wel?
Heerlijke nieuwsberichten vind ik dit.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:38 schreef sportfreak het volgende:
Politie leidt bussen MVV-supporters naar het verkeerde stadion
Volgens de politie was dat niet het geval.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:38 schreef sportfreak het volgende:
Politie leidt bussen MVV-supporters naar het verkeerde stadion
Hij had gewoon een tijdmachine kunnen bouwen en terug naar die avond kunnen gaan om het live te zien, net als iedereen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij is ook geboren in 1994Hij zou de inzending wel kunnen kennen, maar heeft een goed excuus die show niet live gezien te hebben
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij had gewoon een tijdmachine kunnen bouwen en terug naar die avond kunnen gaan om het live te zien, net als iedereen.
Nou idd, ik vind het dus ook niet kunnen. Het is gewoon een slap excuus om die show niet live te zien.quote:
Oh dan zoek ik waarschijnlijk slecht.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Even getest, hij vind ook dingen in spoilers.
Of je hebt ooit iets gelezen wat iemand later weer verwijderd heeft.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dan zoek ik waarschijnlijk slecht.
Was het sappig?quote:
Als het ook nog mals is denk ik aan Cromaquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa nu willen we meer weten natuurlijk!
Hier gaat álles in de olijfolie!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het ook nog mals is denk ik aan Croma
[ afbeelding ]
Ik heb m'n cornflakes liever met melk, maar you do youquote:
Man je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb m'n cornflakes liever met melk, maar you do you
Ik kijk inmiddels mijn derde seriequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:43 schreef Strani het volgende:
Ik zit nu toch eens naar Masked Singer te kijken maar ik heb het gevoel dat het hele concept voor mij na een optreden of twee wel is uitgewerkt.
Nou ik kan me wel voorstellen dat ze hier Ron Brandsteder denken ja.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk inmiddels mijn derde serieIk vind het een leuke show, maar heel veel meer zit er ook weer niet in wat je vanavond nog niet gezien hebt
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik kan me wel voorstellen dat ze hier Ron Brandsteder denken ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik wordt al licht onpasselijk bij het idee.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:40 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me redelijk goor trouwens, maar wel op zo'n manier dat ik er ergens ook wel weer benieuwd naar ben
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk gewoon een blok vet, a la roomboter maar dan net wat andersquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wordt al licht onpasselijk bij het idee.![]()
Ik vraag me wel af wat voor blok het is. Droog als een bouillonblokje of meer als bruine boter of zo.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een blok vet, a la roomboter maar dan net wat anders
Gok dat dat het is ja.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een blok vet, a la roomboter maar dan net wat anders
Het zou zomaar kunnen dat ik dit jaar meer oliebollen op heb dan bitterkoekjesquote:
Hoop gemauw ook tussen de optredens.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:43 schreef Strani het volgende:
Ik zit nu toch eens naar Masked Singer te kijken maar ik heb het gevoel dat het hele concept voor mij na een optreden of twee wel is uitgewerkt.
Wat ik laatst al zei, het optreden vind ik wel leuk qua raden, maar al dat gedoe eromheen vind ik cringe en allemaal veel te uitgebreid.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:43 schreef Strani het volgende:
Ophefquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ik dit jaar meer oliebollen op heb dan bitterkoekjes
GMTAquote:
Het kan een stuk sneller, zoals ze deden bij de oudejaarsspecialquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoop gemauw ook tussen de optredens.
Wat dat betreft is het ESF lekker efficiënt.
Nou ja, ik weet zeker dat ik een paar oliebollen heb gegeten dit jaar, maar van bitterkoekjes kan ik het me niet herinneren. Stel dat ik dit jaar een zak bitterkoekjes heb gekocht en gegeten dan winnen de koekjes het qua aantal makkelijk, maar qua gewicht kunnen ze alsnog verliezenquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:18 schreef Guanabana het volgende:
Is het nog steeds met Carlo Boszhard?
Als 9-jarige was hij mijn eerste liefde, maar vind hem nu teringvervelend.
Over het algemeen is bijvoorbeeld sprits wel superieur aan een bitterkoekje. Maar niet als je zin hebt in bitterkoekjesquote:
Ophefquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ik dit jaar meer oliebollen op heb dan bitterkoekjes
Ja.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als @:ijs_beer dit ziet heeft hij vast spijt van zijn likes.
Neeee.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Over het algemeen is bijvoorbeeld sprits wel superieur aan een bitterkoekje. Maar niet als je zin hebt in bitterkoekjes
Spirtsen zijn ook superieur als je wél zin hebt in bitterkoekjes?quote:
Nee, je moet kiezen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:27 schreef Strani het volgende:
Ik vind spritsen en bitterkoekjes alletwee lekker. Maar ik weet niet of dat een optie is?
Poll gemachtquote:
quote:
Maar de Liègekoeken, daar hoor je dan niemand weer over.quote:
Ik was degene die alles goed vindt zolang het maar gratis is.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vier stemmen, allemaal op iets anders
Nou nee, ik hoef die bitterkoekjes niet, al kreeg ik geld TOE!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was degene die alles goed vindt zolang het maar gratis is.
Ja, en jij nog dreigen de bak-bijbel te verbranden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja na je dreig-DM's zag ik geen andere keuze...
Het is ontluikerendquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar de Liègekoeken, daar hoor je dan niemand weer over.
Als die net als de stad zelf zijn, kan ik dat goed begrijpen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen mijn antwoord en het jouwequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was degene die alles goed vindt zolang het maar gratis is.
Koekjesketterquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou nee, ik hoef die bitterkoekjes niet, al kreeg ik geld TOE!
Luikse wafels, derhalve, onbegrijpelijk!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als die net als de stad zelf zijn, kan ik dat goed begrijpen.
Dat tuig uit Luik noemt hun wafels niet eens wafelsquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit is mijn woord van de dagquote:
Oh ja.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Luikse wafels, derhalve, onbegrijpelijk!
Annexeren die hap.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:38 schreef Strani het volgende:
De oranje-chicas hebben gewoon met nul-acht Cyprus helemaal opgerold. Niks meer van over, dat hele eiland.
Drenthe-aan-Zeequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan noemen we het Nog Zuider Limburg.
Valkenburg midden in de Geulquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan noemen we het Nog Zuider Limburg.
Ja, hoe kan die saaie bastogne nou zo hoog scoren?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:45 schreef H_T het volgende:
Bastogne en bitter staan op gelijke hoogte, het gaat helemaal mis met de poll!
Het zijn best degelijke koeken, je kan het een stuk minder treffenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, hoe kan die saaie bastogne nou zo hoog scoren?
Dat er ook slechtere koeken bestaan maakt bastognes niet minder saai imo.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zijn best degelijke koeken, je kan het een stuk minder treffen
[ afbeelding ]
Ik vind ze het lekkerst als taartbodemquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat er ook slechtere koeken bestaan maakt bastognes niet minder saai imo.
Ik vind ze gewoon altijd een beetje "Ik weet niet waar ik zin in heb, die dan maar". De veilige (maar wel saaie) keuze voor als er mensen op visite komen die je niet zo goed kent of zo.
Dit zijn inderdaad echt non-koekjesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zijn best degelijke koeken, je kan het een stuk minder treffen
[ afbeelding ]
Het is wel een beetje als vragen om een cola omdat je geen zin hebt om na te denken wat je écht wilquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat er ook slechtere koeken bestaan maakt bastognes niet minder saai imo.
Ik vind ze gewoon altijd een beetje "Ik weet niet waar ik zin in heb, die dan maar". De veilige (maar wel saaie) keuze voor als er mensen op visite komen die je niet zo goed kent of zo.
Ja ok, maar toppings op koekjes zijn principe ook gewoon een manier om ze minder saai te maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind ze het lekkerst als taartbodem
De moeder van een basisschoolvriendje had een recept voor taart dat vrij goed werd ontvangen. Stap één was 'doe de bastognekoeken in een vuilniszak, knoop die dicht en rij er een paar keer overheen met de Alfa Romeo'quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind ze het lekkerst als taartbodem
it's rigged.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Bitterkoekjes staan nu op 1, nee dit kan niet.
Het was zo'n koekje waarbij je de koektrommel weer dicht deed zonder er een te pakken als bleek dat die erin zaten. Net zoals dat Scooby-Doo de vraag stelde 'Hoe graag wil je tekenfilms kijken?'quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad echt non-koekjes
Doe maar een frisje.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is wel een beetje als vragen om een cola omdat je geen zin hebt om na te denken wat je écht wilJe kan het zeker minder treffen, maar het is wel een goede en veilige keuze
quote:
Welkom.quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welkom.
* Borrelnootjes neerzet
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Ook maar meteen een lading drank inschenkt
[ afbeelding ]
Oh, zeker die eerste is wel herinneringen hoor.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Effe wat muziek voor de drankstemming
Sorry, wat zeg je allemaal? Ik versta je niet boven de muziek, beetje harder praten opa!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:34 schreef Strani het volgende:
Ruimte alle borrelnootjes en drank weer op. Het is hier toch geen kroeg, mensen! Hup, naar bed allemaal! Morgen vroeg weer op om naar de AH en de Gamma te gaan!
* Arizona ook een drankje inschenktquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:48 schreef Arizona het volgende:
Ik was pas om 0:15 uur thuis en heb ook nog verloren
Opa straniquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:34 schreef Strani het volgende:
Ruimte alle borrelnootjes en drank weer op. Het is hier toch geen kroeg, mensen! Hup, naar bed allemaal! Morgen vroeg weer op om naar de AH en de Gamma te gaan!
Goedenavond!quote:
Nicequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goedenavond!
Er staat inmiddels overal drank, dus help jezelf.
Herfstvakantie, we zitten tot zondag nog in Cadzand. Alpaca wandeling is in België, 2 jaar terug in Brabant al eens eerder gedaanquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, @:Greys gaat jaloers zijn.![]()
Is het iets speciaals, of gewoon een keer zin in?
Vakantie in Zeeland is altijd een goed idee, maar wat moet ik me precies bij zo'n alpaca wandeling voorstellen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Herfstvakantie, we zitten tot zondag nog in Cadzand. Alpaca wandeling is in België, 2 jaar terug in Brabant al eens eerder gedaan
Sterktequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ga toch naar bed
Zoveel drank is niet goed voor me
Ik moet morgen avond + nacht fit zijn voor de F1 kwalificatie om 23:00 uur Nederlandse tijd
tot laters nachtbrakers
Je gaat gewoon een wandeling maken en ipv een hond heb je een Alpaca aan de riemquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vakantie in Zeeland is altijd een goed idee, maar wat moet ik me precies bij zo'n alpaca wandeling voorstellen?
Er lopen gewoon een paar van die beesten ergens en je gaat er een beetje tussen lopen oid? Beetje petting zoo in wandelvorm?
Oh echt?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je gaat gewoon een wandeling maken en ipv een hond heb je een Alpaca aan de riem
Best wel groot inderdaadquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Ik zou denken dat die beesten daar veel te groot voor waren.
Oh, dat valt nog mee.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Best wel groot inderdaad
Maar goed te doen
[ afbeelding ]
Die grotere zijn waarschijnlijk lama's, da's een fors stuk groter formaatquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee.
In mijn hoofd zijn ze altijd een stuk groter.![]()
Nou, nu willen we morgen natuurlijk wel weten of er veel verschil zit tussen Brabantse en Belgische alpaca's.
Ah, dat zou kunnen, moment.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die grotere zijn waarschijnlijk lama's, da's een fors stuk groter formaat
Dit dusquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dat zou kunnen, moment.
Ok, google lijkt het daarmee eens te zijn.
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe koppig ze zijn.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:29 schreef Koen66 het volgende:
Lama aan de riem lukt ook niet zo geloof ik
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe koppig ze zijn.
Een kameel kan in principe ook, alleen moet je niet denken dat je nog gaat bepalen waar je heen gaat als dat beest het niet met je eens is.
Wat leuk, veel plezier nog!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Herfstvakantie, we zitten tot zondag nog in Cadzand. Alpaca wandeling is in België, 2 jaar terug in Brabant al eens eerder gedaan
Ik kon niet in slaap komen na zolaat nog getennist te hebbenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doordat nachtbraken ben ik mijn ontbijt gisteren vergeten te halen
7.45 in het weekend is niet echt een sociale tijd hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kon niet in slaap komen na zolaat nog getennist te hebbenen om kwart voor 8 werd er weer getimmerd bij de buren.
Ik ben kapót
Jawel!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:08 schreef Guanabana het volgende:
quote:
Ik denk idd dat een paar mensen verkeerd geklikt hebben, dus in mijn hoofd staan de bitterkoekjes nog ruim aan kop.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:28 schreef H_T het volgende:
Bastogne staat voor, met bitterkoekjes en spritsen op een gedeelde tweede plek
Dat kan je wel zeggen, als je zó laat pas thuis bent. Je waardigheid Arizona, je waardigheid!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:48 schreef Arizona het volgende:
Ik was pas om 0:15 uur thuis en heb ook nog verloren
En daar had je al zoveel zin in toch?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:35 schreef Arizona het volgende:
Bastognekoeken gestemd!
Ik ben zo ongelooflijk moe, ik kan mijn ogen nauwelijks open houden. En dan moeten we vanmiddag ook nog op verjaardagsvisite
Jaquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:37 schreef H_T het volgende:
[..]
En daar had je al zoveel zin in toch?
Balenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:35 schreef Arizona het volgende:
Bastognekoeken gestemd!
Ik ben zo ongelooflijk moe, ik kan mijn ogen nauwelijks open houden. En dan moeten we vanmiddag ook nog op verjaardagsvisite
Ik wilde dit liken, want allemaal herfstdingen, maar toen zag ik het derde plaatje en kon het niet meer!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan nog steeds hoor, dat knopje werkt ook met drie plaatjes of meer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wilde dit liken, want allemaal herfstdingen, maar toen zag ik het derde plaatje en kon het niet meer!
Leuke dames.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Best wel groot inderdaad
Maar goed te doen
[ afbeelding ]
Ja dat had ik later bijgelezenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het was inmiddels ook al gelukt
Ik wil het secretariaat van de fanclub van Tim Douwsma ook wel een keer noemen hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat had ik later bijgelezen![]()
Ik vind het wel stom want als ik de naam van mijn vrijwilligerswerk noem doe ik dat alleen in spoilers.
Maar als je nu op die naam zoekt kom je alleeen maar posts van mij tegen
. Thanks!!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wil het secretariaat van de fanclub van Tim Douwsma ook wel een keer noemen hoor![]()
https://www.iflscience.co(...)l2ubuE5dP7kqnBlVf3Woquote:How can you tell if someone is attracted to you? Never mind advice columns in glossy magazines or picking off flower petals, just listen to the findings of this new psychological study on attraction and behavior.
The research, published this week in the journal Psychological Bulletin, has conducted the “most comprehensive analysis ever” on the subtle cues we give off when we're attracted to someone. The researchers looked at over 50 different empirical studies that focused on attraction and non-verbal behaviors, also taking into account variations between different cultures around the world.
They found that behaviors like eye contact, smiling, laughter, and initiating conversation were associated with attraction across most world cultures. In Western cultures, mimicking behaviors and head nodding were also noted as strong indicators of flirtation.
"There is a specific suite of behaviors associated with liking, and this same set of behaviors can be found in cultures from around the world," lead author R Matthew Montoya, from the University of Dayton in Ohio, said in a statement.
Telltale signs also included behaviors that suggest the development of trust and rapport, such as close physical proximity and an interest in talking.
"When we like someone, we act in ways to get them to trust us," Montoya explained. "From this perspective, we engage in these behaviors to increase the degree of overlap, interdependence, and commitment to an agreement."
The researchers also busted some common myths about certain behaviors sometimes associated with flirting. They found no evidence linking attraction to flicking hair, lifting eyebrows, using hand gestures, primping clothes, open body posture, or leaning in. Yep, no surprises, the famed female hair flip is total nonsense.
Understanding these behaviors won’t just help out on a date, the researchers believe the findings can also be applied to relationships outside of romantic liaisons, whether it’s simply making friends or maintaining positive relationships with your work colleagues.
"Whether we engage in these behaviors has little or nothing to do with romantic desires," Montoya said. "These behaviors apply when doctors interact with their patients, parents interact with their kids, or when salespeople talk to their customers."
Is het heel erg als ik niet echt bekend ben met die "famed female hair flip"?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.iflscience.co(...)l2ubuE5dP7kqnBlVf3Wo
Alles is gewoon een leugen![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
En daar heb je dan je hele leven op geletquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook vervelend, moet je eerst helemaal naar het bos voordat je eindelijk thee/koffie kan drinkenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die wind van de laatste dagen was dat helemaal niet nodig, gewoon een kwartiertje het raam open zetten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook vervelend, moet je eerst helemaal naar het bos voordat je eindelijk thee/koffie kan drinken
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouja, het zegt misschien wat over je seksuele oriëntatie.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik niet echt bekend ben met die "famed female hair flip"?![]()
Verder lees ik weinig in dat stukje waar ik echt van opkijk.
Interessante gedachte, dat lijkt mij inderdaad niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja, het zegt misschien wat over je seksuele oriëntatie.
Dat soort filmpjes kom ik ook nog wel eens bij terecht, meestal wel diep in de nacht.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:53 schreef H_T het volgende:
Ik heb nu een filmpje opstaan waarin wat buitenlanders Nederlandse koekjes en snoep proberen en zit nu lekker te gniffelen om hun uitspraak
Ja zie je, ga ik toch weer twijfelen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:26 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag allemaal
Leuk dat je er ook weer bent @:Strani
[ afbeelding ]
Zouden mannen dit soort dingetjes eigenlijk ook hebben?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb die hairflip echt nog nooit gedaan (heb ook niet superlang haar). Ik ben geloof ik helemaal niet subtiel.
Ik heb die hairflip ook nog nooit gedaan, zoiets past helemaal niet bij mijquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb die hairflip echt nog nooit gedaan (heb ook niet superlang haar). Ik ben geloof ik helemaal niet subtiel.
Ik ben dan wel geen man, maar als ik iemand leuk vind, gaat het ongeveer hetzelfde, maar dan nog met tussenstap 3a: een enorm rood hoofd krijgen als ik me realiseer dat hij ECHT naar mij kijkt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Zouden mannen dit soort dingetjes eigenlijk ook hebben?
Mijn vaste go-to als ik iemand leuk vind is eigenlijk een proces van stappen:
1. Iemand nerveus aankijken als die persoon niet naar mij kijkt
2. Snel wegkijken als ze wél naar mij kijkt
3. Me afvragen waaróm ze naar mij kijkt
4. Niks doen
5. Opstaan en weggaan
Als je mij dit ziet doen, nou dan ben je binnen hoor.
"Sorry, ik heb een vriend"?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb die hairflip ook nog nooit gedaan, zoiets past helemaal niet bij mij
[..]
Ik ben dan wel geen man, maar als ik iemand leuk vind, gaat het ongeveer hetzelfde, maar dan nog met tussenstap 3a: een enorm rood hoofd krijgen als ik me realiseer dat hij ECHT naar mij kijkt.
Mocht mijn love interest iets tegen mij zeggen, dan volgt wederom een rode boei en ik die niet uit mijn woorden kom en iets stompzinnigs zeg. Met een half wanhopig lachje erbij.
En dan een paar uur later heb ik alsnog bedacht wat ik hád kunnen zeggen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
"Sorry, ik heb een vriend"?
Ja, achteraf is dat altijd beter hè.
Oh nou dan zou een ESF-meet voor jou een totale hel zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft echt blij dat ik niet meer op de datingmarkt ben, ik was daar echt zó slecht in. Initiatief nemen durfde ik al helemaal niet. En ik ben iemand die erg snel bloost, in allerlei situaties. Ik krijg nog steeds een enorme boei als een aantrekkelijke man mij aanspreekt.
Nou ja. Nog mooier is natuurlijk het laatste deel. 'Er zijn universele tekenen te herkennen dat iemand je leuk vindt''Maar eigenlijk geldt dit ook voor honderd situaties die niets met leuk vinden te maken hebben.'quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, op een ESF meet komen volgens mij aantrekkelijke typen in overvloed, mijn hoofd gaat dan ongetwijfeld op standje gloeilampquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou dan zou een ESF-meet voor jou een totale hel zijn
Nou ik kan tegenwoordig wel gewoon sociaal praten met een vrouw die ik op zich aantrekkelijk vind. Voorheen kon ik dat alleen met vrouwen die ik niet aantrekkelijk vond dus als ik dan sociaal deed was dat niet bepaald een compliment
Het verklaart wel je eigen rode hoofd bij Jitsiquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies, op een ESF meet komen volgens mij aantrekkelijke typen in overvloed, mijn hoofd gaat dan ongetwijfeld op standje gloeilamp
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zie je, ga ik toch weer twijfelen.
Zelfs zonder aantrekkelijke types zou mijn hoofd op zo’n moment een gloeilamp worden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies, op een ESF meet komen volgens mij aantrekkelijke typen in overvloed, mijn hoofd gaat dan ongetwijfeld op standje gloeilamp
Word er nog gejitsiet?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het verklaart wel je eigen rode hoofd bij Jitsi
Dit is op zo veel manieren negatief uit te leggen, dat ik er niet eens aan begin.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou dan zou een ESF-meet voor jou een totale hel zijn
Nou ik kan tegenwoordig wel gewoon sociaal praten met een vrouw die ik op zich aantrekkelijk vind. Voorheen kon ik dat alleen met vrouwen die ik niet aantrekkelijk vond dus als ik dan sociaal deed was dat niet bepaald een compliment
Bij mij ook hoor, ik bloos echt snel. Het is ook zo'n mooie vicieuze cirkel. Ik word ook snel rood als de aandacht op mij gericht is. En met een rood hoofd trek je nog meer de aandachtquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zelfs zonder aantrekkelijke types zou mijn hoofd op zo’n moment een gloeilamp worden.
Dat is je wel bijgebleven dan, mijn laatste Jitsi is maanden geledenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het verklaart wel je eigen rode hoofd bij Jitsi
Wetenschap is altijd op basis van de tot nú toe bekende feiten. Met jouw post zijn er opeens weer hele nieuwe feiten op tafel gekomen.quote:
Ik heb helemaal geen angst om te blozen. Als mensen zeggen, wat ben je rood, dan zeg ik ook gewoon dat ik snel bloos. Dan weten ze hetquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:33 schreef Meridiaan het volgende:
Ik werkte ooit met iemand die bekende bloosangst te hebben. En dat werd dan ook zo’n vicieuze cirkel.
Voor haar was het zo’n ding dat ze er zelfs begeleiding bij had gekregen.
Dat is mij zeker niet bijgeblevenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor, ik bloos echt snel. Het is ook zo'n mooie vicieuze cirkel. Ik word ook snel rood als de aandacht op mij gericht is. En met een rood hoofd trek je nog meer de aandacht
[..]
Dat is je wel bijgebleven dan, mijn laatste Jitsi is maanden geleden.
Sinds kort niet meer. Maar mensen kunnen wel aangeven als ze weer een keer willen. Als er dan genoeg zijn, kunnen we gewoon weer een met op Jitsi zittenquote:
Eén voorbeeld verandert NIETS Stranito!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Wetenschap is altijd op basis van de tot nú toe bekende feiten. Met jouw post zijn er opeens weer hele nieuwe feiten op tafel gekomen.
Ik tag @Sableheart even zodat hij niet ineens op een woensdag helemaal in z'n eentje zit.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sinds kort niet meer. Maar mensen kunnen wel aangeven als ze weer een keer willen. Als er dan genoeg zijn, kunnen we gewoon weer een met op Jitsi zitten
Begrijpelijk. Wellicht weer structureel in 2022 richting mei, ik had ook echt meer moeten aansluiten. Goed voornemenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sinds kort niet meer. Maar mensen kunnen wel aangeven als ze weer een keer willen. Als er dan genoeg zijn, kunnen we gewoon weer een met op Jitsi zitten
Anekdotisch bewijs is de correcte term daarvoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eén voorbeeld verandert NIETS Stranito!
En dat is het niet eens, kun je nagaan.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Anekdotisch bewijs is de correcte term daarvoor
Zie je, zelfs andere mensen zien het als bewijs.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dat is het niet eens, kun je nagaan.
Ik denk uit medelijden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je, zelfs andere mensen zien het als bewijs.
We weten allemaal dat al zou jij elke erkende flirt techniek zou gebruiken richting @Strani dit nog steeds geen echt flirten is. Gewoon een beetje aardig doen is dat dan.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dat is het niet eens, kun je nagaan.
Je moet af en toe ook gewoon een beetje aardig zijn.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
We weten allemaal dat al zou jij elke erkende flirt techniek zou gebruiken richting @:Strani dit nog steeds geen echt flirten is. Gewoon een beetje aardig doen is dat dan.
Ik heb bij jou inderdaad vaker de indruk dat je met me flirt dan bij haar.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
We weten allemaal dat al zou jij elke erkende flirt techniek zou gebruiken richting @:Strani dit nog steeds geen echt flirten is. Gewoon een beetje aardig doen is dat dan.
Af en toe ja.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je moet af en toe ook gewoon een beetje aardig zijn.
Dat is uiteraard wel echt flirtenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb bij jou inderdaad vaker de indruk dat je met me flirt dan bij haar.
Even verder per DM?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is uiteraard wel echt flirten
Dat ben jij toch al aan het doenquote:
Kut, zit ik naar de verkeerde DM's te sturenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ben jij toch al aan het doen
Dat heb jij wel vaker.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Kut, zit ik naar de verkeerde DM's te sturen
Cutequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb bij jou inderdaad vaker de indruk dat je met me flirt dan bij haar.
Ben je een koekjesketter?quote:
Koekjeshater?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Koekjes mogen zeker verketterd worden wat mij betreft
Gewoon zelf koekjes bakkenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
Nu heb ik zin koekjes, maar niks in huis
Geen zin inquote:
Dan hoef je je toch juist niet als een ketter te gedragen?quote:
Bij wijn komen toastjes toch beter uit dan koekjes?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Geen zin in
Ben lekker aan de wijn
Ik zou ze graag verketteren, want daardoor zou ik ze uit principe niet meer eten. Nu ben ik principeloos.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan hoef je je toch juist niet als een ketter te gedragen?
Toastjes heb ik ook nietquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij wijn komen toastjes toch beter uit dan koekjes?
Ik heb ook geen toastjes in huis. Al maanden niet. Ik heb wel vandaag wat salami gehaald waar ik misschien vandaag aan ga beginnenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Toastjes heb ik ook nietmaar heb wel net sushi op
Heb nog wel wat grillworst met kaas van de slagerquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook geen toastjes in huis. Al maanden niet. Ik heb wel vandaag wat salami gehaald waar ik misschien vandaag aan ga beginnen
Ik heb vandaag een pakket voor de buren aangenomen. Morgen mogen ze het komen halen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:59 schreef Momo het volgende:
Wanneer ze om 9 uur Savonds nog een Hello Fresh pakket komen brengen voor de buren. Ik zet hem straks voor de deur hoor, ik ga er niet voor opblijven
Maar in een Hello Fresh pakket zit toch vlees, zuivel etc. Dan moet je maar thuis zijn als zoiets komt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een pakket voor de buren aangenomen. Morgen mogen ze het komen halen.
Boh, goeie keusquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb nog wel wat grillworst met kaas van de slager
Bij sommige bezorgers kan je hier zelfs al aangeven op welke verstopplek (bijvoorbeeld in de tuin of ergens anders) ze je pakketje mogen achterlatenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:01 schreef Strani het volgende:
Pakketten aannemen voor buren is hier eigenlijk helemaal geen ding. Blijft me verbazen dat dat in Nederland wel gebeurt. Hier willen ze er echt wel vrij zeker van zijn dat het bij de juiste mensen terechtkomt.
Dat is mij ook regelmatig gebeurd. Dat ze al bijna weg waren voordat je de deur kon openen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:04 schreef AgnesGru het volgende:
Ik kreeg van de week een pakketje, bezorger belt aan. Legt vervolgens het pakketje op de grond, en loopt weg. Stapt in de bus en rijdt wegzag hem zo wegrijden toen ik bij de voordeur was.
Welke smaak?quote:
Ik ben hier een keer op straat aangesproken door een bezorger (wel voor het huis hier maar toch) die vroeg of ik op dit nummer woonde. Toen ik ja zei kreeg ik meteen mijn pakket in handen geduwd. Goed, het was ook mijn pakket, maar ik had net zo goed gewoon een voorbijganger kunnen zijn. Ze zijn hier echt te laks voor woorden soms.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:01 schreef Strani het volgende:
Pakketten aannemen voor buren is hier eigenlijk helemaal geen ding. Blijft me verbazen dat dat in Nederland wel gebeurt. Hier willen ze er echt wel vrij zeker van zijn dat het bij de juiste mensen terechtkomt.
Hier werd laatst aangebeld door PostNL of ik een pakketje voor de bovenburen wilde aannemen. Maar ik ken die mensen helemaal niet (quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:01 schreef Strani het volgende:
Ook zoiets gehad, maar dan dat de bezorger naar de volgende voordeur ging. Ik heb die bezorger boos op aangesproken dat er mogelijkheid was dat ik niet thuis was en mogelijk iemand anders dat pakketje meeneemt die niet van hem of haar is.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:04 schreef AgnesGru het volgende:
Ik kreeg van de week een pakketje, bezorger belt aan. Legt vervolgens het pakketje op de grond, en loopt weg. Stapt in de bus en rijdt wegzag hem zo wegrijden toen ik bij de voordeur was.
Die zijn in de aanbieding bij de AHquote:
Die tweede ken ik niet. Is dat wat?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sour cream and onion, and Flame kicking sour cream.
Ja daarom heb ik ze ook, normaal vind ik ze te duurquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die zijn in de aanbieding bij de AH
Als ik Pringles heb is de kans ook zeer groot dat ze in de aanbieding gekocht zijn. In Amerika zijn ze juist weer vaak goedkoper dan normale chipsquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik ze ook, normaal vind ik ze te duur/skere Hollander.
Dit zei ik ook altijdquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier werd laatst aangebeld door PostNL of ik een pakketje voor de bovenburen wilde aannemen. Maar ik ken die mensen helemaal niet (), en had er totaal geen zin in. Dus ik stond daar een beetje te stamelen en smoesjes te vertellen dat ik een tijdje niet thuis zou zijn, etc.
Dus die postbode zei ja nee hoeft niet als je niet wil, en toen ging hij weer.
Voelde me wel schuldig daarna maarja.Had het ook kut gevonden om met zo'n pakket te zitten.
Wow ja dat vind ik echt wel raar ja...quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben hier een keer op straat aangesproken door een bezorger (wel voor het huis hier maar toch) die vroeg of ik op dit nummer woonde. Toen ik ja zei kreeg ik meteen mijn pakket in handen geduwd. Goed, het was ook mijn pakket, maar ik had net zo goed gewoon een voorbijganger kunnen zijn. Ze zijn hier echt te laks voor woorden soms.
Ja nou ik zou daar ook echt helemaal geen zin in hebben. Ze zorgen maar gewoon dat ze thuis zijn of ze laten het op een bezorgpunt afleveren, ja toch?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier werd laatst aangebeld door PostNL of ik een pakketje voor de bovenburen wilde aannemen. Maar ik ken die mensen helemaal niet (), en had er totaal geen zin in. Dus ik stond daar een beetje te stamelen en smoesjes te vertellen dat ik een tijdje niet thuis zou zijn, etc.
Dus die postbode zei ja nee hoeft niet als je niet wil, en toen ging hij weer.
Voelde me wel schuldig daarna maarja.Had het ook kut gevonden om met zo'n pakket te zitten.
Ik zou gewoon zeggen dat ik net de deur uit ga voor een cursus kleptomanie.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit zei ik ook altijdwoonde in een gebouw waar het altijd dezelfde mensen waren die hun eigen pakketjes niet aan konden nemen. De rest stuurde het gewoon naar de 10 afhaalpunten in de buurt.
De groeten hoor elke keer weer moeilijk doen voor een ander
Helaas krijg je niet altijd de keuze voor een afhaalpunt en niet elke bestelling is er echt een om voor thuis te blijvenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ik zou daar ook echt helemaal geen zin in hebben. Ze zorgen maar gewoon dat ze thuis zijn of ze laten het op een bezorgpunt afleveren, ja toch?
Ja maar dat laatste is toch meer jouw probleem dan dat van je buren. Vind ik dan. Als je niet thuis kan blijven voor bestellingen, dan kan je ook altijd nog naar een fysieke winkel.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas krijg je niet altijd de keuze voor een afhaalpunt en niet elke bestelling is er echt een om voor thuis te blijven
Dat zeker, alleen kan je dat niet altijd zo plannen. Kreeg onlangs bericht dat er die dag een pakketje bezorgd zou worden (bestelling die vanuit het buitenland kwam) in mijn PostNL app, maar kon dus niet het bezorgmoment of de locatie wijzigen. Terwijl ik dus wist dat ik niet thuis was op het moment van bezorgen, best irritant. Want ik wilde het laten afleveren bij een afhaalpunt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ik zou daar ook echt helemaal geen zin in hebben. Ze zorgen maar gewoon dat ze thuis zijn of ze laten het op een bezorgpunt afleveren, ja toch?
Maar het kon in eerste instantie ook al, via een afhaalpunt?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat zeker, alleen kan je dat niet altijd zo plannen. Kreeg onlangs bericht dat er die dag een pakketje bezorgd zou worden (bestelling die vanuit het buitenland kwam) in mijn PostNL app, maar kon dus niet het bezorgmoment of de locatie wijzigen. Terwijl ik dus wist dat ik niet thuis was op het moment van bezorgen, best irritant. Want ik wilde het laten afleveren bij een afhaalpunt.
Neequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar het kon in eerste instantie ook al, via een afhaalpunt?
Nee, waardeloos land.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt níks gaat goed hè, in Nederland
Ik probeer daar ook rekening mee te houden, alleen lukt dat niet altijd. Vandaag besteld, morgen geleverd is vrij duidelijk, maar soms heb je een levertijd van 5-10 dagen. Of je koopt eens iets via Marktplaats, waarbij het maar afwachten is wanneer de verkoper het precies verstuurt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat laatste is toch meer jouw probleem dan dat van je buren. Vind ik dan. Als je niet thuis kan blijven voor bestellingen, dan kan je ook altijd nog naar een fysieke winkel.
Pakketje kwam inderdaad dag later, maar het was natuurlijk handiger geweest als ik dat al van te voren had kunnen aangeven of dat het naar een afhaallocatie kon.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:34 schreef Strani het volgende:
Nou ja als je hier niet thuis bent en het is een pakketbezorger, dan bellen ze je normaal of proberen ze het de volgende dag. Als het de normale post is, dan kan je het meestal alsnog ophalen op het postkantoor (want die heb je hier nog).
Chaos, totale chaosquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:36 schreef Em31 het volgende:
Er is met die pakketjes wel een verschil in af en toe of heel vaak. Bij ons waren het vaak dezelfde mensen en het mooiste was dat er dan zoiets op de gezamenlijke Facebookpagina kwam te staan:
‘Hoi X, je hebt mijn pakketje. Kun je deze dan en dan even langs brengen?’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |